Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ahoeve: hoe ist vandaag? Nog getest? Spannend!

2. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    he elba,

ronde 12 gewoon zo, zonder gekkigheid. ik denk dat de vakantie een wonder heeft gedaan. ontspannen en loslaten.
    als ik alles goed heb is het niet in de vakantie gemaakt maar op 2 jan. dus echt een 2012 kindje.

heb vanochtend niet getest. De raad van Pien even ten harte genomen. even geduld uitoefenen. Misschien morgen ochtend en anders donderdagochtend. en dan voor de knal test gaan.
    Heel langzaam wen ik een beetje aan het idee.

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Arghhh Ahoeve, dat je dat volhoudt hihi. Ik had allang getest....:D Haha zou een mooi begin zijn voor 2012, kan je toch nog dit jaar bevallen:D Mijn duimen draaien overuren....

@Diane, mmm dat is inderdaad wel een beetje jammer, dan hangt het echt van jou af. Ik hoop dat je snel ongi wordt, dan kan je weer verder... Hebben jullie een bekende donor of gewoon uit het z'huis? Succes...

@All, hier geen nieuws, saai he?! Heb wel het idee dat ik veel meer moet plassen maar dat kan ook van de kou komen hihi:D Wachten duurt zooooooooo lang, ik hoop zo dat we op het nippertje geen IVF nodig hebben...

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O wat zou dat toch mooi zijn meiden, Ahoeve en Sun tegelijk zwanger :)! En daarna de rest natuurlijk ook zo snel mogelijk!

Ik ben vandaag voor 2e keer bij osteopaat geweest. Voelde wel goed op zich. Heb ook vit B12 meegekregen. Zit alleen te dubben of ik het al wel moet nemen, omdat ik het over 2 maanden zou laten prikken bij internist en door het nu in grote hoeveelheden te slikken, komt daar natuurlijk niets uit... Osteopaat zegt dat het op zich niet uitmaakt wat er uit komt, dat hij het vrijwel altijd voorschrijft bij vrouwen die moeilijk zwanger worden en vrouwen met meerdere miskramen. Nou ja en ik wil het best proberen, baat het niet, schaadt het niet. Maar dan zou ik eigenlijk via huisarts binnenkort nog eens B12 moeten laten testen, anders duurt het nog zo lang voor ik beginnen kan.
    Hij staat in elk geval van geen vragen te kijken en vindt het juist goed dat ik meedenk en kritische vragen durf te stellen. In het ziekenhuis durf ik bijna geen moeilijke vragen meer te stellen...

5. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Pien dan zeg ik, laat prikken!!!! en start daarna lekker met slikken. Als je goed kunt met huisarts uitbuiten. Bij is het juist andersom. Heb geen goed contact met 1 van de 2 huisartsen. En bij haar kom ik altijd terecht als ik wat heb. Met de internist en gyn kon ik goed opschieten dus stelde ik daar de vragen. Mijn internist had opdracht gegeven om extra dingen te laten prikken omdat ik steeds zo moe was. Dus afgelopen vrijdag 3 buisjes ipv 1. Was even schrikken maar ook zo weer klaar. Ben nog niet gebeld dus is alles prima.

6. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja vergeten ( hihihi)
    Heb vanochtend weer getest en deze is duidelijk!!!!
    Ben dus echt zwanger. Snap het zelf nog niet echt.
    Probeer vanmiddag even een foto te plaatsen van mij test. Ben mijn telefoon kabeltje vergeten mee te nemen naar mijn werk.

7. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ahoeve, wat lees ik nu ???!
    ik heb de laatste tijd weinig tijd om mee te lezen (ben heel druk met een studie bezig, bijna tentamens) en ik dacht vandaag: goh ik zal weer s kijken. We hebben gewoon Ahoeve op roze!!!
    Gefeliciteerd!!! wat super!! 4 weken, zo spannend he..wens je alle geluk van de wereld. Beeebie : lekker bij je mama blijven plakken. en hopelijk snel een echo om t wondertje te aanschouwen. heel dikke x!

8. sunshine81

@Pien, ik zeg huisarts bellen en prikken en dan gewoon lekker starten, kan jou het schelen. Het is jou lichaam!!!! Doen hoor.... Voel je je zelf ook veel beter....

@Ahoeve, JIPPIE GEFELICITEERD het is dus echt zo. Begint 2012 voor jou in ieder geval zwanger:D Hoe voel je je nu? Spannend zeg, ik ga nog ff doorduimen voor een mooie plakbeeb...

9. sunshine81

@Pantertje, succes met je tentamens alvast. Gaat de combi een beetje? Voel je je goed? Je bent gewoon al over de helft:D

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ahoeve wauw gefeliciteerd ben heel benieuwd naar je test:D:D:D suoper meiss

@ sunshine ik duim voor je meiss dat de ifv niet nodig is en je over een paar dagen een mooie test in handen hebt;)

@ pien het gaat maar niet over bij jou zeg ik hoop echt snel dat het de betere kant op gaat en je snel een mooie test in handen mag hebben;) en over de B12 wat de andere meiden al zeggen gewoon de ha bellen prikken en starten meiss komt goed knuff

@ elba hoe gaat het met jou?

@ pantertje succes met je tentamens wat gaat het toch snel he voor je het weet komt jullie kleine wonder:D

@

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    ahoeve, gefeliciteerd!!

En pien lekker B12 beginnen, hoe eerder je zwanger bent hoe beter!

12. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ahoeve mooie test hoor meiss super joh:D

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jaja Ahoeve, dat is heel duidelijk :):D!! Gefeliciteerd meid, geweldig!
    Hoe voel je je?

Pantertje: leuk weer even wat van je te horen. Wat schiet dat toch al op joh! Hoe gaat het verder? Al lekker buikje?

15. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pien,

Ik voel mijn prima. Nog steeds snotverkouden. Mijn darmen rommelen verschrikkelijk vooral 's avonds er komt zo nu en dan gewoon echt een trein langs rijden in mijn buik. Maar voor de rest nog niet anders dan eerder. Wel is het nog steeds onwerkelijk.

@all. Bedankt voor de felicitaties. Ben blij dat het hier beekend is, wat kan met moeite mijn mond dichthouden maar wil het ook eerst nog even voor ons bewaren. Ik hoop dat iedereen snel zwanger mag zijn, want ik ken het gevoel als iemand vertelt zwanger te zijn terwijl je het zelf ook zo graag wilt.

16. sunshine81

@ahoeve, die test is zeeeeeer duidelijk, leuk hoor. Ik snap dat je het nog even voor je wilt houden. Ik zou het ook nooit geloven als ik ooit een posi-test mag hebben. Geniet ervan...

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Psies Sun: genieten Ahoeve! Je hebt lang genoeg gewacht en het super verdiend!

Wij volgen vanzelf een keertje!

18. sunshine81

Hey meiden,

Ik vind het een beetje een spannende dag. De afgelopen maanden met de IUI behandelingen verlies ik op dag 11 al het eerste bloed, dat is dus vandaag. Als ik morgenavond nog niks ben verloren ga ik toch stiekem een beetje meer hopen. Ik voel me eigenlijk prima, moet wel vaker plassen, heb sinds eergisteren een beetje pijnlijke boobs maar ja dat zegt niks. Vind het spannender nu omdat ik hoop dat we niet voor IVF hoeven te gaan. Pffff, het wordt een hele lange dag....... Of weekend:D

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oooee spannend Sun, kan het me helemaal voorstellen! Ik heb er een goed gevoel over meid! Dit MOET gewoon goed gaan.
    DUIM DUIM DUIM....

20. sunshine81

Thnx Pien, gelukkig ga ik zo naar een vriendin dus lekker afleiding. Elke keer als ik naar de wc ga denk ik: oh jee.... Bedankt voor het duimen, ik hoop dat het helpt en mijn twee pendels uitkomen:D

Deel Deze Pagina