Sunshine, wat spannend!!! Lekker testen dan. Hier weer een zeer ongewensd oud persoon op bezoek. grrrr.
wat is het hier stil gebleven @ sunshine hoe gaat het meid is de spanning nog een beetje te houden? @ pantertje hoe gaat het met jou? @ pien15 lekker aan het genieten van de vakantie @ chan hoe gaat het met jou meid?
Stil, ach ja het is vakantie he. NOg een dagje en ik hoop dan dat er goed nieuws is voor een van ons!!!!!!!! En voor de rest, heel fijne vakantie!!!
@Elba, oh nee balen zeg:x Op naar je HSG, spannend en hopelijk is alles goed daarmee. Nog een week en dan heb ik ook vakantie!!!!!!!!! Hier is het niet meer zo spannend, heb vandaag ongi-krampen en gister een puist, dit betekend dat mijn ongi eraan komt. Maar ja, je weet nooit, toch morgen een testje wagen voor de zekerheid. Pfff, soms is het zoooooo moeilijk en heb nog steeds zere (.)(.):x
Elba: krijg je een HSG? is dat hetzelfde als een lapararoscopie? sorry dan kan ik je er wel wat over vertellen. wanneer krijg je hem? Sunshine: we houden hoop . vaak komen de klachten overeen met menstruatie klachten.. morgen een testje doen. hoop dat t toch raak is. Twinkel: hoe gaat met jou? met mij ietsje minder. de hoge werkdruk, spanning op t werk door deadlines , plus kinderwens spanning werd me gisteren te veel. heb er al maanden last van. maar ik moet nu gewoon om alles huilen. ben vaak ziek. gaat niet echt lekker. ik moet nu op doktersadvies thuis blijven, ben overspannen. ik voel me enorm schuldig en een mietje voel me hier helemaal niet lekker bij. ik ga de 28e op vakantie en ik probeerde het tot dan vol te houden, maar dat ging niet lukken.. Dit gebeurt alleen bij andere mensen normaal gesproken. schaam me dood.
@ elba ja das waar ik hoop het ook meid @ sunshine ik duim tug door hoor meid ik hoop dat je ongi niet gaat komen knuff @ pantertje wat balen zeg dat je er helemaal doorheen zit je hoeft je iet schuldig te voelen meid dat kan iedereen overkomen ik hoop dat je snel weer de oude bent een hele dikke knuffel voor jou en schaam je niet je weet ons te vinden
Thnx meiden voor het duimen! @Pantertje, daar hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor, het kan iedereen gebeuren en je bent er echt niet minder om. Laat het gewoon even gaan en blijf thuis tot de vakantie, dan lekker genieten en wie weet voel je je daarna weer een stuk beter. Je kan altijd hier terecht hoor en je mag me altijd PB-en. Dikke knuffel
Ik zat net te denken.. Zou ze al getest hebben? Eventjes afwachten dus. Hopelijk te vroeg. Hoe voel je je?
Ow, sunshine wat enorm balen!! Zit je niet mee. Balen, balen. Tis wat. Het klonk eerst zo goed. Tis een dooddoener, volgende ronde beter hoop ik. Maar nu is het enorm balen. pantertje, wat balen. Wat voor werk doe je? Ik heb ook wel eens thuis gezeten, ik ben leraar scheikunde. T valt niet mee. Met allemaal deathlines is het ook moeilijk te doen en je gaat maar door he. Ik ken dat wel. Maar enough is enough.. En dan ook kinderwens stress. Dat blijft gewoon lastig, ik denk dat we er allemaal wel onder lijden. Het is ook niet makkelijk. Heel verstandig hoor om thuis te zitten. Als het erger wordt heb je er niets aan. En het komt wel weer goed hoor. Je bent heus bestand tegen de maatschappij. Maar nu heb je hard genoeg gewerkt en gedaan wat je kon. Dus is het even klaar. Even op je lauweren rusten. Het komt echt goed. Veel liefs en sterkte!!! En fijne vakantie dat heb je verdiend. En een laparo is iets anders dan HSG. het is ook met instrumentjes door je buik en onder narcose. maar wel met die contrast vloeistof. Wat ik ervan begrijp.
@elba . bedankt voor je lieve woorden. het voelt nog lang niet goed om thuis te zitten. ben onrustig en kan me moeilijk ontspannen omdat mijn collega's het zonder mij niet redden. (ik ben product manager trouwens) Maar omdat ik er al zo lang mee loop, en elke keer maar weer aan t werk ga, moet ik het nu wel doorzetten. ik mag op doktersadvies volgende week ook nog niet werken en daarna op vakantie. hopelijk voel ik me daarna beter.. hoe lang heb jij thuis gezeten?
@ sunshine wat ontzettend balen zeg ik hoop dat je te vroeg heb getest meid voor nu een hele dikke knuff ik hoop dat je duidelijkheid hebt @ pantertje ik ben het helemaal eens met de woorden van elba doe rustig aan meid een hele dikke knuffel
@Pantertje, ik voel me verder prima, heb meer energie dan normaal en verder geen krampen meer gehad. Wel een errug zere puist:x We wachten maar ongeduldig af hihi. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is maar je moet nu echt om jezelf gaan denken. Probeer te ontspannen en leuke dingen te doen en daarna lekker op vakantie. Dikke knuffel.
Sunshine, ik hoop ook dat je te vroeg hebt getest. En anders, balen balen. 3 maanden heb ik thuis gezeten en toen weer langzaam opgebouwd. En je collega's, don't worry. Die redden zich echt wel. En anders. Lekker belangrijk. Jouw gezondheid heeft prioriteit. Het heeft je al te veel gekost. Het is trouwens ook niet erg als ze zonder jou kunnen. Heb jij even lucht en bovendien. Kijk is om je heen. Eerst maar even bijkomen niksen enzo. Ik ga 5 daagjes naar Stockholm zal er even niet zijn. Al my best wishes voor jullie. Thums up (ow wat ben ik toch een geweldige engels typer ahum).
@Elba, geniet van je dagen in Stockholm al zul je dit misschien niet meer lezen. @Pantertje, hoe voel jij je nu? Helpt de zon je een beetje mee? Hier begin ik bloed te verliezen dus ik denk dat het morgen door gaat breken, wmghghhhhhhrbw, mag het dan ook nooit eens mee zitten:x
@ elba je leest het niet meer maar hele fine dagen in stockholm @ sunshine nee wat ontzettend balen zeg:x ik hoop dat het je snel mee gaat zitten meid knuff
sunshine: oh nee! mag het nou nooit eens even meezitten, even in 1 keer raak ofzo... ?! elba: veel plezier in stockholm met mij gaat t vandaag wel wat beter. heb 2 uur gefietst , en heb daarna 1 uur geslapen om bij te komen. (midden op de dag: de wonderen zijn de wereld nog niet uit)