Gelijk heb je ahoeve, en eh nee, weg lopen werkt dan niet. Bedankt voor de temp tips. Ik geloof dat ik wat minder precies ben. Maar ook nog geen ei gevonden.
het is gelukt. afspraak verloskundige gemaakt!!! spannend, maar moet nog even wachten.GRGRGRGR maar geduld hebben heb ik al geoefend het afgelopen jaar. dus daar ben ik een ster in geworden net als jullie!!!!!
@ sunshine ik heb zo hard voor je geduimt ik gunde je zo op de valreep die mooie test maar nee ik kan mee voostellen dat je echt boos was:x ik zie dat jullie in maart starten met ifv een hele dikke knuffel @ pien wat goed dat je de stoute schoenen hebt aangtrokken en bent begonnen met de b12 en je hebt laten prikken ben heel benieuwd naar de uitslag en hoop dat je je ei goed hebt kunnen benutten @ ahoeve klim je al een beetje op de roze wolk geniet ervan meiss hier vrijdag ongi geworden na 29 dagen dus erg netjes dit is in al die tijd pas de tweede cyclus of derde cyclus onder de 30 dagen ben zondag begonnen met de puregon prikken en heb vrijdag de eerste fm dus heel benieuwd meiden duimen jullie voor me
Ahoeve: goed zo, toch nog gelukt! Wanneer mag je dan? Goh joh lijkt me pittig hoor zo'n klas! Maar ook wel erg leuk. Ik zit hele dagen op een saai kantoor... wel leuke collega's gelukkig . Hopelijk blijf je je een beetje goed voelen, anders lijkt het me wel lastig met zo'n baan . Elba: ja tempen is wel een precies werkje hoor, anders is het vrijwel onmogelijk je ei te vinden. Je temp stijgt namelijk al heel snel na het wakker worden, en zeker als je uit bed gaat. Dus echt zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip tempen. Twinkle: wat spannend meid dat het nu weer gaat beginnen! Wel fijn dat je cyclus weer mooi kort was. Tuurlijk duim ik voor je! Sun: nog een knuffel voor jou hoor! Hoe is het nu met je? Kun je de hoop nog een beetje houden? Tis ook niet niks hoor...
@Pien, wat ben je toch een lieverd, heb gewoon de tranen in mijn ogen staan... Het gaat redelijk, baal verschrikkelijk en heb ook erge twijfels, zie hieronder. Ik twijfel alleen een beetje over het "ding" wat in mijn baarmoeder zit. Ze zeggen wel dat het waarschijnlijk geen zw.schap in de weg moet staan maar waarom is het dan nog steeds niet gelukt? Ik ga woensdag maar eens met de arts bellen denk ik. Aangezien we nu toch rust hebben kan ik het maar beter nu doen misschien. Als de 1e IVF mislukt zou het er alsnog uit moeten dus dan maar liever nu, misschien heb ik dan ook wat minder bloedverlies, wordt er gewoon een beetje slapjes van. Dit heb ik trouwens altijd... Wat zouden jullie doen? @Twinkle, wat goed zeg onder de 30 dagen, ik ga heel hard duimen voor de meting vrijdag. Succes met spuiten weer... @Elba, tjaaa dat tempen, dat is me wat. Gelukkig ben ik er vanaf maar de meter lag op mijn nachtkastje en voordat ik eruit ging, tempte ik meteen even. Op vrije dagen was het vaak een uurtje later hoor en mijn cyclus is heel duidelijk gelukkig... Succes.
He Sun! Daarvoor zitten we hier hoor, om elkaar te steunen! Heb ook gewoon zo met je te doen, weer die teleurstelling... Snap je gevoel wel wat betreft dat 'ding'. Ik zou denk ik ook niet willen beginnen met ivf als je niet zeker weet of dat ding eventueel in de weg zit. Waarom 1 poging eventueel laten mislukken als ie er nu ook direct uit kan? Ik zou het risico niet willen lopen en het nog voor de eerste ivf weg laten halen. Anders blijf je er over inzitten. Tis misschien een vervelende ingreep, maar het is ook belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij de start van de ivf behandeling. Ik ga er van uit dat je maar eentje nodig hebt natuurlijk )), maar je krijgt er maar 3 vergoed, dus zou op save spelen, voor zover dat kan . O ja en wie weet dus ook nog wat minder bloedverlies! Kan ook nooit kwaad . Laat jij je bloed wel eens prikken op het e.e.a.? Door veel bloedverlies kun je ook bepaalde te korten (ijzer, vitamines) ontwikkelen. Misschien ook nog es navragen bij de arts? En dus nu even rust. Ik hoop dat je die ook een beetje vinden kunt meid. Dat je je weer kunt opladen voor de volgende behandeling. Misschien kun je wat leuks gaan ondernemen met je mannetje, weekje weg ofzo. Even niks niet bezig met dat hele zwanger worden gedoe. (goh lijkt mij ook wel eens lekker nu ik het zo opschrijf ). Kus, Pien
he sun, wat is het toch zwaar zo. ik hoop ook dat je maar ivf hoeft en dat het dan gelijk raak is. Ik zou het ding daar dan ook maar laten verwijderen. Ivf is niet iets om mee te gokken, dus eruit met dat ding.Ben je zelf gelijk rustiger en dat helpt ook. En neem de tip van pien aan, ga er even tussen uit. Neem even de tijd voor elkaar voordat het nieuwe traject start. Het vreet zo veel van je. @pien, ik zou zeggen boeken en weg wezen. Gewoon doen even er tussen uit. Vanavond gaan we eten bij mijn ouders. Ik kan het niet langer voor mij houden. Dus ga ik het maar vertellen. Mijn moeder is toch al overal van op de hoogte, dus kan ik haar mooi blij maken. Voor de rest hou ik het nog stil. Heb weinig contact met mijn schoonouders dus daar vertel ik nog niets. Wil ook niet dat zij steeds bellen of langskomen om te vragen hoe het gaat. Hoe minder contact hoe beter. ( raar om te zeggen maar zo is het wel, zijn geen leuke mensen)
Ahoeve: leuk dat je het je ouders gaat vertellen! Kan me wel voorstellen hoor, zeker als ze al op de hoogte zijn van de situatie, kun je zoiets moeilijk lang voor je houden lijkt me. Veel plezier met vertellen!
@Pien, thnx enne.... heb je al geboekt? Ik ga morgen gewoon even bellen, zo'n narcose is natuurlijk ook niet niks maar je hebt maar 3 pogingen IVF, beetje zonde als het wel daaraan ligt. Misschien heb ik het de vorige keer wel helemaal verkeerd begrepen, we zien wel even. Inderdaad ik heb regelmatig ijzertekort en zit de helft van het jaar aan de ijzertabletten, de arts zei dat het niet in deze mate verschil kon maken. Ik laat het morgen wel ff weten... Wij gaan inderdaad binnenkort een weekendje weg, moeten nog ff kijken waarheen. Verder staan er wel leuke dingen in de planning dus afleiding is er wel genoeg. Ik kijk ook wel heel erg uit naar de IVF omdat de kansen gewoon veel groter zijn. Ik zeg steeds dat ik van de zomer wel een keer zwanger ben @Ahoeve, leuk, het vertellen... Kan me voorstellen dat je het je moeder wil vertellen. Ook hier geen leuke schoonouders dus zou het ook niet zo snel zeggen daar. Veel plezier.
Dat moet je vooral blijven zeggen sun! Ik zou het ook laten verwijderen. Dus speel maar op je poot! Ik ben weer bij de accupunctuur geweest maar heb mijn ei niet gevonden helaas. Ik hoop dat de accupunctuur uit gaat maken. Laat dat ei maar komen.
Elba: jouw cyclus lijkt wel op de mijne. Die van mij is ook vaak 28,29 dagen. De laatste 4 maanden zelfs precies 28 dagen. En ei is op dag 16 of 17. Dus denk dat jou ei morgen ook wel komt hoor. Ik zou zeggen: blijf actief . Sun: gelukkig heb je er wel een positief gevoel over. En heel goed dat jullie even weg gaan. Wij hebben nog niets geboekt hoor. Wij zijn in november nog een weekendje weggeweest. Maar wie, weet boeken we binnenkort ook wel weer wat. Wel lekker. En zoveel mogelijk vragen stellen en al je twijfels nog een keer op tafel leggen. Houdt dat beeld van zwanger zijn in de zomer maar mooi vast! Ik doe met je mee .
@sun, kijk dat is een positieve instelling. En ik denk het het gaat lukken. Deze zomer zwanger! Gisteren mijn ouders vertelt. Mijn moeder vindt het fantastisch. Zij had het niet verwacht. Toen ik de test liet zien, was ze er helemaal even af. Mijn vader is heel nuchter, dat ik leuk. En gaat verder met zijn ding. Mijn moeder wil al shoppen voor kleding e.d. dus die heb ik even tot rust gebracht. Nu moet ze haar mond houden en dat is moeilijk!!!
@Elba, dat is dus veel klussen deze maand Ik hoop dat je snel je ei vindt... @Pien, goed zo! Met z'n allen zwanger in de zomer @ahoeve, leuk zeg. Haha mijn moeder zou dat ook meteen willen doen... Nog maar even geduld daarvoor hihi @all, hier z'huis gebeld, wordt vrijdagmiddag teruggebeld door de arts, we wachten dus nog maar even af...
@ sunshine goed dat je de arts hebt gebeld als je twijfeld altijd doen succes met afwachten knuff @ ahoeve wat leuk dat je het je ouders hebt verteld lekker genieten hoor meiss @ elba ik hoop dat je je ei snel vind wat moeten we toch een geduld hebben he laat dat ei maar snel komen
Hoi allemaal, Ik heb nog niet de tijd gehad om alle pagina's terug te lezen maar wil jullie alvast ons verhaal vertellen. Wij zijn vorig jaar augustus gestopt met de nuvaring en tot onze verbazing gelijk zwanger geraakt. Helaas is dit in een miskraam geëindigd rond de 7 weken. In oktober kwamen we erachter dat ik weer zwanger was en ook deze keer eindigde het in een miskraam rond de 7 weken. Je gelooft het bijna niet maar ook in december kwamen we erachter dat ik zwanger was, rond oudjaar kreeg ik krampen en ben ik naar de VK geweest en hebben we een echo gehad, daar was toen wel een vruchtzakje op te zien en moesten nog maar een week afwachten. De week erop kreeg ik echt buikkrampen en woensdag (de dag voor ik naar de VK ging) begon ik hevig te bloeden. Wij gingen al gelijk uit van het ergste en dachten dus niets meer te zien op de echo... maar toch was daar toen een perfect vruchtje met hartslag te zien. Met heel veel gemengde gevoelens zijn we naar huis gegaan en zouden we de week erna weer terug komen voor weer een echo. Ik bleef maar bloeden en helaas die maandag erop ben ik dus het vruchtje verloren Omdat dit onze 3e miskraam was mogen we nu dus naar de gynaecoloog. Dus vanmiddag om kwart voor 4 is onze eerste afspraak. We zijn erg benieuwd wat hij allemaal gaat vragen en eventueel doen. Ik zal jullie op de hoogte houden van de stand van zaken. Groetjes Kleinduimpje
Welkom hier kleinduimpje. Heftig verhaal zeg! Schrijf lekker hier de boel van je af. Hoop dat ze de oorzaak van je miskramen kunnen vinden, want lijkt me heel moeilijk om dat steeds te moeten verwerken! Sterkte!
Hallo kleinduimpje, Wat een verhaal. Ik hoop dat ze snel kunnen achterhalen waarom het niet lukt. En dat je snel zwanger bent en het mag houden. Want dit is echt heel heftig. Daarnaast gefeliciteerd met je aanstaande bruiloft. Geniet van deze periode van vlak voor de bruiloft. He meiden, Hier gaat het prima, weinig kwaaltjes. Heb wat gespannen borsten en ben erg moe als ik een drukke dag heb gehad. wat deze week alleen maar is voorgekomen. Gisteravond paardgereden. Wil dit nog even volhouden, maar moest op een ander paardje, heel spannend. Terwijl ik dat normaal altijd wel erg leuk vond. Maar reed nu echt met zenuwen. Maar het ging prima en ben goed blijven zitten. Wat laat je gevoel je dan in de steek. Want volgens mijn mederijdsters zag het er prima uit. Volgende week maar snel weer op de het oude vertrouwde paardje. En maar kijken hoe lang ik het vol ga houden. als het niet meer gaat dan gaat het niet meer. En dan stop ik.
All: had hier toch iets raars net. Ik was voor een bezoekje bij de dokter (heb al wekenlang regelmatig last van maagzuur) en ik kom terug zit er een naaipatroon onder m'n snelbinders van 3 kinderjurkjes . Raar toch, soort bananesplit ofzo? Ik zit wel op naailes, dus ik kan het maken, maar waarom zou iemand dat zomaar onder mijn snelbinders doen? M'n vriendin die vanochtend langs was, wist van niks. En ik ken ook geen mensen die in de buurt van de dokter wonen.... Misschien een teken dat we een meisje krijgen?