Sun: En heb je morgen IUI? Succes meid!! Ahoeve: balen meid van je ongi! . Knuffel en hopelijk met goede moed verder! Elba: we zitten ongeveer gelijk in de cyclus. Moet ook nog ff wachten op ei. Maar probeer deze ronde er iets minder mee bezig te zijn. Dus geen ovutestjes of temperaturen. Inmiddels weet ik wel ongeveer wanneer m'n ei is...
Ja, dat doe ik ook allebei niet. Tempen vind ik gedoe en ovutestjes op den duur ook duur. Dus doe ik ook niet. En dat er mee bezig zijn daar trek ik me niets van aan. Dat vind ik nogal onzin als mensen zeggen je bent er teveel mee bezig. Je wordt toch niet zwanger met je hoofd. Maar het is voor jezelf natuurlijk wel prettig als je er niet zoveel meebezig bent. Maar ook als ik er veel mee bezig ben denk ik jammer dan dat is dan maar even zo. Grappig ja dat we gelijk op lopen. Hebben we steun aan elkaar! Sun succes met je IUI ook.
@Elba, balen zeg, het schiet ook niet op he?! We wachten al zoooo lang, pffff. Dikke knuffel @All, thnx meiden, hier inderdaad vanmorgen inseminatie gehad. We hadden een oogst van 4,1 miljoen, hebben wel eens meer gehad maar goed er hoeft er maar 1 bij te zijn. Hadden inderdaad twee eitjes vrijdag van 15,5 en 17,5 dus weet niet wat er van over is We mogen weer wachten, wachten, wachten.
Oe spannend Sun, wie weet is het direct 2 x raak . Ken een meid uit een ander topic die dat bij haar eerste IUI had, dus het kan. Ik duim voor je!! Nu heel veel sterkte op de wachtbank! Elba: dat is ook zo: je wordt niet zwanger met je hoofd. Ik doe het ook niet omdat anderen dat zeggen, maar nu meer voor mezelf. Wordt namelijk wel een beetje moe van mezelf, en iedere keer die teleurstelling... wil mezelf daar een beetje voor behoeden dit keer. Heb met mezelf afgesproken dat we over een half jaartje (nog 5 rondes) pas over behandelingen gaan beginnen. Tot die tijd wil ik het nog zelf proberen, omdat ik het ook een kans moet geven dat het aan de schildklier heeft gelegen.
sun, veel sterkte met wachten. Ik hoop dat het raak is. Voor mij geldt dat alle emotie weer even uit het systeem is. Nu weer vol goede moed door naar de volgende ronde. En inderdaad Pien ik herken het heel erg. Het er veel mee bezig zijn vreet aan je. Afgelopen maand ging het veel beter, veel afleiding en rustig afgewacht. Ik hoop dat ik dit kan voortzetten. Vind het wel erg jammer, had gehoopt mijn ouders leuk nieuws kunnen te melden als ze terug kwamen van hun vak. Nu maar hopen dat we een leuk pakketje onder de boom kunnen verstoppen..
@Pien, ja dat bedacht ik me gister ook in een keer, pffff, zal wat wezen, zo lukt er geen een en zo heb je er twee @ahoeve, ja ik denk ook elke keer, oh leuk dan kan ik het ze dan en dan vertellen maar tot op heden nog niks helaas. Ik hoop nu op een heeeeel mooi sinterklaaskado, kan 5 december testen dus wie weet hihi.
hey ik kom weer eens even aanwaaien. Ahoeve : he ... weer niet.. knuffel . Sunshine: ik hoop dat je met sinterklaas positief test. dat zou toch wel het allermooiste kado zijn wat je kan krijgen. en ... eh misschien wel 2 haha. fingers crossed pien15: dat advies van niet teveel er mee bezig zijn. ik geloof daar ook echt niet in, dat dat een zwangerschap in de weg kan staan. tuurlijk, als je er mega veel stress/flinke emoties van krijgt, werkt dat niet positief natuurlijk. maar als je er gewoon maandelijks meebezig bent, en teleurgesteld bent, kan denk ik echt geen kwaad. bij mij tenminste niet. ik was elke cyclus 2 weken lang aan het ovu testen om te kijken wanneer mij ei nou eens kwam, dus was er toch best wel mee bezig .. ik moet nog steeds een keer een foto maken van mijn buikje , maar het komt er iedere keer niet van. komt nog.
Moedig van je Pien, om het nog een kans te geven 5 maanden. het zou ook heel goed kunnen dat het daar aan lag.Wij gaan nog tot iets van mei proberen en dan naar de gyn. Lopen we wat dat betreft ook een beetje gelijk. Zou leuk zijn als we ook tegelijk zwanger werden!!
Zeker, zou ik dat zeggen! Het lukt mij deze keer niet zo goed om niet aan m'n eisprong te denken. Heb het idee dat ik hem voel. Ach wat moet je dan he. Maar goed gaat wel weer over.
Hey meiden, Hoe is het daar? Hier eigenlijk niet zoveel te melden, wachten, wachten! Het is wel weer spannend. Nog een week Met zijn allen nog dit jaar lijkt me een goed idee..............
nou meiden, he he, eindelijk even mijn vriend gestrikt om n buikfoto te maken. hij staat in mijn foto album. (15,5 week zwanger) spannend Sunshine , nog een weekje wachten.
Mooi buikje Pantertje! Sun: spannend hoor! Nog een week... Hier eigenlijk beetje slecht gevoel, want verlies op het moment gewoon veel bloed, en da's voor mij ook niet meer normaal op dag 19... gisteren ook al, heb wel wat betere dagen nog tussendoor gehad, maar nu ist echt erg... Lijk wel ongesteld . Baal er enorm van. Kan niet goed zijn denk ik dan.
mooie buik pantertje. kunnen wij alleen nog maar dromen. he pien balen zeg. Ik hoop toch dat het niets betekend of toch iets heel moois. kan zelf redelijk aansluiten bij dit verhaal. Mijn ongi was sinds zaterdag. maar gisteren ineens weer bruin verlies, niet veel maar toch. Heb ook verschrikkelijk last van mijn buik net of moet ik verschrikkelijk ongi worden. Maar ja dat kan niet toch????
Wat een merkwaardig bloed verlies. Geen idee wat het is pien. Misschien el huisarts even bellen? Je bent niet ongesteld? Innestelingsbloeding? Geen idee hoor. Mooi buikje panter!! En ehhh, steek ons is even aan!!!
ik doe mijn best. ben vandaag zeer chaggie en strooi behoorlijk met mijn hormonen.. strooi strooi HCG HCG ...
Sterkte met sjagie zijn. Ach het zit ook niet altijd mee, ook al ben je zwanger. En verder, lekker blijven strooien!
Elba: nee het is niet normaal, maar ben al wel behoorlijk uitgebreid onderzocht hoor hiervoor, alleen zelfs dit is voor mij niet meer normaal... 'normaal' stopte het wel na ei en nu niet... Dus ja, morgen toch maar weer eens gyn bellen of ik niet wat eerder mag komen. Er staat een afspraak begin januari, maar wil graag wat eerder, want het zint me niks....
@Pantertje, wow mooi buikje al hoor, ik is jaloers @Pien, mmmm dit is wel heel vreemd dan. Als ik jou was zou ik inderdaad de gyn bellen morgen. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk valt het allemaal mee, sterkte en een dikke knuffel. @Ahoeve, wat jij hebt heb ik ook wel eens en snap er ook niks van. Het blijft meestal bij bruin verlies. Had het er met de gyn over en die zei dat het heel normaal is......... mmm ik vind het altijd een beetje raar. @Elba, hoe voel jij je? @All, hier had ik vanmiddag ineen keer een paar minuten felle steken links onderin mijn buik, ook weer vreemd....... Pffff, nog een week wachten......... Het schiet niet op.