Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ach Sun! Nu al weer? Denk je echt dat het door gaat zetten? Tsja op een gegeven moment ken je je lichaam natuurlijk wel een beetje...

Denk toch dat IUI met hormonen misschien net dat extra zetje kan geven. Had Twinkle dat ook niet? Of iemand anders in dit topic? Ben 't ff kwijt :). Hopelijk is dat ook bij jou zo, hou vol meid, ook al is het zwaar frustrerend iedere keer die teleurstelling :x.

Ik kijk nu al tegen mijn naderende teleurstelling op...:( Nog geen specifieke aanleiding voor hoor, zelfbescherming, omdat ik niets voel...

Aan de andere kant: ik merkte ook niets van het feit dat mijn schildklier bijna niet meer werkte, dus misschien ben ik wel heel ongevoelig in mijn lichaam, of gewoon super sterk, dus zo'n zwangerschap: joh daar merk ik toch niets van :p;).

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pien, ja ik denk echt dat het door gaat zetten. Ik verwacht morgen of overmorgen.
    Hoe voel jij je nu?

Wij komen net terug van de gyn. Gaan meteen beginnen met hormonen spuiten, meteen prikinstructies gehad, op dag 10 de eerste echo en dan eventueel pregnyl. Voor mijn gevoel gaat het nu pas echt beginnen, raar he?! Nu maar hopen dat er niet teveel eitjes komen. Wel weer spannend, er is weer meer hoop:D

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Goedzo Sun dat klinkt positief! Knap dat je het zo bekijken kunt! Ik hoop zo voor je dat het nu dan eindelijk lukken gaat! Hopelijk vinden ze de juiste hoeveelheid medicatie en krijg je mooie eitjes, maar niet te veel ;).

Hier gaat het op zich prima. Wordt wel wat nerveus zo tegen het einde aan. Niks wijst er op dat ik zwanger ben, althans ik voel me niets anders dan anders... Temp was vanochtend wel wat gezakt, maar ook dat zegt bij mij nog niet veel, kan morgen wel weer anders zijn, want meestal gebeurd dat pas als de ongi al flink los is gebarsten. Morgen maar weer kijken wat er gebeurd. M'n ei was op dag 16 dus officieel zou het zondag pas 14 dagen na ei zijn en kan ik dan testen.
    Ik wil het nu zo graag dat ik echt al depressief wordt van de gedachte aan de naderende ongi...

4. sunshine81

Lieve Pien, wat is het toch moeilijk soms he?! We kunnen ons zelf echt gek maken, pffff. Ik hoop dat het raak is voor je en ga nog even heel hard duimen voor je. Wanneer ga je een testje doen? Hou je het vol tot zondag?

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo lieve meiden hier ben ik ook weer even ik heb jullie een beetje verwaarloosd:(:) maar moest echt even mij rust pakken van het weekend ineens bloedverlies ik helemaal in paniek manlief was gelukkig heel rustig:) ik de gyn gebeld maar was bezig met bevalling dus toch de vk gebeld en kon komen voor een echo het hartje klopte echt een opluchting nu vrijdag terug naar gyn voor echo dus ben wel erg gespannen zal alles nog wel goed zijn.

@ sunshine lees dat je gaat beginnen met injectie's spannend meiss vind het balen dat het niet gelukt is meid hopelijk gaat deze ronde het worden bij mij heeft de pregnyl denk wel een rol gespeeld en natuurlijkde progesteron voor mijn lf succes meid ga heel hard voor je duimen;)

@ pien15 je hoeft niet altijd wat te voelen ik heb ook bijna geen kwaaltjes dus vond ik het daarom ook moeilijker geloven toen er echt een streep op mijn test stond:D ik hoop dat jullie wens snel uitmag komen

@ elba hoe gaat het met jou mijn duimen draaien voor jullie allemaal het is jullie zo gegund;)

6. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Sunshine wat spannend dat je met spuiten gaat beginnen. Maar we hebben onder ons al resultaat gezien. Hoop dat het goed mag uit pakken voor je!

Ooh Pien wat spannend he, zo tegen het einde.. Ik voelde me ook niet anders hoor, zelfs niet toen ik op 8 dagen overtijd positief testte. alleen wat vermoeid. verder niks. dus het zegt niks. duim duim duim

en hoe gaat het met Elba ?

Twinkel: dat was idd wel ff schrikken dan he. bloedverlies. gelukkig kon je snel voor een echo, dan zie je dat je hummeltje gewoon nog lekker zit bij je.

onze 12 weken echo was goed afgelopen zaterdag. ik word overmorgen 30 en dat gaan we het hele weekend vieren.
    Ben trouwens al mega dik , vind ik zelf. ben normaal maatje 36 zonder buikje, en ik heb gewoon nu al zwangerschapsbroeken aan omdat ik de gewone niet meer dicht krijg.. ahum :)

7. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    pien, heel veel sterkte de komende paar dagen. Ik hoop dat dat je niets voelt, juist betekent dat er veel gebeurd in lichaam en er iets groeit:)

Shunsine, wat vervelend dat het weer niet is gelukt. Hopelijk geven inderdaad de medicatie jou het laatste duwtje en lukt het dan wel.

Twinkle, Jeetje wat ben jij geschrokken. Ik schrik al als ik je verhaal alleen al lees.

Dus al aan de zwangerschapsbroeken pantertje. Inderdaad al erg snel, maar geniet er maar lekker van. Ik hoop dat je een paar leuke en lekkere broeken hebt kunnen vinden/ lenen.

Hier voor de rest weinig nieuws onder de zon. Het werken gaat gewoon door. Iets beter dan vorige week. Ben gestart met tempen, maar kan er nog geen wijs uit worden. Dus weet niet of mijn eisprong al is geweest. Had gisteren wel onwijs last van mijn rug. En ben als sinds zondag steeds heel erg misselijk. Vanochtend bleef het bij alleen 's ochtends en nu is het weer weg. Maar ja, daar kan ik niets mee, het heerst ook verschikkelijk. Dus maar weer wachten.

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pantertje dat word vast een gezellige verjaardag:D geniet meiss;) ja was zeker even schrikken gelukkig geen last meer gehad

@ ahoeve ik hoop dat het van iets moois komt meid;)

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Twinkle: oei dat was vast en zeker schrikken! Gelukkig heb je het hartje gehoord! Dan komt het met de echo vast ook wel goed meid! Maar niks aan dat soort onzekerheid.

Pantertje: wat goed dat je je 30e verjaardag zo uitgebreid gaat vieren! Ik wordt volgende maande 30 en weet echt nog niet of ik dan wel in de stemming ben... als ik dan niet zwanger ben dan weet ik het niet hoor, of ik dan wel zin heb in een feestje... tis maar psychisch, maar ooit had ik moeder willen zijn voor m'n 30e en nu wil ik heeeeel graag zwanger zijn voor m'n 30e, maar of dat nog gaat lukken? Maar aan de andere kant wil ik me daar ook niet door laten afleiden, tis hoe dan ook wel een noemenswaardige leeftijd!

Sun: denk niet dat ik eerder ga testen dan zondag hoor. Tsja heel misschien als ik een soort oerdrang krijg ofzo, maar zo als het nu lijkt niet. Toevallig heb ik wel wat in huis, omdat ik die bij de ovulatietesten kreeg die ik had besteld. Vorige maanden had ik nooit wat in huis, het was ook nooit nodig om te testen...

Ahoeve: wanneer ben je begonnen met tempen? Net? Je kunt beter beginnen aan het begin van een nieuwe cyclus, want nu zegt het waarschijnlijk niet zoveel. Misschien is je ei al geweest en dan heb je er niet zoveel meer aan voor deze ronde. Als je uitleg nodig hebt, zeg je het maar. Ik heb het redelijk vaak gedaan... ken je de site fertilityfriend.nl: The Leading Fertility Friend Site on the Net Daar hou ik het bij.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien nee zeker niet vind dat wachten nu helemaal spannend ik hou jullie op de hoogte;)

11. sunshine81

@Twinkle, oef dat zal schrikken geweest zijn. Gelukkig kon je snel terecht en was alles goed. Succes morgen!

@Pien, knap als je het kan volhouden. Ik hoop voor je dat het raak is. Ik heb ook altijd gezegd voor mijn 30e maar helaas mocht het niet zo zijn. Ik heb juist een groot feest gegeven, juist omdat ik vond dat ik dat verdiend had en het was zo fijn. Je moet doen waar je je goed bij voelt maar het is ook leuke afleiding:D

@Pantertje, heb je een foto? Kunnen we ook beoordelen:p
    Gefeliciteerd dat de echo goed was en al met je verjaardag, leuk hoor feest vieren. Ga je het dan meteen aan iedereen vertellen of weten ze het allemaal al?

@ahoeve, succes met wachten!!!

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Je hebt gelijk Sun! Ik vind ook dat ik het heb verdiend, maar op een of andere manier voel ik me er zo sneu door...
    En vandaag is duidelijk geworden dat ik nog maar 1 kans voor m'n 30e heb... bruinverlies is begonnen...:(:(:(:(:(:(:(

13. sunshine81

K*T Pien, ik weet precies hoe je je voelt helaas en het is op zijn zachtst gezegd gbrwmhgggwwmmmbhhhwnw:x
    Een hele dikke knuffel en je mag me altijd PB-en hoor?!
    Probeer wel gewoon leuke dingen te blijven doen anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Het is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik moet zeggen dat het mij wel helpt.

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks Sun, het is inderdaad gbrwmhgggwwmmmbhhhwnw:x
    Maar goed, ik ga wel door hoor. Ik weet dat het moet, anders is het ook geen doen he. 'Tel je zegeningen' probeer ik dan altijd maar te denken.
    Gisteravond was gewoon balen, maar ondertussen ben ik gewoon wel naar naailes gegaan, want dat is leuk, maar het is minder leuk dat daar een meid bij zit die vorige week kwam melden dat ze zwanger is. Natuurlijk! Je moet er maar mee dealen he, tis de leeftijd, ze zijn overal, je kunt ze niet ontwijken. Straks op de koffie bij een vriendin, met een kleine van 2 maanden. Het gaat gewoon door. Ik kan moeilijk een kluizenaar worden (ook al heb ik soms die behoefte wel, maar geef er nooit aan toe)...
    Een zegening is dat ik een hele lieve man en een goed huwelijk heb :).

Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Wordt langzamerhand weer spannend he!

15. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pien, wat ontzettend rot voor je. Je moet inderdaad wel weer door en je kunt je niet opsluiten in het huis. Maar toch, het blijft steken.
    Ik was trouwens netjes begonnen met tempen op de eerste van dag van mijn ongi en had al een account aangemaakt. zal zo de laatste gegevens even invullen en dan even kijken. Maar ik zie geen echte stijging van mijn temp. Blijft rond de 36.6 schommelen. Misschien laat ik je wel even meekijken, jij hebt er ervaring mee toch??

Hier nog steeds rustig aan het afwachten. Heb voorlopig eerst weer even iets anders om mij druk over te maken. Heb sinds een aantal weken nogal last van mijn schouder door een duw van een van mijn leerlingen. Drie weken lang mijn kop in het zand gestoken, maar nu toch weer de fysio opgezocht. En vanochtend om acht uur weer de naalden in mijn schouder laten zetten. Nu is het stijf en pijnlijk, maar moet er vandaag even doorheen dan is het hopelijk zo weer over.

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    lieve meiden verslagen van pijn en verdriet wil ik jullie laten weten dat het voor ons helaas niet zo heeft mogen zijn wat ik dacht en voelde is ook waarheid geworden:(:(:(:(:( ben kapot onze wereld is even ingestort:(:(:(:(:( ik ga jullie voorlopig even verlaten want het verdriet is op dit moment te groot ik hoop dat jullie dat begrijpen:) ik weet dat de wereld niet op houd hier maar zo voelt het nu wel :(:(:(:(:( ik dacht dat onze tijd eindelijk was gekomen maar die droom is na vandaag wel weer uit elkaar gespat mijn tranen kan ik niet bedwingen weet even niet wat ik moet maar dat komt uiteindelijk wel weer goed

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    :(:(:(:( Nee!! Twinkle wat zeg je nu! O wat vreselijk zeg, heb er geen woorden voor!! Vind dit echt vreselijk voor je :(:(.
    Natuurlijk ben je vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel meid! Denk aan je!

18. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    O, nee Twinkel wat erg wat een nacht merrie zeker nu je zo lang bezig bent. Na een miskraam heb je wel meer kans maar dat wil je natuurlijk helemaal niet horen. Brr wat een ellende. Denk maar aan jezelf. Ben er stil van.

Pien, wat jammer, nog maar 1 kans voor 30. Maar steek mij maar aan. Ik dacht dat dit een goede ronde was maar m'n borsten zijn weer slap. Ik merkte het donderdag al en was echt van de kaart. Dus laat die oma maar komen, dan maar weer een volgende ronde. Alleen moet ze wel komen. Want ik ben niet zwanger dat weet ik zeker. Dus maar weer verder kijken.

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Trouwens is het heel gek als ik denk dat het wel even iets was maar dat het is mis gegaan om wat voor reden dan ook? Of maak ik mezelf dan dingen wijs. Ja, je zal het nooit weten. Ik baal wel moet ik eerlijk bekennen en heb zoiets van laat die volgende ronde dan maar komen.

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Balen Elba! Sorry dat ik je aangestoken heb ;). Op zich is het niet vreemd om te denken dat het iets geweest kan zijn. Waarom denk je dat? Omdat je cyclus iets langer duurde dan anders? Voelde je je anders dan anders?
    Ik denk bij mijzelf juist het tegenovergestelde: dat er bij mij nooit iets gebeurd, geen bevruchting, laat staan innestelling... Ben steeds zo keurig op tijd ongesteld... en voel helemaal nooit iets speciaals...;)

Deel Deze Pagina