Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Twinkle, oh nee, wat vreselijk balen zeg. Het schiet ook echt niet op zo, kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Wel heel erg fijn dat ze echt de tijd voor je heeft genomen en ik blijf gewoon nog even voor je door duimen dat het vrijdag wel eindelijk goed mag zijn. Nog ff volhouden, dikke knuffel
    Wat doet je man voor werk? Geniet ervan vanmiddag, even afleiding.

@Pantertje, hoe is het bij jou? Nog een test gedaan? Ik hoop zo dat het alsnog positief is voor je!

@Pien, hoe laat moet jij? Succes

Wij gaan de 27e op vakantie, heerlijk, kijk er nu al naar uit:D

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi allemaal!
    Ben net terug van de internist: diagnose is Hashimoto, of te wel ik maak anti stoffen tegen mijn eigen schildklier, foutje van mijn lijf . Foutje kan niet herstelt worden, dus moet nu levenslang aan de medicijnen. Ik moet direct beginnen, heb echt een gigantisch tekort aan schildklier hormoon (tis echt een wonder dat ik me zo goed voel, dus bij deze ben ik een medisch wonder , nou ja das dan nog iets he...). Maar in elk geval is het dus een hele plausibele verklaring voor het feit dat ik nog niet zwanger ben en mijn problemen met de menstruatie. Nu in elk geval een paar maanden onder controle om te zien hoe mijn waardes reageren op de medicijnen. Heeeeel misschien is het met 8 weken al goed, maar geloof niet dat ik me daar te veel op moet instellen, want dat zou dan wel weer wonderbaarlijk snel zijn. Hou het er maar op dat ik volgend jaar ergens pas weer mag beginnen met zwanger worden. Nu wordt het me echt verboden, tsja... hoe betrouwbaar is de oud Hollandsche methode 'voor het zingen de kerk uit' eigenlijk??

Twinkle: balen meis! Maar het is misschien wel begrijpelijk dat het even een kwestie is van de juiste dosering vinden om je ei te laten springen. Blijkbaar heb je nu gewoon te weinig gehad. Dan komt het hoe dan ook volgende ronde vast wel goed! Veel plezier vandaag met je mannetje!

3. sunshine81

@Pien, dat viel even tegen zeker. Balen dat je volgend jaar pas weer mag beginnen aan je grootste wens. Hoe voel je je er onder?
    Hopelijk ben je net zo'n medisch wonder als dat je je nu eigenlijk zo goed voelt terwijl dat eigenlijk niet zou kunnen. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan. Wat kan er gebeuren als je wel zwanger raakt?

4. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Even kort vanaf telefoon:
    Twinkel: wel goed dat hij nog zo gegroeid was , ik hoop dat t doorzet. Wat lief dat de gyn. genoeg tijd voor je nam...
    Pien: das wel balen. Volgend jaar dus. Hopelijk reageer je goed op de medicijnen. Die methode is niet echt betrouwbaar hahaha
    Sunshine: ik heb niet getest nee. Had besloten dit vrijdag as weer te doen. Ik kreeg een uur geleden roze verlies.. Ik hoop dat t daarbij blijft maar ja...

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja Sunshine tis toch ff slikken, maar ja, ik had wel verwacht dat het hier op uit zou draaien... Ik ben blij dat ik nu straks vakantie heb. Kan het even bezinken. Over je vraag: als ik wel zwanger zou raken zou ik 1. veel grotere kans op een miskraam hebben 2. zou het heel slecht voor het kindje zijn, omdat de hersenen dat schildklierhormoon heel hard nodig hebben de eerste 12 weken en ik kan dat dus nu niet geven. De kans op ontwikkelingsachterstand is dan groot. Na die 12 weken maakt het kindje zelf hormonen aan. 3. zou de kans op vroeg- en/of doodgeboorte groter zijn.
    Al met al geen aanrader dus. Maar ben wel blij dat ik het nu weet. Want als je dat mee moet maken is nog vele malen erger dan wat langer moeten wachten op een zwangerschap...

Is je bloedverlies al gestopt trouwens?

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Pantertje,
    Ik had vlak na jou gepost, maar had het nog niet gezien...
    Is je rozeverlies gestopt of niet? Ik duim nog ff door, hopelijk zet het niet door!!
    En idd die methode is niet zo betrouwbaar he... nou ja, we moeten maar even zien hoe we dat gaan hebben (m.a.w. manlief moet maar even kijken hoe hij dat gaat hebben ;))

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden ik ben er ook weer bedankt voor jullie lieve reactie's:) heb gisteren een hele leuke dag gehad met manlief:D was alleen wel een hele hoop file:$ vandaag vriendin op visite geweest die ook voor hun eerste kindje gaan dus erg gezellig:D voel me vandaag eigenlijk wel goed er hangt een bepaalde rust over me heen:(

@ pien15 dat is even schrikken:( gelukkig kan je gelijk starten met de medicatie:) ik hoop dat je waardes snel weer goed zullen zijn en dat jullie de kinderwens weer voort kunnen zetten;) knuff en voor het zingen de kerk uit gaat hem denk niet worden betrouwbaar is het in ieder geval niet:p

@ pantertje hoe is het bij jou zag dat je wat roze verlies had ik hoop dat het daarbij is gebleven ik duim voor je meid;)

@ sunshine hoe voel jij je ben je je dipje weer een beetje te boven;)

@ chan hoe gaa het met jou:)

8. sunshine81

@Pien, oeps, ja dan kan je beter geen risico's nemen. Wachten is heel vervelend maar dat dat je kindje kan overkomen is al helemaal niet best. Wel een gek idee dat dat zo is terwijl je je helemaal niet zo ziek voelt he?! Lekker op vakantie met een wijntje alles laten bezinken. Nog even geduld.

@Pantertje, hoe is het bij jou? Ik hoop niet meer bloedverlies?

Las net dat ik een van de winnaars ben van de winactie van vorige week, hihi, grappig. Het is een boek over de babyplanner, zou dit stiekem een hint zijn? Laten we het hopen:D

9. sunshine81

@Twinkle, wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad met manlief, alleen jammer van die files hihi, en dat in de vakantie.
    Hier gaat het weer prima, ben mijn dip te boven en wacht vol spanning op mijn NOD, het is alleen nog zooooooooo ver weg:x

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine wat leuk zeg dat zou wel een heel mooi zijn:D en jou banner loopt dan zeker niet helemaal gelijk:(

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja zeker wachten duurt altijd lang:$ ik duim heel hard meid:)

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    sunshine: gefeliciteerd met je mega prijs haha. dit is een teken!!

twinkel: blij dat je n leuke dag hebt gehad met je mannetje.

sinds vanmiddag is het licht roze gestopt. en dan begint meestal morgen het echte bloed te komen. Maar ik hoop natuurlijk van niet deze keer..

13. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    vandaag ongesteld geworden. en lekker weer naar kantoor vandaag ;)(en net doen alsof er niks aan t handje is)
    op naar ronde 16

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:x:x:x wat baal ik van mijn lichaam zeg kom ik vanmorgen op fm 6 wat denk je geen ei meer te zien:( hij is waarschijnlijk gewoon gesprongen en heb ik mijn ei gemist:( ik snap er nu echt niks meer van:( hoe nu verder per direct stoppen met prikken en maandag bloed laten prikken op progesteron om te kijken of hij ook daadwerkelijk is gesprongen dan maandag middag bel afspraak voor de uitslag van het bloed en dan afwachten 26 aug naar de gyn om te bespreken of de dosis omhoog moet en hoe we verder gaan meiden ik zit er nu echt even flink doorheen gisteren was ik zo rustig maar nu ben ik echt even heel boos en verdrietig:x:( dus sorry dat ik even niet reageer ben niet echt in de stemming

15. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Twinkel ! ik kan je helemaal begrijpen hoor. eerst groeit hij heel langzaam en zo binnen 2 dagen is hij weg ? ! dat verwacht je toch ook niet ? vraag me af of je gyn. dat niet eerder had meegemaakt.. wat verschrikkelijk irritant en ik snap dat je boos en verdrietig bent. hier wordt je vertrouwen in je eigen lijf ook niet beter van. al dat prikken voor niks..hebben jullie toevallig niet geklust dezer dagen/vanochtend?
    nou ben heel benieuwd naar wat ze willen gaan doen hieraan..
    tja .. weet niet wat ik moet zeggen, dit is gewoon echt zwaar kl*te. sterkte en probeer je gedachten wat te verzetten dit weekend.. makkelijker gezegd dan gedaan.
    Zelf ga ik aan de wijn met vriendinnen vanavond , ben er ook even helemaal klaar mee. sterke en knuffel

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje heel erg bedankt voor je lieve reactie ik vind het fijn dat het zo goed begrepen:) we hebben vanmorgen nog wel geklust dus wie weet maar ga er maar niet vanuit:( heel veel plezier met je vriendinnen en de wijn vanavond;) knuff terug

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Och wat balen meiden!! Pantertje met je ongi, wat naar toch weer, je had toch wel weer wat hoop he. Nou lekker genieten van je wijntje hoor! Da's ook mijn manier hoor om de eerste 'schrik' van de ongi te laten zakken. Niet om me te bezatten hoor, maar dan kun je in elk geval weer met een gerust hart een wijntje nemen.
    En Twinkle, wat raar toch! Hoe kan je ei nou ineens verdwenen zijn? Kan een ei ook zonder te springen verdwijnen? Kan me voorstellen dat je baalt. Wees maar gewoon ff boos en verdrietig hoor! Ik hoop zo voor je dat het de volgende ronde wel goed gaat en dat de gyn dit keer wel de juiste hoeveelheid medicatie geeft. Rustig aan meid!

Hier vandaag voor de 2e dag mijn medicatie gehad. Goh dat moet ik dus van nu af aan altijd... Gekke gedacht nog wel hoor. Nu heeft het ergens nog wel wat, omdat het voor mij nu voor een bepaald doel dient, maar als ik dat ooit bereikt heb, dan gaat het slikken van deze pillen gewoon door... Ik merk er nog weinig van, klein beetje spierpijn in mijn benen, kan komen omdat ik er nog wat aan wennen moet, maar verders gelukkig geen gekke dingen. Ben zo benieuwd hoe het over een paar weken is, of het een beetje opschiet...

18. sunshine81

@Pantertje, oh nee heeft het toch nog doorgezet, vreselijk! Geniet heel erg van je wijntje, of meer:D, en met je vriendinnen. Weten zij er vanaf? Dikke knuffel

@Twinkle, wat is dat nou weer???? Dat is ook kl*te zeg, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wil je alleen een hele dikke digi knuffel geven en hoop dat je de 26e wat meer hoort en wat meer duidelijkheid krijgt. Laten we hopen en duimen op een heel groot wonder dat het toch spontaan is gelukt nu.

@Pien, ja dat lijkt me ook heel raar. Hopelijk heeft het een goed effect. Ik weet nog toen ik begon om me wekelijks te moeten spuiten, ik het wel interessant vond, ook omdat ik me gewoon veel beter voel maar nu ik al ruim 8 jaar bezig ben hoort het er gewoon bij ookal staat het soms erg tegen om weer twee naalden in je buik moeten te prikken.

@Hier heb ik het weer ff moeilijk. Was vanmiddag bij een vriendin en die vertelde dus dat ze zwanger is van de 3e. De oudste wordt volgende week 3!!!!!!! En ze hebben heel veel geldschulden en ze is altijd aan het zeuren dat ze geen tijd heeft voor zichzelf en dat ze geen kant op kan. Sorry hoor, ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar op een of andere manier gun ik het ze gewoon niet zo, pffff.

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jeetje Sun, kan me voorstellen dat je het daar dan even moeilijk mee hebt. Waarom denk je dan he? Waarom lukt het die mensen zo makkelijk terwijl je eigenlijk denkt: wacht nou maar even en breng je leven wat op orde...
    Maar ja, zo werkt het kennelijk niet, het is iets ongrijpbaars. Maar als het ons dan eindelijk overkomen mag, zullen we er dubbel en dwars van genieten, vast en zeker!

Wij zijn er zo klaar voor, meer klaar kan bijna niet ;).

20. sunshine81

@Pien, nee daar heb je helemaal gelijk in. En het rare is dat vriendinnen met kinderen wel advies aan mij gaan vragen omdat ik zo vaak oppas enz. Weet je wat nog het ergste was. Ze zei : Ik hoop dat ik zwanger ben van een tweeling, dan hoef ik niet nog een keer zwanger te raken. Ze willen namelijk 4 kinderen. Ik moest me inhouden om niet uit te vallen of te gaan huilen maar wat kan dat soms hard aankomen terwijl dat dan een goede vriendin is, pffff.

Hoe voel jij je? Gaat het goed met de medicijnen? Of heb je nog steeds last van je benen?

Wat is het hier rustig zeg!

Hoe gaat het bij jullie?????????????

Deel Deze Pagina