ehm.. ik heb toch maar bedacht dat ik morgenochtend ga testen. ik durfde vandaag niet haha. die teleurstelling iedere keer. maar morgen echt.! Twinkel: hoe is het nou met de FM gegaan zaterdag? was hij nog groot geworden? ging hij bijna springen?
Jeetje Pantertje, dat je dat volhoud zo lang zeg! Maar morgen echt testen hoor, ik heb ook geen geduld meer . Ja Twinkle, ben ook benieuwd hoe het met je eitje is!
@ sunshine welkom terug meid heel veel succes met de aankomende iui mijn duimen draaien voor jullie allemaal @ pantertje mijn duimen draaien op volle toeren ik hoop o dat de iui niet nodig zal zijn hier nog geen goed nieuws de hormonen doen gewoon hun werk niet nog steeds geen super ei het eitje was vandaag 15mm dus woensdag terug voor weer een fm ik ga even afstand nemen van zp ben de laatste dagen mezelf niet ben snel aangebrand en noem maar op manlief heeft het allemaal te verduren maar gelukkig is hij zo lief dat hij het allemaal voor lief neemt en me dan maar laat gaan ik heb een gesprek met de gyn aangevraagd dat is op 6 oktober ik ben boos:x dat er nog steeds niet word ingegrepen tewijl hij dit de vorige keer wel heeft belooft ga nu eerst genieten van een weverdiende vakantie dat hebben we wel verdiend we laten het maar even voor wat het is en kijk uit naar 6 oktober dan ga ik zeker laten weten hoe ik er over denk. allemaal heel veel succes en ik duim en hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben liefs twink
Hier is er weer ongi. Ben blij dat het deze keer snel is doorgebroken, ik hoop zo dat het deze keer weer 'normaal' verloopt en na een paar dagen gewoon weer ophoudt. Ik had wel minder pijn dan anders volgens mij... Ben heel benieuwd. Als mijn ongi weer wat normaal wordt krijg ik ook wat een beter gevoel bij die schildklierwaardes, want dat was toch het enige waar ik het echt aan merken kon dat er iets niet in orde was.
Toevallig net gelijk gepost twinkle. Wat balen zeg! En ook balen dat de gyn nog geen verder plan heeft bedacht! Groot gelijk dat je ff je rust pakt, gaan jullie lekker op reis, toevallig naar de zon? Geniet in elk geval van je vakantie! En ondertussen blijf ik gewoon voor je door duimen. Ik hoop dat je 6 oktober in elk geval een goed gesprek hebt!
@Twinkle, ik kan het me helemaal voorstellen. Soms wordt je er gewoon zoooooo moe en wanhopig van. Je mag me altijd PB-en hoor, dat weet je. Ik hoop dat je woensdag wel goed nieuws hebt. Wat is 6 oktober nog ver weg zeg, pfff. Een hele dikke knuffel en hoop snel weer wat van je te horen. Geniet van je welverdiende vakantie, je hebt het verdiend. @Pien, balen dat de ongi er weer is maar wel fijn dat het weer "normaal" blijkt te zijn. Ik hoop met je mee dat alles de volgende keer goed is bij de internist en ben blij dat de medicijnen aanslaan. @Pantertje, haha ik kan het me heel goed voorstellen maar vind het echt knap dat je nog niet getest hebt! Ik hoop zoooooooooo op goed nieuws. Ik brand een kaarsje vanavond voor je
En Sunshine ben je al aan de medicijnen voor de IUI, of nog niet? Ik hoop zo voor je dat de 2e keer meer gelukt brengt! Of het al helemaal normaal is weet ik niet, afhankelijk van hoe lang m'n ongi duurt. Maar ben idd wel blij dat de medicatie op zich goed aanslaat, want dat lieten de waardes zien. Nog 2 weken dan weer bloedprikken en dan paar dagen daarna weer uitslag of het goed genoeg is. Alleen beetje jammer dat mijn eisprong dan wel net geweest zal zijn... En ik durf eigenlijk niet het risico te nemen om de 'regenjasjes' al aan de kant te doen voor dat ik 'toestemming' heb van de internist om weer verder te gaan met zwanger worden...
@Pien, ik heb geen medicijnen voor de IUI. Ik moet over 10 dagen gewoon starten met ovulatietesten en als die positief is moet ik dezelfde dag of de volgende ochtend naar het z'huis voor de inseminatie. Dit gaan we eerst proberen maar ik heb er eigenlijk geen vertrouwen in. Ik kan me voorstellen dat je de regenjasjes nog niet aan de kant wil gooien, ik zou het ook niet aandurven. Iets meer geduld nog, het zou toch ook best lang duren? Ik hoop dat je ongi niet erg lang gaat duren, die van mij is altijd ong 9 dagen en dat vind ik al erg lang.
Ok, het zou natuurlijk wel fijn zijn als je zonder medicatie kan, heb je in elk geval die bijwerkingen niet , maar ja als het dan niet aanslaat, heb je er niet zoveel aan. Hoe lang zouden ze dat dan willen proberen? In elk geval hoop ik natuurlijk voor je dat het niet nodig is ! Tsja je hebt gelijk hoor, in eerste instantie ging ik er niet van uit dat het uberhaupt dit jaar nog zou gaan lukken, maar de internist was zelf al aardig positief en dat het eventueel al bij de volgende keer bloedprikken goed zou kunnen zijn, tjsa dan word ik ook wat overmoedig he . Maar heb nog ff nagerekend: 6 oktober moet ik naar de internist en dan is het al dag 21, en afgelopen cyclus was 27 dagen, dus dan is de volgende ronde ook al niet ver meer. Ik hoop zo dat we dan weer verder mogen . Ik moet deze week trouwens 4 geboorte kaartjes halen: 2 zijn net geboren en 2 worden binnenkort geboren (daar weet ik het geslacht al van).... is toch niet normaal meer....
ehm....ik heb net getest.. 2 testen van kruidvat (duo pack) . . . . . . . . ik denk echt dat ik ZWANGER ben.! 2 heel duidelijke strepen., bij allebei de testen. kijken jullie ook even, ik heb een foto in mijn foto album gezet. IK TRIL HIER VAN MIJN STOEL AF!! maar ik geloof het nog steeds niet. ik voel namelijk NIKS. ik ga morgen zo'n dure test halen van Clear Blue. mijn vriend durft het ook nog niet te geloven hahahaha
ARGHHH Pantertje, het is echt waar, je bent ZWANGER!!!!!! Jippie, eindelijk goed nieuws GEFELICITEERD!! Ik snap dat je het niet kan geloven, zou ik ook niet doen hihi. Ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen voor een plakbeeb.
Wow Pantertje!! Dat kan niet missen: Gefeliciteerd!!! Wat super zeg, echt net vlak voor de IUI, hoe wonderlijk! Probeer het maar gewoon te geloven hoor, die testen schijnen super betrouwbaar te zijn. Maar kan me wel voorstellen hoor dat je er nog een paar doen wilt . Laat het maar ff doordringen en dan gewoon lekker genieten !
dank je wel ! ik beschouw het ook echt als n wonder!! De puregon en de spuiten lagen al klaar in mijn koelkast.. en zo word ik ineens niet meer ongesteld..echt bizar. Heeft de clomid toch zijn werk gedaan. ik heb vandaag een CB digitale test gekocht. die ga ik morgen nog even doen. ik vind het zo spannend hihi!!
Kan me voorstellen dat het spannend is!! Het is gewoon zo'n bijzondere timing ook. Zou ook helemaal stuiteren volgens mij . Ik duim ook voor een mooi gezond kindje!!
ik kwam even snel iets posten maar wat zie ik nu pantertje wouwwwwwwwwwwwwwwwww gefeliciteerd die test is duidelijk een wonder meid het word gewoon een plakbeeb daar duimen we allemaal voor net voor de iui genieten meid jullie verdienen het nu wij allemaal nog dan is het straks helemaal roze hallo meiden wilde jullie dit toch even laten weten want dat had ik belooft vandaag fm gehad en vandaag nog fostimon prikken en dan morgen pregnyl eindelijk ben er ondanks de lange cyclus toch blij mee nu gaan we lekker genieten van onze vakantie en hopelijk ben ik dan weer mezelf zodat ik me weer bij jullie kan voegen ik mis jullie allemaal heel erg maar wel merk ik dat ik meer rust heb nu ik lekker even tijd voor mezelf heb genomen ik denk aan jullie en ik hoop tot snel xx twink
@Pantertje, en............ hoe voel je je? Clear Blue ook duidelijk? @Twinkle, kom gewoon lekker wanneer je zin hebt en voel je niet verplicht. Ben wel heeeeeeel nieuwsgierig hoe het met je gaat hoor! Geniet van de vakantie en je rust
Twinkel: eindelijk pregnyl. Duurde lang he, maar dan heb je ook wat. Hele fijne vakantie. Geniet er van. Hoop dat je als nieuw terug komt. Sunshine: ja ik heb gister clear blue getest. Die gaf 4-5 weken zwanger aan. Ik ben alleen n beetje bezorgd dat ik een paar dagen geleden af en toe n licht krampje voelde. Maar nu voel ik helemaal niks meer. Totaal geen symptomen. Niet misselijk, geen krampjes. Gewoon niks. Dus ik heb een vroege echo aangevraagd (7 weken). Die heb ik op 7 okt. Ik hoop dat alles goed is en we een kloppend hartje zien.
Twinkle: mocht je dit nog lezen voor je vakantie: hele fijne vakantie en rust lekker uit. Hopelijk kom je fris, fruitig en vrolijk weer terug! Pantertje: kan me je onzekerheid wel voorstellen hoor, het is ook zo onwerkelijk lijkt mij. Goed dat je een vroeg echo hebt aangevraagd, wel zo fijn dat je dan wat meer zekerheid hebt, kan ik me wel voorstellen! Maar het schijnt allemaal niets te betekenen of je nu veel of weinig voelt, het kan allemaal goed zijn. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je je misselijk voelt je wel in elk geval een bevestigend gevoel hebt.... maar ja hoe leuk is misselijk zijn . Komt vast goed meid!
Pien15: ik ben een echte stress kip. het schijnt idd zo te zijn dat je niet per se wat hoeft te voelen. Dus waarom je zo druk maken? ik denk gewoon omdat ik qua symptomen van iets naar niets ben gegaan. maar goed. ik moet nog precies 2 weken afwachten. dan weten we meer. Wie weet is er helemaal niets aan de hand. en zit ik mezelf en mijn vriend voor niets zo bezorgd te maken Is je ongi trouwens weer normaal deze keer ?
Ik begrijp het wel hoor. Maar ja, je kunt er niets aan veranderen, da's het moeilijke he. Probeer maar gewoon rustig te blijven, kwaaltjes komen en kwaaltjes gaan, niets geeft garanties, dus zit er maar 1 ding op: gewoon genieten van het feit dat je zwanger bent .