@Pantertje, tijd voor nieuwe foto's zie ik. Je loopt een paar weken achter hihi Dat lijkt me ook zooooo leuk om het kamertje in te richten!?? Wat voor kleur wordt het? Geniet ervan om mee bezig te zijn. @Ahoeve, oei dat is zeker schrikken zeg!!! Heb je de afgelopen uren nog wat gespot? Ik ga zo een kaarsje branden voor jullie, het MOET goed blijven gaan. Dikke knuffel @Twinkle, JIPPIE, dat is een goed nieuws zeg. Heeft al dat trein-gezeur toch nog een positieve invloed gehad Veel plezier en succes met het klussen. Dit is een toppertje...
hallo allemaal, hier nog steeds bloedverlies. heb net de verloskundige gebeld en het zal zeer waarschijnlijk een miskraam worden. dus nu aan het afwachten op de pijn en het verlies van het vruchtje. Ben erg verdrietig maar ook erg realistisch. Hopelijk breekt het snel door dan kan ik weer verder.
Ach ahoeve, nee toch, wat enorm balen zeg. Is gewoon niet leuk meer. Wel zeggen ze dat je na een mk meer kans hebt om zwanger te worden. Dus hopelijk is het gauw weer raak. Maar nu wat een ellende zeg. Ik hoop dat je snel door de onzekerheid heen bent. Volgens mij was mijn ei zaterdag toch en wordt dit gewoon een lange cyclus. Ach dat zei dan zo. Al wordt ik er wel een beetje moe van ronde 24 alweer.
Oh nee Ahoeve... Wat een ellende. Wel goed dat je realistisch bent, want dat kan toch wel heel moeijk zijn als je net op zo'n roze wolk zit. Hoop dat t snel achter de rug is en je snel weer zwanger wordt. Het is iig een troost dat het dus allemaal wel werkt daar binnen. Maar daar heb je nu niks aan. Koop je ook geen brood voor. Hele dikke knuffel.
Och jeetje Ahoeve, wat vreselijk jammer!! . Ze kunnen nog niet zien of het nog goed is, je moet het echt afwachten? Wat zwaar lijkt me dat meid. Maar goed, wil je niet dieper de put in praten natuurlijk, maar heb echt met je te doen! Dikke knuffel en ik hoop stiekem voor je dat het nog goed komt!
Elba: ja het lijkt er nu inderdaad op dat je een laat ei had... goed dat je je daar nu op kan instellen, anders zou je onverklaard overtijd zijn, ook niet leuk. Sun: hoe is het nu met jou meid? Zie je het al wat meer zitten? All: nou ja wat zal ik er van zeggen: voel me zo als anders in deze fase van de cyclus, dus kan met gewoonweg niet voorstellen dat het toch nog positief zal aflopen (ondanks het teken van het naaipatroon ). Niks aan om dan toch nog te moeten wachten... maar ja niets aan te doen....
@Ahoeve, oh nee zeg, wat vreselijk K**. Ik hoop dat het toch niet zo is. Wat knap dat je er zo realistisch onder bent, je weet nu wel dat het kan maar toch?! Hele dikke knuffel @Pien, hier gaat het prima hoor, ben benieuwd naar de info-avond en geniet nu even van de rust. Sinds de hormonen ben ik 5 kilo aangekomen, nu binnen een half jaar al 10!!!! Gelukkig kon ik het wel hebben maar het moet nu wel stoppen hoor....pffffttt. @Elba, toch een lange cyclus, nou ja je had goed geklust toch??? Wel fijn dat je weet dat ie in ieder geval wel geweest is...
Ja, dat klussen was echt tegen heug en meug, niet echt leuk, mijn man was het echt zat. Het werd echt lastig. Ik stel me inderdaad in op een lange cyclus. een voordeel kunnen we even rustig aan doen wat klussen betreft, ach je moet het maar positief benaderen. Ach 10kg das niet niks, hopelijk kan je nu weer even zonder hormonen alvorens je begint. Ben benieuwd hoe de info avond is en wat ze zeggen. Pien ik vind dat jij gewoon niets voelen en toch zwanger zijn hebt!
Thanks Ebla, hoop het ook natuurlijk en hopen doe je stiekem toch wel een beetje... Sun: zo'n info-avond zal wel handig zijn. Maar wat ik me dan afvraag: zitten daar meer mensen bij? Dat lijkt me namelijk zo raar... stel dat je daar ineens bekenden ziet, da's toch raar. Of zit je daar alleen met je man/vriend? Hoe werkt zoiets? En jeetje 10 kilo aangekomen! Zou bij mij ook niet veel kwaad kunnen, maar lijkt me wel een rare constatering... Gelukkig heb je nu ff rust. Geniet daar ook maar even van! Jullie gaan binnenkort een weekendje weg toch?
@all, thnx voor de lieve woordjes. en inderdaad wij weten dat het kan. hier nog steeds aan het wachten. wordt daar heel erg gek van, maar bloed nog steeds dus er echt iets mis. Vandaag maar weer zien door te komen.
Elba: haar berichtje staat op de vorige pagina... Ahoeve: meid wat vervelend toch... hoe lang moet je wachten of gaan ze je op een gegeven moment ook helpen? Lijkt me zo moeilijk om daar op te moeten wachten. Sterkte meid! All: het kan haast niet anders of mijn ongi zit er weer aan te komen hoor. Ik voel het al helemaal .... afscheiding verkleurt al een beetje en nu voel ik het ook in mijn buik. Toch weer balen, maar ik ken m'n lichaam nu toch echt wel goed genoeg om te kunnen weten dat het niet raak is. Weer een stapje dichter bij IUI. Komende ronde eerst nog weer die bloedstollingsmedicatie en dan of eerst een kijkoperatie of gelijk aan de IUI. Mijn man is nu met een vriend in Parijs dus ben home alone. Vanavond maar lekker met een kleedje op de bank .
@Ahoeve, pfffff wat een rotperiode is het dan... Hoe lang moet je nog wachten dan? Lijkt me erg frustrerend zeg... Dikke knuffel en sterkte @Pien, klopt je zit daar in een college-zaal met heeeeeeeeeel veel anderen. Ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat. Vanaf 19.00u staat er koffie en thee klaar en om 19.30u begint het. De gyneacoloog/fertiliteitsarts, een verpleegkundige en een embryoloog gaan praten. Daarna kan je vragen stellen. Wij zijn onze buren al een keer tegen gekomen in het z'huis dus het kan inderdaad zomaar voorkomen. We zien het wel. Ik kom morgen als ik tijd heb ff vertellen hoe het was. Oh ik hoop toch zo dat ie alsnog niet door gaat zetten... Al ken je je eigen lichaam als geen ander, ik weet het ook altijd zeker. Laat hem dan maar snel doorbreken, ben je er weer vanaf ook. Geniet van je rust Ik vind het altijd wel lekker als manlief eens weg is....
Sun: o jeetje, dat lijkt me vreselijk eigenlijk... Begrijp het ook niet zo goed waarom dat op die manier moet. Dat kunnen ze toch ook wel tijdens een van de zovele bezoeken vertellen, of is er zo veel te vertellen? Maar hoe vond jij het? Viel het mee? Nog bekenden tegengekomen ? En vooral: nog wat wijzer geworden? Ja laat die ongi dan ook maar gauw doorbreken. Ben bang dat het weer lang gaat duren... Nou ja, voor het mij is het in elk geval wel duidelijk genoeg nu. We moeten weer door.
@ sunshine zeg dat wel het was een dagje om niet snel te vergeten maar nu afwachten meer kunnen we niet doen heel spannen die info avond ik hoop dat jullie snel mogen starten knuff @ pien wat balen dat je ongi eraan zit te komen knuff @ elba ik kan mee voorstellen dat het niet meer fijn voelt zo je bent het zat ik gun het jullie allemaal zo erg ik hoop echt dat we met zijn alle op roze mogen laat 2012 ons jaar worden knuff @ pantertje ben heel benieuwd hoe je buikje is gegroeid en ben ook heel benieuwd hoe de babykamer gaat worden @ ahoeve neeeeeeeeee wat erg ik lees met een tranen in mijn ogen je berichtje wat vreselijk oneerlijk meiss ik weet zo goed hoe je je voelt nog maar heel kort geleden voelde ik wat jij voelt en dat voel ik nu nog steeds af en toe het is zo oneerlijk je weet dat het kan maar dat wil niet zeggen dat het verdriet minder is heel veel sterkte meiss een knuff
he dames, hier gaat op het zich wel goed. kan het goed een plekje geven. alleen breekt de miskraam op zichzelf niet door. vloei nog steeds maar wel heel weinig. vandaag een onderzoek gehad van de verloskundige en die beweerde dat ik misschien nog wel zwanger zou kunnen zijn. ik vloei te weinig en mijn baarmoeder is nog flexibel en niet stug. zij adviseerde een test te doen. dus die gedaan en die is weer eens omo wit. dus geen kindje meer. nu maandag bellen voor een echo en dan kijken of er nog wat zit. dus maar weer wachten en wachten en wachten. heb besloten om mijn leven weer iets op te pakken en dit weekend gewoon te gaan schaatsen ed. wel onder begeleiding zodat ik gelijk naar huis kan mocht dit nodig zijn. thnx voor alle lieve woordjes en de steun. ik lees het wel maar reageer niet altijd gelijk. moet het soms ook eerst even in laten werken.
Ahoeve: rustig aan hoor meid, we snappen heus wel dat je niet altijd reageren kan. Tis ook moeilijk, maar ben wel blij dat je het een plekje geven kan. Vind ik knap hoor! Hopelijk is dit snel voorbij zodat je het lichamelijk ook verwerken kan. Lijkt me namelijk heel vervelend dat wachten... Bij ons is er vandaag behoorlijk wat sneeuw gevallen, niet echt goed voor het ijs. Maar misschien dat ik dit weekend de schaatsen ook maar weer eens opzoek, is alweer tijd geleden. Zullen dan ook wel stomp zijn . Ik hoop dat jij nog even lekker kunt schaatsen!
@Ahoeve, natuurlijk moet je het allemaal een plekje geven en het is ook allemaal niet niks. Als het dan toch gaat gebeuren, laat het dan maar spontaan komen allemaal. Goed van je dat je afleiding gaat zoeken, ik denk aan je. Dikke knuffel @All, nou er waren ruim 50!!!! stellen voor de info-avond en nee Pien, ik ben geen bekenden tegengekomen Wel was het allemaal erg confronterend maar heb ook veel geleerd. Pffff, wat een spuiten moet je zetten zeg en na de terugplaatsing ook nog 18!!!! dagen 2x per dag 2 capsules in je vagina stoppen;-( Ze vertelden daar dat je IVF doet als je meer dan 2 miljoen zaadjes overhoudt en onder de 2 zou je ICSI moeten doen. Dit ga ik dus ff navragen want wij hebben ook onder die 2 miljoen gezeten. Ook blijkt dat je van de pregnyl twee weken later nog misselijk kan zijn en dat je daar gespannen borsten krijgt, dit verklaard mijn misselijkheid wel in 1 ronde. Maar ja, het komt wel allemaal heel dichtbij en je moet zelfs vanalles tekenen als je embryo's wilt laten invriezen enzo. Ik kijk er ook wel naar uit maar het is me nogal wat. Ik ben wel blij dat ik gegaan ben en vooral manlief zat vaak met open mond haha... Nu hebben we 28 febr de intake in het z'huis en dan gaan we meteen van start als mijn cyclus meewerkt... Fijn weekend allemaal en geniet van de sneeuw of het ijs Wij gaan ook eens kijken of we ergens in de buurt kunnen schaatsen.
Sun: het komt dichterbij nu! Ik heb er een goed gevoel over, zeker als je weet dat bij jullie het zaad niet van al te beste kwaliteit is, dan zou het met ivf of icsi toch moeten lukken! En wat veel zeg, 50 stellen! Zit je in een groot ziekenhuis? Fijn dat je er in elk geval veel van opgestoken hebt. Heb je mij ook alvast weer wat voorbereid . Kan best zijn namelijk, als we met de studie mee gaan doen, dat wij ook direct voor ivf 'moeten'. Hoewel ivf me erg zwaar lijkt, heb ik zo'n gevoel dat je daarbij meer kans maakt, omdat je dan in elk geval een bevruchte eicel hebt. Bij iui weet je dat niet. En zoals jij 6 teleurstellingen bij iui moest meemaken, lijkt me ook erg zwaar. IVF is natuurlijk ook geen garantie, maar stel dat je met 1 x IVF in 1 x zwanger zou zijn of pas bij IUI poging nummer 6, dan zou ik toch voor de eerste optie gaan... Maar goed, ik heb geen glazen bol . Toch denk ik dat jij, Sun, snel zwanger bent met ivf, dat gevoel heb ik gewoon . Laten we hopen dat dat uitkomt! Morgen ga ik schaatsen bij mijn ouders achter huis, vanaf daar kun je op de elfstedenroute komen (straks eerst kijken waar ik die schaatsen in vredesnaam heb liggen...).
Jeetje Sun , das niet niks allemaal nee, Maar goed je bent weer een stap verder! Ik zit ineens te denken. Hoeveel zaadjes had mijn man ook alweer, maar goed zo ver is het niet. Ahoeve, wat jammer zeg en wat stoer dat je gewoon bent gaan schaatsen. Hier geen enkel teken dus ik denk dat oma over een weekje weer op de stoep staat. Niets aan te doen, mwa, mwa, mwa. Ik ga ook maar eens schaatsen.