Misschien een paar tips om er niet teveel mee bezig zijn. Heel hard werken op je werk. Ik kom nu zo moe thuis dat ik nergens meer aan kan denken. Het huis, of een gedeelte van het huis een nieuw kleurtje geven. Proberen het hard lopen weer op te pakken. Helaas het bovenstaande is niet HET ANTWOORD, maar zolang ik daar mee bezig ben denk ik er even niet aan. Voor de rest wel.
haha ik heb afgelopen weekend de woonkamer ook weer een ander kleurtje gegeven, erg leuk om te doen. Ik werk maar 3 dagen en meer is helaas niet te doen maar pas wel veel op op mijn vrije dagen hihi Sporten doe ik twee avonden in de week en probeer ook nog naar mijn werk te fietsen (20 minuten) Ik ben al goed op weg he.................
goed bezig sunshine een ander kleurtje is altijd leuk en dan ook nog sporten komt goed met de afleiding
Goed bezig Sun! Kan me voorstellen, zeker als je niet fulltime werkt, dat je dan inderdaad nog meer tijd hebt om er over na te denken en nog meer het gevoel hebt dat je 'wacht'. Hier is het weekend ook weer aangebroken. Gelukkig ook genoeg afleiding te vinden. Mijn ouders gaan binnenkort verhuizen en er moet nog een hoop gebeuren, dus ik zal ook aan het verven . En ik heb ook de schurft aan wachten! Hier nog maar 5 DPO dus schiet nog niet echt op...
Bezig blijven lukt mij vandaag en morgen ook wel redelijk. Hardlopen, boodschappen en verven. Moet goed komen dacht ik. Heb op mijn werk gisteren de grens aangegeven. Nu kijken wat dit op de langere termijn oplevert. Zoals het nu gaat gaat het niet meer. Alleen is er op korte termijn geen oplossing maar moet het meer op de lange termijn. Dus nog even vier dagen in de week doorbikkelen en dan ontstressen in het weekend.
Goed van je Ahoeve dat je je grens hebt aangegeven! Is het zo druk joh? Wat voor werk heb je? Of had je dat al eens verteld... Probeer in elk geval voor jezelf niet meer te doen dan je echt aan kunt, want stress is nooit goed (en ook niet om zwanger te worden/zijn). Nu dan maar goed uitrusten !
@Ahoeve, wat is er op je werk aan de hand dan? Goed van je dat je je grenzen hebt aangegeven! We gaan nu op kraamvisite, vanmiddag heb ik besloten om mezelf eens te laten verwennen bij de kapper en daarna de stad in om ff lekker te shoppen. Morgen personeelsuitje de hele dag en avond en zondag niks, lekker bijkomen. Ik kom het weekend wel door
Heerlijk shunshine, ben ik ook wel weer eens aan toe, maar even bellen voor een afspraak. en daarna lekker shoppen is altijd leuk. Ik werk als leerkracht met zorgleerlingen. De combinatie van leerlingen in mijn groep is op dit moment super zwaar en werkt niet goed. Ik heb al eerder besloten om vier dagen te gaan werken omdat vijf echt heel zwaar is vooral omdat ik in het weekend ook nog eens een paar uur lesgeef op een indoor skibaan. Voor nu is het even doorbikkelen maar het gesprek heeft wel wat lichtpuntjes gegeven en nu vooral lekker relaxen en bijkomen. zo even de boodschappen doen en dan de muur van de slaapkamer rode ui geven. De kledingkast uitruimen en de logeerkamer weer opruimen. Daar heb ik lekker echt een zooitje van gemaakt. Dan kan er worden geklust aan de nieuwe kledingkast.
Ahoeve, niet alleen aan een nieuwe kledingkast klussen he Ach kan me voor stellen dat het druk is. Maar wat leuk skien. Hier een ware neuroot op de wacht bank. Ik vind m'n borsten namelijk wat ongebruikelijk. En das natuurlijk een rede om heel hoog te gaan adem halen want wat als, als, als..... Dus zit ik mezelf lekker dwars. Ik heb even een goed mindset nodig om weer rustig te worden. Verder iedereen, fijn weekend!!!!
@Elba, ik wil je heel graag die mindset geven maar ik ben zelf geen haar beter Het wachten duurt me veel te lang en ik heb normaal ALTIJD last van mijn borsten na de eisprong en nu zijn ze sinds gister een klein beetje gevoelig en ik heb voor de tweede keer na mijn IUI een gesprongen ader in mijn oog, dit heb ik nog nooit gehad. Ben mezelf dus ook lekker aan het gek maken @ahoeve, ja dat klinkt inderdaad wel vrij pittig ja. Goed dat je het hebt aangegeven, gaan ze er nog wat mee doen denk je? Hoe is het met de muur afgelopen? En staat je kledingkast?
@Elba, de muur is trouwens erg mooi geworden, roze Zelfs manlief vind het leuk. Het is lichtroze dus het valt wel mee. En de kraamvisite was super leuk. Ik had wel zoiets van dat wil ik ook maar het ging heel goed. Het probleem is meer babyspulletjes........pfff.
Ja sunshine, dat heb ik dus ook. Ben me ook lekker gek aan het maken. Maar een medestander dat scheelt al. Ik begrijp alleen niet de gesprongen oog ader. Is dat een kenmerk? Top dat je de kraamvisite hebt overleeft en dat je muur mooi is!! Ik moet maar eens lessen gaan voorbereiden.
Haha ik heb geen idee hoor of dat een kenmerk is, heb het nog nooit gehoord maar ik vind het zelf apart! Hoe het komt ofzo. Succes met voorbereiden, mijn ouders komen zo een bakkie doen en daarna vrienden voor een borrel, gezellig!!
nog geen kledingkast hier, mijn man wil hem helemaal zelf maken. Dus moet eerst deze de oude eruit en alles in stapels op het logeerbed. Wat betreft mijn werk, ik krijg er vanaf morgen een stagiare bij. eerst vergt dat nog wat extra inzet van mij, maar ik hoop dat later een helpende factor is. maar even afwachten. En voor iedereen op wachtbankje, heel veel sterkte de komende dagen.
He ladies! Soms wou ik wel dat ik iets voelde om me gek te maken, want ik voel dus niets speciaals en dan denk ik dat het bij voorbaad al niet gelukt is, ook al hoeft het niets te betekenen. Ik heb wel maanden gehad dat ik last had van mijn borsten na de eisprong, nu al een paar maanden niet meer, dus dat zegt ook niets bij mij. Misselijk ben ik ook niet, niet moe-er dan anders, geen gekke buikpijn, innestelingsbloed of wat dan ook maar... Dan twijfel ik of er überhaupt wel eens wat gebeurt bij mij van binnen... zouden die zaadjes überhaupt wel al die barrières overwinnen? Laat staan mijn ei bevruchten? Zou zo graag weten wat daar binnen gebeurt . Niet bevrucht is geen kans, dus kan je ook gelijk weer verder, maar ja dat weet je pas na 2 weken, zo flauw . Wat is er vreemd aan je borsten Elba? Op de een of andere manier vind ik als er iets met je borsten is altijd wel een goeie . Of gesprongen aderen iets kunnen zeggen, geen idee, maar vind ik ook best aannemelijk klinken hoor Sun .
@Pien, je verhaal is zoooooooo herkenbaar! Vreselijk he, die onzekerheid steeds, pfff................. @All, hier is het eerste bloed gespot en de buikpijn was er vanmorgen ook even, grrrrrrr:x Op naar IUI met hormonen. Morgen hebben we de afspraak staan dus kom maar weer op.