Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hmmm, Zumba, niet aan gedacht, vast heel goed;)

Sterkte ikke, voor jullie alletwee, morgen en vandaag, lekker beter worden!

2. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

hier ook weer een ongi die doorbreekt vandaag.
    dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Deze week weer een afspraak maken bij de gyn. zitten nu over de 12 maanden grens heen.

3. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Balen ahoeve,
    Gaan ze nu wat ondernemen nu jullie 12 maanden bezig zijn?
    We zitten allemaal in het zelfde ritme lijkt het wel. \Succes Bij de gyn.

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden hier ben ik ook weer even het is alweer even geleden:) heb de afgelopen dagen flink wat hoofdpijn gehad en nog steeds:( verder ook erg verkouden maar wat wil je met dit weer:D verder gaat het wel goed hoor ben in afwachting hoe deze cyclus gaat lopen en dan beginnen met puregon spuiten ik spoot al fostimon dus dit gaat straks veel makkelijker met die pen

ik zie dat jullie heel veel hebben geschreven als jullie het goed vinden haak ik hier weer in ga weer wat vaker online komen als jullie het goed vinden natuurlijk:D

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ben ik weer.
    Vandaag inwendige echo gehad en viel reuze mee. Er lagen heel veel eitjes op de loer te wachten tot er 1 zou springen. Maar aangezien deze eitjes al heel lang klaarliggen weet ik niet wanneer dit is. Intussen al op dag 51 dus nog steeds afwachten. Voor zover ik heb begrepen is voor de rest wel alles in orde...dus we wachten 25 januari het gesprek met de gyn maar af. Dan is het ook de zaad uitslag binnen die woensdag te gebeuren staat.
    Voor de rest zijn we beide beter gelukkig.

6. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Thnx meiden, gelukkig heb ik niet zoveel pijn meer maar vanmorgen had ik weer een fm-meting en deze arts zei dus weer dat het er waarschijnlijk wel uit moet omdat we nu aan IVF gaan beginnen en dan willen ze alle onzekerheden uitsluiten. Nou ik weet het niet meer hoor, wordt er een beetje moedeloos van.
    We gaan morgen wel insemineren en dan hoor ik woensdag of die poliep/myoom/verdikking of wat het dan ook mag zijn er wel of niet uit moet. Pffff, houdt het nou nooit op???
    Ik hoop dat het allemaal niet nodig is en het deze laatste IUI toch raak mag zijn.......
    De echo was trouwens inderdaad inwendig alleen werd er wel vloeistof ingespoten via een katheter. Het blijkt dat 1 op de 20 vrouwen er zo'n last van hebben dus dat had ik weer.

@Twinkle, tuurlijk, gezellig dat je weer mee komt kletsen... Heb je wel gemist hoor, hoe gaat ie nu? Heb je het allemaal een plekje kunnen geven?

@Elba en Ahoeve, nou zeg, dit hadden we niet afgesproken. We zouden 2012 goed starten. Dikke knuffel voor jullie...
    Deze maand kan het nog lukken voor ons....... We duimen weer heel hard door.

@Ikke, fijn dat het meeviel vandaag. Spannend twee weken wachten. Maar begrijp ik nu dat je op dag 51!!! zit van je cyclus en nog geen eisprong???

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Sun : Yep je begrijpt het goed. Inderdaad cyclus dag 51 en ze heeft helemaal niks gezegd dat ze zag dat er een eitje was gesprongen. Wel dat er heel veel eitjes aan het wachten zijn om te springen. Ook heeft ze niks gezegd of ze kan zien of er snel een eitje springt dus ik denk dat ik de tampons uit mijn broekzakken kan halen...haha. Ik heb ook echt geen idee wanneer ik mijn eisprong moet hebben of ongesteld moet worden. Lastig hoor zo'n cyclus. En die 2 wachtweken zijn inderdaad erg spannend. Ben zo benieuwd wat er uit komt...
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat lopen. Ik hoop niet voor jou dat het "ding" wat er zit er eerst uitmoet. Ik hoop gewoon dat jullie snel IUI krijgen en zwanger raken. Heel veel succes morgen met insemineren!!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sunshine ik hoop dat de laatste iui poging gewoon gaat slagen meiss;) ik lees dat je waarschijnlijk ook een poliep hebt ik hoop dat het allemaal meevalt meiss en de uitslag daarvan goed is:) lief dat je me hebt gemist ik jou/jullie ook hoor:) het een plekje geven valt niet mee maar we komen er steeds dichterbij maar we kunnen in ieder geval de stap zetten om er weer voor te gaan

@ ikke jij bent waarschijnlijk gekomen in de tijd dat ik afwezig was dus zou zeggen welkom hier:) zie dat je op dag 51 van je cyclus zit wat lang zeg ik vond 45 al lang:( succes meiss hoop dat de uitslagen goed zijn

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Twinkelstar : Thanx, ik ben idd nog niet zolang op het forum te vinden. Ik heb me aangemeld omdat ik inderdaad wel eens mee wilde praten met onderwerpen zoals de gyn. Om even in het kort wat over mezelf te vertellen en onze kinderwens : We zijn bijna 7 maanden bezig en altijd onregelmatige cyclus gehad. Daardoor aan de pil gekomen. In juni de pil de deur uitgedaan en nu pas in ronde 4. In oktober naar de huisarts geweest. 2 maanden moeten tempen. Ik heb een hele lage temp 34.8-35.5 en mijn eisprong lijkt er wel te zijn maar is niet echt duidelijk. In december doorverwezen naar de gyn en vriendlief heeft zaadjes moeten inleveren. Zaadjes niet zo heel goed. Donderdag 1e keer gyn en vandaag echo gehad. Zijn dus net in het traject bezig. Mijn langste cyclus tot nu toe is 78 dagen...
    Ik lees dat jij een miskraam hebt gehad? Jeetje meid. Wat erg. Ik hoop dat het jullie snel gegund is om snel weer zwanger te raken.
    Mag ik vragen hoe ver je was? Als je hier niet over wilt praten zeg het maar..dan hou ik mijn mond...Jij hebt dus ook lange cyclussen?

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Twinkle: leuk dat je er weer bent meid, en natuurlijk leuk dat je weer wat meer gaat schrijven! Gelukkig dat jullie zover zijn om weer door te kunnen gaan. We zijn er hier ook voor je he!
    Sun: nou moe, da's ook weer lekker onduidelijk dan. Hoop dat ze het snel duidelijk hebben en natuurlijk nog meer dat ze daar pas een jaar later ofzo weer over hoeven na te denken ;). Succes morgen, mijn duimen zet ik weer in de duimstand!
    Ikke: fijn dat de echo goed ging. Maar wat onzeker toch over die cyclus. Dat duurt toch vreselijk lang zeg! Hopelijk kunnen ze jullie snel verder helpen. Succes met wachten op de uitslagen!

All: hier gisteravond en vandaag voor het eerst gestart met de medicijnen. Moet zeggen dat ik er niet heel veel van merk. Het voelt in elk geval niet veel anders dan anders. Misschien iets minder bloed, maar nog wel dat je zegt: lekker ongesteld ;).
    't zal mij benieuwen hoor of dit wat oplevert. Ergens hoop ik bijna van niet (misschien ook niet normaal), maar vind het gewoon geen oplossing, zeker niet voor de lange termijn. Als dit bloedverlies geen zwangerschap in de weg staat, en dat wil ik nog wel graag bevestigd hebben, dan leer ik er wel mee leven hoor. Ben dit 'uitgeprobeer' wel beetje zat.
    Verder gaat het wel prima met me :).

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke dat is heel lang zeg 78 dagen goed dat jullie de stap toch hebben gezet om naar de gyn te gaan;) ik hoop dat dit jullie snel dichterbij de wens naar een wondertje mag brengen:) ik heb een miskraam gehad 9 weken ongeveer:( zoals je aan mijn onderschrift kan zien zijn we ook al een poosje bezig voor ons eerste kindje mijn cyclus is nooit hetzelfde de ene keer langer als de andere dus de kansen zijn al minder als je een normale cyclus hebt maar gelukkig is daar tegenwoordig een hele hoop aan te doen alleen de hormonen die ik gebruikte maakte de cyclus niet echt korter wel ben ik met de tweede cyclus spuiten zwanger geworden alleen is het een miskraam geworden

@ pien dankje wel meiss vind het ook leuk om er weer te zijn het heeft even tijd nodig gehad maar we kunnen nu weer verder ik weet dat als er iets is ik bij jullie terrecht kan super van jullie dat geld ook voor jullie;) ik lees dat het bij jou ook niet echt op wil schieten zeg hoopdat jullie snel dichterbij jullie wens komen wat vraagt het soms een hoop geduld

12. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    he sun,

welkom terug meid, tuurlijk vinden we het leuk als je weer mee komt kletsen.

Twinkle, wat spannendallemaal, vooral omdat je geen duidelijkheid krijgt. maar toch weer een iui. Ik hoop voor voorlopig de laatste en dat je over twee weken een positieve test hebt.

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O sorry Ahoeve, ik was je in vorige berichtje vergeten... maar jij bent ook weer ongi :(. Wat balen toch weer! Dus toch ook maar weer naar de gyn. Niks aan dat het zo moet he... Hou vol he, komt goed!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ahoeve volgens mij heb je sunshine en mij door elkaar gehaald:D hahaha ik doe nog niet aan de iui maar ben wel weer terug;) wat balen dat de ongi er weer is zeg wat balen iedere ronde:( hou moed meiss het komt goed

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @twinkle: Jeetje wat heftig meid. Ik las idd in je onderschrift dat je ook erg onregelmatig bent. En dan is het eindelijk gelukt en dan volgt er zoiets. Wel fijn dat jullie evengoed de moed en kracht hebben om verder te gaan want jullie kindje komt hopelijk echt snel. Welke medicijnen gebruik jij? En was dat bedoeld voor een regelmatige cyclus?

@Pien : ben benieuwd wat de medicijnen voor werking hebben. Ik hoop dat het echt werkt en idd...dat het zeker geen zwangerschap in de weg zal staan. Soms vraag ik me weleens af waarom mensen zolang moeten plaren....en sommige die eigenlijk geen kinderen willen zo zwanger zijn....hebben jullie dat niet?

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja dat vind ik ook erg ironisch. Wat is plaren trouwens?

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @elba : plaren is moeite doen voor iets. Al je lang moet plaren betekent dat dat je al heel lang moeite doet om iets voor elkaar te krijgen...in dit geval een kindje.

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke het was zeker een heftige periode heel emotioneel als je al zolang wacht op een wondertje komt de klap nog harder aan:( het is altijd erg hoor dat wil ik niet zeggen :) maar als je eenmaal die test in handen hebt gehad en je hebt op de echo een hartje ziet kloppen ben je verkocht helaas is onze tijd nog niet gekomen maar we gaan voor een roze jaar 2012 meiden allemaal een mooie test:D

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    In elk geval weer wat geleerd vandaag: het begrip 'plaren' :). Ik had er ook nooit van gehoord Ikke. Maar het is waar we moeten er heel wat voor plaren hier ;).

Sun: hoe ging de IUI vandaag? Viel het mee?

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha...ja plaren...limburg he.... :D

@Twinkle : Het lijkt me verschrikkelijk idd wat je zegt... een hartje zien kloppen en er dan onverwachts toch afscheid van moeten nemen. Ik wens het niemand toe en hoop het zelf ook nooit mee te maken...

Ik hoop dat iedereen hier snel zwanger is van een gezond plakkend babytje

Deel Deze Pagina