Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh sun wat spannend. Ik hoop dat het bloed wegblijft.
    Pijnlijke boobs herken ik. Die van mij worden nu weer wat voller en opgezet. Goed van je dat lekker wat afleiding opzoekt. Ik duim voor je.

Hier vandaag een digitale test gedaan. En die zegt:
    zwanger
    1-2 weken.

Klopt met mijn eigen berekening.
    dus zo maar even een rondje bellen ha, internist en vk denk ik.

Fijn weekend allemaal.

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Thnx ahoeve, ik hoop dat ik je snel volg... Zo'n digitale is dan toch iets echter he?! Veel plezier om het te vertellen hihi, zal wel vreemd zijn.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: ja je hebt ook nog 2 pendels voor januari. Da's wel bijzonder, zeker als het idd raak blijkt te zijn! Heb je vaker gependeld? Ik nog nooit...
    Ahoeve: geen twijfel meer mogelijk he zo :)! Verstandig om ff wat telefoontjes te plegen, zeker met de internist voor je schildklier! Moet je dan niet direct ophogen met medicatie?

Hier net de stoute schoenen aangetrokken en toch weer met internist assistent gebeld. Dit keer een andere en zij wilde meewerken :)! Ze heeft een labformulier voor me gemaakt voor B12 en ben net al even naar het ziekenhuis geweest om te laten prikken. Hoe het met de uitslag komt, liet ze nog ff in het midden, maar ik moest haar volgende week maar weer even proberen te bellen. Officieel mogen assistentes geen uitslagen doorgeven. En blijkbaar vinden ze het lastig om een extra afspraak met de internist in te plannen als die daar niet om gevraagd heeft. Denk dat het wel goed komt. En als ik de uitslag nog niet krijgen kan, jammer dan, ik begin nu toch lekker met m'n B12 tabletten van de osteopaat! Heb net de eerste geslikt. Zien wat het doet... ;)

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O ja, en net ook een positieve ovulatietest ineens, dus willen jullie duimen voor een goede kluspoging? ;). Wil namelijk nog wel eens mislukken met die man van mij....

5. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    duimen doe ik pien!

en wat goed dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken. En volgende week gewoon blijven bellen.

Ik had de medicatie vanaf woensdag al opgehoogd met 25 mg. Toen het besluit was genomen om het te gaan proberen, heb ik gelijk gevraagd hoe het kwam met mijn schildklier. Nu ook weer gehoord dat ik waarschijnlijk moest ophogen, maar dat heb ik dus al gedaan.
    De assistente van de huisarts was heel lief, maar moest zelf wijzen om mijn schildklierafwijking, zij stuurde mij gelijk door naar de verloskundige, zonder het dossier in te kijken. Maar goed dat wij zelf ook meedenken.

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja zo werkt het wel Ahoeve, altijd zelf blijven denken ;), maar daar is op zich ook niets mis mee. Maar stel dat je gewoon zelf niet zo slim bent.... nou dan kun je nog aardig in de problemen komen in de medische wereld, zou ik haast denken.... Verstandig van je om zelf al op te hogen. Kan nooit zoveel kwaad denk ik dan. Misschien moet je nog wel meer ophogen straks. Hou het goed de gaten hoor, da's belangrijk voor je kleine wondertje!

7. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pien. ik hou het inderdaad goed in de gaten. Verwacht dat ik maandag wordt terug gebeld en dan weer hoor wanneer ik weer moet prikken. En dan horen we het wel weer.

@sun,
    Hoe is het met je. Ik hoop nog steeds geen bruin gespot!!!!

8. sunshine81

@Pien, goed van je om toch te bellen. Fijn voelt dat he?! Nu kan je met een gerust gevoel beginnen met de pilletjes.
    Dat pendelen deed ik een poos terug, had er ook al 4 gehad maar nog niet twee voor dezelfde maand. Ik geloof er eigenlijk ook niet in hoor, maar vind het gewoon grappig en ben wel benieuwd naar dat soort dingen... Deze hebben ze in september ofzo al gependeld...

@ahoeve, ja we moeten echt voor onszelf opkomen en meedenken want soms gebeurd er anders weinig. Hiervoor had ik een huisarts die standaard vroeg wat ik zelf dacht, pfff, ik ga toch niet voor niks naar de dokter? Maar goed, je kent je eigen lichaam toch altijd weer het beste.

@All, hier dacht ik gister na het douchen met afdrogen een druppel bloed te zijn verloren maar tot nu helemaal niks meer Ik heb zelfs vanmorgen nog naar de handdoek gekeken en zie gewoon niks meer. Wel heb ik het gevoel dat ik ongi ga worden. Is mijn lichaam me weer aan het neppen??? Ik word gek van de onzekerheid en heb helaas te weinig afleiding dit weekend, ga ook steeds "plassen".
    Pffffff.......... wat is het deze keer toch weer moeilijk

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Sun, hou vol meis! Kan me je spanning zo goed voorstellen! Kun je niet ff de stad/dorp in ofzo, of bij vrienden of familie op de koffie gaan? Afleiding is het beste medicijn voor dit soort dagen. Ik duim nog vrolijk door!

Gisteren gelukkig nog goed geklust, maar pfff ik moest wel alles uit de kast halen hoor om meneer in de stemming te krijgen... Hij kan het dan zomaar ineens opgeven en zeggen: het lukt niet... nou ja, daar wil ik dan helemaal niets van weten natuurlijk. Dus uiteindelijk de boel weer weten om te draaien en lukte het alsnog wel. Maar gut, tis wel een gedoe hoor, die man van mij zit nogal complex in elkaar... ;)

10. sunshine81

@Pien, haha ik zie het al helemaal voor me... Wel lastig soms lijkt me maar gelukkig is het alsnog gelukt. Hopelijk is dit juist het goede zaadje:D

Hier heb ik denk ik te vroeg gepost. Zojuist licht verkleurde afscheiding en ik voel het steeds meer in mijn buik. Zal ook eens een keer mee zitten. Inderdaad gaan we nu ff de stad in, nieuwe schoenen kopen ofzo, goede afleiding :D

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ow, pien wat irritant. Kan die man niet gewoon even mee werken. Het is al lastig genoeg. Mooi dat het toch is gelukt.

12. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mannen zijn vreemde wezens.
    Altijd willen ze, maar als ze moeten dan willen ze niet meer. Mijn kerel had daar ook wel moeite mee. Zijn oplossing van afgelopen maand was gewoon elke dag. En het heeft gewerkt.
    dus misschien een tip.

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ow Sun, nee niets ervan, niet ongi worden hoor! Ga maar lekker de stad in, niet aan denken, misschien valt het toch nog mee. Ik duim stug door!

Ja mannen zijn moeilijk, maar die van mij wel extra moeilijk... hij heeft bijna nooit uit zichzelf zin, moet echt zin maken. Nou da's toch niet normaal? Lage libido komt ook van de anti-depressiva die hij slikt en klaarkomen is daardoor ook moeilijker. Dus de tip om dit dagelijks te doen laat ik maar even aan me voorbijgaan, hier echt niet haalbaar ;). Maar ben weer tevreden voor deze ronde ;). Zondag nog es proberen, de druk is dan wat minder in elk geval, want denk dat ei dan wel geweest is.

14. sunshine81

IVF is een feit!!! Grmbwhhhgrmbhmwww:x

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Welverdorie Sun :(:(:(:(:(!!
    Wat vreselijk jammer toch :x.

Ik begrijp dat het moeilijk is en dat het zwaar zal zijn, maar ik zal voor je blijven duimen en de andere meiden vast en zeker ook. We slepen je er wel door heen meid, het moet goed komen!

Ik zal proberen de positieve kant van het geheel te brengen:
    wie weet was IUI voor jullie helemaal niet zo geschikt. Je bent er immers ook nooit maar een klein beetje zwanger van geworden. Met ivf kun je in elk geval zien of er een bevruchting is opgetreden en bij een terugplaatsing heb je die stap in elk geval gehaald. Hoeft het 'alleen' nog maar te blijven plakken. Nou en jou buikje is vast en zeker een heel goed plekje voor een emmy die gewoon jou kindje gaat worden :)!

Knuffel voor jou!

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ach Sun, das kl*te! Maar misschien wel effectief. Heel veel sterkte. Wat balen zeg, weer een ronde verder. Hoe ben je eronder?

Pien, ow, ja dan is het heel begrijpelijk. AD's zijn echte libido killers, dan zou ik de klustijd heel effectief inzetten en goed voorbereiden. Wat een pech moet jij weer hebben. Wel goed dat het in elk geval nog een beetje functioneerd, dat hoeft namelijk niet altijd het geval te zijn.

Wij doen het ook gewoon effectief als we denken dat er een ei is doen we het op dag 13 en 15 en dan zien we wel. Tis toch een soort loterij. Ik denk er verder niet veel bij na. We bespreken de dag zelfs vaak een week van te voren, niet romantisch maar wel ontspannen. En voor de rest is het vrij rommelen behalve een week voor dag 13 want dan gaan we in de geheel onhouding, een beetje sparen of whatever.

17. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    sun, wat balen zeg.
    Ik hoop dat dat ivf gelijk aanslaat.

Ja pien, dan heb je inderdaad een hele andere situatie. En dan pak je het goed aan. Ik hoop dat het deze keer raak is.

@ elba, dus geheel onthouding in de week ervoor. En dan de week ervoor plannen. Niet echt gezellig inderdaad. Maar wel heel herkenbaar. Ik hoop dat het snel werkt.

Voor de rest is alles hier prima. Mijn man bekomt nog wat van de schrik en morgen de verloskundige bellen. Kan alleen maar op een aantal ochtenden in de week. Heel handig met mijn werk. Op de tijden dat ik kan bellen, heb ik alle leerlingen binnen in de klas. En zij hoeven het nog lang niet te weten!!!!!

Dus maar even kijken hoe wij dit gaan oplossen, maar een oplossing valt vast wel te vinden.

18. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    ahoeve, gewoon even de klas uitlopen voor kopies of koffie ofzo en een stil plekje zoeken om te bellen. Helaas moeilijk te vinden op school of even buiten ofzo, het gehandicapten toilet of een ander leeg lokaal of personeelskamer ect noem maar op. Doe je basis onderwijs?

Trouwens, ik ben zeer mijn best aan het doen op een fraaie grafiek op ff. Maar helaas nog geen eisprong gespot. Wat een gekl**t is het toch dat tempen. Ik vergeet het ben te laat of al naar het toilet gewees. Nou ja , jammer dan.

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Elba: ja het romantische is er dan wel wat af he. Goh geheelonthouding een week van te voren? Zoveel is toch niet nodig? 2 of 3 paar dagen zou meer dan voldoende moeten zijn in principe. Wij beginnen op dag 13, dan dag 15 en als het meezit nog op dag 17. Alles wat daarbuiten gebeurd is mooi meegenomen, maar sporadisch ;).
    Over het tempen: tis echt belangrijk dat je dat steeds op hetzelfde tijdstip doet, anders vind je nooit je ei ;). En dus VOOR het opstaan. Eigenlijk direct als je wakker wordt. Wat ik altijd deed: wekker standaard op zelfde tijd zetten, dan direct tempen als de wekker gaat. En dan opstaan of verder maffen. Is niet heel moeilijk hoor ;). Succes!
    Ahoeve: ja lastig he, werk... zeker als je het nog wat geheim wilt houden. Hopelijk vind je een geschikt moment.

20. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn werk is lastig.

Weglopen naar een rusitge plek werkt niet echt goed.
    Dan breekt het stel meestal binnen twee minuten de tent af.
    Maar we hebben vandaag koken en dan is de helft weg, misschien dat het dan lukt. Met maar een paar in de klas moet het lukken om even te bellen ergens.

Elba, ik werk op het speciaal voortgezet onderwijs. Ik werk met kinderen met een gedragsstoornis of een psychiatrische stoornis. En een laag IQ, nog geen zwakbegaafd maar wel moeilijk lerend.
    Ik wil wachten tot de eerste echo voordat ik mijn teamleider inlicht. De rest denk ik pas na 12 weken.

Deel Deze Pagina