Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    He twinkle,

Wat fantastisch!! Gefeliciteerd. wow wat een mooie duidelijke test.

@pien,
    wat fijn om te lezen dat alles nu goed is. En dat jullie er nu ook weer voor kunnen gaan.

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks Ahoeve!
    @Pantertje: o wat fijn lijkt me dat, toch een bevestiging he! Fijn dat het goed gaat :)!

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Twinkle, en............ hoe voel je je nu?

@Pantertje, dat lijkt me zo bijzonder zo'n eerste echo. Je ziet nog niks, voelt nog niks en toch kunnen ze er heel veel uit opmaken. Wat fijn dat alles goed is, kan je nog meer genieten:D

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Twinkel, geweldig, gefeliciteerd!!!!!!!! en eh, steek ons lekker aan he.

5. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Dag Dames,
    Wij zijn ook al een tijdje bezig voor ons eerste kindje, maar vooralsnog is het nog nooit raak geweest helaas.

Vriendlief heeft al een zaadonderzoek gehad via de huisarts, hierbij was alles goed, en ik ben 27 september voor het eerst naar de gynaecoloog geweest. Alleen, want vriendlief zit in het buitenland (over 3 weken is hij gelukkig weer thuis, na 2,5 maand). Ik heb een inwendig onderzoek gehad, niets bijzonders te zien en er is bloed afgenomen om het progesterongehalte te testen en te testen op chlamydia. Komende dinsdag mag ik terugkomen voor de uitslag.

Mag ik met jullie meepraten?

liefs

6. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Ik ga trouwens snel inlezen hier op het topic!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Frou! Welkom in dit topic en voel je vrij om mee te kletsen!
    Best moeilijk he die onzekerheid. Hopelijk duurt het niet lang meer. Succes alvast voor dinsdag!

8. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    he frou,

Heel veel succes morgen. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt.

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt lieve meiden we beginnen nu echt te geloven dat het zo is vanmorgen weer zo'n vette streep om de test:D 21 oktober hebben we de eerste echo dan weten we meer:) heel spannend allemaal

@ pantertje we lopen bijna gelijk dan jij bent net zeven weken en ik bijna zeven weken leuk:) fijn dat alles goed was en jullie het hartje hebben gehoord

@ elba mijn duimen blijven draaien voor jullie en ik hoop zeker dat ik jullie mag aansteken;)

@ sunshine ik voel me goed daarom is het ook zo meilijk geloven dat het zo is ben alleen wel erg moe en hen een beetje last van me (*)(*) maar verder tot nu toe eigenlijk nergens last van:)

@ pien15 wat een super nieuws dat jullie weer mogen starten zeg ik hoop dat jullie snel mogen volgen;)

@ ahoeve hoe gaat het nu met jou?

@ welkom frou heel veel succes morgen:) hoop op goed nieuws

10. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twinklestar. Ik kan me voorstellen dat je het bijna niet kunt geloven. Maar als je vandaag weer een mooie vette streep had dan moet je het toch wel geloven denk ik. Spannen dat je nu op gaat naar je eerste echo. Nog tien dagen, dus het aftellen kan beginnen denk ik.

Met mij gaat het prima, voel mij goed. En dat vind al heel wat. Moet op dezelfde dag als jou weer voor controle en dan hoor ik het wel. Maak mij er nu niet zo druk om, heb hier toch geen invloed op. En kan mij beter druk maken om dingen waar ik eerst wel invloed op kan uitoefenen.

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ahoeve dat is waar sommige dingen heb je niet in de hand helaas:(

12. sunshine81

@Twinkle, leuk samen met Pantertje ja, jullie blijven toch wel gezellig meekletsen he?!:D Ben veel te nieuwsgierig hoe het jullie vergaat met de kwaaltjes enzo.

@Frou, welkom, gezellig en succes morgen. Wel balen trouwens dat je vriend zo lang weg is. Is hij dat vaker? Ik zou er echt niet tegen kunnen denk ik.

Hier ben ik heeeeeeel moe. Vrijdagmiddag viel ik gewoon op de bank terwijl ik een boek aan het lezen was in slaap (dit heb ik echt NOOIT, daar is mijn boek veel te spannend voor:D) en gister heb ik de hele dag op de bank gelegen, ook met hoofdpijn, was ook alweer lang geleden. Ik ga er maar vanuit dat het door het weer komt. Het wordt nu toch wel spannend hoor. Mijn man denkt dat ik zwanger ben, HELP, ik wil het weten. Heb wel pijnlijke borsten ook maar dat heb ik altijd:x

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Twinkle: fijn weer even wat van je te horen meid en heel fijn dat het goed gaat!! Hopelijk heb je de 21 een hele mooie echo!

Sun: klinkt natuurlijk niet leuk dat je zo moe bent, maar stel nou dat het komt omdat je zwanger bent....;) Dan zou het super zijn he!! Ik duim voor je meid!

Ik vind het wel weer spannend worden hoor. Nu nog niet, maar straks als weer aan de 'bak' moeten. Dan weer die spanning die daar bij hoort, heb er zin in, maar aan de andere kant ook weer niet... Beetje tegenstrijdige gevoelens. Het wisselt ook per dag hoe positief ik ben: de ene dag denk ik serieus dat het nu snel raak gaat zijn, de andere dag twijfel ik weer en vraag ik me af of er niet nog meer aan de hand kan zijn en het misschien toch wel weer lang gaat duren.... Al met al wat dubbele gevoelens dus. Ach ja, dat zal er wel bij horen ;).

14. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pien. Ik kan mij voorstellen dat je zulke tegenstrijdige gevoelens hebt. Het zal er inderdaad wel bij horen. Toch denk ik dat een positieve benadering het beste is. Volgens mijn man ben ik dan ook een rasoptimist. Of te wel je bent vast snel zwanger.

@frou ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen( krijgt) vandaag.

@sun. Lastig als je zo moe bent, ik hoop dat het komt omdat je inderdaad zwanger bent. Maar dat moeten we nog even afwachten.

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine tuurlijk blijf ik hier meekletsen en ik hoop pantertje ook:D ik wil je niet blij maken maar ik had dat dus ook was heel erg moe maar dacht ook dat het door het weer kwam het was die week natuurlijk warm:p en mijn man zij dus ook van nee je bent gewoon zwanger ik nee dat kan niet en de test bewees zijn gelijk:D:D mijn duimen draaien meid ik hoop het zo

@ pien ik hoop echt dat je snel op roze mag meid ik gun het jullie allemaal zo mijn duimen draaien voor jullie allemaal

16. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    ja ik blijf ook meekletsen hoor.

sunshine: dit had ik ook. Het is wel grappig. Mijn vriend had nog nooit gezegd dat hij dacht dat ik zwanger was. tot de laatste keer dus. Hij voelde het gewoon aan. Ik was ook heel moe namelijk.
    fingers crossed!!

Twinkel: op hoeveel weken krijg jij je eerste echo?
    hoe voel je je

Pien : snap je helemaal hoor. altijd dubbele gevoelens. daar zijn we vrouwen voor.

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje wat apart dat jou vriend het zelfde dacht als mijn man en nu sunshine's man ook grappig zeg:D heb met 8 weken de eerste echo bij de gyn ben heel benieuwd heb me opgegeven voor moeders voor moeders daar heb ik ook hulp van gehad dus vind het heel belangrijk om andere vrouwen ook te helpen:) ik voel me eigenlijk prima alleen heel erg moe wat last van me (*)(*) en af en toe wat hoofdpijn maar verder eigenlijk niets daarom is het ook zo moeilijk te beseffen maar ik geloof het nu wel hoor:D

misschien een gekke vraag maar als je bij de gyn loopt moet je dan ook een afspraak maken bij de vk want weet namelijk niet hoe dat in zijn werk gaat:):( lijkt me wel maar weet het niet zeker

18. sunshine81

Dit geeft me hoop meiden hihi, wachten duurt zooooooo lang en ik ben zoooooooooooo bang voor een teleurstelling. Laten we het heel hard hopen hihi.

@Twinkle, mijn gyn zei dat als de eerste echo in het z'huis goed is, je dan naar de vk kan gaan en niet meer naar het z'huis. Heb je al heel snel weer een echo dus:D

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine inderdaad dan zijn het twee echo's snel achter elkaar:D meid ik hoop en gun het je echt waar mijn duimen maken overuren ik gun het jullie allemaal meiden hopelijk snel allemaal op roze;););)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje ik zie net dat we ook nog eens allebei in ronde 16 zwanger zijn geworden en allebei na twee ronde's hormonen dat is wel heel toevallig:D:D:D heb jij ook al een afspraak gemaakt bij de vk

Deel Deze Pagina