Ja dat herken ik dus ook wel. De buikpijn ook wel, dat varieert soms wat. Tis in elk geval niet zo erg als dat ik echt ongi ben qua pijn, maar wel zeurderig. Ik weet ook niet wat het is. Het zal iets met de eisprong te maken hebben denk ik en met de hormonale schommelingen die daarmee gepaard gaan. Het zal in elk geval niets ernstigs zijn en erbij horen. Maar leuk is anders. Bloed/bruin tussentijds maakt je gewoon onzeker.
Hey meiden, hoe is het met jullie rood/bruinverlies? Hebben jullie nog de gyn gebeld ofzo? Hopelijk is het allemaal voorbij..........
Ja vandaag gyn gebeld, maar ik kon niet eerder terecht dan de afspraak die al in januari stond helaas. Ik wilde ook geen andere gyn. Ik kan nog wel later deze week proberen of er misschien een gaatje is ontstaan, maar ik ga er maar van uit dat ik tot januari moet wachten. Maar dan zal ik me in elk geval wel goed voorbereiden en alles vragen en benoemen wat er de afgelopen tijd door m'n hoofd spookt. Ben ook benieuwd hoe het met Twinkle is. Ze zou ff afstand nemen geloof ik, maar hoop voor d'r dat het weer een beetje gaat en natuurlijk dat het snel weer mag lukken. Dus Twinkle: mocht je dit lezen: dikke knuffel meid!
Balen dat je toch nog moet wachten. Hopelijk komt er toch stiekem nog een plekje vrij. Kunnen ze jou niet bellen als er iets vrijkomt? Als ik jou was zou ik in ieder geval alles opschrijven dan kan je ook niks vergeten tegen die tijd aangezien ook nog alle feestdagen ertussen vallen. En misschien is het wel helemaal niet meer nodig Hier zit ik er ff doorheen. Heb er geen vertrouwen meer in en ben sjagie, echt niet normaal meer!!! Ik heb ook geen idee waar het ineens vandaan komt. Nou ja vanavond even gezellig naar de kroeg met een paar vrienden, ff afleiding...........
He hallo, Hier ook geen contact gehad met gyn. wacht het wel rustig af. Het gevoel dat ik ongi moet worden is er nog, maar het bruin is weer weg, was als weg na 1 dag. zal er inderdaad wel bij horen en alles licht onder het vergrootglas. Nu maar weer even afwachten. Was het gezellig in de kroeg shunshine. Ik ga morgen avond even apres skien en hoop dat er veel sneeuw valt de komende weken kunnen we met kerst nog even naar de sneeuw even alles weg skien.
Sun: nog sjagie? Misschien komt het wel van bepaalde hormonen . Lekker de kroeg in geweest? Ahoeve: ik herken dat vergrootglas wel. Voorheen had ik nooit klachten en sinds ik zwanger wil worden, zijn de klachten langzamerhand gekomen en steeds erger geworden... typisch toch? Veel plezier met de apres ski!
@Vergrootglas, hoe groot kan ie zijn.................... @Pien, ja ik zit momenteel helemaal met mezelf in de knoop, weet het echt niet meer. Vanmiddag had ik een paar minuten ongi-krampen dus het is heeeeeeeel moeilijk om nog hoop te houden. Elke poging wordt ook wel erger lijkt het.............:x Die hormonen zullen ook wel een handje tegenwerken.
Oh het was trouwens erg gezellig even in de kroeg, merk dat ik heeeeeeel veeeeeel afleiding nodig heb, pffff.
ja de hormonen zullen alles wel niet beter maken shun. maar geef de moed niet op. positief blijven is beter. En gewoon heeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel afleiding zoeken. Ik ga zo naar de kapper. spannend!!!!!
En hoe is je nieuwe kapsel Ahoeve? Ik ben ook net geweest. 't zit weer zoals het zitten moet Sun: zoek de afleiding maar op. Het werkt wel het beste, ik herken dat wel. Dit weekend kom ik wel weer door. Gaan er hier nog mensen sinterklazen? Wij zondag, met ouders, zus en broer, en aanhang en 2 kids van zus. Vind het altijd wel gezellig.
?? Sun, hoe kan dat nou? Weet je het zeker? Tis nog zo vroeg... Maar hoe dan ook: sjee wat vreselijk balen zeg!! Het is allemaal gewoon niet eerlijk , wordt er ook verdrietig van. Een hele dikke pletknuffel van mij voor jou meid!
Sun wat enorm klote. En onderschat de hormonen niet das toch geen pretje. Wat een ellende. Hopelijk maken ze je wel snel zwanger. Hier geen prikkels en als het wel was. Vorige keer had ik die ook nl en toen weer gewoon ongesteld. Je kan er geen pijl op trekken irritant is dat. Dus maar weer op de wachtbank. Pien hoe is het? succes met wachten. We houden de moed er nog in, ja toch!???
Ja hoor Elba, dat moeten we zeker doen! Moed verloren, al verloren... Maar dat wil niet zeggen dat het elke maand bij een nieuwe ongi wel behoorlijk :x:x:x is natuurlijk .
Thnx meiden, het is inderdaad vroeg. Gister is hij echt doorgebroken dus we beginnen maandag weer met de hormonen........... Heb wel veeeeeel meer last van buikkrampen door die hormonen, merk toch wel dat mijn lichaam er erg op reageert. Op naar nummer 5, misschien stiekem nog dit jaar zwanger....... Ik ga voor jullie nog heeeeel hard duimen en kaarsjes branden!!!
Hoi Sunshine, Balen zeg. aan de ibu of paracet dan maar. Ronde 5 ach het resultaat telt. Je ziet er niets van welke ronde bij een baby. Maar wat duurt het lang he. Elke ongi is er een en balen dat vind ik ook. En ik denk dat deze ronde ook een verlies beurt gaat zijn. Hoop dat oma ongi lekker optijd komt. T's zo lastig dat je niet weet wanneer het lukt en of het lukt. Blijft lastig.
Balen Sun, hoe dan ook! En ook nog krampen, niks aan zeg! Misschien ook es vragen waarom het kan dat het al zo vroeg komt doorzetten? Je kunt volgens ook mij hormonen krijgen die je LF wat verlengen. Niet dat ik weet of dat zinvol is in jouw situatie hoor, maar een meid op een ander topic zou dat komende ronde er bij krijgen (volgens mij utrogesan o.i.d.) om de lf wat te verlengen. elba: heb jij dat gevoel ook al snel dat je denkt dat het niets wordt? Ik herken dat wel. Nu ook weer: er is nog niets wat wijst op dat er iets anders is dan anders... dus dan denk ik ook al snel dat er niets gebeuren gaat. Maar ellende is dat je het nooit zeker weet dus dat je toch hoe dan ook een beetje hoop houdt en moet wachten totdat het wel weer zeker is... sja meiden, wachten is wel het sleutelwoord voor ons