@Twinklestar, oh nee wat naar zeg. Gelukkig had je je er op in gesteld maar toch niet fijn. Heb je er nu geen last meer van? Spannend voor de uitslag, gelukkig hoef je niet al te lang te wachten, maar wachten duurt altijd lang. Thnx Elba, inderdaad maandag weer een potje inleveren en dan 28 maart de uitslag, ook van mijn bloed. Hihi wachten duurt lang, helemaal als je de stap eenmaal hebt genomen. Hadden jullie dat ook tussen je ei en NOD? Vooral de laatste dagen haha. Fijn weekend. Nog leuke plannen?
Hallo Dames, Misschien een rara vraag maar weet een van jullie waar groen is gebleven? Ik kan haar nergens meer terug vinden! Ze schrijft af en toe mee bij ons in de topic maar we weten niet hoe het nu met haar gaat en of ze nu wel of niet zwanger is. Groetjes en heel veel succes allemaal! Manousch
@manousch, nee ik heb groen niet meer gesproken sinds ze de teleurstellende uitslagen hadden gehad. Misschien heeft ze even tijd nodig om dit te verwerken? @alle meiden, ik lees af en toe nog met jullie mee, ik hoop zo dat het voor jullie ook snel raak is. "knuffel"
Wat een ontwikkelingen hier allemaal. Nu ben ik ook een tijd niet hier geweest @Catharina, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Ben helemaal blij voor je!!!!!! @Sunshine, heel fijn dat je de uitslagen een maand eerder krijgt, scheel heel veel zeg. @Twinklestar, je hebt de hcg gelukkig achter de rug, ik hoop dat de uitslag goed is. @Chan, welkom (je bent al een tijdje mee aan het schrijven maar ik ben en tijdje hier niet geweest, vandaar nu mijn welkom ) Alle anderen die ik vergeten ben, sorry Hier gaat alles goed, ben helemaal klaar voor ons ICSI avontuur. Nu acht dagen overtijd, gisteren getest en helaas was deze negatief. Maar had ook niets anders verwacht aangezien ik ook niets bijzonders voel aan mijn lichaam. Dus afwachten of mijn ongi nog komt, denk dat het de stress is geweest waardoor mijn lichaam van slag is. Dat is mogelijk, toch? 31 maart voorlichtingsgesprek door gyn en dinsdag 5 april voorlichtingsbijeenkomst waar oa de prikinstructie wordt gegeven. Ben benieuwd. Daarna kunnen we starten. Ik heb het ontzettend druk gehad maar heb nu weer meer tijd om te reageren! Hoop dat we allemaal heel snel Catharina volgen!
Sunshine, nu niet laten vallen. Een anti stoot kussen eromheen anders. Ik vind zowie zo dat potjes gedoe profissorisch. Groen, mooi dat je nu eindlijk een eerlijke kans gaat krijgen om zwanger te worden. Al hoop ik dat je het al bent met 8 dagen overtijd! En Catharina, lees rustig mee hoor. Gezellig. je mag ook wel mee schrijven en ons een hart onder de riem stoppen
@ sunshine heb af en toe nog wel wat buikkrampen maar het zakt langzaam af vrijdag en zaterdag was het het ergst nu is het goed houdbaar voor jou schiet het ook alweer op ik duim voor een goede uitslag @ groen balen van je negatest het kan goed zijn hoor dat de stress je cyclus een beetje ontregeld goed dat je helemaal klaar ben voor het avontuur ik wens jullie heel veel succes en dat we allemaal maar snel catharina mogen volgen @ catharina fijn dat je af en toe even post hier en lees maar lekker mee
Hihi nou alles is goed in het potje terecht gekomen haha @Groen, toch spannend, hopelijk is het nu al raak! Ik duim heel hard voor je.
mooi zo sunshine dat eeft je mannetje dn prima gedaan ik ga duimen vooreen goede uitslag ik zie net pas dat we even oud zijn
Hoi meiden. Vandaag afspraak gehad bij de gyn. Sperma uitslag was minder negatief als ik had gedacht ze vond het goed genoeg om gewoon zwanger te worden en dat met maar 1% normale zaadjes :s snap er niks van maar wel goed nieuws dus..nu op naar verdere onderzoeken samenlevingstest en eisprong opsporen Ik kan donderdag daarvoor gelukkig terugkomen.. even spannend dus Succes iedereen hoop dat alles meezit!! X
@ chan wat fijn dat de gyn er toch wel positief over is kan begrijpen dat je het wel wat vreemd vind het lijkt heel weinig maar heb er geen verstand van ik wens je heel veel succes voor donderdag ik denk aan je
@Twinkle, hihi ja goed he, 3x is scheepsrecht haha. Ik heb in je profiel gespiekt en zie het nergens staan haha. Wel leuk dat we even oud zijn, het is voor jou ook je eerste kindje toch? @Chan, fijn dat het beter nieuws is. Kan me voorstellen dat je het toch een beetje vreemd vindt. Probeer er niet teveel bij stil te staan. Ik heb er ook geen verstand van, zal vast wel komen haha. Succes donderdag. Ik denk aan je.
@Groen, is er bij jou al iets veranderd? Al bloedverlies of ongi-klachten gespot? Ben benieuwd, hopelijk heb je alsnog een posi test.
Hallo allemaal! Ik kan me ook bij jullie aansluiten denk ik.. Week geleden hebben we onze eerste afspraak gehad bij de gyn. Gelijk bloed geprikt en volgende afspraak op 15 april en dan een echo en zaaduitslag. Het lijkt nog zo ver weg! De tijd kan me niet snel genoeg gaan want ik ben zo benieuwd (of ik wel een eisprong heb, heb ik niet altijd kunnen vinden en of het zaad wel goed is en of ik geen endometriose heb..). Wat ga ik hiervan piekeren zeg! Hopelijk dat we allemaal snel baat hebben bij zo'n behandeling zeg!
Welkom morgaine Weet precies wat je bedoelt ben ook zo'n piekeraar! Probeer positief te blijven!sterkte..
Ja, spannend Morgaine. Ik denk dat iedereen dat wel heeft dat gepieker. Ik in elk geval wel bij vlagen. Wat als..., wat als.... Ik hoop voor je dat het snel raak is.
chan, als het daar aan licht kunnen ze je misschien gericht behandelen. Hoop dat het ook bij jouw snel 2 strepen is!!!