Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Hahahaha pien15 , zo komisch
    Dit is een teken. :)

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Pantertje! Alles wel met jou en de kleine spruit in je buik?

Ahoeve: kan me je onzekerheid wel voorstellen m.b.t. paardrijden. Zeker als het een onbekend paard is en je niet precies weet wat hij doet. Ik heb wel eens met hardlopen dat ik bang ben dat ik daardoor de boel weer losschut zeg maar, ook zo'n rare gedachtegang...

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pien, hihi wat grappig zeg. Ik zou denk ik gewoon denken, oh reclame maar wie weet is het inderdaad een teken. Misschien kan je vast beginnen hihi:D

@Pantertje, he hoe is ie bij jou? Voel je je goed? Je bent alweer over de helft, dat gaat echt snel zeg...

@Kleinduimpje, welkom, ik hoop dat het heel snel raak is en dan wel mag blijven zitten zeg, wat een verhaal, pffff.

@All, hier vandaag teruggebeld door de arts en eigenlijk raadt ze het op dit moment af om het "ding" weg te laten halen. Het is zo klein dat het eigenlijk niet in de weg kan zitten maar ja, zeg nooit nooit natuurlijk. We hebben nu 2 febr. IVF info-avond en dan 28 febr. de intake in het z'huis en dan gaan we meteen starten afhankelijk hoe ik dan in mijn cyclus zit natuurlijk. Spannen hoor, het lijkt nog zo ver weg, pfffff.....

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: was net begonnen met een jurk voor mezelf, dus dat kinderjurkje moet maar even wachten ;). Maar het was in elk geval geen reclame want het is een patroon uit, denk ik, de jaren 60/70. Heel grappig. En ik was de enige met dat onder de snelbinders... O en ik ben helemaal niet zo bijgelovig hoor, maar als je graag wat wilt, dan zie je soms wat anders tegen de dingen aan heb ik wel gemerkt ;). Verder heb ik geen aanleiding om te denken dat ik zwanger zou zijn.
    Heb recept voor maagzuurremmers gekregen voor 3 weken, maar dat laat ik nog ff staan, want ze zijn niet geschikt voor als je zwanger bent. Dus wacht nog wel een weekje af, kan ik als ik ongi ben alsnog wel beginnen. en misschien gaat het vanzelf ook wel over.

Ja meid, spannende tijden weer voor jou! Dus ze gaan het 'ding' er toch niet uithalen? Maar dan ook niet als je eventueel na 1 IVF poging niet zwanger bent? Want dat zou ik dan wel vreemd vinden, als ze het dan wel nodig vinden... Het lijkt misschien nog ver weg, maar voor je het weet is het zover! En wie weet dus hoe dichtbij nu een zwangerschap is :)!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ kleinduimpje welkom hier en schrijf het maar van je af hoor:) wat erg dat je drie keer een miskraam hebt gehad zeg:( je bent gisteren voor de eerste keer naar de gyn geweest hoe is het gegaan ik hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden en je snel in verwachting mag zijn van een plakbeebknuff

@ pien hahaha moest echt lachten van je berichtje dat is zeker een teken hoor:D hoop dat die jurkjes snel gedragen mogen worden;)

@ ahoeve wat fijn om te lezen dat je je prima voelt;) kan de onzekerheid snappen met het paardrijden doe waar jij je goed bij voelt jij kent je lichaam het best:)

@ sunshine wat spannend allemaal zeg het lijkt nog zo ver weg maar voor je het weet is het zo ver meiss de tijd gaat zo snel:)

nou meiden gisteren voor mijn eerste fm was heel gespannen hoor het zat al niet mee had me verslapen wat me nooit gebeurt dus had ik de trein die ik moest hebben gemist:( dus wilde de volgende trein pakken weigerde de automaat twee pinpassen dus weer gemist wat een ellende ik het zh gebeld en de situatie uitgelegd gelukkig was het geen probleem en kon ik een uurtje later komen dus kon ik mooi de trein pakken ik een kaartje via internet gekocht maar weer wilde het niet meezitten kon het kaartje niet printen:x manlief net optijd het kaartje geprint en op het nippertje had ik de trein gehaald ik zei nog tegen manlief nou wat een pech zeg dat zal wel weer wat betekenen:( was gelijk aan de beurt in het zh de gyn zei dan zullen we eens kijken en zei links is er nog niks aan het groeien maar aan de rechterkant daar is wel degelijk wat aan het groeien en ja hoor op dag 8 een mooie follikel van 13mm ongelooflijk dat is me nog nooit overkomen ik was zo blij maandag fm 2 dus heel benieuwd

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Nou Twinkle dat is inderdaad wel een hoop pech zeg, bijna tot 3 x toe de trein gemist. Zou wel een hele prestatie zijn op zich ;). Gelukkig daarna goed nieuws :)! Dit wordt een goed ei :)!

7. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pien. laten we het er maar op houden dat het een teken is. Nu op naar die mooie meid van jou.

@twinkle, wat goed, en wat spannend.Op naar maandag en nog een grotere follikel.

@ sun, oke dat ding gaat er dus niet uit. maar nu dus echt de het ivf proces in. Nog een maandje en dat zit je volop in dat proces. Heftig hoor.

Ik doe nog steeds dat wat ik fijn vind om te doen. Ga nog 1 keer in de week hardlopen. 's avonds na mijn werk komt het er niet van. Maar zaterdagochtend gaat prima. Rustig aan dat wel, niet meer tot het gaatje gaan en eerder stoppen, maar toch mijn conditie op pijl blijven houden. Kan nooit kwaad denk ik.
    Vanmiddag maar even shoppen. Ik moet een nieuwe bh aanschaffen maatje groter. Ben nog toe aan zwangerschaps bh's. Mijn man voelde gisteren zelfs het verschil. Ik geloof dat hij er nu wat rustiger onder word. Het heeft even tijd om op zijn plek te vallen.

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dat doe je heel goed Ahoeve. Volgens mij ben je er wel relaxed onder. Goed te horen! Fijn dat je man ook weer wat rustiger wordt :).

Ik hoop zo dat ik binnenkort idd een ienieminie jurkje mag naaien voor mijn eigen spruit. Maar een broekje is ook goed hoor ;). Merk dat ik het wachten al weer helemaal beu ben... Nog een week, een week waarin ik dan verwacht dat ik iets zou moeten gaan voelen, maar dat dan weer niet komt en dat daardoor m'n gedachtes langzamerhand weer negatiever worden. Heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Maar goed, de tijd vliegt voorbij, voor je 't weet is het volgende week vrijdag. Dan weten we weer waar we aan toe zijn....
    Vanmiddag maar ff naar m'n ouders fietsen (leuk dat ze nu ineens 6 kilometer verderop zijn gaan wonen...). Man is weg te sporten dus ik moet wel even wat afleiding hebben.

Goed weekend allemaal!!

9. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pien, lijkt me een goed idee, het is super lekker weer. Heerlijk!!! Ik hoop ook dat je heel snel een iniminijurkje (leuk galgje woord:D) mag naaien voor jullie kleine meid. Wel grappig, hopelijk is het wel een beetje een leuk ontwerp!!! Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen....

@Twinkle, na ongeluk komt geluk dus dit wordt een supergoed ei en daarna een plakbeeb. Spannend hoor.... Dikke knuffel

@Ahoeve, haha als zelfs je man het al voelt, die van mij ziet/voelt dat soort dingen nooit hihi. Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt, ik zou ook wel weer graag het paardrijden op willen pakken maar ja....

@kleinduimpje, hoe was het bij jou bij de gyn?

@All, hier een kinderrijjk weekend (kunnen we oefenen hihi). Gister naar de dierentuin met neefje en nichtjes van 3 en 1, erg gezellig en vandaag de twee meiden van vrienden. Deze zijn 4 en 2. de jongste slaapt lekker en net met de oudste een cake gebakken. Nu filmpje kijken en straks lekker naar buiten. Wat een lekker weer he na al die regen. Mijn ouders komen vanavond een spelletje spelen en morgenmiddag ook op visite, hier dus een druk maar gezellig weekend...
    Fijn weekend allemaal nog....

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Welke maagzuur remmers heb je pien? Volgens mij kan je met omeprazol prima zwanger zijn namelijk.

Sun, goed, als ze dat zegt dan zal het wel ja.

Twinkel het zit je niet mee met de treinen zeg!

Hier een vraagje, om 6.20 temp ik 36.7 en om 8.30 37.1 welke moet ik invoeren? Ik heb de lage gedaan, toen was ik na de nacht wakker. Die andere is na dommelen, door slapen ect.

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    #1511 Pien15, 28 jan 2012
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
    Sun: zo goed bezig met al die kids! Je hebt nu wel genoeg ervaring hoor, tijd voor eigen kids :)! Maar wel leuk dat je daar zo van genieten kunt! Tsja de ontwerpjes van de jurkjes stammen uit de jaren 70 vermoed ik ;), eentje is nog wel leuk.

ebla: die van 6.20. Waarschijnlijk komt dat tijdstip ook meer overeen met de rest van de week als je meet? En als je daarna weer gaat dommelen, stijgt je temp idd. Heb even je grafiek bekeken en ik denk dat je toch rond dag 13/14 een ei hebt gehad en dat de temperatuur die je de eerste helft van je cyclus gemeten hebt, niet betrouwbaar is omdat je dat na het opstaan gemeten hebt. Je cyclus is namelijk ook erg regelmatig, dus kan me niet voorstellen dat je nu nog geen ei gehad zou hebben. Ik hoop natuurlijk dat je geen volgende ronde nodig hebt, maar mocht dat wel zo zijn, zou ik het nog maar eens proberen en dan wat consequenter meten.

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Pien bedankt voor je analyse. Ik hoop ook dat het al geweest is maar ik weet het niet want misschien dat m'n cyclus wat verandert is door de accupunctuur. Heb nu 2 speciale plakkers op m'n rug. ach tis maar waar je in geloofd denk ik dan.

Vind ik ook sun, tijd voor eigen kinderen.

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zou kunnen Elba, dat je cyclus, maar misschien ook gewoon je lichaamstemperatuur wat beïnvloed is door de accupunctuur. Maar zou wel vreemd zijn dat je ei dan ineens veel later is? Maar goed, wie weet heeft het een positief effect :).

Hier niets nieuws. Niks anders dan andere cycli, dus heb eigenlijk de hoop al weer op gegeven. Zo jammer...

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja dat kan ik me voorstellen pien. Gauw een volgende ronde dan maar. Wanneer gaan jullie verder in het ziekenhuis?

Ja ik vind het ook raar dat mijn cyclus langer wordt, snap er niets van maar goed. Als het een positief effect geeft dan best.

15. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hi allemaal,

ik kan tegenwoordig niet meer via telefoon reageren.. dus dat schiet ook niet op.

pien en sunshine: met mij gaat het heel goed. buik groeit gestaag. maar wel heel mooi naar voren. en redelijk laag. best n schattig buikje. het is nog niet erg rondom zeg maar. baby meubelen zijn ook aangekomen, nu komt het toch wel dichterbij, kan het nu al niet meer afwachten.

zag dat twinkel alweer een goeie FM heeft gehad.
    en sunshine: IVF spannend.. hopelijk is dit iets waar je al veel eerder mee moest beginnen en bereiken jullie snel resultaat.
    Ahoeve: wat goed dat je je lekker voelt. moet je nu al aan nieuwe bh's?. waarom heb ik dat nou niet? heb er maar een halve cup bij. van A naar flinke A. ..:(

16. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad sun, tijd voor je eigen kindje.
    Elba ik hoop dat je ei inderdaad is geweest. Die van mij zat altijd pas rond dag 18 en mijn cyclus is ongeveer 26 dagen. Dus vreselijk laat. Maar dat hoeft dus niets te betekenen.

Vandaag de schrik van mijn leven gehad. Ging ik naar de toilet, zie ik dat ik bloedverlies had. Niet veel, maar genoeg om van te schrikken. Heb daarna gelijk de verloskundige gebeld. Eerst maar even aankijken, wordt het erger dan weer bellen ook op het spoednummer, krijg je buikpijn dan ook. Maar nu lijkt het weer op te houden. Dus waarschijnlijk een bloedvat gesprongen. Ik hoop dat het bloed nu weg blijft!!! Zal nog wel weer een aantal dagen duren voordat ik helemaal rustig ben.

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    #1517 twinklestar, 30 jan 2012
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
    @ sunshine dankje wel je bent lief jullie allemaal:) ik hoop dat we snel allemaal op roze mogen van een mooie plakbeeb

@ pien ja he dat zou een stunt geweest zijn echt een baaldag maar na de meeting was hij echt weer goed:D ik ben nog hard voor je aan het duimen hoor;)

@ elba van tempen heb ik geen idee hoop dat je temp mooi omhoog gaat en er nu eens een mooie test gaat komen;)

@ pantertje ja op dag 8 kan het nog steeds niet echt geloven hoor:D

nou meiden vanmorgen fm 2 gehad en 1 eitje van 18mm en 1 van 15mm strakjes pregnyl spuiten en dan aan de klus wat was ik nerveus zeg vanmorgen ik kan het bijna niet geloven op dag 11 morgen beginnen met de lutinus:D

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ahoeve: oei ja da's natuurlijk wel even schrikken. Maar het komt vaak voor hoor dat vrouwen af en toe een bloedinkje hebben. Dus maak je niet te veel zorgen, komt gewoon goed!
    Twinkle: wat fijn zo snel! Nou succes dan maar met klussen :)!
    Pantertje: ja joh gaat snel, leuk hoor! Lijkt mij ook zo leuk om met de babykamer bezig te gaan :). Hier ook een A-cupje, ben benieuwd of daar bij mij dan verandering in zal komen, zou idd wel leuk zijn ;). Maar misschien is het ook wel goed dat ze niet zo snel groeien hoor, anders krijg je misschien na afloop theezakjes ;):p.

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    ahoeve, das schrikken, was het rood bloed?

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ pien dankje met klussen komt het helemaal goed;)

@ ahoeve wat schrikken zeg:( ik hoop dat alles goed blijft gaan knuff

Deel Deze Pagina