@ catharina gelukkig is het goed te behandelen ja daar ben ik wel blij mee het is even afwachten wat er u ui de bloedwaarde en het zaadonderzoek gaat komen @ elba kan me voorstellen dat je teleurgesteld terug kwam een jaar is erg lang als je iets zo graag wil @ eline succes morgen bij de gynaecoloog
@elba, ik snap je helemaal hoor! Bij ons merk ik ook dat het "leuke" er een beetje vanaf tijdens de "ei" dagen! De rest van de maand gaat het gelukkig wel, maar kan me voorstellen dat dit ook minder wordt hoe langer je bezig bent. @eline, hoe was het vandaag?
@ elba dat zou een oplossing kunnen zijn meid ik hoop dat het jullie gaat lukken want kan me voorstellen dat het niet zal meevallen
@ Elba, nog een jaar proberen? Dit omdat de kans op een natuurlijke zwangerschap hoger is dan dmv behandeling? Erg moeilijk lijkt me. @Anna 86, weet je wanneer je kan beginen aan de medicatie, lees hier veel goede berichten over en meiden die snel zwanger zijn hiermee. @ all, bij ons gebeurt er alleen nog wat rond de vruchtbare dagen, dus dat is echt niet goed. Maar heb er zo geen behoefte op de andere dagen dat ik er ook gewoon niet aan denk, stom! Maar afgezien van dit (belangrijke deel) zit het verder erg goed. Nu is vriendlief een heel weekend weg, dus zal er ook niets gebeuren
Hey meiden, hoe is het bij jullie? Hier vandaag naar de gyn geweest en intake gesprek gehad. Verder nog geen inwendige echo, want dat willen ze liever gelijk doen met de eventuele samenlevingstest, dan kan dat in 1 afspraak. Nu moet ik op de 3e dag van mn volgende menstruatie bloed laten prikken om de hormoonhuishouding te checken en manlief moet zijn zaad inleveren. En dan wachten op de uitslagen.....
@ catharina wij moeten ook wachten op de uitslagen ik moet eind februari weer bloed laten prikken en dan krijgen we 4 maart de uitslagen van het bloed en zaad onderzoek
Hoi! Ik moest zoeken tot pagina 3 voordat ik ons weer gevonden had. Catharina, heb jij een onregelmatige cyclus? Dit omdat ze op dag 3 je bloed willen prikken? (je hebt het vast al eerder gezegd maar weet het niet meer ) Twinklestar, 4 maart lijkt best ver weg, gelukkig is feb. een kort maandje!! Pfff woensdag hebben wij de uitslagen, begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Maar ja het is weekend dus heb ook meer tijd om na te denken, gelukkig vanaf vanmidag wel een volgepland weekend, dat scheelt
@groen, ja klopt, in mijn onderschrift staan mijn cyclussen vanaf dat we voor de baby gegaan zijn. Maar ik houd ze al een jaar bij (vanaf dat ik met de pil stopte in februari) Ik heb denk ik nog geeneen maand hetzelfde gehad haha. Ze varieren van 27 tot 39 dagen. Eerst zei die assistent gyn dat het wel meeviel en dat ik geen bloedonderzoek hoefde, maar daarna had ze met de gyn overlegd en die vond het toch te onregelmatig, dus vandaar inderdaad dat bloedonderzoek. Ik snap heel goed dat je het spannend vind hoor, ik ben nu al zenuwachtig voor het bloed- en sperma onderzoek haha. Veel succes met wachten tot woensdag en laat je het weten hier?
@ groen dat is gelukkig wel zo februari is zo voorbij kan me voorstelle dat je nu wel een beetje zenuwachtig word gelukkig zit je weekend vol gepland even een beetje afleiding is wel lekker hoor succes woensdag @ catharina dat heb ik ook moet volgende week weer bloed laten prikken en dan 4 maart de uitslag van het bloed en zaadonderzoek mijn cyclus is ook iedere keer anders
Vervelend is dat he, twinklestar? Ik vind het echt irritant dat er zoveel verschil zit in de cyclussen. Ik gebruik nu sinds 3 maanden ovutesten, dat geeft wat meer rust, omdat ik nu weet wanneer ik ongeveer mn ongi kan verwachten! Ik ben benieuwd wat de uitslag is bij jou!
@ catharina die onzekerheid is echt niet fijn het is altijd maar weer de vraag hoelang je cyclus gaat zijn de laatste twee waren hier dan wel 33 dagen maar daarvoor was er geen touw aan vast te knopen ik ben ook benieuwd naar de uitslag wanneer mag krijg jij de uitslag?
hai, ik ben sinds een jaar gestopt met de pil. En we zijn 8 maanden actief aan het proberen, op zich nog niet heel erg lang. maar omdat ik maar 1 dag , max. 1,5 dag ongesteld ben sinds ik ben gestopt met pil, was ik wel een beetje bezorgd.. Vandaar dat ik eerder aan de bel heb getrokken bij mijn HA. Ik heb nu 10 maart een afspraak bij de gynaecoloog. Zonder vriend. ik denk dat ze die datum eerst gaan kijken naar mijn cyclus en misschien een stappenplan bespreken. pas de 2e keer daarna moet mijn vriend ook komen voor sperma onderzoek. Ben er wel ontzettend zenuwachtig over. Wat gaan ze ontdekken? Aan de ene kant geeft het me wel zekerheid. Want misschien is het wel iets wat makkelijk verholpen kan worden met medicijnen ? Heb wel vanochtend nagedacht en ben van plan om dit niet al heftig onze relatie te laten beinvloeden. Zorgen/ongerustheid/stress is helemaal niet goed voor je relatie/seks leven. Dus niet te vaak zeuren/over hebben met vriendlief. Gewoon relaxt er onder blijven. Ga ik mijn best voor doen. iemand nog tips of positief bericht voor me ? Pantertje
@twinklestar, ik moet mn 3e cyclusdag bloed laten prikken, dat zal denk ik zo rond 2/3 maart zijn en dan wachten op de uitslagen, ik weet eigenlijk niet hoe lang dat duurt! @pantertje, succes bij de gyn en met relaxed blijven
@ catharina ik moet vrijdag weer bloed laten prikken dat is dan voor de tweede keer deze cyclus en dan 4 maart voor de uitslag dus ik ben erg benieuwd @ pantertje succes bij de gyneacoloog
het wordt ivf/icsi slechter nieuws kan er niet zijn. Eerst moet vriendlief naar de uroloog omdat ze het raar vinden dat bij een gezonde man de kwaliteit zo slecht is. weet verder even niet wat ik moet zeggen..
Hoi! Ik voeg me bij jullie aan. Ik ben 4 januari bij de huisarts geweest, omdat het zwanger worden niet lukt. In maart kunnen we pas bij de gyn terecht! Duurt me veel te lang. Ook ik ben maar een dagje 'ongesteld' (wel regelmatig), dus maak me wel zorgen. Maar ik zie dat pantertje al 4 dagen over tijd is, dat geeft hoop! Spannend voor je! Afwachten maar... Succes iedereen!
@ groen wat naar zeg dat komt even rauw op je dak kan me voorstellen dat je niet weet wat je moet zeggen neem even de tijd om de klap te verwerken ik wens je heel veel sterkte @ ellie welkom hier succes straks bijde gyn