@ pien15 het kan soms heel snel gaan normaal springt je eitje als hij minimaal 18mm is maar groter kan ook dus of ze al groot genoeg zijn weet ik niet maar de vorige cyclus was mijn eitje op dag 20 12,5mm enop dag 22 was hij weg vandaar ik morgen weer moet ik heb altijd wel gewerkt maar nu onze kinderwens zo groot is hebben manlief en ik besloten dat ik me straks lekker met de kleine thuis kan blijven manlief heeft een goede baan dus het gaat prima zo maar wie weet komt er wel weer iets op mijn pad
Ja hou dat ei van je maar goed in de gaten ja . Maar nou ben ik 't wel ff kwijt , als je ei er is krijg je dan IUI? Ja toch? Helemaal prima toch als je lekker thuis bent, dat moet iedereen zelf weten. Vind het wel knap dat je dat gewoon bewust doet. Ik hoop jullie wens heel snel mag uitkomen. Heb je lekker alle tijd voor je kindje . Ik zelf heb er nooit zo over nagedacht om niet te werken, tis meer een vanzelfsprekendheid ofzo dat ik werk, en tjsa zou ergens ook wel zonde zijn van mijn opleiding. En op dit moment zou ik het geld zeker niet willen missen, begin eindelijk een beetje op stoom te komen carrieretechnisch gezien... en lekker te verdienen . Zo lang er geen kindjes zijn kunnen we in elk geval lekker doorsparen, elk nadeel heb z'n voordeel .
@ pien15 nee ik heb geen iui we gaan als mijn ei gaat komen aan de klus ik heb altijd gewerkt maar vind het nu wel even prima zo en we zien wel wat de tijd ons brengt begrijp heel goed dat je lekker carriere wilt maken en lekker wilt sparen altijd prima wij sparen ook iedere maand kunnen we straks lekker gebruiken voor de kleine
Sorry Twinkle, was dan in de war met iemand in een ander topic . Ik zou als ik jou was al wel beginnen met om de dag te klussen nu... je weet maar nooit wanneer het ei ineens toch gesprongen is . En ja een voorraadje spaargeld voor de kleine is nooit weg .
Twinkel , heerlijk toch lekker vrij zijn? Lekker als de kleine er straks is. Zou zo ruilen hoor. Ik werk 5 dagen . Maar wil over n paar maandjes 4 dagen gaan werken. Veel succes bij de FM morgen .
@ pantertje ja vind het een fijn idee dat ik er lekker kan zijn voor de kleine niet dat ik daar iets mee bedoel hoor ik vind iedereen mag die keuze zelf maken nou meiden vanmorgen fm5 gehad en zatedag weer terug voor fm6 ga morgn even bellen voor een afspraak bij de gyn want ik vind het gewoon te lang duren wel was er groei hoor dus daar ben ik wel blij mee gisteren was links 11mm en nu hij 14mm de rechter was gisteren 13,5 en vandaag ook 13,5 het lijkt er nu op dat links gaat domineren maar dat is even afwachten klus in de tussentijd gewoon verder voor het geval we hem zaterdag weer gemist hebben zaterdag is het al dag 27 dus vind het gewoon echt niet leuk meer zo ik weet je moet geduld hebben maar hoeveel geduld heb ik nodig
ja vind ik ook hoor. iedereen mag het voor zichzelf weten. wat goed dat ze op zaterdag gewoon open zijn. das bij mijn nieuwe zkh niet. ze zijn in het weekend dicht. vraag me trouwens af wat er gebeurt als mijn ei in het weekend springt. wat moet dat dan met die IUI? hoop dat het zaterdag wat wordt met je ei! hij staat iig niet stil, maar het duurt wel lang he. bij mij is mij ei wel eens op dag 29 pas gesprongen. dat was het langste wat ik heb meegemaakt.
Tis een traag ei Twinkle, maar misschien wel een heel goed ei . Maar ik vraag me eigenlijk af wat het voor nut nog heeft om medicatie te slikken/spuiten als het daardoor niet sneller gaat... Wordt je ei er ook 'beter' van o.i.d.? Het is wel te hopen dan. Of kunnen ze de dosis nog ophogen? Pantertje: wat raar dat ze in het weekend dicht zijn, kan me voorstellen dat je je afvraagt hoe het dan met de IUI zit... Misschien toch ff vragen hoe ze dat doen?
@ pantertje ja daar ben ik dan ook wel heel benieuwd naar ik wist ook niet dat ik op zaterdag kon dit is de eerste keer hopelijk ook de laatste keer vervelend die lange cyclus:x @ pien15 het is ook de bedoeling dat je spuit om te stimuleren maar bij mij werkt dat blijkbaar niet zoals het hoort te werken ik zie er na twee van zulke ronde's ook het nut niet meer van in de dosis is op dag 16 al opgehoogd maar ook dat lijkt niet te helpen ben heel benieuwd wat de gyn hier mee gaat doen
nou hier nog steeds 4 dagen over tijd.. als er zondag nog niks is, dan ga ik maar s een test halen. Ik ga toch eens navragen bij de gyn. of het normaal is dat mijn LF zo lang wordt door clomid. het zou officieel helemaal geen effect op je LF moeten hebben maar dit is al de tweede keer. jullie nog nieuws?
Goh Pantertje, 4 dagen is wel lang. Hoe lang is je LF nu dan? En de vorige keer? Voel je iets speciaals? Zo is het wel erg lang spannend natuurlijk... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en natuurlijk op een roze streep!
@ pantertje heb je nog geen test gedaan dan? is wel raar dan ik heb van de hormonen geen langere lf gekregen maar zo met clomid weer anders kunnen zijn toch hoop ik stiekem dat we niet voor niks duimen
nee heb nog geen test gedaan omdat ik de vorige cyclus met clomid ook ineens een LF van 19 dagen had (ipv 14). dus toen was ik er van overtuigd dat ik zwanger was en toen toch NIET. het kwam toen blijkbaar door de clomid. dus vandaar dat ik me nu niet meer gek laat maken en het zal nu wel weer langer zijn. maar goed, ik zit nu op 18 dagen. dus als ik zondag nog steeds niet ongesteld ben, dan wordt het wel eens tijd om te testen denk ik. ik voel niet echt iets speciaals ofzo. wel n beetje hoofdpijn en een volle buik/gekke maag. niet misselijk of zwangerschapskwaaltjes. ik zal wel gewoon ongesteld worden hoor, maar dan mag het nou wel eens ff doorzetten nu.
@ pantertje oke dat is inderdaad wel een heel verschil ik blijf duimen meid en anders laat die ongi maar komen dan kun je tenminste verder
Hey meiden, ik ben er weer!!! We hebben een heerlijke vakantie gehad met zon, zon en nog eens zon. Heerlijk bijgekomen, het is alleen wel een beetje koud hier hihi @Elba, wat vervelend dat de operatie zo is tegengevallen maar wel heel fijn dat er niks is uitgekomen! @Pantertje, jij hebt dus ook een lekkere vakantie gehad zag ik! Wat gaat het snel he?! En nu wachten op je ongi, grrr, wat duurt het dan weer lang he?! Heb je ook niet stiekem een gevoel? Spannend om dan je eerste IUI te beginnen. Ik duim nog even dat het allemaal niet nodig is. @Twinkle, oh nee heb je weer zo'n lastig ei. Het moet wel een heel relaxed kindje worden met al die trage eitjes van jou. Gelukkig ben je wel gewoon aan het klussen, kan je hem ook niet missen en jezelf schuldig voelen ofzo. @Pien, hoe is ie nu met jou? Al gewend aan de medicijnen enzo? Hier is het wachten op de ongi. Hebben expres niet geklust op vakantie om alles een beetje los te kunnen laten dus kom maar op! Bij ons is het z'huis op zondag dicht voor IUI. Ik hoop dus niet dat mijn ongi maandag doorbreekt want dan zit ik waarschijnlijk op zaterdag met een posi ovu-test. Als ik zaterdag of zondag positief test moet ik maandag meteen komen voor de IUI. We wachten wel weer af, het is weer begonnen.
sunshine: welkom terug. wat goed dat je een lekkere vakantie hebt gehad. nu weer wennen hier he?! ja nu gaat het feestje weer beginnen. jij ook aan het wachten op je ongi. ik ga zo maar s een test kopen. het duurt wel erg lang hoor. nee, ik heb geen gevoel hoor . niks. Twinkel: hoe was het vandaag bij de FM?
Sunshine: welkom terug! Je vakantie klinkt heerlijk! En ja het gaat altijd te snel voorbij... Terug in het oude ritme, incl de MMM . Hoop dat de vakantie je goed heeft gedaan en dat het een positief effect mag hebben op de volgende ronde IUI . Mijn medicijnen slaan goed aan: na de eerste 4 weken medicijnen waren mijn waardes al een heel stuk beter! Scheelt nog maar een paar puntjes. Internist was positief. De dosis is wat opgeschroeft. 3 oktober weer prikken en 6 oktober uitslag. Ik hoop stiekem dat het dan al goed is . Maar ben in elk geval blij dat het al zo snel lijkt te gaan . Pantertje: Goh het duurt maar en duurt maar. Ik zou idd er ook maar eens een testje aan wagen. Als je wel zwanger bent, zou je dat nu toch wel moeten kunnen zien. Ben heel benieuwd, ik duim voor je!