Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Sun, zo'n laparoscopische operatie is goed te doen hoor. Maar je niet druk. Ik ben echt een bange poeperd en zelfs bij mij ging het goed. Hoe is het gegaan je gesprek?

Ikke en bij jou? Krijg je medicatie? Dan heb je echt meer kans hoor dat het lukt!

Hier een beetje moedeloos op oma aan het wachten. Ronde 24 is toch ook een mooi getal.

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga over een kwartiertje aanrijden dus jullie horen van me. Vriendlief kan niet mee. Is zo ziek als ik weet niet wat. Ik heb voor de zekerheid maar gebeld. Het was beter geweest als hij mee ging maar ik mag evengoed alleen komen!!

@sun: hoe was het bij jou gegaan?

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ikke: jammer meid dat je vriend ziek is, succes. Ben benieuwd hoe het gegaan is!
    Sun: ben ook benieuwd hoe het bij jou was!
    Elba: Tsja zit in het zelfde schuitje... ooo ik heb gewoon zo'n geen zin om ongi te worden, maar aan de andere kant is dat wachten ook zo slopend... Morgen zal het wel zo ver zijn, laatste 2 rondes waren precies 28 dagen. Heb alleen niet getempt of ovutesten gedaan deze ronde, dus weet niet precies wanneer ei was. Morgen komt in elk geval de piano, dus heb wel iets om naar uit te kijken ;).

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Net terug van het ziekenhuis. Ik heb gesprekje gehad en bloed moeten laten prikken. We zitten nu echt in de medische molen -> zie handtekening. In januari hebben we gelukkig wel alle uitslagen en hoogst nodige onderzoeken gehad.

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    handtekening was nog niet opgeslagen...nu wel hoop ik

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    ook niet dus.
    In ieder geval as maandag inwendig onderzoek, as woensdag moet vriendlief zijn zaad inleveren en 25 januari alle uitslagen en behandeltraject bespreken
    Liefs van mij

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    En hoe voel je je nu Ikke? Beetje gerustgesteld, maar ook spannend wat er allemaal komen gaat? Wel fijn dat het zo snel gaat trouwens. Hopelijk is er snel een goed behandelplan!

All: hier eerste bruinverlies weer gespot :(
    Ben echt zo regelmatig als de pest, bijna eng gewoon... verschil van hooguit een paar uurtjes.
    Voel het nu ook wel aan mijn buik dat het komen gaat. Toch wel weer vreselijk balen hoor. Maar ik hoop dat ik er niet zo lang depri van ben als vorige keer. Denk het haast niet, bijna onmogelijk ;).

8. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    o wat balen zeg pien,

ik had gehoopt dat je dit jaar super zou beginnen.
    Ik hoop toch dat het niet doorzet.

Welkom in mmm ikke,
    Ik hoop dat het snel resultaat heeft. En dat je zwanger bent.

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ahoeve: thanx...Het is nu echt zo definitief he...

@Pien : ja hoe voel ik me. Eigenlijk opgelucht idd. Het gaat best wel snel en daar ben ik blij om. En ik wordt tenminste gehoord en gezien...en er kan iets aan gedaan worden. De gyn vond het goed dat ik zo snel aan de bel heb getrokken...gelukkig maar.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Da's mooi Ikke, goed dat je actie hebt ondernomen, straks heb je waarschijnlijk weer volop kansen!

Ahoeve: thanks, maar 't zal toch echt wel gaan gebeuren. Ik voel het wel dat het morgen echt raak is.... Maar hoe gaat het met jou? Hou je het wat vol op het wachtbankje?

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: hoest gegaan meid? Had je wel of geen poliep? Kunnen ze er wat aan doen? Ben benieuwd meid.

12. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pien,

ja gaat prima hier op wachtbankje. hou mezelf lekker bezig.
    jij veel plezier met je piano!!!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ahoeve: goedzo, lekker bezig blijven :)! Ik vermaak me wel met de piano, tis een uitkomst hoor: de ongi is ff helemaal op de achtergrond ;)

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Goed zo ahoeve, bezig blijven

Pien helaas pindakaas, balen zeg! Maar steek mij maar aan. Deze ronde wordt niks.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Elba: ik wil je zeker niet aansteken hoor, mijn duimpjes draaien nog steeds voor jou! Of heb je al ongi-tekenen gesignaleerd?

16. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@All, de echo was pijnlijk maar de afgelopen dagen waren nog erger, pfff. Kon gewoon amper lopen en bukken etc. ging al helemaal niet. Wat heb ik een pijn gehad zeg, doe me dan nog maar een HCG, was een stuk minder erg. Maar in ieder geval is het geen poliep maar een myoom aan de achterwand van de baarmoeder. Dit zou een zw.schap niet in de weg moeten zitten. Ze gaan nu overleggen of het eruit moet maar de gyn zei dat dat dan waarschijnlijk na een zw.schap zou zijn. Maandag heb ik weer een fm-meting en dan gaan we volgende week voor de laatste keer insemineren, pfff. Komt wel heel dichtbij nu hoor, pfff........
    Nu het weekend lekker rustig aan doen....
    Fijn weekend allemaal...

17. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Wat hebben jullie veel geschreven zeg:D

@Pien, balen zeg! Ik had het je zo gegund? Hoe voel je je nu? Dikke knuffel

@Ikke, en ben je een beetje opgelucht nu je geweest bent? Gelukkig gaat het wel lekker snel, ben benieuwd naar de uitslagen...

@Elba, hoe is het bij jou? Ik duim nog even heel hard door....

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: jeetje dat je daar zo'n pijn van hebt meis? Wast geen gewone inwendige echo dan? Vervelend hoor dat je er zo'n last van hebt! Maar misschien wel een geruststelling dat de myoom er nog niet uit hoeft? Wat zegt je gevoel? En jeempie de laatste IUI... spannend zeg. Hoop zo dat het dan nu eindelijk lukt zeg! Zou toch wel heel mooi zijn, maar aan de andere kan ook maar niet te veel meer op verheugen (tenminste dat zou ik denk ik zelf in dat geval doen...). Als je uitgaat van ivf/icsi, wie weet valt dan de 6e IUI wel positief uit ;). Sterkte meis, doe maar rustig aan! En een knuffel voor jou!
    Ja voor mij ook weer een ronde verder. Helaas.... :(. Maar voel me verder wel prima. Heb medicatie om bloeden te stoppen (soort stollingsmiddel). Heb het nog niet gehad, want ongi wil niet echt doorbreken nog. Zelfs net voor de zekerheid testje gedaan, omdat je dat spul niet bij zwangerschap mag slikken. Witter dan wit hoor.
    Dan zal het morgen wel flink losgaan. Of niet, en heeft die osteopaat toch een succesje geboekt ;). Ga dat spul niet eerder slikken voordat ik flink bloedverlies heb, anders kan ik ook niet goed beoordelen of het werkt of niet. En dit 'oude' bloed wil ik toch ook wel ff kwijt.

Verder ben ik gelukkig gewoon erg gelukkig met m'n nieuwe piano. Dus da's voor deze ronde wel goed getimed ;). Zien hoe veel rondes dat pianogeluk de teleurstelling tegen kan houden.

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Sun, jeetje wat balen allemaal. Wel sterkte met de laatste iui. Tjonge jonge, dat ze dat laten zitten als het zo'n pijn doet. Klinkt toch raar.

Pien, ik had ook een testje gedaan vrijdag. Ook wit. Het lijkt dan of die tests nooit een streepje kunnen geven he. Moedeloos wordt je er soms van. Trouwens ik koop ze altijd per 6, want ik vind het heel vervelend om steeds met zo'n test bij de drogist te staan. Fijn dat je piano je helpt bij het verdried. Zijn vast prachtige liederen!

Helaas pindakaas, ook voor mij. Maar goed uiteindelijk, ongesteld, nieuwe ronde. Anders blijf je zo wachten.
    Ik heb trouwens oefeningen van mijn accupunctuurdame:
    Zij zegt een vruchtbaarheidsbevorderende oefening is: Rondjes draaien met je heupen. 5 min ene kant, 5 min andere, elke dag ook voor mannen. Wou het de zwanger wannebeers niet onthouden. Wie weet. Zou voor een betere doorbloeding daar zorgen. (of ben ik nou heel zweverig? ach ieder z'n ding)

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Sun : Wat balen meid dat je zo'n pijn hebt moeten hebben. Ik hoop voor jou dat je 6e IUI eindelijk een wondertje op mag leveren. Ik ben ook erg benieuwd naar onze uitslagen. Morgen inwendige echo....ben benieuwd. Misschien moet ik alweer alleen naar het ziekenhuis. Vriendlief is nog steeds niet helemaal lekker en ook ik heb vannacht de badkamer de hele nacht gezien. Och ja...ook al voel ik me ziek...ik ga gewoon...Ik laat me door niks en niemand tegen houden ;)

@Pien : Ben benieuwd wanneer je echt ongesteld gaat worden. Die testen zijn zo frustrerend he als ze altijd maar wit blijven. Succes met je piano en ik hoop dat deze wonderen verricht.

@ Elba : Ik zie mezelf geen rondjes draaien met mijn heupen ( behalve als je zumba doet ) en vriendlief al helemaal niet. Die zou me voor gek verklaren...hihi. Jammer dat deze ronde bij jou weer niet gelukt is. Hopelijk mag het snel raak zijn bij jullie. Bij iedereen trouwens.

Deel Deze Pagina