Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Twinkle: fijn meid zo'n mooie echo + kloppend hartje! Geniet er van!

@Sun: fijn dat de IUI goed is gegaan. Hopelijk kom je een beetje fatsoenlijk door die wachtweken heen, succes!!

@all: heb toch maar weer ovulatietestjes gekocht deze week. Tis nog niet helemaal positief, maar begint te komen, dus ei komt er aan.

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pein dat is mooi zeg succes nog met testen we duimen voor een super ei en een mooie test;)

3. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Pien hier ook zoeen, Ik zit ook op eierwacht. Ik denk dat ik er ook een testje tegenaan ga gooien want hier wordt ik gek van. volgens mijn banner moet hij nu zijn maar dat is dus niet zo. Geduld is een schone zaak zal ik maar zeggen.

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoihoi, daar ben ik weer! Lekker dagje Efteling gedaan. Was gezellig met vriendinnen van de middelbare school, toch beetje reunietje, want heb paar van die meiden al een jaar niet gezien. 7 meiden van 29, bijna 30, waarvan er nog maar 1-tje sinds kort een kindje heeft. Mijn directe, beste vriendinnen (die dus niet in dat groepje zitten) hebben allemaal al 1 of 2 kinderen. Dus wat dat betreft wel ff een verademing, dat er dus nog genoeg meiden van mijn leeftijd zijn die geen kinderen hebben. Of nog gewoon vrijgezel zijn. Ik denk wel eens: als ik meer met die vriendinnen om zou gaan, zou mijn kinderwens dan al zo groot zijn? ;)

Maar in elk geval: ei is hoogst waarschijnlijk geweest :). Ovutest was vrijdagavond positief, gisteravond ietsje minder en vanmiddag nog minder. Temp was vanochtend hoger, maar had ook wat later dan anders getempt en dan ook nog uur tijdsverschil. Donderdag en vrijdagavond geklust. Dat moet voldoende zijn hoor. Dus eindelijk weer op het wachtbankje ;)!

Elba: jij al je ei gespot?

Hoest met de zwangeren onder ons en degenen op het wachtbankje?

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien wat goed dat je ei is geweest en je hem goed hebt benut:D mijn duimen draaien op volle toeren meid;) wat lekker een dagje efteling altijd leuk

@ elba heb je je ei al gespot:) ik duim voor je meiss

6. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hahaha eierwacht die had ik nog niet gehoord :)
    hoop dat het raak is Pien. we duimen !!

bij mij is er weinig nieuws te melden. voel me goed en denk dat het goed gaat. aankomende zaterdag de 12 weken echo. en daarna gaan we het algemeen bekend maken..

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje wat leuk:D hier weet alleen manlief en mijn vriendin het en verder nog niemand willen even de echo van volgende week afwachten:)

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pien, je hebt in ieder geval goed geklust. Wie weet helpen de achtbanen je een beetje mee hihi:D

@Pantertje, wat leuk zeg dat je het dan eindelijk kan vertellen, lijkt heel erg lang zeker?
    Hier weten de meeste mensen al van de IUI af enzo dus weten ze het allemaal heel snel als het zover is. Soms niet leuk maar ja!!!

Hier duurt het wachten nu al erg lang........... en er zijn pas een paar dagen voorbij hihi. Ik probeer veel afleiding te zoeken. Ik heb alleen altijd jeukende borsten als ik mijn eisprong heb gehad en nu heb ik nergens last van. Ik hoop wel dat ie geweest is.....:(

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun we lopen gelijk, gezellig saampjes op het wachtbankje! Samen komen we de tijd wel weer door hoor :)!
    Niet te veel op je lijf letten hoor, je kunt er gewoon nog niets van zeggen ook al voel je van alles of juist van alles niets. (niet dat ik dat kan hoor ;)).
    Hoop ook dat de achtbanen de zaadjes mooi dicht bij het eitje hebben gebracht, haha!

Pantertje: leuk hoor dat je het dan eindelijk wereldkundig kan maken!

Hier al weer een jaloers moment achter de rug: weer iemand op facebook die een zwangerschap aankondigt...

10. sunshine81

@Pien, ja haha ik doe mijn best. Het is ook niet dat ik denk dat het een teken kan zijn maar meer dat ik me een beetje zorgen maak of de eisprong wel geweest is. We lopen inderdaad heel mooi gelijk op.:D

Die jaloerse momenten blijven. Mijn nichtje is van de week bevallen en mijn collega kwam vanmorgen heel blij binnen dat ze oma is geworden vanmorgen, ja pffff, zo blijven we bezig.
    Ooit zijn wij aan de beurt en ik hoop heeeeeeeel snel:D

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, sun das irritant ja dat iedereen het dan snel weet als je zwanger bent. Maar ja kan jou het schelen, je bent dan zwanger. Graag zou ik bij jou en pien aanschuiven op het wachtbankje, het ei is gespot, de andere maatregelen zijn ook getroffen dus nu maar wachten. Wel denk ik dat het langer duurt dan 12 dagen omdat het ei het rustig aan deed. Ach beter laat dan nooit.

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine pien15 en elba ik hoop zo dat jullie snel ook mogen vertellen dat jullie zwanger zijn;) mijn duimen draaien volop meiden jullie verdienen het jullie tijd komt echt blijft vertrouwen het komt goed:) knuff voor jullie meiden

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Kom er gezellig bij elba :)! Dan wachten we samen verder!
    Thanks Twinkle voor de opbeurende woorden :).

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    graag gedaan pien15 ik weet dat het soms niet meevalt;)

15. sunshine81

Welkom Elba, mag je ook eindelijk wachten hihi:D

@Twinkle, thnx helaas weet je wat het is:(

@Pien, de eerste week zit er alweer op hihi, de tweede helft duurt altijd alleen langer helaas. We wachten vrolijk (meestal) af:D

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine ja zeker het is in het leven soms zo oneerlijk:(

17. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

hier is het nog rustig, geen ei gespot.
    Dus kom nog niet gezellig bij het wachtbankje.
    Ben vooral nu bezig met andere dingen en probeer het onderwerp zwanger worden even los te laten. Hoe dat weet ik nog steeds niet. Maar het lukt wel een beetje, maak mezelf nu niet meer helemaal gek.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Goedzo Ahoeve! Dat lukt mij ook de ene keer beter dan de andere keer. Nu ik eindelijk weer kansen heb, ben ik er wel weer meer mee bezig, maar nog niet zo dat ik van alles voel (want ik voel ook echt niks).

Sun: ja die 2e week lijkt dan extra lang te duren he! Maar ik ben voor mijn gevoel nog niet in die 2e week, want mijn eisprong was afgelopen weekend pas. Maar aan de andere kant is mijn lf vaak niet veel langer dan 11-12 dagen dus we lopen toch gelijk op :).

All: vandaag weer bloeduitslag en het is nog beter dan de vorige keer! Zit nu op perfecte waardes om zwanger te worden :). Nou ja, laat maar komen dan zou ik zo zeggen ;):D!

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ahoeve goed zo weet dat het niet meevalt om er niet zoveel mee bezig te zijn;) succes meid

@ pien15 wat goed zeg dat zijn mooie berichten zeg mijn duimen maken overuren;)

20. sunshine81

@Ahoeve, goed bezig. Als je het ontdekt hebt, laat je het dan even weten.................:D

@Pien, wat een super goed nieuws, dat moet geluk brengen. Is wel weer tijd hier voor goed nieuws!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina