Hey meiden, Mag ik met jullie meekletsen? Hier moeten we 3 maart voor het eerst naar de gyn. Ben nu al zenuwachtig terwijl ik weet dat ze toch nog niks doen. We zijn in september 2009 gestopt met de pil maar helaas nog steeds niks. Mijn cyclus verschilt van 26 tot 32 dagen, lekker handig. Ik ben gewoon vaak 8-10 dagen ongi, pffff en vaak komt mijn ei al op dag 10. Lekker handig met klussen. Ook wij doen het alleen nog maar als het "moet" en verder is het ver te zoeken. Ik zou willen dat het weer leuk wordt in bed maar ja.
@groen, ooohh meid, wat rot voor jullie! Ik snap heel goed dat je even niet weet wat je ermee aan moet. Hoe waren jouw uitslagen, was bij jou alles goed? Sterkte voor jou en je vriend! @ellie en sunshine, welkom
@ welkom sunshine heel veel succes bij de gyn ik moet vier maart weer het kan wel zijn dat de gyn een echo gaat maken ik heb dat namelijk wel gelijk gehad kan me je zenuwen best voorstellen dat had ik ook maar toen ik daar eenmaal was viel het me reuze mee
Dankje Twinklestar, ik wacht het wel af. Het komt vast allemaal goed. Heb je bij de huisarts ook al een zaadonderzoek gehad? Wij wel twee keer en die was niet goed/niet slecht dus daar heb je ook lekker veel aan haha. Jij ook succes, we moeten nog ff een week geduld hebben.
He, welkom sunshine! Onregelmatige cyclussen, lijkt mij vervelend, je weet nooit echt waar je aan toe bent! En bij ons is het precies zo. Jeetje, groen das wel schrikken zeg. Dat had ik zomaar niet verwacht. Maar ik hoop stiekem wel dat het je gaat helpen en dat je snel zwanger bent!! He veel liefs en succes iedereen bij de gyn deze maand!
@ sunshine dat schiet niet op nee niet goed niet slecht mijn man heeft nog niet eerder een zaadonderzoek gehad dit was de eerste keer
hier vanmorgen mijn ongi begonnen vrijdag naar de gyn en dan krijgen we de uitslag @ groen hoe gaat het nu met je
Balen van je ongi twinklestar!!! Ben benieuwd wat de gyn zegt vrijdag. Komt nu wat dichterbij he?! Dikke knuffel Hier lig ik al vanaf zaterdag plat. Keelontsteking, pfff, wat kan dat zeer doen zeg. Mijn temp was zelfs hoog en dat heb ik nooit. Nou ja hopelijk kan ik snel weer mijn gewone dingen doen.
Meiden ik moest gisteren ongi worden, vandaag na heel veel twijfelen en helemaal ervan overtuigd dat ik een wit schermpje zou zien een test gedaan. (nou eigenlijk 2) En ik ben zwanger!! Ik kan het niet geloven en ben helemaal in shock. Er is dus hoop! ook als je al in begin van de mmm zit!
@ sunshine wat balen dat je keelontsteking hebt beterschap meid ja vrijdag komt steeds dichterbij @ catharina gefeliciteerd meid wat een verassing ga maar lekker genieten meid ja vrijdag komt steeds dichterbij ben benieuwd
@Catharina, GEFELICITEERD, helemaal geweldig. Nou de rest van ons nog. Geniet ervan en stuur wat HCG hierheen.
hoi meiden Ik ben nieuw op de site.. Ik wil graag meepraten.. We hebben 15 maart de eerste afspraak bij de gyn. spannend! Het zaadonderzoek was erg schrikken voor ons : slechts 1procent goed bewegende en normaal gevormde zaadjes.. Ben erg benieuwd wat de gyn gaat zeggen..pff maar goed.. positief blijven he
Welkom Chan, dat is zeker schrikken. Ik weet wel dat het bij mijn zwager ook zo slecht was en bij het onderzoek bij de gyn was het helemaal niet zo slecht. Ik hoop voor jullie dat dit ook zo is.
Nou het is bijna zover, nog een kwartiertje en dan gaan we naar de gyn. Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen en doen. Wordt nu wel een beetje spannend hahaha.
@ sunshine ik zie net dat je vandaag naar de gyn bent geweest en hoe is het gegaan morgen is het zo ver dan weer wat meer duidelijkheid heb nu toch wel wat last van zenuwen ben benieuwd wat er uit komt