he sun, heerlijk zo'n weekend. Ik hoop dat je eitjes opschieten en dat het lukt voor oud en nieuw. Hier staat de boom nog steeds niet, intussen wel op mijn werk. Dus ben halverwege. Vanavond geen zin ik denk morgen, misschien zo wel even de spullen van zolder halen. Voor de rest voel ik nog niets. Alleen mijn borsten en dan vooral mijn tepels zijn erg gevoelig. Maar verder nog niets speciaals. Ik denk dat mijn ei- sprong later is geweest dan mijn banner zegt. Dus denk ik na het weekend maar eens testen als mijn ongi nog niet is doorgebroken.
hello hello dames Ahoeve: dus voor jou is t op dit moment als enige nog spannend. hoop t zo voor je. na het weekend weten we meer. duim voor je. niks tot weinig voelen, zegt niks hoor. Alles kan. Sunshine:fijn dat je een lekker weekendje hebt gehad in M'tricht. Eventjes wat anders aan je hoofd. hopelijk brengt de jaarwisseling goed nieuws voor jou!!!! en NU ben jij aan de beurt! zo... misschien helpt dit. een dwingend bericht van mij aan daarboven Pien15: aaaaah.. hier word ik niet happy van, als ik je berichtje lees...weer niet. Een ostheopaat, geen ervaring mee. er is zoveel tegenwoordig. haptonomie, acupunctuur , bio -resonantie.. ik heb alleen het laatste gedaan en het was binnen 5 behandelingen raak, maar ja ik natuurlijk ook clomid geslikt. dus tja wat heeft de doorslag gegeven haha. een vriendinnetje van mij was ook al lang bezig, haar hormoonbalans was verstoord, en die is toch op de natuurlijke manier zwanger geraakt. denk toch door de acupunctuur. Ahoeve: ja de baby afdeling.. i know . en dan van de leuke opmerkingen tussendoor, ze bedoelen het niet verkeerd hoor, maar zeg dan gewoon niks denk ik dan. Elba weer ongi.. pff.. lekker vroeg naar bed af en toe. ik geloof wel dat goed uitgerust zijn, alleen maar goed kan zijn.
he hallo, Hier vandaag rood verlies. Erg weinig en erg vroeg, maar durf niet meer te hopen. Morgen controle van mijn temp. Deze was deze maand wel opgelopen. Weet niet zo goed wat ik moet denken of hopen.
@Pantertje, he hoe is het met jou dan? Ben je aan het genieten? Bedankt voor je dwingende bericht, ik hoop dat het helpt haha... @Ahoeve, oh nee he, geen ongi hoor! Ik hoop dat het de innesteling is voor je....... Het zou toch weer zo oneerlijk zijn:x Ik ga een kaarsje voor je branden zo en een dikke knuffel
hallo, Helaas helaas helaas, mijn ongi breekt echt door. Gisteravond leek het helemaal op te houden maar vanochtend toch weer mooi rood. Wel is temp nog wat hoger, maar die zal ook wel zakken de komende dagen. Dus op naar de volgende ronde en laatste kans om voor mijn 30 ste een kindje te hebben. De goede moed is nog ver te vinden, maar we zoeken hem op.
Ahoeve. dikke knuffel van mij Sunshine: graag gedaan. Met ''ons'' gaat het goed. ben al flink aan t groeien. gisteren n echo gehad. we krijgen een jongetje hahaha zo grappig. ik vind mezelf echt zo'n meisje-meisje en dan baar ik gewoon flinke jongen straks.
@ahoeve, oh nee grmwbrhmww dit is niet wat we willen. Het is niet eerlijk. Dikke knuffel @Pantertje, oh wat leuk een jongen. Haha dan moet je je ideeen even helemaal omgooien hihi. Je kan zijn haar laten groeien???
@All, hier vanmorgen de tweede fm-meting. De ene was al 22 en de ander 14 dus morgen de insiminatie waarschijnlijk. Nog ff uitslag van het bloed afwachten. Wel zag ze misschien een poliep in mijn baarmoeder, nu moet ik 11 januari voor een extra echo met vloeistof naar de gyn. Dit zou het innestelen tegen kunnen werken. Hebben jullie hier wel eens van gehoord? Ik baal er nu flink van. Heb een beetje het idee dat alles dan voor niks is geweest.....
Hey meiden, Hoe is ie bij jullie? Hier vandaag de inseminatie gehad dus mag weer wachten, pfffff.... Hadden maar een score van 1,9 miljoen, maar ja er hoeft er maar een bij te zitten.
spannend sun, Ik hoop dat er eentje heel hard naar je eitje toe zwemt. welkom op het wachtbankje. Daar heb ik nu ook maar wel een plek gereserveerd. Dacht van de week echt dat mijn ongi doorbrak. Maar dat is dus niet gebeurd. Wel steeds bruin met een klein beetje rood verlies en sinds vandaag niets meer. Ook blijft mijn temp hoog. Dus het weekend maar afwachten.
Spannend meiden! Sun: hoop ook dat het genoeg is, je zou toch zeggen van wel he, ongelofelijk die aantallen... Zeg nou zelf: 1,9 miljoen en dan zou er niet 1 bij zitten die jou eitje bevrucht?? Tuurlijk wel, het zijn gewoon toppertjes, moet gewoon goed gaan! Ahoeve: ook spannend hoor, ben heel benieuwd of het nu echt wegblijft. Hou je ons op de hoogte? Ik neem voorlopig een beetje afstand hoor. Blijf wel meelezen en af en toe wat posten, maar ff wat minder dan anders. Misschien dat ik er dan ietsje minder mee bezig kan zijn .
Sun: ik heb er alle vertrouwen in. Een eitje maar , die wordt gevonden!! Ooooh Ahoeve: oeh zo SPANNEND !!
Nee het hopen is nu echt over voor deze maand. vanochtend is het echt goed doorgebroken. Mooi rood en behoorlijk veel. Inclusief heftige buikpijn. Kon mijn hardlooptraining niet volhouden en heb daarna tien minuten in elkaar gekrompen op de bank gelegen met tranen van pijn. De pijnstillers doen nu hun werk, dus nu maar de klusjes van de zaterdag aanpakken. En nu maar op naar een nieuwsjaarskindje. Met zijn 3-en dat lijkt mij erg leuk. Het decemberkindje van sun telt daar ook bij. Fijn weekend allemaal.
Och jammer Ahoeve! Maar gelijk al zo positief, respect hoor! En dan ook nog zo'n buikpijn, bleehh. Hopelijk voel je je al wat beter. Goed weekend allemaal!
@ahoeve, grmwgrmbwww alsnog balen zeg!!! Goed dat je zo positief bent en ik doe met je mee op het randje van het oude jaar. Dikke knuffel, hopelijk heb je niet meer zo'n buikpijn gehad. @Pien, soms heb je dat even nodig he?! Je moet wel af en toe wat van je laten horen hoor!!! Ik neem het mezelf ook steeds voor maar merk ook dat ik het fijn vind om van me af te schrijven en jullie reacties te lezen enz. Dikke knuffel en alles komt goed.............. @All, hier geen nieuws, wachtbankje dus duurt altijd zo lang..... Fijne zondag nog.
hallo lieve meiden hier ben ik ook weer eens het is al even geleden maar ik merk dat de behoefte aan zp er nog niet is ik heb een hele hoop gemist dat weet ik wel @ pantertje hoe gaat het met jou meiss @ sunshine ik ga heel hard voor jullie duimen meiss het moet lukken zwanger het nieuwe jaar in @ ahoeve zie dat je ongi bent geworden ook voor jullie ga ik heel hard duimen meiss een mooi nieuwjaars wonder @ pien ook voor jou draaien mijn duimen meiss jullie verdienen het allemaal zo @ elba wat duurd al dat wachten lang ik hoop zo dat het voor jullie allemaal een knallend 2012 gaat worden
Succes Sun! Mijn duimen draaien. Ahoeve, wat balen. Maar wat een goed advies om te gaan sporten of hardlopen. Dat moet ik inderdaag gaan doen. Misschien is dat running wel wat voor mij. Ik heb bloos bloos. Alleen nog nooit iets op een mp3 gezet. Maar eens moet het er van komen. Vrijdag ga ik voor het eerst naar de accupunctuur. Wie weet.
he twinkle, wat leuk dat je er weer eens bent. Ik heb de afgelopen weken wel een aantal keer aan je gedacht. Heel veel sterkte de komende weken, vooral deze periode lijkt mij erg zwaar. liefs
Fijn weer wat van je te horen Twinkle! Maar hoe gaat het nu met je? Het zal vast nog erg moeilijk zijn. Dikke knuffel voor jou meid! Rustig aan! Ahoeve: je banner is nog niet aangepast... je was toch ongi? Ik doe met je mee voor een nieuwjaarskindje, maar dan wel zo snel mogelijk in 2012 . Elba: ben benieuwd naar je ervaringen bij de acupuncturist. Sun: moeilijk he dat wachten!! Hoe voel je je? Je moet nog wel ff he. All: kom net terug van de osteopaat. Best interessant. Mijn (onder)buik en rug, liezen, zijn schijnbaar niet zo beweeglijk en stijfjes. Hij heeft flink in m'n buik gedrukt. Geen garanties natuurlijk dat het mijn klachten wegneemt, maar hij denkt wel dat mijn lange vloeien hiermee te maken heeft. En menstruatiepijn schijnt op die manier ook goed te behandelen zijn. Het voelt ergens wel goed, dus ik ga over een maandje weer. Misschien dan nog een keer, en dan zien we wel of het iets geholpen heeft. Heb ik het in elk geval geprobeerd . Ga mezelf weer voornemen niet op zoek te gaan naar mijn ei. Dus Pien: geen ovutestjes doen dit keer! .
he pien, het klopt dat ik mijn banner moest aanpassen. dat heb ik dan nu ook gedaan. ik kon gelijk zo positief zijn omdat ik vorige week al mijn emo momentje had gehad. nu maar lekker genieten van een borrel en mijn vooruitzicht, om van een paar goede pistes af te skieën. Pien hou ons op de hoogte van je bevindingen van de osteopaat en van Elba over jou bevindingen van de accupunturist.