@ panterje hoe was het vandaag met de intake voor iui @ elba wat fijn om te horen dat je weer hersteld ben @ pip ik kreeg op de eerste afspraak ook een inwendige echo en moest bloed laten prikken succes bij de gyn vandaag dag 20 en fm 3 gehad en nog is het niet echt op geschoten ik heb zelf het gevoel dat het deze keer langer gaat duren als de vorige cyclus er zijn nu wel twee follikels aan elke kant 1 die wat groter zijn maar nog niet lang niet groot genoeg 1 van 11mm en de andere 10,5mm dus niet echt super ik begin me eigen nu toch wel af te vragen of het wel zin heeft om te spuiten want sneller gaat het niet nu woensdag fm 4 inmiddels alweer en dag 22 dus ben benieuwd de vorige cyclus kwam ik op dag 22 en toen was me ei ineens weg
Twinkel ik snap wel dat je twijfelt aan dat spuiten als t toch niet sneller gaat. Dat heb ik hetzelfde met clomid. Mijn ei kwam nog steeds laat. Maar misschien heb je geen eerdere eisprong maar wel n betere ? Ik hoop in ieder geval dat je je ei deze keer niet misloopt. Das het aller belangrijkste. Ik ben nu onderweg naar t ziekenhuis voor. mijn intake, ik hou jullie op de hoogte
Nou ik ben bij de intake geweest. We gaan stoppen met clomifeen, omdat dat mijn BMSV alleen maar nog dunner maakt dan het al is. Nu moet ik vanaf cyclusdag 3 mezelf gaan injecteren met FSH. Vind het doodeng, ben niet zo'n held. Maar goed, heb er alles voor over. Als mij eitje groot is, krijg ik pregnyl en dan dus IUI . Spannend !! En wat heel fijn is, is dat alles goed gaan monitoren ( follikel en slijmvliesmetingen)
@ pantertje het zal vast goed komen hier valt alleen nu een beetje tegen wat fijn dat je met iui kan starten en meid met spuiten komt het goed echt waar ik vond het ook heel erg eng maar het komt echt goed fijn dat ze het goed gaan bijhouden
Twinkle: ach wat balen nou, kan me voorstellen dat je hier wat onzeker van wordt. Waarom helpt het niet? Maar wat pantertje ook zegt: ALS er maar een ei komt, gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden. Hij mag niet weer ontglippen... Ik duim door voor een mooi eitje! Pantertje: wat fijn dat je als zo snel beginnen kunt met IUI! Zie dat je bijna ongi wordt (of niet natuurlijk), dus gelijk de volgende ronde. Spannend hoor, ik duim ook voor jou, dat dit eindelijk 2 roze strepen mag opleveren!
ja fijn he, dat we meteen gaan beginnen. nu wachten tot ik ongi word. Als ik nu niet zwanger ben, laat die ongi dan nu acuut doorbreken, dan hebben we dat weer gehad en gaan we echt beginnen.
@ pien15 dat is zeker niet de bedoeling waarom het nog niet werkt weet ik niet maar er was met een hogere dosis in ieder geval meer groei dan al die dagen met de lagere dosis dus ben heel benieuwd naar woesdag @ pantertje toch hoop ik dat je gewoon een mooie test hebt
meiden hier net een ovutestje gedaan omdat ik toch last blijf houden van de buikpijn en omdat ik de vorige ronde mijn ei gemist heb had ik toch even wat ovutestjes besteld en nu is hij bijna positief zou hij dan ineens weer zo snel groeien morgen om half 10 fm 4 dus ben nu wel heel benieuwd
@ panertje zie je op tegen het spuiten? als je wilt kun je ook meekletsen in het topic hormonen spuiten
hier snap er niks meer van vanavond nog een testje gedaan en deze is veel lichter zou het dan toch mijn ei niet zijn even afwachten
twinkel, das idd vreemd, nou ja vanmiddag weet je meer. kan je het gelijk even navragen. ja ik zie wel n beetje op tegen het spuiten. Ik zal af en toe wel ff meelezen met het topic ''hormonen spuiten'' dank je
@ pantertje begrijp je heel goed ik zag er ook ontzettend tegen op maar nu gaat het gewoon vanzelf heel veel succes strakjes @ pien ja raar he snap er niks van @ nou hier fm 4 gehad en ja er is wat gegroeid allebij de follikels zijn gegroeid morgen terug voor fm 5 want ja de vorige keer was mijn ei ineens weg wel groeit de rechterkant beter als aan de linker kant maar dat maakt me niks uit 1 eitje rechts van 13,5mm en 1 van 12mm links dus ze zijn zeker wel gegroeid en ze kunnen vandaag nog doorgroeien dus ben heel erg benieuwd naar morgeneindelijk eens een keer wat goed nieuws er groeit iets
Twinkel, das zeker goed nieuws. dat gaat de goede kant op. morgen weer een FM dus. kan je makkelijk van je werk weg voor die FM's ?
@ pantertje ja echt waar en tuurlijk mag je dat vragen ik heb altijd wel gewerkt maar de laatste 2,5 jaar niet meer
Twinkle: fijn dat je eitjes weer wat gegroeid zijn. Zou het morgen dan al groot genoeg kunnen zijn, en hoe groot is groot genoeg eigenlijk? Ben net als Pantertje ook wel benieuwd: ben je op zoek naar werk of werk je bewust niet, wat natuurlijk prima is hoor, maar ben ook nieuwsgierig . In elk geval wel makkelijk nu in deze situatie. Ik vind zelf die bezoekjes aan de gyn altijd erg lastig te melden op het werk, heb er tot nu toe wel wat omheen gedraaid: wel naar de gyn, maar alleen vanwege menstruatieproblemen. En dat was op zich niet gelogen, alleen ben er inmiddels ook met een ander doel . En nu moet ik voorlopig naar de internist, toch minder moeilijk om te zeggen . Ik werk fulltime (4 x 9 uur van ma - do) dus tsja kan er meestal niet omheen. Hoe doe jij dat op je werk Pantertje? Iemand die van je situatie afweet?