Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@ahoeve, ook ik heb deze slijmprop al een aantal keer verloren, laatste keer zelfs nog. Ik heb hier eigenlijk niet zo bij stilgestaan maar als jij het zo opschrijft. Ik denk dat dit niks betekend hoor. Lastig he, onze lichamen doen soms zoooo raar.....

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Balen Ahoeve dat je weer ongi bent! Heb ook geen idee van zo'n slijmprop. Geen idee of dat iets is wat je kan hebben als je zwanger bent... Maar ja, blijkbaar ben je dat niet gezien je ongi, maar of je daarmee kunt zeggen dat er toch iets gezeten heeft, durf ik ook niet te zeggen... Zoals Sun zegt: rare lichamen...

3. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    He hallo dames,

Ik hou het inderdaad maar op een raar lichaam. Of er iets heeft gezeten weet ik toch niet en of ik het wil weten, geen idee. Nu maar weer mijn blik op de toekomst. Gelukkig is de buikpijn weer weg en gaat dat een stuk makkelijker nu.
    Bedankt voor jullie hulp..

4. sunshine81

Fijn dat de buikpijn weg is Ahoeve, scheelt alweer een hele hoop!

@All, ik heb morgenochtend mijn 3e IUI, duimen jullie voor me dat het deze keer wel raak is?:D

5. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, zeker dat ik ga duimen shunshine.

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Sunshine, ik duim mee.

Trouwens kan er iemand van jullie pendelen?

7. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee, maar er was vandaag iemand actief op de pendel site.
    zij was beschikbaar tot 19.00

Ik heb het vanmiddag eens laten doen. Nu maar afwachten of het klopt.

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Natuurlijk duim ik voor je Sun! Wat gaat dat trouwens toch weer snel die tijd... 3 x is scheepsrecht, hoppakee!!

Elba/ ahoeve: geloven jullie daar in? Ik vind het te vaag. In een ander topic deed iemand dat ook regelmatig, nou ho maar dat zij zwanger werd op aangegeven data... Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. Ik zou er wel in willen geloven ;). Voor jou zou het dan niet lang meer duren Ahoeve! Ik pendel niet, maar duim wel voor jou en de rest hier :D.

9. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pien, of ik er echt in geloof dat niet, maar meer baat het niet schaad het niet dacht ik.
    Ik hoop gewoon dat het niet helemaal klopt en ik een maand eerder al zwanger ben/word.

Ik hoop ook dat jij snel snel kunt genieten van een zwangerschap en als ik kan helpen met duimen dan hoor ik het graag..

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dat mag zeker Ahoeve en iedereen die wil mag ook voor me pendelen, bidden, kaarsjes branden of wat dan ook en of het wel of niet werkt, het gaat om het idee van de positieve energie, want kan ik (en de rest natuurlijk ook) wel gebruiken :D.

11. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad Pien, daar gaat om: positieve energie. We blijven positief!

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    sunshine: wat gaat dat alweer snel. succes met de IUI morgen! ik duim voor je!!!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Succes met je IUI Sun, zet 'm op!!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    vandaag de echo gehad en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we hebben het hartje zien kloppen wat een bijzonder moment was dat:D:D:D nu over twee weken weer een echo hopelijk kunnen we dan het hartje horen:):):):) ben helemaal blij vandaag

@ sunshine mijn duimen draaien meid ik hoop zo dat het raak is deze iui ga duimend mijn bedje in vanavond;)

15. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Twinkel wat fijn!!! Lekker gevoel he. Hoe voel jij je trouwens qua zwangerschaps kwaaltjes. Ik voel me sinds deze week ineens veel beter. Gaat echt met vlagen

16. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow Twinkle,

dat is echt bijzonder! Super!!!! Hou dit gevoel lekker nog even vast. En je hebt vast een foto meegekregen en kijk daar nog maar even goed naar.

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt pantertje en ahoeve:)

@ pantertje voel me eigenlijk wel goed alleen erg moe en last van brandend zuur mijn ogen doen zeer maar verder eigenlijk goed:) wat gaat het hard he

18. sunshine81

Thnx meiden voor het duimen.

Alles is goed gegaan, we hadden nu zelfs 6,8 miljoen, het wordt steeds meer haha. Nu gaan de wachtweken weer in:D

@Twinkle, WOWWWW wat gaaf en wat is het dan in een keer "echter" of niet?! Gaaf zeg, op naar de volgende.

@Pendelen, ik doe het ook, niet omdat ik erin geloof maar gewoon om te kijken of ze het goed hebben. Vind het wel grappig haha. Heb er een voor oktober dus wie weet:(

19. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    shunshine, fijn dat alles goed is gegaan.
    En inderdaad er staat een pendel op oktober met het feit dat het nummer 3 is moet het wel goed gaan. heel veel sterkte met deze spannende weken.

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine wat fijn dat alles is goed gegaan mijn duimen draaien meiss;) ja dat is heel bijzonder toen ik het hartje zag kloppen toen drong het echt tot me door dat we straks papa en mama worden moest even een traantje laten rollen maar manlief was het eerst een traantje aan het laten:D ik hoop echt dat jullie dit ook snel mogen ervaren ik gun het jullie allemaal zo

Deel Deze Pagina