Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    he hallo allemaal.

Ik ben voor de gyn in Sneek en voor mijn schildklier in Heerenveen. Woon er namelijk precies tussen in en mag steeds kiezen. Volgens mij is er wel veel toeval in het spel, allemaal in dezelfde leeftijd en nog eens 3 friezen.
    @pien, kan me voorstellen dat je het lastig vind om op kraambezoek te gaan. Heb ik ook wel een beetje, alleen is het erger wanneer men verteld dat ze zwanger zijn. Dan steekt het vooral. Ik heb het vermoeden dat een vriendin nu zwanger is, wist dat ze er mee bezig waren, maar toch had gehoopt dat ik de eerste zou zijn. Nu ben ik de enige die nog niet zwanger is of is geweest.

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    ahoeve en pien: snap het helemaal. een kraamvisite is altijd een beetje een ''moetje''. Je bent heel blij voor ze maar toch is het vervelend ofzo.. maar idd een aankondiging van een zwangerschap vond ik ook altijd erger

we hebben vandaag onze 2e echo gehad en alles was goed. We zagen zelfs de armpjes en de beentjes (lees zwemvliesjes) bewegen.

3. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pantertje. WOW wat gaaf. Ik hoop dat ik en de rest dat ook snel mogen meemaken. Geniet nog maar even na van dat speciale moment.

4. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pantertje, wat leuk zeg en zo fijn dat alles weer goed is:D

@friezen, hier nog een, woon inmiddels alleen in het midden van het land:D Grappig zeg.

Hier doe ik lekker de hele dag niks, ik hang/lig op de bank, beetje tv kijken, beetje rommelen, heerlijk. Het is er ook echt weer voor, het regent al uren en het onweert ook nog eens. Ff dagje bijtanken:D

5. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, kraamvisite is lastig en mensen die komen melden dat ze zwanger zijn ook. Ik doe altijd uiterst mijn best om er niets van te laten merken. Maar het blijft toch een beetje pijnlijk. Dan voel je het gemis zo. Aan de andere kant heeft het geen invloed op of je daadwerkelijk zwanger wordt of niet. Al zijn er 10 zwanger. Maar ik vind het ook een moetje.

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine blijf geloven ook al is het moeilijk ik had er ook geen vertrouwen meer in maar toch is het goed gekomen;) knuff

@ pantertje ja eigenlijk wel:D maar ben ook heel erg moe hoor en wat last van zuurbranden maar verder tot nu toe niets maar wat niet is kan nog komen:) fijn dat de tweede echo ook goed was het lijkt me heel bijzonder geniet ervan meid je hebt er lang op gewacht;)

@ heb nog meer gelezen maar ben het even kwijt sorry:)

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Inderdaad wel erg toevallig allemaal :)!
    Ik vind een zwangerschapsaankondiging ook lastiger dan dat er een kindje wordt geboren. Op dat laatste kun je je tenminste nog voorbereiden ;). Maar goed, het was wel leuk gisteren hoor. Tis een schattig kindje. Ik was gewoon ook beetje down, is nu wel weer wat beter gelukkig. We kunnen niets anders dan de moed er in houden he ;).

Wat fijn pantertje dat je een mooie echo hebt gehad, heerlijk lijkt me dat! Geniet er maar lekker van!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    morgen de eerste echo vind het heel spannend en ben heel benieuwd:D vandaag komt mvm de eerste keer de krat ophalen en nieuwe brengen ben benieuwd hoelaat ze komen:( tussen 08.00 en 18.00 dus dat word een poosje wachten denk ik:p

9. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    twinklestar dat wordt indedaad wachten vandaag. Dat ik een mooi ruim begrip tussen 8 en 18.
    Heel veel sterkte om deze dag wat door te komen kan mij voorstellen dat je het spannend vind voor morgen.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ahoeve dankje wel komt goed hoor ze zijn nog niet geweest dus denk dat het wel laat in de middag word;)

11. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Twinkel : je kan ook met MvM afspreken dat je het voor de deur zet he, in die groene anonieme tas of zelfs een ander ophaal punt in de buurt afspreken. Dan hoef je niet thuis te blijven.

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt voor de tip gelukkig had ik vandaag geen plannen:D maar is wel makkelijk als je wel plannen hebt;)

13. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    he twinkle,

Ik kan mij ook goed voorstellen dat je de eerste keer zelf alles wilt afdragen aan mvm. Toch wel speciaal dat je dit doet. Het maakt het allemaal denk ik nog wat echter.

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zeker weten ahoeve:D voelt heel goed dat ik andere ook kan helpen;)

15. sunshine81

En....... Twinkle, hoe laat is het geworden?
    Had je een verplicht dagje thuis, ook wel eens lekker, beetje rommelen enzo:D En nog voor een goed doel ook.

Hoe is het hier verder? Nog leuk nieuws?

Hier is het wachten tot ik weer mag testen en dan is het wachten op de IUI en dan weer wachten of het gelukt is, pffffff, soms...........

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Sun! Ja pfff, lastig he dat wachten. Maar het wachten na de eisprong is nog lastiger... Al met al zijn we steeds aan het wachten he. Tis de kunst om er niet te veel bij stil te staan, kan iemand uitleggen hoe je dat doet? ;)
    We zitten gelijk in de cyclus, zullen we afspreken dat dit onze laatste ronde tot zwangerschap is? Zijn we gezellig samen zwanger :).

Goed bezig Twinkle, kan me voorstellen dat je dat wilt doen, zeker als je zelf ook gebruik hebt gemaakt van die medicijnen.

17. sunshine81

@Pien, JAAAAAAA DEAL!!!!!!!! Daar doe ik het voor:D
    Enne........ als iemand weet hoe we er niet bij stil kunnen staan, ik wil het ook weten............:D

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine ze hebben heel niet aangebeld om kwart voor 5 stond er in een tas een nieuwe krat voor de deur dus ik even gebeld zijn ze vergeten aan te bellen:p volgende week beter:D

@ pien ik duim voor jou en sunshine jullie samen op roze zou helemaal super zijn;)

19. sunshine81

Haha Twinkle, blijf je dan de hele dag voor thuis:D Mooi is dat, ach het weer was toch niet al te best:D

20. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is lekker twinkle, zit je de hele dag te wachten kun je nog niets.

Pien ik vind het een goed idee dat we zeggen dat dit de laatste keer is dat we niet zwanger zijn, alleen denk ik dat ik nog een volgende ronde nodig heb. Kon mij vanochtend niet meer beheersen een heb een testje gedaan. Helemaal mooi omo wit. Wilde dat mijn witte was zo schoon werd elke keer weer. Maar ja, nog geen ongi dus wie weet. Een week vakantie in deze periode is in ieder geval niet handig om je gedachten ergens anders op te focussen. Toch lukt het vandaag wel redelijk, lekker de muziek keihard aan de het huis door, moet ook gebeuren.

Voor de rest van ochtend van de gyn gehoord dat we nog tot januari op eigen kracht moeten proberen. Mijn cyclus wijst op een regelmatige eisprong en het zaad was goed. Sluit op zich mooi aan bij onze eigen gedachten. Toen ik wegging kreeg ik te horen dat ze mij snel terug wilde zien, want dan kon zijn een echo doen. Lijkt mij ook wel een prima deal.

En twinkle hoe was de echo?? Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina