Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Thnx meiden het is super spannend!!!
    Vanmorgen weer een beetje misselijk tot aan mijn broodje.
    Ik durf gewoon niet te hopen, grrrrr, ik vind dit echt niet leuk:x

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine spannend meid nog even volhouden al valt het niet mee;)

3. sunshine81

ja het moet maar Twinkle:D

Heb vandaag de kinderen van schoonzus en zwager, een tweeling van drie en een kleine van 7 maanden, pfff, best pittig hoor en het regent ook nog eens de hele dag, blhhhhh.
    Heb een ballenbak voor ze gemaakt, ze zijn er niet uit te slaan maar alle ballen vliegen steeds door de kamer heen:D Wel lekker veel afleiding:D

4. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hai Twinkel,

sorry voor de late reactie hoor. heb al 3 dagen geen internet met mijn blackberry , echt super onhandig. dus ik mis steeds alles.

Grappig he, allebei in ronde 16, na hormonen. wat goed dat je ook moeders voor moeders gaat doen. doe ik ook. voelt wel goed moet ik zeggen.

ik heb 2 echo's in het zkh. , gelijk al bij Verloskunde. Ik heb zelf toen ik 5 weken zwanger was, gelijk het zkh gebeld.
    En die zeiden dat ik gewoon gelijk een afspraak kon maken met Verloskunde.

de eerste op 7,5 week was een gewone echo , de tweede is de TERMIJN echo op 9,5 week. (hier krijg je oa te horen wanneer je bent uitgerekend.)
    Dan ga ik ook nog de combinatie test in het zkh doen.

en na de termijn echo willen ze dat ik een verloskundige bij mij in de buurt zoek. omdat het dan wat dichtbij en persoonlijker is zei ze. In het zkh heb je iedere keer iemand anders en bij ons in de buurt heb je vaak dezelfde... ik geloof dat ik op 16 weken weer een echo heb.

Sunshine : wat spannend!!! ik duim voor je. jeetje wat zou dat toch SUPERRRRR zijn.. x

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine gezellig hoor die afleiding heb je vandaag niet zoveel tijd om er bij stil te staan;)

@ pantertje geen sorry meid kan gebeuren fijn even van je te horen ja wel heel toevallig we lopen ook nog eens bijna gelijk leuk hoor:D dan ga ik toch ook maar een afspraak maken bij de vk dan hoor ik wel hoe verder bedankt;) ja dat voelt fijn he ik hoop dat ze vandaag bellen van mvm heb me opgegeven nu is het even afwachten wanneer ze komen ben blij dat ik andere vrouwen kan helpen vooral omdat ik zelf ook die hulp heb gehad:)

6. sunshine81

De ongi is onderweg:x
    Ben al iets bloed verloren en krijg buikpijn, zo begint het altijd!!!!
    Voel me vreselijk K*T, had zo'n goed gevoel:x

7. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shunshine, Dat is balen. Had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn.
    k*tK*t!!!!!!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ohhh Sun, meen je niet! Is het doorgezet of nog niet? Ik kreeg er zo'n goed gevoel bij... is alle hoop verloren of is er nog een kansje? Je zit nog 'maar' op dag 26, ben je altijd zo vroeg, of zou het nog iets anders kunnen zijn... Hoop zo dat het toch nog kan meis en anders baal ik enorm met je mee!!

@pantertje en Twinkle: wat super toevallig dat jullie er exact even lang over gedaan hebben en hetzelfde traject hebben doorlopen :). Leuk dat jullie nu lekker gelijk oplopen en hierover ervaringen kunnen uitwisselen. En ook top dat jullie beide meedoen aan moeders voor moeders! Geniet er van dames!

9. sunshine81

Het is nog niet doorgezet nee, maar ik heb eigenlijk altijd een avond en een dag dat het bij het afvegen roze/rood gekleurd is en dan breekt het een nacht later meestal door.
    En inderdaad Pien, het is voor mijn doen best vroeg maar mijn cyclussen lopen van 26-32 dagen. Ook is de buikpijn er die ik altijd heb:x

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O Sun ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen! :(:(. Ik duim voor de zekerheid nog ff door hoor, want je weet maar nooit... Knuffel van hier!

Volgens mij komt mijn ongi er ook al aan, had eerder vanavond ook al wat bruin gespot. Ik ben benieuwd of het morgen al door gaat zetten... Zou op zich wel fijn zijn, voor mij dit keer 'hoe eerder hoe beter' ;).

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine o nee wat k*t zeg:x je had er zo'n goed gevoel bij wij allemaal:( hopelijk is het niet doorgezet meid een hele dikke knuffel voor jou

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien15 ik hoop dat het gaat doorzetten dan kunnen jullie er weer voor gaan spannend meid;) ja wel heel toevallig ik hoop dat jullie ook snel op roze mogen meiden mijn duimen draaien en het is jullie zo gegund

13. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Oh nee Sunshine... Wat een heftige teleurstelling weer.. En net nu je er zo n goed gevoel bij had. Het is niet eerlijk. Ik hoop toch nog dat t niet doorzet voor je .. Knuffel

14. sunshine81

Het is hier nog steeds niet doorgezet, meestal duurt het een dag en breekt het komende nacht of morgen door. Ik hoop alleen dat ik niet zoveel buikpijn krijg op mijn verjaardag morgen. Had nog zo gehoopt op een mooi kado:x

@Pien, hihi ik hoop voor jou dat het wel doorzet, laatste keer zonder stress:D

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: wat balen zeg! Wat zou dat toch een mooi kado geweest zijn, wat ontzettend flauw dat het niet gewoon zo zijn mag, grrrr.
    Hopelijk valt de buikpijn mee en kun je nog beetje genieten van je verjaardag! Wordt jij toevallig niet 30? Of was dat iemand anders...

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine allereerst gefeliciteerd ik hoop dat je toch nog een heel mooi kado hebt gekregen en niet die stomme ongi:x

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sun: sorry vergeten gisteren te kijken... maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoe is het nu met je meid? Hoop stiekem nog op een wonder, maar gezien de 'radiostilte' verwacht ik het eigenlijk niet meer.... Dikke knuffel voor jou!

18. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Sunshine, wat k*t. Laat dan maar komen die oma!

Hier nog zoeentje. Ben wel overtijd maar niet zwanger. Laat maar door komen die oma. Zit hier dus lekker te PMSsen. BRRRRR
    Morgen lijkt mij een prima dag of maandag maar later toch echt niet hoor.

19. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sunshine en elba.
    Ik hoop dat het snel doorbreekt. Dan kun je weer verder, nu is het zo wachten op niets.

Heb een hekel aan de dagen vlak voor mijn nod. Ik dan echt op alles letten en maak mezelf dan helemaal gek. Dus dat zal deze week wel weer beginnen. Ik heb mij voor genomen om niet meer heel vroeg te gaan testen. Dat helpt toch niet. Rustig afwachten. Vrijdag staat er weer een afsrpaak bij de GN. Maar even afwachten wat zij zegt.

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Nou hier dus het wachten voorbij. Hoef dus niet te testen.

Jemig Pien, als ik nog eens goed naar jouw banner kijk, snap ik niet dat ze in het ziekenhuis je niet wat serieuzer nemen. Kom op zeg het lijkt wel een eeuwigheid en er zijn toch aanwijzingen.

Deel Deze Pagina