Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja tis hier super rustig meiden!!
    Jee Sun da's inderdaad wel zo'n uitspraak van: je zou ze wel wat aan willen doen op zo'n moment. Weet zij dat je graag kinderen wil eigenlijk? Ik kan me anders haast zo'n uitspraak niet voorstellen joh...
    Maar goed, ik herken het wel hoor, ook al zijn het vriendinnen, ze kennen je gevoel niet, en bedoelen het ook niet onaardig, maar het kan er dan zo rot uitkomen soms... Ze zullen het wel niet verkeerd bedoelen. Als je gewend bent dat het zo gemakkelijk is om kinderen te krijgen, kan ik me ergens nog wel voorstellen dat je op die manier gaat redeneren. Maar als ze nu al in de geldproblemen zitten, waarom zou je dan een 2-ling willen?? Nou ja....

Hier gaat het wel goed hoor. Heb geen last meer van mijn benen, dus da's fijn! We zouden morgen op vakantie gaan met ons oude camperbusje, maar toen we vanochtend er mee naar mijn opa en oma wilden rijden, kregen we 'm niet aan de praat :(. Iets met de accu of de ontsteking :(. In elk geval morgenochtend toch maar ff naar de garage met dat ding, hij heeft namelijk heel vaak opstart problemen (komt uit 1973...) maar hij startte dan uiteindelijk altijd wel... Ik hoop dat ze ons snel kunnen helpen...

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Ja Pien, ze weet al een poosje dat het niet lukt en weet ook dat we maandag de eerste IUI hebben gehad en dan komt het nog harder aan. Ze zal het ook wel niet verkeerd bedoelen maar toch?!
    Leuk, een oud camperbusje, doet ie het alweer? Waar gaan jullie heen? Lekker hoor op vakantie. Ik dacht dat jullie volgende week pas gingen, wat gaat het snel, heerlijk. Wij ook over twee weken:D
    Wat fijn dat je nergens meer last van hebt. Houden zo!!!!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tsja Sunshine, typisch hoor, maar ja, misschien zijn we we wat overgevoelig voor zulke uitspraken he. Inderdaad zal het ze het niet vervelend bedoelen. Maar je zou het haar kunnen zeggen wat het met jouw gevoelens doet he... Ze heeft het misschien niet eens in de gaten.
    Ja busje doet het weer! Dus we gaan toch morgen weg. Gelukkig zijn we lid van de anwb ;), tis toch een oud ding. Maar wel super gezellig!
    Jij ook alvast een fijne vakantie!

Dus ik zie jullie over 2 weekjes en dan hoop ik dat er hier wat mooie roze streepjes zijn ontstaan!!

Doei!!

4. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hey meiden, mijn abonnement op dit onderwerp was ineens verdwenen. dus ik ben net maar even gaan kijken. heb ik gewoon heel wat berichten gemist.
    Sunshine: de wijntjes waren lekker hoor haha. nee mijn vriendinnen weten er niks van. wel fijn meebabbelen over nieuwe zwangeren.. ach dat hoort er bij.
    Wat een uitspraak van je vriendin!! dat kan ik echt niet begrijpen. ze zal het ook niet zeggen om jou te raken maar een beetje rekening houden met wat ze zegt, zou wel leuk zijn... pff en dan ook dat geklaag er bij.. Tja..

5. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    en pien15: fijne vakantie!! ben al te laat zie ik haha

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine wat een uitspraak zeg kan me voorstellen dat je er even doorheen zat sommige mensen denken echt nergens over na:x

@ pien15 je leest het niet meer maar een hele fijne vakantie;) ik hoop dat de medicatie snel aanslaat:)

@ pantertje fijn dat je zo'n gezellig wijn avondje hebt gehad:D

vanmorgen bloed wezen prikken en vanmiddag bel afspraak hoop dat de uitslag er dan wel is;) met mij gaat het wel weer goed hoor heb er even heel goed van gebaald maar we gaan er vol goede moed weer tegen aan

7. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ik ga morgen voor een gesprek over laparoscopie. Heeft iemand dat al gehad? Hoe was dat?

8. sunshine81

@Twinkle, en...... heb je de bloeduitslagen binnen? Fijn dat je er weer tegenaan kan en je je weer aardig goed voelt.

@Pantertje, fijn dat de wijntjes lekker waren:D Soms is het juist wel fijn dat ze het niet weten, hoef je ook niet steeds alles uit te leggen en gaat het niet steeds over hetzelfde onderwerp, ik word er wel eens moe van en heb soms spijt dat we het aan de meeste mensen hebben verteld.

@Elba, succes morgen, ik heb er geen ervaring mee, sorry.

@Hier, alles is een beetje vreemd. Zaterdag was ik erg misselijk, nu doen mijn borsten zo'n pijn dat ik zelfs last heb van de hobbels als ik fiets. Ook is 's avonds mijn buik helemaal opgezet, zelfs het rokje wat normaal vrij los zit, zat gisteravond veel te strak. Ik durf het niet te hopen en geloof ook niet dat het ons zo lukt maar toch vind ik het vreemd allemaal.

9. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    @Sunshine : ja daarom vertel ik het ook niet. ik wil geen medelijden en ik wil niet dat mensen er steeds over beginnen. of erger nog: steeds met mij rekening moeten houden als er iemand zwanger is.. dat zou mij alleen maar meer druk geven.

toch wel vreemd allemaal he. ik hoop dat het iets positiefs betekent voor je. :)

@Elba: sorry ik kan je ook geen antwoord geven, heb het niet gehad.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden hier nog niks gehoord had een bel afsraak maar hoorde maar niks dus ik zelf maar bellen:( zegt ze ja mevrouw ga het even voor je nakijken zegt ze mevrouw u heeft een bel afspraak voor dinsdag:D heeft de assistente vrijdag gewoon de verkeerde datum op het kaartje geschreven en de verkeerde dag aan me doorgegeven ze was er vrijdag al niet bij want had haar al verbeterd toen ze de maand juli opschreef in plaats van augustus maar nu moet ik een dag langer wachten:x

@ elba ik heb een laparoscopie gehad in april succes met het gesprek morgen;) bij mij was het een dag opname en mocht in de middag weer naar huis je merkt van de operatie zelf niks want je bent onder narcose ik heb wel erg lang gevloeid en het bukken en strekken deed zeer maar het is een klein wondje dus het herstellen duurt niet zo heel lang

@ sunshine wat spannend zeg kan me voorstellen dat je niet te veel wilt hopen dan is de teleurstelling des te groter als het niet is gelukt maar meid mijn duimen draaien met die van de andere meiden mee;)

@ pantertje dat is hier ook zo er zijn maar heel weinig mensen die het weten denk er het zelfde over;) knuff

11. sunshine81

Thnx Twinkle, het is ook superspannend. Wat balen, ze was zeker al met haar gedachten bij het weekend:D Gelukkig is het maar een dag en geen week ofzo. Ik duim voor positief nieuws (voor zover het positief kan zijn)!!!

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine jij ook bedankt ik ben heel benieuwd of ik mijn ei nou wel of niet heb gehad als ik heel eerlijk ben denk ik zelf van niet:)

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Sunshine, ik hoop ook dat het gelukt is, waarom niet? Zou wel leuk zijn wat positief nieuws voor hier.

Ik probeer het wel aan veel mensen te vertellen. Maar ik merk dat alleen mensen die het zelf ook hebben gehad het echt een beetje begrijpen, andere die zeggen soms toch dingen waar je niets mee kunt. Op m'n werk heb ik het nog niet gezegt want ik heb een k*t baas, helaas. Dat vind ik wel lastig ik had liever wat opener geweest, maar ik heb vorig jaar met haar het ene conflict na het andere gehad. Mensen vergeten het ook weer heel snel trouwens. Dat je bezig bent. Ja ik heb het er dan ook niet de hele tijd over.

twinkel wat een vage dokters assistent, ik kan me voorstellen dat je erover valt.

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ elba ja stom he was echt wel even boos:x

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden ben net gebeld en mijn ei is toch gesprongen blijkbaar boven de 12,5 mm gaat het ineens wel heel erg hard:$ nu wachten of ik ongi ga worden als dat zo is dan volgende cyclus vanaf dag 10 weer fm en als mijn follikel/follikels 12,5mm zijn dan iedere dag voor een fm de 26ste naar de gyn om door te spreken wat we met de dosis gaan doen er is een hele kleine kans dat ik zwanger ben;) maar daar durf ik niet eens op te hopen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit:D

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Is ook logisch dat je boos was! Kom zeg, moet niet gekker worden.

Mooi zo van je ei.

Ik heb een laparo afspraak 26 aug smiddags. Ben alleen wat bang voor de narcose.

17. sunshine81

@Twinkle, raar ei heb jij zeg:p Wie weet is het wel een wonderei en mag het toch nog raak zijn deze ronde, we blijven duimen.

@Elba, spannend hoor, is al best snel, hoef je ook niet heeeel lang te wachten gelukkig. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, pfff.

Hier nog steeds giga zere (.)(.), niet normaal. Ook heb ik steeds honger en als ik dan ga eten heb ik ineens geen trek meer, pfff. Ik hoop dat het goede tekenen zijn maar ik durf ook niet te hopen. Was het maar vast weekend:x

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ elba dat had ik ook hoor meid maar het komt goed echt waar;) knuff

@ sunshine spannend meid ik hoop dat het raak is mijn duimen draaien door en ik hoop dat de dagen voorbij vliegen;)

19. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Sunshine: wat spannend. heb je wel vaker last v gevoelige (.) (.) ? wanneer ga je testen? je banner zegt over 8 dagen maar kan al eerder toch ?

20. sunshine81

Thnx meiden:D Ik heb wel vaker gevoelige boobs maar niet dat het al zeer doet met lopen. Meestal merk ik aan mijn boobs dat mijn eisprong is geweest, een paar dagen en verder niet. Nu heb ik niks na eisprong gevoeld maar pas vanaf maandag en nog steeds, misschien de innesteling? Ik ga vrijdag testen (12DPO), dan is manlief nog thuis, die gaat het weekend naar Lowlands.

Deel Deze Pagina