Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Twinkle, wat fijn om weer wat van je te horen. Neem je tijd... Hele dikke knuffel voor jou

@Elba, hihi ik laat mijn man dat altijd doen alhoewel ik geen mp3-speler heb:D Succes, kan je meteen oefenen hihi.

@Pien, ik voel me prima. Had vorige maand erg last van mijn borsten en nu gelukkig een stuk minder, dat is toch wel erg fijn. Verder wachten we het gewoon af en moet ik proberen positief te blijven denken. Ik ben alleen een beetje bang dat ik inderdaad onder het mes moet maar ja als het daarmee het probleem oplost.....
    Ik ben benieuwd hoe je je de volgende keer voelt nu je daar geweest bent. Als het jou nou helpt, kan ik het ook eens gaan proberen hihi. Hoe is ie nu met jou? Toch geen afstand?
    Enne........ gooi je testjes weg of laat je vriend/man ze verstoppen, kom je misschien minder snel in de verleiding.

@All, hier eigenlijk geen nieuws, wachten, wachten.

2. sunshine81

Fijne feestdagen allemaal!!!!!!!!!!!!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks Sun!! Hoe ist met jou? Hoe voel je je? Gelukkig heb je aardig wat afleiding denk ik zo met die feestdagen voor de boeg ;).

Ook namens mij voor iedereen hier hele fijne kerstdagen en super mooi en vooral ook vruchtbaar 2012 :D!

4. sunshine81

@Pien, het gaat redelijk. Ik jank alleen om elke wissewasje, pfff wordt er echt niet goed van. Donderdag kreeg ik een heel lief kaartje van een vriendin en hup daar ging ik weer. Terwijl ik toch al een week geen hormonen meer spuit maar het zal wel flink doorwerken. Verder heb ik nergens last van, zie wel tegen de feestdagen op maar goed, wordt heus wel gezellig. Als het net zo gaat als de vorige keer zou ik op 2e kerstdag alweer bloed verliezen.. Irritant is dat......

Hoe is het met jou?

Het is rustig geweest hier de laatste dagen! Allemaal druk, druk, druk.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun hoop dat je toch een beetje genieten kunt van de kerst. Ik vind het ook altijd wel een toestand hoor, maar achteraf is het eigenlijk altijd wel erg gezellig. Tenminste dat is bij ons zo.
    Ik hoop dat die emo-gevoelens een positief teken zijn, dus als dat zo is: lekker laten komen meid! Ik duim voor je!!
    Hier gaat het wel prima. Eindelijk zijn bij mij die negatieve gevoelens weer een beetje gezakt en ben ik weer een beetje mezelf: nuchter. Heb nog steeds geen ovutestjes gedaan en niet getemperatuurd. Best goed al zeg ik het zelf. Ga het nu ook wel volhouden. Nou nog hopen dat we wel op tijd zijn geweest met klussen, want dat kwam er pas op dag 14 en 15 van. Maar meestal is ei pas op dag 16 (vandaag). Dus dat zou goed moeten zitten. Dan nu maar weer afwachten. Ga zo naar m'n schoonouders, blijven ook nachtje slapen. 't zal hier de komende dagen ook wel wat rustiger zijn schat ik zo in.

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden hier weer even een update;)

lief dat jullie allemaal begrijpen dat ik wat tijd nodig had het is een moeilijke periode geweest maar we hebben heerlijk kunnen genieten van de feestdagen er zijn wel een paar emotionele momenten geweest maar het was vooral super gezellig ook weten mijn schoonouders nu dat kindjes krijgen bij ons niet zo makkelijk gaat dat voelt wel fijn want dan hoef je niet altijd een masker op te zetten:):( verder ben ik op 22 december ongesteld geworden dus eigenlijk best netjes na een miskraam 23december naar de gyn geweest en we gaan na deze cyclus starten met andere hormonen en een hogere dosis ga nu een prikpen gebruiken dus ben heel benieuwd op 2 januari heb ik prik instructie's dan weet ik als ik moet gaan starten hoe het werkt en welke dosis ik moet gaan spuiten dus ben heel benieuwd maar nu even genoeg over mij hoe is het met jullie allemaal:)

@ sunshine zie dat je op het wachtbankje zit mijn duimen draaien voor je meiss

@ ahoeve lief dat je zo veel aan me gedacht hebt ik heb ook aan jullie allemaal gedacht ik hoop dat we in 2012 allemaal roze nieuws hebben hier;)

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Twinkle, fijn dat je er weer even bent. Ben blij te horen dat jullie er in 2012 ook weer voor gaan. En ik hoop dat het jullie jaar mag worden! Wel weer spannend natuurlijk, vooral dat prikken, lijkt me. Hopelijk valt het mee. Fijn dat je schoonouders het nu ook weten, want het is niet niks om altijd maar te moeten verbergen. Dat kan ook wel weer wat rust geven. Bij ons weten ook steeds meer mensen er van en dat geeft voor mij toch wel een goed gevoel.

Hoe ist met de rest? Ook fijne kerstdagen gehad? Ik wel hoor, was gezellig en het geeft de nodige afleiding. Alleen duurt het wachtbankje nog wel weer errug lang...

Hoe ist met jou Sun?? Hopelijk nog alles rustig en op naar 2 roze strepen? Hoop het zo voor je, kan nog net voor het nieuwe jaar goed nieuws worden meid! Mijn duimen draaien voor jou!

8. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hey allemaal,
    hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad.
    heb er zelf heel erg van genoten, lekker eten, met familie en vrienden. op kerstavond kadootjes onder de kerstboom..
    het is om gevlogen. bij deze mijn verlate kerstgroetjes.

Twinkel: wat leuk om weer eventjes van je te horen. das idd netjes dat je al weer ongesteld bent geworden. Nu een frisse start: Ik hoop dat dit jullie jaar wordt. nu prikken..spannend weer.

sunshine: hoe is het met jou? ik heb nog geen berichtje van je gezien, ben toch wel heel benieuwd. hoop op goed nieuws.

en hoe is het met de rest. Pientje moet geduld hebben zie ik. is je ei denk je geweest ?

met mij gaat het verders goed. ik heb morgen mijn 20 weken echo. we weten al wat het wordt, maar er wordt morgen oa meer ingegaan op de groei, ontwikkeling etc. etc. Altijd leuk om ons knulletje weer te zien. ik voel sinds een paar dagen heeele lichte golfjes in mijn buik, dus denk dat hij oefeningen aan het doen is. ;)

9. sunshine81

@Pien, fijn dat de negatieve gevoelens een beetje weg zijn. Ik ben trots op je dat je niet getest hebt:D Nu de komende twee weken nog een beetje ontspannen door komen:D Het scheelt dat er veel afleiding is met de feestdagen....

@Twinkle, fijn om weer wat van je te horen/lezen. Dat prikken valt best mee hoor, ik hoop voor je dat het jou ook meevalt. Ik kan me voorstellen dat het nu nog moeilijker en spannender is. Ik hoop en duim dat je heel snel een plakbeeb mag hebben. Dikke knuffel

@Pantertje, veel plezier morgen met de echo, ik ga duimen dat alles goed is met jullie zoontje.

@All, hier heb ik een gezellige kerst gehad. Erg druk maar ook heel leuk. Ik eindig het jaar alleen iets minder leuk, ben alweer ongi geworden:x. Ik ga wel hormonen spuiten voor de laatste IUI behandeling maar het is nog even spannend tot de echo of ik inderdaad een poliep is, als dit zo is, moet ik eerst onder het mes. 2012 begint dus erg onzeker maar goed, dan maar een extra glaasje wijn met de jaarwisseling.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Shee Sun, wat vreselijk balen!! En weer zo snel al, dat is toch wel raar of niet dan? Nou ja raar of niet, ik vind het in elk geval heel sneu voor je! Waarom denken ze dat je een poliep hebt? Zijn daar aanwijzingen voor? 't zou in elk geval wel fijn zijn als ze een oorzaak kunnen vinden voor de mislukte IUI's. Geniet dan maar lekker van je drankje met oud en nieuw! Dat 2012 een top jaar mag worden!

Pantertje: ow wow 20 weken alweer! En wat leuk: een jongetje! Wisten we dat al? Of misschien ben ik het weer vergeten... Geniet van je echo morgen!
    Ja ik ga er maar van uit dat ik m'n ei weer gehad heb, maar heb dus voor de eerste keer sinds maanden niks bijgehouden om dat te bevestigen ;).

11. sunshine81

@Pien, heb nu met de IUI behandelingen cyclussen van 26 dagen. Normaal verschilt het tussen de 26 en 32 dus het is wel lekker regelmatig. Met de laatste fm-meting kwamen ze iets tegen wat een poliep zou kunnen zijn. 5 Januari krijg ik een speciale echo om dat te bekijken en tegelijkertijd een fm-meting. Wel spannend. Ik ben nu wel op een punt dat ik denk, laat het maar zo zijn, misschien lukt het dan wel. We wachten af. Morgen weer beginnen met hormonen prikken.......

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi iedereen, Hoe was jullie kerst? Ik ben zo brak het was zo druk en met m'n man naar ikea geweest, het was zo druk het resulteerde in een echtelijke ruzie zal ik maar zeggen. Ik ben helemaal moe ervan. Denk trouwens dat het deze maand niet raak is. Ach, we houden de kop er gewoon bij, geduld dan maar.

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: tsja soms wil je eigenlijk liever dat ze wel iets vinden en dat ze daar wat aan kunnen doen, dan dat het zo onduidelijk blijft waarom iets niet lukt. Een poliepje is op zich niet zo erg, maar kan wel een zwangerschap net even in de weg zitten. Hopelijk volgend jaar meer duidelijkheid!

Elba: oei meid, inmiddels de echtelijke ruzie weer bijgelegd? Niks aan he. Maar goed, wel gezellige dagen gehad ondanks de drukte? Mijn kerstdagen waren goed.
    We gaan weer gelijk op qua cyclus en mijn gevoel is ook al weer dat het niets wordt. Ik voel gewoon dat mijn lichaam niets doet ofzo... Heb jij dat ook? Vervelend is dat eigenlijk, dat je wacht op niets en dat nu al denkt te weten, dan wil ik liever gelijk weer door, maar ja dat kan niet he ;). Ach wie weet, wat weet ik er nou van om zwanger te zijn... daar hou ik me dan toch maar weer een beetje aan vast: je weet maar nooit ;)

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb volgende week de 1e afspraak bij de gyn samen met mijn vriend.
    Weet iemand wat we kunnen verwachten?
    Ik heb een erg onregelmatige cyclus en mijn vriend heeft verminderd zaad. We zijn nu bijna 7 maanden bezig om zwanger te worden zonder resultaat. Ik heb wel een eisprong maar deze komt niet overeen met mijn mensturatie cyclus en ovulatie testen...
    Graag hoor ik reactie.

Liefs van mij

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi Ikke,
    Allereerst welkom in dit topic! Maar jammer dat jullie wens op zich laat wachten... Gelukkig kunnen ze een hoop tegenwoordig.
    Tsja wat kun je verwachten... is het zaad van je vriend dus al eens getest? Afhankelijk van hoe goed of slecht het zaad is, en hoe onregelmatig jouw cyclus is, zal de gyn waarschijnlijk een behandelplan opstellen. Variƫrend van 'nog een paar maanden zelf proberen', medicatie slikken, tot IUI of IVF/ICSI. Hij of zij zal jou ongetwijfeld nog wat verder willen onderzoeken op het e.e.a., b.v. een inwendige echo maken en bloedonderzoek.

Veel succes bij de gyn!

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Pien 15: Bedankt voor je reactie.
    Het zaad is inderdaad 2 weken geleden getest en het was niet zo goed...of het nou echt slecht was weet ik ook niet. Zit wel onder het gemiddelde en de goede zwemmers waren nog geen 20 %. trage zwemmers wel iets meer maar de meeste waren dood...
    Ik ben wel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Vind het wel spannend allemaal zeg...
    Gelukkig kunnen ze tegenwoordig wel een hoop inderdaad en gelukkig maar. Mede dankzij de medische molen zijn er een hoop vrouwen zwanger geraakt dus we hopen maar het beste mochten wij hier ook mee in aanraking komen.
    Zijn jullie ook bezig met behandelingen?

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Het komt vast goed Ikke! Misschien met een beetje hulp, maar ja. Het is natuurlijk wel spannend. Er komt wel van alles op je af zo ineens. Hopelijk hoeft het voor jullie niet te lang te duren!
    Wij zijn zo'n 2 jaar geleden begonnen met de kinderwens. Ik heb nog geen behandelingen. Ik heb wel wat onderzoeken achter de rug, m.n. omdat mijn menstruatie zo lang duurt. Inmiddels weet ik dat mijn schildklier niet goed werkt, waardoor onlangs 3 maanden pauze moest nemen. Nu zijn de waardes weer goed en mogen we weer. Inmiddels al weer 2 rondes verder, maar tot op heden nog niets. We gaan ook volgende week weer naar het ziekenhuis. Misschien dat we volgend jaar ook wel starten met behandelingen, want het duurt wel erg lang inmiddels...
    In dit topic zijn een aantal meiden die met IUI bezig zijn in combinatie met hormonen slikken. Die kunnen je daar meer over vertellen.
    Nogmaals sterkte ermee!!

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat vervelend van je schildklier zeg. Gelukkig zijn je waardes nu weer goed en hopelijk mogen jullie snel zwanger raken.
    Mijn cyclus duurt ook erg lang en vind het echt niet fijn.
    Je weet nooit wanneer je eisprong is en ook al heb ik mijn eisprong dan duurt mijn menstruatie nog te lang.
    We zien het volgende week wel...
    Ik kan nu wel vanalles verzinnen maar dat helpt toch niet.
    Ik wens jou ook veel succes met jullie zwangerschapswens en hopelijk mag die snel in vervulling gaan...

19. sunshine81

Welkom Ikke, bij ons is het probleem ook het zaadkwaliteit en ik weet dat toen wij de eerste keer naar het z'huis gingen kregen we veel vragen en bloedonderzoek bij mij en ze willen altijd nogmaals het zaad controleren alleen moet er 3 maanden tussen twee onderzoeken zitten. Het kan namelijk een moment-opname zijn. Bij ons is het nog steeds slecht en ik heb al 5 IUI-pogingen achter de rug, helaas nog steeds zonder resultaat.
    Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms wel een beetje klaar mee ben maar goed ik heb alles over voor onze grootste wens:D Succes...

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Sunshine81
    Helaas is het bij jullie nog steeds niet gelukt. Het lijkt me inderdaad soms moeilijk om steeds maar alles weer te ondergaan. Je weet waar je het voor doet en dat geeft je weer moed om verder te gaan denk ik zo. Dat zou ik wel hebben. Het is wel frustreren als iedereen die je kent in je omgeving meteen zwanger raakt en wij niet. Maar we weten dat er veel mogelijk is in het ziekenhuis en dat geeft een gerust gevoel. Succes met je pogingen. En ik hoop voor jou dat het snel raak is.

Deel Deze Pagina