Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden vandaag de eerste echo gehad en tot nu toe ziet het er prima uit ik ben natuurlijk nog niet zo ver als mijn banner aangeeft heb natuurlijk een hele lange cyclus gehad dus voor zo ver het er nu naar uit ziet gaat het prima volgende week donderdag terug naar de gyn voor weer een echo dan gaan we kijken of we het hartje kunnen horen het blijft nog even spannend maar ons wondertje was in ieder geval op de goede plek te zien piep klein maar zo geweldig gaan jullie duimen voor een mooie hartslag volgende week:D:D:D:D ga de vk maar even afbellen want dat zouden twee afspraken op 1 dag zijn:p

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mooi Twinkle!! Ga zeker duimen voor een mooie hartslag volgende week! Zet 'm op Twinklebeeb :D!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Ahoeve: je klinkt positief meid en tot januari zelf proberen is goed te overzien, zeker als de uitgangspositie goed is. Hoop gewoon dat je snel terug mag komen voor een echo :)!
    Wel balen van je test meid, maar het is natuurlijk nog wel mogelijk, je was gewoon ook te vroeg... Ik duim nog ff voor je door!

4. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad pien ik heb weer veel te vroeg getest, maar toch is de spanning er wel wat af.
    nu gewoon 'rustig' afwachten.

twinkle, fijn om te lezen dat de echo wel goed was, hopelijk volgende week een mooi hartslag.

5. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    zooooo wat heb ik veel berichtjes gemist.. ik kreeg weer geen mailtjes..

Twinkel wat fijn dat alles er goed uitzag en ik ga voor je duimen dat jullie een kloppend hartje zien volgende week. nog een weekje spanning. ooh het is toch zo mooi om te zien

ahoeve: je was idd nog vroeg met testen, hoop dat het alsnog een positieve test wordt voor je. wel goed nieuws dat alles goed is, een regelmatig cyclus en goed zaad, hoop dat het op eigen kracht snel raak is

sunshine : dat wachten he.. als ik een tip had om er niet bij stil te staan, zou ik het je meteen geven. maar helaas, ik was precies hetzelfde. het zit altijd in je hoofd, bij alles wat je doet...hoop dat het wacht zsm word beloond. en voor Pien natuurlijk ook!!!! samen op roze!

wij hebben het woe tegen mijn ouders verteld. we konden het niet meer voor ons houden. en mijn vriend zijn ouders weten het nog niet want die zijn pas over 8 dagen terug van vakantie. dus mijn ouders moeten het tot die tijd nog geheim houden.. en dat vinden ze nog best moeilijk haha

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Leuk pantertje dat je het je ouders hebt verteld! Hoe reageerden ze? Zijn ze trouwens al opa en oma?
    Die van mij zijn al opa en oma, dus aan dat idee hoeven ze dan in elk geval niet meer te wennen. Ze weten wel van m'n situatie dus ze zullen denk ik wel erg blij voor ons zijn als het eindelijk raak is. Lijkt me zo mooi om zulk nieuws te kunnen vertellen ;).

7. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ze worden voor t eerst opa en oma dus heel speciaal. Mijn moeder heeft wel n paar dagen nodig gehad om er aan te wennen haha. Ze stond helemaal perplex

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    haha, ja dat kan ik me wel voorstellen :), klinkt dan zo oud voor ze he 'opa en oma', maar tegelijkertijd heel speciaal!

9. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mooi zo Twinkel, we duimen voor een mooi hartje.

Leuk hoor Panter, is toch niet erg dat je het al verteld hebt?

Ahoeve, is het te doen tot januari zelf proberen? Hoelang of hoeveel rondes ben je al bezig? Hopelijk hoef je niet te proberen meer en heb je gewoon te vroeg getest.

Hier alles rustig. Een beetje studie ontwijkend gedrag Sog (ja ik doe weer een opleiding). das alles.

10. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@ahoeve, die omo-witte tests, tsjaaa, misschien kan mijn was dan ook zo zijn haha, heb jammer genoeg ook steeds van die uitslagen. Ik probeer nu steeds echt pas op NOD te testen maar dat is nog niet zo makkelijk.
    Fijn dat jullie ideeen aansluiten bij de gyn. Het klinkt nog heel ver weg he!? Ik duim en hoop dat het nu gewoon raak is.

@Twinkle, ik ga heel hard duimen voor een mooie echo volgende week, wel fijn dat nu alles goed is:D

@Pantertje, oh leuk zeg, mijn ouders zouden ook voor het eerst opa en oma worden, lijkt me toch voor hun ook heel speciaal. Komt wel goed toch, even de mond houden??
    Ik krijg trouwens ook nooit meer mailtjes, best irritant soms.

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt meiden het is wel heel spannend hoor ik hoop zo dat alles goed is en we het hartje kunnen zien kloppen of horen ben wel een beetje nerveus hoor:)

@ pantertje wat super zeg dat jullie het hebben veteld mijn vader en moeder worden ook voor de eerste keer opa en oma dus maakt het toch weer extra spannend geniet meid:D

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje heb jij een foto van je eerste echo of heb je die niet gehad?

13. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    twinkel, had je nou vandaag die tweede echo ?

ja ik heb 2 fotootjes gekregen van de eerste echo op 7,5 week.
    je ziet niet super veel. je ziet n klein beetje een vorm van een hoofdje en de rest is nog celletjes, nog niet echt duidelijk lichaampje.

die van de 2e echo is al veel duidelijker met armpjes/beentjes.

ik zit alleen nu op mijn werk dus kan er geen foto van maken.

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje nee donderdag heb ik de tweede echo;)

15. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    he hallo,

het lijkt er toch echt op dat ik ook weer aan de bak moet deze maand. Mijn ongi lijkt door te breken al zet het niet echt door.

@ elba Wij zijn in januari gestart en bij toeval eerder bij de gyn terecht gekomen dus nog niet heel lang bezig en tot januari bezig zelf proberen is goed te doen.

Gisteren dan toch gehoord wat ik al een weken dacht dat er weer een vriendin zwanger is. Wij zijn nu echt de enige in de vriendenkring zonder kids of zwanger. Hebben nog een paar verstokte vrijgezelle kerels rond lopen maar alle vrouwen zijn al gezegend. Het viel zwaar om het te horen maar, we waren een op een feestje en heb de waterlanders kunnen bedwingen en na uurtje ging het ook wel weer.

16. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    achos Ahoeve
    wat doet dat pijn he iedere keer! ik ken het , ik was ook de een na laatste in onze groep van 15 meiden. (en 3 vrijgezellen niet meegerekend) en het duurde en het duurde maar.
    Das echt niet fijn op een feestje, dan moet je echt een paar keer slikken. Wel heel goed van je dat je jezelf hebt vermand.
    Maar goed, ook al duurt het lang. Het komt uiteindelijk goed. Zolang je er maar in blijft geloven.
    ik denk altijd maar dat er overal een reden voor is..

17. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    pantertje,
    tnx voor je oppeppende woorden, kan ik wel even goed gebruiken. en we blijven positief, altijd.

18. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Ahoeve, oh dat is zoooooooooo moeilijk he?! Ik laat me dan thuis meestal maar ff gaan. Ik ben ook de laatste en er zijn er al die al voor de tweede keer zwanger zijn terwijl wij bezig zijn. Ik vind het moeilijker als ze het vertellen dan wanneer de bevalling is.
    Succes en wij mogen ook snel volgen (hoop ik......)

19. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    He hallo,
    kunnen jullie hier je licht evens over laten schijnen.

Afgelopen vrijdag diende de eerste tekenen van mijn ongi aan. Een beetje bruin verlies. Op zaterdagavond ben ik een lange slijmdraad verloren. deze lijkt op een slijmprop die wordt gevormd bij een zwangerschap. En vandaag is mijn ongi pas echt losgebroken. Niet heftiger dan normaal, of met meer buikpijn dan ik altijd heb. Toch zit die slijmdraad mij niet echt lekker, hebben jullie een idee wat dit is geweest.

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ahoeve ik weet net als de andere meiden hoe je je moet voelen ook hier werd iedereen om me heen zwanger behalve ik:( het was soms best pijnlijk maar zette dan altijd een mooie lach op mijn gezicht ik gun het iedereen alleen als jezelf ook zo verlangd naar iets wat een andere krijgt en jij niet valt dat soms niet mee maar meiss geloof me jou tijd komt ook echt waar meiden ik hoop dat jullie allemaal snel een hele mooie test mogen hebben;) knuff

Deel Deze Pagina