Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, ik heb dat ook. Maar goed. Ik heb een zoontje (uit toen ronde 11) en toen dacht ik ook dat het gewone menstruatie klachten waren. Dat toen wel ja. (het is trouwens heel raar dat als een 1e lukt een tweede niet, maar goed) en ik besef wat een bofkont ik ben dat ik een zoontje heb. Zeker, maar voor mij is wachten toch ook gewoon vervelend, al klinkt dat misschien gek.
    vorige ronde had ik op dit tijdstip echt een beetje gespannen borsten, dus toen dacht ik dat is misschien wel iets. maar later werd dat minder. Nu heb ik dat niet dus denk ik dan is het ook helemaal niets. Zekerweten doe je het niet, das waar. Maar ik ga mezelf niet gek maken als ik wel beter weet. En soms dus toch zoals vorige ronde (maar voor mijn gevoel met rede). Maar goed nu dus niet en dan hoop ik maar dat deze nuchtere houding oma niet buiten de deur houdt en dat een nieuwe ronde dan maar nieuwe kansen geeft.

En ja geduld is een schone zaak. Al begrijpt niet iedereen hoe lastig dat soms is.

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Trouwens Pien, je hebt er niets aan maar jouw ovuchart zag er wel heel erg zwanger uit vorige ronde.

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Elba, bij jou is het net zo erg als bij ons. Als je graag zwanger wilt worden is elke maand te lang, pfffff.

In principe was mijn cyclus nu maar 2 dagen korter. Normaal heb ik een cyclus tussen de 26 en 32 dagen en dit noemen ze in het z'huis nog regelmatig. Ben er de vorige keer ook al over begonnen. Ik heb maandag weer de eerste fm-meting, ga zo weer beginnen met hormonen spuiten.

Ik blijf nog heeeeeeel hard duimen voor jullie!!!!!!!!!!

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Doen die hormonen ook wat met je cyclus. Sterkte met spuiten trouwens. Vind je een kanjer. Al die meiden zijn daar zo handig in. Petje af! Misschien dat de hormonen net het verschil maken. Ik hoop het voor je! Hoeveel IUI's mag je doen trouwens?

Ja dat wachten dat is me wat ja. Ik denk trouwens dat oma hier wel gaat komen ja, slappe (.)(.) zeg maar. Ach geduld. En ik heb wat kruiden capsules van de reform gekocht. Baat het niet. en misschien ga ik een accupuncturist eens bellen. Je moet wat he.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoest hier ladies? Sun heb je wel een beetje hoop nog voor de komende ronde! Wel doen hoor, het zal een keer goed komen, en ik duim voor je dat dat deze ronde is!
    Duim ook voor jou Elba! Natuurlijk is wachten voor jou net zo zwaar als voor ons. Maar voor deze ronde duurt het in elk geval niet lang meer voor we weer duidelijkheid hebben. Ik verwacht ook niets deze ronde, omdat er gewoon niets anders is dan anders. M'n darmen gaan te keer, maar da's voor mij ook niet ongewoon in dit deel van de cyclus. En grappig dat je zegt dat mijn chart er vorige keer wel zwanger uit zag :), tsja dat zegt dus ook niets ;). Deze maand heb ik niet alles bijgehouden, maar na ei is alles wat ik gemeten heb echt super stabiel... en nee, dat zegt dus ook weer niets....

6. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    he hallo dames,

Het is weer even geleden dat ik heb gereageerd. Ben heel druk geweest. Rennen vliegen en hollen om overal op tijd te komen.

Voor Pien ik heb mijn haar weer in krul laten zetten. Een aantal jaren geleden ook een tijd gehad dus nu maar weer. Met mijn steile haar doe ik verder niets dan strak achterover. Dus nu maar weer een krullenbol en de boel weer los.

Sun, balen zeg. Heel veel sterkte met hormonen spuiten.

Voor Elba en Pien sterkte met wachten.
    Voor mij geldt dat ik ook weer op het wachtbankje ben beland.
    Dus maar weer afwachten en afleiding zoeken.

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Leuk Ahoeve, krullenbol :). En nu dus weer op het wachtbankje. Jij ook succes op dat bankje, lekker leuke dingen gaan doen!

8. sunshine81

@Elba, die hormonen zorgen ervoor dat de eitjes beter groeien en toegankelijker zijn. Daarom moeten ze het goed in de gaten houden vanwege overstimulatie met echo's. Maandag mag ik weer! Het spuiten van de hormonen voel je amper. Alleen de pregnyl die je voor je inseminatie moet spuiten doet zeer. Maar ach........ alles voor het goede doel. Ik heb nog 2 pogingen:x
    Ik ga toch nog even heel hard voor je duimen dat het toch gelukt is deze maand. Misschien is het juist wel een goed teken dat je niks voelt:D

@Pien, Ja hoor, inmiddels is de hoop weer terug. We gaan er weer voor.
    Wanneer ga je testen? Ik ga voor jou ook heel hard duimen.......

@Ahoeve, sterkte met wachten pfff......

@All,ik ga heerlijk een weekend naar Maastricht met mijn beste vriendin. Ik heb er echt zoveel zin in. Lekker shoppen, naar de kerstmarkt in Valkenburg, kletsen, lekker eten en ga zo maar door! Even helemaal genieten en alles even loslaten.
    Fijn weekend alvast en ik wil goed nieuws na het weekend lezen!!!

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O heerlijk Sunnie! Lekker genieten in Maastricht :)!
    Hier nog rustig, denk ook dat mijn ei wat later was dan anders, dus dat ongi morgen of overmorgen zich zal aandienen, of wie weet zometeen wel als ik naar het toilet ga.... Maar ik hoop natuurlijk nog steeds dat ik dit keer goed nieuws mag melden!
    Heb net nog ff hardgelopen in de wind en regen, wow, heftig hoor! Maar ging verdacht goed, dus ook wat dat betreft verwacht ik niet dat ik zwanger ben... Heeft op zich wel wat hoor zo tegen de wind in rennen en amper voor uit komen ;):).

Jij heel veel plezier in Maastricht!!

10. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    he pien,

hardlopen door weer en wind heb ik gisteren ook gedaan. Ben nog bezig met opbouwen dus kom nog niet zo ver, maar nadat ik de vijf minuten die ik moest als slot van de training ook echt had volgehouden was ik zo trots dat de tranen in mijn ogen had. Terwijl in nou niet echt een emo kip ben. Het helpt wel heerlijk om je hoofd leeg te maken is mij opgevallen.

Shun geniet van je weekend in het zonnige zuiden. Heerlijk genieten daar. Het is een heerlijke stad. En ik hoop ook op goed nieuws na het weekend.

11. sunshine81

Thnx meiden...... komt goed hihi:D

Wat knap van jullie zeg........ hardlopen met dit weer. Ik moet eigenlijk nu weg om te gaan sporten op de sportschool maar heb geen zin. Ach we lopen genoeg het weekend haha......... winkel in, winkel uit:D

Ik denk aan jullie..........

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    hoi ladies, daar ben ik weer,
    Maar helaas geen goed nieuws.... vandaag is bruinverlies begonnen, temp gezakt, dus het is weer over met de 'pret' . Niet zwanger voor m'n 30e, geen mooi kerstkado voor m'n (schoon)ouders en geen mooie afsluiter van het toch al beroerde jaar... Jeetje, dat klinkt depressief he .
    Maar goed, heb wel metzelf afgesproken dat ik niet te lang mag treuren en ik heb me dit keer beter op de teleurstelling voorbereid dan vorige ronde. Dat het aan m'n schildklier zou liggen is volgens mij echt niet het ei van columbus. Er is niets veranderd met mij sinds de thyrax (behalve dan m'n waardes) dus ik denk dat er meer aan de hand is, dat nog niet ontdekt is. Dus moet ik geduld hebben en volgend jaar maar hopen dat er een oorzaak van mijn onvruchtbaarheid wordt gevonden, en misschien toch over een paar maandjes aan de IUI of IVF of wat dan ook.

Om mezelf wat op te vrolijken heb ik ook een kerstboom aangeschaft, nieuwe kerstversiering gekocht (gehaakte bij de Hema, echt leuk ), ga vanavond met vriendinnen uiteten dat is gezellig en 1 voordeel dan mag ik me klem zuipen (doe ik niet hoor, maar toch, het kan wel ). M'n 30e verjaardag ga ik later dit jaar nog uitgebreid vieren met een vriendin die vorige maand 30 is geworden. Niet dat ik daar nu zin in heb, maar dat komt straks wel weer.

Ik zit er over te denken eens naar een ostheopaat te gaan. Een vriendin van me heeft er goede ervaringen mee. Iemand toevallig ook? Je kan daar terecht voor allerlei bewegingsproblemen, maar ook voor menstruatieproblemen en vruchtbaarheidsproblemen. Nou wie weet kan ie wat voor me betekenen.

Sorry hoor, ff ego.... volgende keer reageer ik weer op iedereen

13. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    oo pien, wat balen zeg. Wat is toch elke keer weer een teleurstelling. Ik kan mij goed indenken hoe je je voelt met betrekking tot de leeftijd. Ik heb met deze maand gerekend nog twee kansen om voor mijn 30ste te bevallen.
    Ik hoop dat je lekker hebt gegeten en dat je hebt genoten van een wijntje oid.

Gisteren lekker geshopt in grongingen en bij Ikea langs geweest.
    Bij de baby afdeling maar iets sneller gelopen, mijn tantes die ook waren vonden al de spullen zo leuk. Dat hadden wij in onze tijd niet. En dan een paar blikken mijn kant op. Nou als het aan mij lag, stond er al lang een wieg met een kleine boven op een van de slaapkamers. Maar nu niet te lang getreurd en zo de kerstversiering maar eens naar voren halen.

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Veel plezier nog in Maastricht.

Pien ik kan me bij jou aansluiten ook hier ongesteld. Het voordeel is lekker vlot dit keer. Ja de osteopaat, dat is wel een goede denk ik. In elk geval het proberen waard. Ik ga accupunctuur proberen. En die zeggen dat je vooral genoeg energie moet hebben. En ja ik ben eigenlijk wel uitgeteld de laatste jaren. Vorig jaar net niet overspannen op míjn werk. Nu gaat dat goed maar doe ik er een studie bij en heb ik ander werk. Ik moet gewoon op tijd naar bed. Dat soort dingen. En gezond eten, weinig suiker, chocola, varkensvlees en thee. Ach das wel balen, jah, want dat is wel lekker en een fijne troost, zeker voor nu. Maar ja, tis voor het goede doel. En een tropische vakantie zou ook fijn zijn. Maar die moet ik dan winnen want daar hebben we echt geen geld voor. Een zonnebankje dan maar deze week, al zou ik niet weten wanneer.

Weten jullie trouwens iemand die voor mij zou willen pendelen? Ben wel benieuwd.

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    ahoeve, ja de baby afdeling. Vind ik ook altijd pijnlijk. Zulke leuke dingen! Dan maar uitleven op kerstspullen.

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sjee Elba, ook balen voor jou zeg! Heb ook aan accupunctuur gedacht, maar als jij dat nou doet en ik de osteopaat, kunnen we elkaar op de hoogte brengen van hoe dat is :). De osteopaat klonk voor mij nog net een tikkie minder alternatief zeg maar, maar goed, denk dat we allebei op een punt zijn dat je gewoon maar eens wat wilt proberen: baat het niet, schaadt het niet.
    Had vanochtend echt ff een huilbui, zelfs met manlief erbij, doe ik eigenlijk nooit. Huil uberhaupt weinig, behalve als ik mezelf dus heel erg zielig vind ;).
    Heb vandaag m'n ouders weer geholpen met hun nieuwe huis. Dat doe ik al wekenlang bijna iedere zaterdag. Dus die hebben tenminste wat aan mij, is ook wel goed voor me, bezig zijn.
    Onze kerstboom staat inmiddels ook te pronken. Dat maakt het in elk geval wel gezellig in huis.

17. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn kerstboom staat nog niet. Wilde hem wel opzetten vanavond, maar kijk er heerlijk van af. Ik heb plaatsgenomen op de bank en blijf hier lekker zitten vanavond. Misschien morgenmiddag een kerstboom optuigen. Of niet en lekker mijn rust pakken.

Elba, balen zeg, weer ongi. het is toch zo onterecht!!!

18. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, he, gewoon maar wat proberen. Dat doe ik dus nu ook. Goed als we elkaar op de hoogte houden. Je hebt hier ook wel osteopaten trouwens. Jeetje je ouders steeds helpen. Ook aan jezelf denken hoor! WEl goed van je. Wij hebben ook een kerstboom, lijd af ja.

ahoeve, gelijk heb je rustig aan.

Ik heb een voornemen wat aan mijn energie niveau te doen. Dat is te laag. Ik ga gewoon te laat naar bed. Maar ik vind het ook zo raar om vroeg naar bed te gaan. Hebben jullie tricks?
    Energie niveau schijnt ook belangrijk te zijn voor zwanger worden en zijn.

19. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Elba.Ik ga gewoon vroeg naar bed, denk niet aan wat anderen daar van denken.Door de week rond half elf en soms in het weekend ook. Ga meestal om tien uur naar boven en dan nog even lekker lezen in bed. Heb mijn man ook al aan de boeken en anders blijft hij maar beneden. Voor de rest sporten. Het klinkt vreemd maar dat helpt mij ook bij mijn energie. Toen ik begon met hardlopen wilde ik ook die bank niet af, maar nu naar een week 4 merk ik echt verschil.
    Ik heb via het internet de lessen start to run gehaald. Deze helpt je in tien weken naar vijf km. Via een mp3 speler is dit echt ideaal, morgen weer een les!!!
    Geniet er nu zelfs van.
    Voor de rest zoek ik dingen die helpen om mijn energie op te peppen en probeer ik vooral positieve dingen te zien.

20. sunshine81

@Pien, grmbwhrghbrmwhh dat wilde ik niet lezen. Vreselijk balen zeg, hoe voel je je nu? Weer een beetje bijgekomen?
    Goed dat je afleiding zoekt, doe ik ook altijd maar soms moet je het gewoon even laten gaan... Dikke knuffel voor jou

@Ahoeve, hoe is het bij jou? Heb je al een gevoel? Spannend hoor. Heb je inmiddels je kerstboom neergezet? Je moet gewoon lekker je tijd en je rust pakken en anders is het jammer dan haha.
    Die baby-afdelingen vind ik ook niet leuk meer, pffff, en ze hebben zulke leuke dingen? Ik ben bang dat als het eenmaal zover is, al mijn geld daaraan op gaat hihi.

@Elba, oh nee jij ook al slecht nieuws. Ook een dikke knuffel voor jou. Gewoon lekker je rust pakken.
    Ook ik lig doordeweeks om half elf op bed, uiterlijk kwart voor elf gaat het licht uit. Mijn wekker gaat om half acht en in het weekend wordt het weleens wat later maar dan slaap ik ook een uurtje langer door. Tussendoor ontspan ik vaak door lekker in bad te gaan of lekker met een boek op de bank en sporten geeft me ook weer energie. Het is soms best lastig maar als je er eenmaal mee bezig bent gaat het vanzelf. Hoe laat ga je naar bed dan?

@All, hier heb ik een heerlijk weekend gehad in Maastricht. Heb samen met een vriendin lekker geshopt, gegeten en gedronken en heb er echt weer energie van gekregen.
    Vanmorgen weer de eerste fm-meting gehad. Had er rechts twee van 15,5 dus woensdag de volgende meting. Ben benieuwd, het zou nog net kunnen voor de jaarwisseling:D

Deel Deze Pagina