Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    dank je wel Twinkel, ik ga er zeker van genieten
    nou op zich een duidelijke aanpak he. ze denken er nu iig niet niet zo makkelijk over, ze zitten er echt bovenop , en dat is wel n fijn gevoel denk ik

Sunshine: jij gaan morgen op vakantie he? heel veel plezier!

Pien15: lekker dat je genoten hebt van je vakantie, nu nog 2 weekjes wachten tot je meer weet. hopelijk slaat t goed aan.

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Thnx meiden!!!! Komt helemaal goed!

@Twinkle, fijn dat er in ieder geval wat aan gedaan wordt en dat je er tevreden over bent! Hopelijk komt het nu dan eindelijk goed! Succes en ik wil goed nieuws als ik terug ben:D

@Pantertje, heeeeeeel veeeeeeeeel plezier en geniet ervan!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantetje dat is zeker een fijn gevoel:D ik was allang blij dat we het eens waren over de afgelopen cyclus dat het niet liep zoals het hoorde te lopen;) we gaan er weer voor

@ sunshine ik ga mijn best doen:D 2 sep de eerste fm dus ben wel heel erg benieuwd wat het gaat doen deze ronde

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Twinkel ik hoop dat het met de nieuwe dosis beter gaat!

Ik heb gister de laparo gehad en ik ben BRAK!!! Ik vind het echt niet mee vallen. Mijn buik doet pijn bij bewegen, zeker bij mijn navel. En ik heb een soort ballonnen tussen m´n ribben voelt het net, doet zeer en zere schouders. Ik voel me echt niet super. Ben ook moe. Ik had wat moeite met uit de narcose komen. Viel 3x terug in bed toen ik wilde zitten omdat ik duizelig werd en bijna van m´n stokje ging. Bleek m´n bloeddruk dus heel laag. Maar goed met een paar dropjes en een zetpil lukte het wel en kon ik naar het toilet en naar huis. Maar het was al half negen, terwijl de operatie 2 uur was. Ach, het zij zo. Nu gewoon maar rustig aan doen. Ik had het onderschat dacht dat ik zo´n supervrouw zou zijn die meteen alles kon. Niet dus. Ik vind het trouwens wel sneu voor m´n navel, al die energie banen doorklieft. Maargoed.
    Het goede nieuws is.... er was maar een klein verklevinkje en voor de rest was alles goed. Achteraf was het dus niet nodig geweest maar dat weet je niet van te voren. Geen idee dus waarom het zwanger worden nog niet is gelukt. Er is geen reden voor, das goed maar misschien wel wat onzeker. Maar dat is het hoe dan ook, dus nog even geduld dan maar.

Trouwens over een paardagen heb ik een ei sprong. Maar ik ben zo brak, ik geloof niet dat we er voor zullen gaan dit keer. Heb gewoon echt geen zin. Alles doet nog zo´n pijn. Ik heb respect voor de diehearts die dat wel deden. Maar ik sla effe een ronde over ben ik bang. Nou dat was het wel.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jee Elba, klinkt heftig allemaal! Ben je inmiddels iets minder brak? Vervelend hoor dat je daar zo'n last van hebt gehad. Maar wat bedoel je met je navel? Is daar iets stuk gegaan? Klinkt niet fijn...
    Wel mooi dat het er goed uit zag natuurlijk, maar ja nu weet je dus nog niet waarom je nog niet zwanger bent wat weer onzeker is. Maar misschien is het dus al die tijd domme pech geweest? Is bij jou nu dan alles onderzocht wat er te onderzoeken viel?
    Sterkte met opknappen en ik hoop voor je dat dat nog lukt voor je ei...

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ elba wat vervelend en balen dat je je zo brak voelt:( ik hoop dat het vandaag een stuk beter gaat;) gelukkig viel de uitslag mee kan me voorstellen dat je je ei waarschijnlijk overslaat deze ronde ik moest hem over slaan je mag zolang je vloeit geen gemeenschap hebben en dat duurde bij mij even ik hoop dat je snel weer opknakt:) knuff

7. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Dank je wel twinkel. Dan sla ik ook met een gerust hart deze ronde over. Viel het jullie ook zwaar de laparo?

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ elba graag gedaan;) ben blij dat je nu deze ronde met een gerust hart kan overslaan;) de narcose viel bij mij reuze mee was eigenlijk zo wakker en voelde me ook echt goed maar heb alleen heel erge napijnen gehad de navel was erg gevoelig en een broek aan doen ging ook niet zo handig want dan drukte dat op de wond bukken en rekken was een ramp:( en heel pijnlijk gelukkig heeft manlief erg goed geholpen

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    vrijdag fm 1 ben heel benieuwd:)

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, mijn navel is ook gevoelig en jeukig al heb ik de zelf oplossende hechtingen door geknipt. Had ik misschien beter niet kunnen doen. De draadjes verdwenen in mijn buik al had ik ze er liever uitgetrokken zoals ik bij 1 heb gedaan. Want ze irriteren een beetje. Doe mij maar gewone hechtingen. En ik heb zo'n last van mijn maag echt vervelend. Hadden jullie dat ook?

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ elba nee hier geen last van me maag gehad gelukkig:) maar die jeuk herken ik wel ik hoop dat het snel over gaat;) knuff

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ben even heel verdrietig:( sprak net mijn vriendin die zwanger is van het eerste kindje en nou is het niet goed ze heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap:( ik vind het zo erg wat een k*t bericht zeg ze komt straks naar me toe

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O wat erg voor je vriendin zeg Twinkle! Moet ze nu geopereerd worden, hoe gaat zo iets?
    Succes trouwens voor morgen bij je fm!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden vriendin is net weg:) ze was zo in de war en verdrietig dat ze me niet helemaal goed had verteld dat de gyn dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat ze de klachten daar van had dus is ze van de week en vandaag bloed laten prikken en er was een duidelijke stijging van het hcg hormoon dus wijst het niet op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ziet het er toch naar uit dat het gewoon goed gaat alleen wil hij haar volgende week wel terug zien voor een echo omdat hij het nog niet kon zien:( ze was net naar huis en belde me helemaal blij op ze had haar man nog niet eens verteld meiden ik ben zo blij hopelijk is er volgende week wel wat te zien op de echo:D

@ pien15 dankje wel ik hou jullie op de hoogte ben heel benieuwd of er wat aan het groeien is:D

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O gelukkig Twinkle, laten we hopen dat het gewoon goed gaat dan! Ben benieuwd of je ei dit keer wel een beetje meewerkt, moet goed komen deze keer, succes!

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden hier ben ik ook even snel vandaag fm 1 gehad en er waren nog geen follikels boven de 10mm dus allemaal nog erg klein nu maandag fm 2 ben benieuwd even afwachten:)

@ pien15 dankje ik hoop dat ze volgende week een hele mooie echo heeft:D ja zou fijn zijn als het nu wel sneller zou gaan ben benieuwd

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou vandaag fm 2 gehad en wat ik al had verwacht alle follikels nog onder de 10mm dus geen groei dus gaat het deze keer waarschijnlijk ook weer erg lang duren dus donderdag een afspraak bij gyn moet nog wel even door prikken tot donderdag en dan hoor ik wat we gaan doen:) ik hou jullie op de hoogte

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ow balen Twinkle, maar fijn dat ze er nu wel actie op ondernemen en je niet ellenlang door laten klungelen.... Ik hoop voor je dat ze iets bedenken waardoor je eitje wel snel goed groeit! Succes!!

Ik heb vandaag bloed geprikt. Woensdag uitslag, dan belt de internist bij even op. Ben benieuwd naar de uitslag en naar de nieuwe dosis medicijnen. Tot nu toe heb ik daar namelijk nog maar weinig van gemerkt, misschien wel niets zelfs...

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien15 ja ben heel benieuwd:) ik hoop dat de uitslag goed is woensdag ik duim voor je;)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ chan hoe gaat het met jou meid?

@ sunshine lekker aan het genieten van de vakantie:D

@ pantertje ook jij heerlijk aan het genieten van de vakantie:D

Deel Deze Pagina