Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja ik denk het omdat ik 3 dagen gespannen borsten had en daarna werd het weer minder. Ik ben nog niet ongesteld, dus steek me maar aan, want ik weet zeker dat het moet komen. Dus dan liever maar meteen.

2. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Met verbazing en afschuw heb ik het berichtje van Twinkle niet gelezen. Hier zijn even geen woorden voor.

Twikle, mocht je dit toch nog lezen. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

3. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    wat een verschrikkelijk nieuws van Twinkel. Als je dit nog leest, wil ik je heel veel sterkte wensen...heb er geen woorden voor. wat een verdriet. Waarom ? ik leef met je mee..

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, helaas, volgende ronde. maar wel nieuwe kansen.

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

OH NEE Twinkle:x:x wat een VRESELIJK nieuws!! Ik weet niet wat ik moet zeggen maar een HELE DIKKE KNUFFEL en ik ga een kaarsje voor je branden. Ik snap heel goed dat je even afstand neemt, pfffff, dit is KUT zeg!!!!!

6. sunshine81

@Elba, balen zeg. Het kan heel goed hoor dat je dat gevoel hebt. Ik heb het ook twee keer gehad. Wel heb ik gemerkt dat ik ook wel heel graag wil en vanalles ga voelen, ook erg irritant moet ik zeggen, pfff. Succes met de volgende ronde.

@Pien, ben je weer een beetje bijgekomen? Ga je toch je verjaardag vieren?:D

@All, hier ben ik begonnen met de hormonen. Ik heb nog nergens last van gelukkig. Vrijdag de eerste echo, ik ben benieuwd of de medicijnen wat doen hihi.

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja vreselijk nieuws van Twinkle! Wat kan het leven toch vreselijk hard zijn! Zo lang gewacht, zo gelukkig en dan gewoon keihard van je roze wolk gesmeten worden.... het is niet eerlijk :(!

Het relativeert mijn eigen ongesteldheid wel weer een beetje.
    Balen Elba van je ongi! Ik ken dat gevoel trouwens wel dat je eerst een tijdje last van je borsten hebt en dat het richting ongi langzamerhand verdwijnt. Heb ik ook paar keer gehad. Afgelopen maanden helemaal geen last van borsten gehad. Lichaam kan gekke dingen doen wat dat betreft.

Sun: spannend, IUI met hormonen dit keer! Gelukkig voel je er nog niet veel van. Ben heel benieuwd hoe dit uitpakt.
    Ik ga m'n verjaardag vast wel vieren hoor ;). Ik hoop heeeeel stiekem nog op een mooi verjaardagskadootje. Mijn man vroeg wat ik voor m'n verjaardag wilde. Dus ik zei: een kind van jou ;):). Maar aan de andere kant wil ik er ook helemaal niet bij stil staan en me niet weer zo verschrikkelijk laten teleurstellen door een ongi. M'n verjaardag is gelukkig niet al te vroeg op m'n ongi, dus heb weer even de tijd om de teleurstelling te verwerken ;). Inmiddels is afgelopen teleurstelling weer een beetje gezakt. Scheelt altijd weer als ik gewoon weer aan het werk kan, kan ik ook aan andere dingen denken ;).

8. sunshine81

Ja echt niet eerlijk gewoon, pfffff.............

@Pien, haha ja dat heb ik ook wel een beetje. Op de dag dat ik het aan voel komen ben ik vreselijk verdrietig en op de dag dat het echt doorbreekt ben ik al helemaal niet te genieten. Alles wordt dan ook erger enz. Lastig allemaal hoor.......... Gelukkig staan we er niet alleen voor en kunnen we hier ons verhaal kwijt:D

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja zeker fijn Sun, heb het af en toe nodig om het hier van me af te schrijven, bij meiden die het begrijpen! Al m'n vriendinnen zijn (zou haast zeggen jammer genoeg, maar da's niet lief ;)) super vruchtbaar...

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja dat heb ik ook met mijn vriendinnen. Die zijn ook in de eerste ronde hup raak. En die snappen gewoon niet hoe het is als het langer duurt. gaan ze zeggen je moet er niet zo veel mee bezig zijn of je moet het los laten. Ja, ja, deden zij ook zeker. Ik zeur toch ook niet dat zij zwanger zijn. Vind ik wel erg irritant dat soort opmerkingen alsof het komt omdat ik niet weet hoe je je moet houden en dat zij het beter weten. Heel irritant.

11. sunshine81

Oh meiden dat is zooooo moeilijk. Hier precies zo, er is er zelfs een zwanger van de derde, de oudste is net 3 geworden en ze is al 20 weken, zegt ze ook nog: "Ik hoop dat het een tweeling is, hoef ik tenminste nog maar 1 keer zwanger te zijn". Ze willen graag 4 kinderen, grmwbgrhhhhh. En dat ook nog nadat ik had verteld dat de poging mislukt was, pffff. Je wordt er zooooo moe van!

Gelukkig hebben we elkaar:D

12. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij in de vriendengroep hebben we ook van de meiden. maar ook één die niet gelijk zwanger was, en zelfs één met twee miskramen voor ze nu een gezonde jongen hebben. dus het kan ook anders, dat weet ik, maar toch blijft de hoop bestaan, zou het deze maand.

Ik denk het niet, geen echte aanleiding om zo te denken, maar gok er op dat de ongi binnenkort gaat beginnen.
    Vanuit het tempen deze maand in ieder geval niets wijzer geworden. volgens de site die hier ook al een aantal keren is aangeprezen is het niet mogelijk dat er een ei sprong is geweest??? dus maar weer even in de gaten houden en eventueel in januari maar meenemen naar de gyn.

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tsja vriendinnen hebben is fijn, maar blijkbaar is het moeilijk inleven in onze situatie van moeilijk zwanger worden. Een van m'n vriendinnen, die 2 x in 1 x zwanger is geraakt, zei: ja maar zij heeft er ook lang over gedaan: 5-6 maanden... En dan denk ik van: je weet toch hoe lang ik al bezig ben, hoe kun je dat nou zeggen? Zo jammer...

Maar goed, ik zou ook weer niet met hun levens willen ruilen of zo hoor. Op andere gebieden heb ik het stukken beter voor elkaar (vind ik dan tenminste) :).

Ahoeve: heb je wel de hele maand getempt? Heb je een linkje van je chart? Ik wil best ff meekijken waar het aan kan liggen, ben redelijk expert geworden in die dingen...

14. sunshine81

Vanmorgen naar het z'huis geweest voor de 1e fm-meting. Ik had er twee van 15,5 en 17,5. Hier hadden we dus niet op gerekend, zit pas op dag 9. Ik moest meteen bloedprikken en zojuist ben ik gebeld dat ik zondag weer moet bloedprikken en dan hoor ik aan het eind vd ochtend hoe nu verder. Heb even een ovu-testje gedaan en deze was negatief. Ik ben alleen bang dat we dan alweer te laat zijn maandag maar ja, ze zullen het daar wel weten.

15. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen shunshine, ik hoop dat je ei- nog even zijn springbehoefte kan inhouden tot maandag. En dat het dan maar vol overgave naar het zaadje toe mag springen en hem omarmen.

Hier nog even afwachten maar ik denk dat mijn ongi vandaag gaat doorbreken. Heb zo'n gevoel. En anders blijft het nog even dagen tellen, ga pas maandag testen als het dan niet is doorgebroken. Mijn cyclus wisselt wel een beetje en met vroegtesten maak ik helemaal gek. dus nog even nagel bijten en geduld hebben. Ben al wel steeds heel erg moe, maar misschien komt dat van het feestje van gisteren, bruiloft van vrienden. Heel gezellig, en het rot weer van afgelopen week.

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: spannend, hoop voor je dat het qua timing allemaal goed komt!
    Ahoeve: ook spannend zeg! Verstandig om niet te vroeg te testen, hoop dat je maandag mag testen en dan positief natuurlijk!

17. sunshine81

@Ahoeve, spannend zeg, ik ga heel hard voor je duimen......
    Ik test ook niet meer dan wanneer ik echt over datum ben, maak mezelf ook helemaal gek..........

@All, hier vanmorgen gelukkig weer een nega ovu-test. Morgen weer bloedprikken en dan hoor ik aan het eind vd ochtend hoe nu verder, ben benieuwd......

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn Sun! Nou dan worden het vast super-eieren ;) :)!

19. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas het is deze maand weer niet raak. mijn ongi begint nu door te breken.

dus op naar de volgende

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ahoeve, wat balen. Volgende ronde dan maar weer. Ow wat is dat toch balen elke keer.

Ja, dat vind ik ook. Mensen die het probleem niet kennen van er lang over doen. Die snappen er geen bal van en denken dat zij de wijsheid in pacht hebben met hun je moet er niet aan denken. Dikke onzin denk ik dan. Maar wat vind ik het irritant. Sun ik hoop dat je je ei nog even vast weet te houden tot maandag. Maar twee eitjes is toch interessant toch?

Hier een beetje saai, aan het wachten nog een week tot eitime.

Deel Deze Pagina