Ja tis hier rustig he Twinkle! Ben ook wel benieuwd hoe het met de andere meiden is. Jij nog wat nieuws? Donderdag naar de gyn toch? Wel spannend hoor, ben benieuwd wat ze gaan doen als de eitjes weer niet goed gegroeid zijn. Morgen krijg ik telefoontje van de internist, ook wel een beetje spannend. Hoop zo dat het toch al we een eindje de goede kant op is gegaan, maar moet daar denk ik nog maar niet teveel op rekenen, zou namelijk erg snel zijn. Nog ff geduld!
@ pien15 ja echt wel ben ook heel benieuwd lekker genieten van de griekse zon en de franse kaasjes ja donderdag naar de gyn ben zelf ook wel benieuwd hoe we verder gaan jij heel veel succes morgen met het telefoontje ik hoop toch dat er al verbetering is en jullie straks ook weer voor jullie wondertje kunnen gaan
He Twinkle, Jazeker goed nieuws . De waardes komen al bijna in de buurt van normaal, echt super snel is dat dus gegaan! Ben ik heel blij mee. De internis verwachte zelf dat het misschien volgende maand dan wel al helemaal goed is. Nou dat nieuws kon ik wel ff gebruiken .
@ pien15 wat super zeg dat is echt goed nieuws ik hoop dat de waardes volgende maand helemaal goed zijn en jullie straks weer voor jullie wondertje kunnen gaan
nou meiden vanmorgen gyn geweest en fm2 gehad weer was er geen follikel boven de 10mm met de gyn afgesproken dat we nog wel even doorprikken maar met een hogere dosis dus ben opgelucht dat de dosis nu in ieder geval omhoog gaat alleen vind ik het jammer dat ik vandaag toch alweer op dag 16 zit maar ja niks aan te doen nu maandag fm 3 ik hoop dat de hogere dosis voor een heel mooi eitje gaat zorgen
He Twinkle, ja toch jammer dat het niet al zo ver is... Maar ja, op zich is het niet erg, als je maar weet dat het op een gegeven moment wel komt, en als dat met een hogere dosis wel lukt, dan ben je klaar . Nou ja nog ff geduld dus. Succes met nog even doorspuiten!
goed nieuws vriendin heeft vandaag de echo gehad en alles was goed geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap ben zo blij voor haar echt een opluchting
meiden, ik ben terug van vakantie. we hebben het heerlijk gehad. alleen maar zon, zon, zon. ben weer helemaal opgeladen. pien15: wat een goed nieuws!! nu al bijna normale waardes, das echt snel gegaan. wow Twinkel: dosis omhoog, wanneer heb je nou de volgende follikelmeting? maandag ? ik had de dag van vertrek (dag17) een positieve ov. test, heel vroeg voor mijn doen. ik zal even mijn banner aanpassen. moet zondag/maandag ongesteld worden. maandag mijn intake voor IUI in het nieuwe zkh.
@ pantertje welkom terug wat fijn dat je weer helemaal opgeladen bent ik hoop dat je niet ongi gaat worden meid wat spannend maandag intake ik hoop dat het niet nodig zal zijn ja maandag voor fm3 ik hoop dat er dan een mooi eitje is gegroeid
hi Twinkel, nou ik voel niks hoor dus geloof er niet meer in dat het op de natuurlijke manier lukt. De IUI is waar ik naar toe leef. dat gaat hem worden. hoop voor je dat er maandag een eitje een groeispurtje heeft gemaakt.
Welkom terug pantertje! O heerlijk zeg zon zon zon ! Voor jou ook een spannende tijd die er aan komt. Ik duim natuurlijk voor je dat de intake niet nodig zal zijn, maar mocht het wel zo zijn, dan zijn we er voor je hiero! En ja ben heel blij met de nieuwe waardes, geeft moed dat we snel weer verder kunnen .
Hoi! Ik breek even in voor een vraagje, Ik wacht nu op een verwijsbrief naar de Gyn. Mijn man moet woensdag zijn deel inleveren bij de H.A. Wat kan je bij de eerste afspraak (afspraken) verwachten bij de Gynaecoloog? Ben ik alvast wat voorbereid Meteen met je benen wijd? Ben een beetje preuts. maar dat zal wel wennen
Hoi Pip! De eerste afspraak moest ik wel gelijk met de benen wijd ja... Daar zou ik dus wel van uit gaan. Ik kreeg een inwendige echo. Da's even vervelend, maar niet pijnlijk. En voor de gyn helemaal niet spannend hoor, dus gewoon doen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, dan is het zo voorbij. Ik moest van te voren een vragenlijst invullen met wat algemene info over m'n gezondheid ed. Ook moest ik bloed laten prikken. Voor de rest was het met name een orienterend gesprek en zal het vervolg voor iedereen weer wat anders zijn. Heel veel succes!
twinkel, Ik hoop dat de hogere dosis je verder helpt. Hier weer helemaal hersteld van de operatie. pfff. zit dat er maar weer op.