Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Best lekker Pantertje, doe het rustig aan en alleen dingen die je leuk vindt:D

Hier is de ongi helemaal doorgebroken en ik voel me vreselijk K*T, manlief is ook nog eens het weekend weg. Maar goed, straks even naar een vriendin, ff afleiding, pfffff.

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    verdorie. snap dat je je helemaal K*T voelt. dat zwanger worden is nog ff wat.. een lang proces.. mag je nou gelijk weer een IUI deze cyclus? hebben ze dat al gezegd?

zelf hebben we besloten dat we deze ronde (ik heb waarschijnlijk mijn eisprong op vakantie) niet speciaal ons best te doen, niet te temperaturen en niet te testen. we worden gek van dat verplichte geklus. We zetten onze zinnen op IUI de ronde er na. best moeilijk aangezien ik een control freak ben en ik mijn ei niet voel. maar ja

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine snap heel goed dat je je k*t voelt het had zo mooi geweest de eerste iui raak:) een hele dikke knuffel

@ pantertje fijn dat je je weer ietsje beter voelt:) ik hoop dat het je lukt om het deze ronde even te laten succes ermee;) knuff

4. sunshine81

@Pantertje, ja we mogen deze cyclus meteen weer alleen gaan we zaterdag op vakantie voor 3 weken en we hebben besloten om niet later dan gepland te gaan. Ook wij slaan dus even een maand over. Even lekker genieten en wijntjes drinken en franse kaasjes eten:D

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine lekker even tot rust komen en lekker genieten groot gelijk meid volgens mij heb je er ook echt zin in:D

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden ik ben er ook weer even heb vandaag als het goed is mijn nod want heb eigenlijk altijd een lf van 10/11 dagen maar tot nu toe nog niks zou het door de hormonen kunnen komen dat mijn f wat langer is geworden:(

7. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Goh.. Das dan wel weer apart. Nou we kunnen niets anders doen dan afwachten. Bij mij zorgden de hormonen ook voor een langere luteale fase, was maar liefst 3 dgn over tijd, terwijl ik altijd precies op tijd was.. Dus het zegt allemaal zo weinig. Ik hoop dat t voor jou goed nieuws betekent ..

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden 1 dag later als normaal net ongi geworden vrijdag naar de gyn komt wel goed uit dat is dag drie en dan moet ik weer beginnen met spuiten dus als de dosis omhoog moet kan ik daar direct mee beginnen:) voel me niet rot of baal eigenlijk niet ik wist eigenlijk toch al dat het hem niet ging worden deze ronde dat komt misschien raar over maar er was een hele grote kans dat ik mijn ei had gemist dus de teleurstelling had ik al gehad toen ik dat te horen kreeg

@ pantertje was ook helemaal nergens van uit gegaan zag dat er lf moest staan in plaats van f:D

9. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Twinkel; mooi , goed dat je er ook al niet vanuit ging. Scheelt n hoop frustratie. Op naar de volgende ronde, met de juiste dosis en dan nu goed je ei in de gaten houden. ;)
    Mijn vakantie is net geboekt. 12 dagen Rhodos
    :)

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje wat lekker wanneer gaan jullie:D wij zijn in juni lekker naar kreta geweest was echt super:) en met dat ei komt het vast goed we gaan er weer voor deze ronde

11. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    we gaan zondag. :) heb er heel veel zin in. het weer is ook helemaal top nu . we gaan voor veel zon.

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje wat lekker joh ga er lekker van genieten meid alles even lekker laten gaan:D knuff

@ sunshine ik wens julie ook vast een hele fijne vakantie voor het geval ik er niet meer bij stil sta:) ga er lekker van genieten:D knuff

@ hier mijn ongi verloopt wat raar gisteren wat bruin en wat bloed en tot nu toe allee af en toe wat bruin met afvegen morgen maar even overleggen met de gyn wanneer ik moet starten met spuiten:( want ik weet nu niet welke dag ik als de eerste moet zien

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier mijn ongi goed doorgebroken dus reken gisteren als dag 1 dus morgen weer beginnen met spuiten maar eerst naar de gyn kijken watwe met de dosis gaan doen ik hou jullie op de hoogte;)

14. sunshine81

@Pantertje, heerlijk op vakantie, ik heb nu ook VAKANTIE!!!! Heerlijk hoor. Ik weet niet of ik er morgen nog ben dus alvast een hele fijne vakantie met veel ZON:D

@Twinkle, balen dat je ongi bent geworden maar gelukkig was je er op voorbereid. Succes bij de gyn morgen, hopelijk heb je wat meer deuidelijkheid!!!

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine dankje wel;) jij een hele fijne vakantie en geniet lekker van de wijn en de franse kaasjes:D

16. sunshine81

hihi ga ik zeker doen Twinkle:D

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dag dames ik ben weer terug van vakantie! Heb het erg lekker gehad. We zijn in Duitsland en Denemarken geweest. Het weer was wisselend, maar overwegend prima, droog en af en toe zon.
    Nu nog lekker een weekje vrij en gewoon thuis, vind ik ook altijd erg lekker .
    Heb nu 2 weken mijn medicijnen geslikt en heb eigenlijk niets gemerkt. Voel me niet beter of slechter dan anders. Wat mij betreft kan de dosering al wel omhoog . Hoewel ik wel veel moe was, maar kan me herinneren dat ik dat wel vaker heb in vakanties. Over 2 weken weet ik of de TSH waarde gedaald is en hoeveel en welke dosering ik vervolgens moet gebruiken. Het kan me niet snel genoeg gaan he... waarom moet zo een ongeduldig mens als ik dit nou weer overkomen vraag ik me wel eens af... had het zo moeten zijn ofzo?

@Sunshine: wat balen meid dat je eerste IUI mislukt is! Ik had het je zo gegund! Je hoopt dan toch meer dan anders neem ik aan dat je wel zwanger bent en dat is de teleurstelling misschien nog wel groter... Nou meid, zet 'm op, door gaan voor nummero 2, komt goed!

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine goed zo:D kan niet wachten over vier weken heeft mijn manlief weer vakantie heb er echt zin in

@ pien15 welkom terug fijn dat je nog een weekje vakantie hebt:D en jullie een fijne vakantie hebben gehad;) jammer dat je nog niet echt iets merkt van de medicatie ik hoop dat je over twee weken toch te horen krijgt dat de waarde is gedaald

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje Twinkle. Ik hoop voor jou dat deze ronde wel een mooi ei mag opleveren!

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien15 dankje wel:)

@ sunshine en pantertje een hele fijne vakantie voor jullie ga er lekker van genieten maar dat zit wel goed;) knuff

nou net terug van de gyn alles doorgesproken en hij is niet helemaal tevreden over hoe de cyclus is verlopen maar zo dacht ik er zelf ook over:D we gaan deze ronde starten met dezelfde dosis als de vorige cyclus maar gaat het weer zo langzaam als de vorige cyclus dan gyn bellen en gaan we de dosis aanpassen:D hij zegt je gebruikt de hormonen om te stimuleren dus moet de eisprong ook wat sneller gaan komen ook is hij niet tevreden over mijn lf die vind hij eigenlijk iets te kort:( dus nieuw recept meegekregen ga nu na een dag na de eisprong drie maal daags lutinus tabletten inbrengen voor de progesteron waarde als ik de 15de dag niet vloei dan een zwangerschapstest doen als deze positief is de lutinus blijven gebruiken tot ongeveer 8 weken zwangerschap is deze negtief dan stoppen en wachten op ongi dus al met al weer een hele waslijst maar ben tevreden met het resultaat:) we gaan er weer voor deze ronde zometeen gelijk maar even naar de apotheek en dan begin ik vanavond weer met spuiten

Deel Deze Pagina