Nou gelukkig hebben ze niet gezegd dat we het nog maar even moeten proberen haha, daar was ik een beetje bang voor. Ik moet nu bloedonderzoek doen en de zaadtest moet half april overnieuw. Deze was de vorige keer errug slecht en ze willen kijken of dit eenmalig was of niet. We moeten 27 april pas terug, pfffff. Nou ja, het is in gang gezet. Spannend Twinklestar!!! Hebben jullie al eerder een zaadtest gehad? Hoe laat moet je? Alvast heeeeel veeeel succes en hopen op goed nieuws. Ik denk aan jullie en duim voor jullie.
@ sunshine wat fijn dat er gelijk wat gedaan word het duurt inderdaad nog wel even voor je weer terrecht kan maar er word wel wat gedaan gelukkig ik hoop dat de uitslag goed zal zijn ik ga heel hard voor je duimen nee mijn man heeft de zaadtest nu voor de eerste keer gedaan dus ben heel erg benieuwd wat er uit gaat komen we moeten om half tien dus lekker vroeg lief dat je aan me denkt ik denk ook aan jou meid
twinkelstar, succes!!! Kan ik me voor stellen dat je niet weer een jaar wil proberen, sunshine, nog een jaar proberen, ik ben er niet zo blij mee na al een jaar proberen. Maar goed het is nou eenmaal zo.
@Twinklestar, en............. ik hoop zo dat jullie goed nieuws hebben gekregen en wat meer weten. @Elba, hebben jullie dat wel te horen gekregen dan? Hier hebben ze het gelukkig niet gezegd en ze vond zelfs dat we best al eerder hadden kunnen komen. Mooi is dat hahah. Hoe voel jij je trouwens? Het is alweer zover voor je NOD zie ik. Dank je wel Chan, we blijven duimen haha
vrijdag de uitslag gekregen en manliefs zaadonderzoek was helemaal in orde hij helemaal blij want hij was toch wel nerveus mijn bloedonderzoek was ook goed geen geke dingen gevonden had een eisprong gehad deze ronde dus dat was ook goed dus al met al geen slecht nieuws nu moet ik vrijdag een HSG laten maken en aan de hand van die uitslag gaan we verder kijken ben wel een beetje bang maar het komt vast allemaal goed ik hou jullie op de hoogte @ elba ik hoop zo dat het snel raak ik meid dat proberen heb je op een gegeven moment ook wel gehad
Twinkel star spannend vrijdag. Gelukkig is alles tot nu toe ok. Hoop dat ze dan lekker met jullie aan de slag gaan. En ja helaas, hier bezoek gehad van een omaatje op een brommer met een lekke band. Volgende ronde dan maar weer. Sunshine, ja dat hebben ze tegen ons gezegt ja. Wij moeten nog een jaar proberen. Maar dat komt ook omdat we al 1 zoontje hebben van 2 jaar en 3 maanden. Ik baal wel een beetje inderdaad van al dat geprobeer. Het is zo'n gedoe. Steeds sex op de klok en dan elke maand toch een beetje zenuwachtig, ook al ben ik er ook heel cynisch over. En dan mensen die maar gouden tips geven als: Je moet er niet zoveel over na denken. Daar heb ik ook een hekel aan. Maar goed het zij zo.
@ elba balen zeg dat je ongi bent geworden ik hoop zo dat het snel raak ik ik hoop het ook we zullen het nog even af moeten wachten
@Twinklestar, fijn dat alle uitslagen goed zijn. Kan me voorstellen dat het voor manlief een hele geruststelling is. Hier ziet hij er ook al tegen op, vooral omdat de laatste heel slecht was. Spannend voor vrijdag, ik denk aan je. @Elba, irritant zeg. En jullie zoontje is wel op natuurlijke wijze gekomen? Balen is dat dan he, elke maand is weer een drama. En ja, lekker makkelijk gezegd door iedereen maar wij voelen alles en zelf hebben ze waarschijnlijk nergens problemen mee. Ook hier zijn de rode duivels gister gearriveerd. Was geen verrassing maar toch! Alleen krijg ik mijn banner niet goed, maar ja.
@ sunshine ja heel spannend we zullen zien kan me voorstellen dat je man er tegen op ziet vooral na de uitkomst van de vorige test ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen meid ik denk ook aan jou
Twinkel sterkte! Vertel je hoe het was? Zet hem op! Sunshine, ook weer duivels bij jou, balen is dat zeg!
@Twinklestar, spannend hoor. Daar zou ik ook last van hebben. Ik zal aan je denken morgen en ben benieuwd of je iets te horen krijgt. Wat gaan ze eigenlijk precies doen? Is dat de samenlevingstest? Daar heeft mijn gyn het alleen maar over gehad. Wij mogen 28 maart al ipv 27 april voor de uitslagen. Ik ben helemaal blij, wat duurt wachten lang zeg. We moesten juist zo laat omdat manlief zijn zaad na 3 maanden pas weer gecontroleerd kon worden. Maar de laatste keer had die slimmerd zijn potje op de grond laten vallen dus ja, dat kan nooit goed wezen. Ik gister gebeld dat we die keer dus eigenlijk niet mee konden tellen. Waren ze het mee eens dus nu mag ie nu inleveren. Echt beter.
@ sunshine nee een samenlevingstest heb ik nog niet gehad ze gaan morgen een baarmoederfoto maken en dan kijken ze gelijk of de eileiders goed toegankelijk zijn de uitslag daarvan krijgen we 18 maart dus een weekje wachten en dan weten we weer meer wat fijn dat jullie eerder mogen voor de uitslag dat schiet ook al op ik hoop dat het goed nieuws brengt ik denk ook aan jou
Haha Elba, de uitslag was heeeeeeeeeeeel slecht maar ja vindt je het gek! Op naar de volgende haha. @Twinklestar, en....... hoe is het gegaan?
@ sunshine het ondezoek duurde alles bij elkaar 15 minuten maar het deed bij mij wel heel erg pijn moest er op een gegeven moment bijna van huilen maar dat schijnt bij iedereen anders te zijn er zijn ook meiden die er bijna niks van voelen gelukkig was ik er al vanuit gegaan dat het pijn zou doen dus kwam niet voor een verassing te staan ze heeft de foto wel even toegelicht maar de uitslag krijg ik volgende week van de gyn
Twinkel, balen dat het zo n pijn deed, au. Is wel vervelend. Maar hoop dat de uitslag des al niet te min goed is. Sunshine, das balen. Moeten jullie nu nog een keer een potje in leveren? je gaat bijna denken dat ze er in handelen. Maar misschien nu ze dit weten, is er wel een goede behandeling voor jullie te verzinnen en zijn jullie snel zwanger Ik hoop het zo voor jullie!
@ elba dankje wel ik hoop het ook maar kreeg het gevoel dat het niet helemaal goed was maar het is even afwachten