Jeetje pien wat jammer, Weer een ronde en je had er al zoveel. Laat iemand anders (niet wij) maar eens rondes maken. So, he, Sun dat klinkt wel alsof er serieus wat aan gedaan gaat worden. Mooi zo! En een paasei, mooi toepasselijk Tjonge wat een geregel, had ik nooit bij stil gestaan. Ahoeve, lekker hoor die huisarts. Kan je de apotheek niet bellen en om advies vragen. Die weten toch meer van medicijnen, misschien is het tegen de tijd van nestelen al lang uit je bloed. En je hoeft je er niet aan te houden. Hier krijg ik een ernstig vermoeden dat deze ronde gewoon weer een verlies beurt is. Helaas. Het wordt nu toch wel moeilijk hoop te houden. In 2 rondes is het al mei. Eigenlijk heb ik ook zoiets van was het maar alvast zover, dan konden we verder, maar ja. Trouwens, ja ik weet dat het heel erg is. Maar toch. Een vriendin van mij is net bevallen van een prachtige tweeling, 2 meisjes, heel fantastisch voor haar. En ik weet dat het ook heel zwaar is. Maar om eerlijk te zijn was ik ook een beetje jaloers. Ook omdat zij veel later zijn begonnen met proberen dan wij. Ja ik baal ervan dat ik dat heb maar ja het is nou eenmaal zo
Zo tis rustig hier al een paar dagen meiden! @Elba: nou die gevoelens komen me best bekend voor hoor . Tsja of je het jaloezie moet noemen weet ik niet, het is een gemis voor jezelf en een gevoel van 'het is niet eerlijk', het betekent niet dat je het een ander niet gunt, maar jezelf gun je het ook zo ontzettend. Op het werk hier ook weer paar momenten dat ik dacht: jakkes, moet dat nou in mijn buurt: ik zat even in een 'stiltewerkplek' een eindje verderop, daar vlak naast zat een collega die vader was geworden uitgebreid beschuitjes te smeren en daar kwamen natuurlijk weer allemaal collega's op af die weer even een praatje moesten maken met de kersverse vader. Ik kende hem gelukkig amper, dus ben er niet naar toe gegaan, maar vond het wel een vervelend confronterend moment. Daarnaast komt een zwangere collega die een tijdje ziek thuis is geweest weer terug naar het werk, die zal ik dan straks steeds weer tegen moeten komen. Ook geen zin in... En er is nog eentje zwanger die komt af en toe ook langs paraderen, ook geen zin in.... Maar ja, je doet er niets aan, het hoort erbij. Morgen naar de anesthesist voor intake van de laprascopie. Komt wel dichtbij nu, nog een weekje en dan is het al weer gebeurd. Hoes is het met jullie allemaal nu?
@Pien, oh balen zeg! Nu moet je er toch echt aan geloven. Wanneer moet je ook alweer? Succes bij de anesthesist morgen. Ben je wel eens eerder onder narcose/roesje geweest? @Elba, ik ga nog stiekem even voor je duimen. We zijn toe aan goed nieuws!!! Enne........ het is helemaal geen jaloezie hoor! Ik heb precies hetzelfde. Er zijn dagen dat het heel goed gaat maar er zijn meer dagen dat ik het ook allemaal niet kan hebben. Gister hadden we een verjaardag van mijn nichtje die 1 werd, de een na de ander kwam binnen met kinderen en maxi-cosi's. Het is dan zo confronterend dat ik me voor de tijd daar al druk om kan maken. Ben ook expres wat later gegaan zodat ik er al veel ontwijk. Vind het best erg maar laat het maar even zo. Ik gun het ze wel maar wil zelf ook eindelijk eens zo graag. En iedereen zit naar je buik te staren of er al iets te zien is. Maak je er niet te druk om, als wij ook eindelijk mogen heb je nergens meer last van, maar ja........het duurt zo lang!!! @All, hier ben ik een heerlijk weekend weg geweest met een vriendin. Lekker naar de sauna, shoppen, uit eten, wijntje drinken en natuurlijk goede gesprekken en heeeeeel veeeeeeel lachen. Wat doet een mens dat goed zeg!!! Zou zo weer willen hihi.
O heerlijk even zo'n weekendje Sun! Ik ga over 2,5 week weekendje met mijn mannetje weg. Ook zin in! En gelukkig kunnen we hier dat soort gevoelens van 'ik wil ook, nou ben ik aan de beurt' gewoon bespreken. Meestal gaat het bij mij ook wel hoor, maar soms wordt ik van te voren van zo'n feestje met kinderen ook wel eens chagerijnig en heb ik geen zin. Maar goed, ben daardoor nog nooit niet gegaan. Wil ook niet zo'n treurwilg worden . Jij nog even een ronde 'rust' en dan op naar de ivf. Misschien best goed om zo'n rustige ronde nog te hebben, zodat je goed uitgerust aan de behandeling begint. Hoop zo dat het snel raak is meid! Nee ben nog nooit onder narcose geweest en dat vind ik eerlijk gezegd misschien nog wel het spannends van allemaal. Moest een behoorlijke vragenlijst invullen. En van sommige vragen weet ik het antwoord niet zo goed, omdat je tussen 'ja' en 'nee' moet kiezen, maar soms heb ik wel eens ergens last van en wil ik liever 'soms' aanstrepen... Maar dat moet ik morgen dan maar aangeven. Weet niet hoe precies het komt, maar wil wel graag weer uit de narcose ontwaken , hypochondertje die ik ben...
Die confronterende momenten vind soms ook erg moeilijk. Vaak gaat het op de momenten zelf wel goed. Maar als ik dan even een momentje alleen ben dan komen soms wel even de traantjes. Vandaag zijn we weer naar het ziekenhuis geweest. Mijn bloed was goed. Volgende week krijg ik een hsg onderzoek. Daar zie ik wel een beetje tegenop, maar wil graag alles uitsluiten.
Onderzoek week volgende week. Pien ik heb ook een laparo gehad met narcose en die narcose is prima hoor, niet eng. Maar ik had dat ook hoor ik was ook bang van te voren. Heb een dormicummetje gekregen voor de narcose, dan ga je er heel rustig in. En ja, die confronterende collegae, jeetje 3 dat is wel erg veel van het goede zeg! Niet normaal meer. Dat zou ik ook niet trekken. En ik ken dat gestaar naar m'n buik ook wel. Maar ja, je wordt er niet echt zwanger van.
Thanks Elba zal idd wel goed komen . De drang om te weten hoe het daar van binnen is, is groter dan de angst voor die operatie. Krijg een laprascopie, hysterescopie en een tubatest (eileidertest). Dus ze gaan heel wat bekijken . Ondertussen breekt ongi maar niet goed door en ik moet toch wel grotendeels uitgebloed zijn voor de operatie. Zou het de spanning zijn die het tegenhoudt? Ben al 4 dagen alleen wat bruine troep aan het verliezen.... Temp was overigens laag vanochtend, dus ik maak me geen illusies...
@Pien, ik verlies ook vaak eerst een paar dagen bruine troep voor het doorbreekt. Ik moet zeggen dat het wel erger is geworden tijdens de IUI behandelingen. Lekker hoor binnenkort een weekendje weg. Ik ben nu een vakantie aan het zoeken voor mei hihi
Sun: ik heb ook altijd wel hoor, maar nu voor m'n gevoel wat langer dan normaal, maar misschien was ik er ook wel teveel mee bezig... Maar gelukkig het vandaag eindelijk definitief doorgebroken en nu maar hopen dat het maandag grotendeels klaar is, maar dat zal haast wel. Drup hoe dan ook altijd nog ruim een week na . Leuk: vakantie boeken! Misschien ben je dan al zwanger , zou dat ff mooi zijn ! Zowie: fijn dat de bloeduislagen in elk geval goed waren. Spannend inderdaad zo'n hsg! Wordt je nog verdoof o.i.d.? Ik krijg a.s. maandag laprascopie maar ook een zgn tubatest. Denk dat dat ongeveer hetzelfde is als een hsg. Ik moet onder narcose, maar das vanwege de laprascopie. Ik zie er ook tegenop, maar uiteindelijk moet je toch wat he. Hopelijk brengt het ons duidelijkheid!
Pien, een uur van te voren mag ik een pijnstiller nemen. En na afloop mag ik er nog eentje. Heb er veel over gelezen hier op het forum. Vind het erg spannend, maar wil ook graag weten of er iets aan de hand is. Afwachten dus maar weer. Maar in vergelijking met een narcose valt het wel mee denk ik. Mag dezelfde dag weer naar huis of moet je ook een nachtje blijven?
Ik mag ook dezelfde dag naar huis hoor. moet 's ochtends om 8 uur aanwezig zijn en als alles goed gaat, dezelfde middag nog weer naar huis. We doen het voor de goede zaak he!
hallo allemaal, hier gaat het goed, ben eindelijk weer wat fit!!! gisteren had ik het even zwaar, ik had dinsdagochtend eigenlijk voor mijn eerste echo gemoeten. En omdat wij gisteren op verjaardag waren waar een baby van een half jaar rond kroop was dat even heel confronterend. vooral toen ik haar in mijn armen kreeg. Maar gelukkig gaat het vandaag weer veel beter. en raak ik het vervelende gevoel snel kwijt. Pien heel veel sterkte volgende week, weet niet waar je op hoopt, dat ze iets vinden of juist niets. Voor beide valt wat te zeggen. Ik hoop dat het in ieder geval meevalt.
Ahoeve: ja kan me voorstellen dat dat een moeilijk moment was... wel fijn dat je je weer fit voelt! Ik weet ook niet zo goed waar ik op hoop, als ik er maar wat wijzer van wordt . Heb nog gemaild met fertipoli om te horen of het kwaad kan dat ik a.s. maandag nog wat vloei, want ik ben toch 3 dagen later ongesteld geworden dan ik uitgerekend had. Zit nu op het heftigst dus het zal maandag wel aardig getemperd zijn, maar toch. Ik moet het weekend even aankijken als ik dan nog hevig vloei moet ik contact opnemen en anders dus maandag gewoon maar gaan en dan zien we het dan wel.
@Pien, ik hoop dat je gewoon mag komen anders moet je nog langer wachten. Je hebt je er nu toch al zo op ingesteld. Ff aankijken dus, succes. @Ahoeve, fijn dat je je weer wat beter voelt maar ohhh die momenten kunnen soms zo moeilijk zijn. Kan het me heel goed voorstellen. Gelukkig ben je het wel snel kwijt.
Hey meiden, Wat is het rustig hier... Hoe gaat het met jullie? Hier geen nieuws, wacht gewoon tot ik eindelijk kan beginnen met spuiten en ga nu lekker buiten van het zonnetje genieten
Goezo Sun, doe je naam maar eer aan . Heb vandaag ook al heerlijk in het zonnetje gezeten bij mijn ouders achter huis, uit de wind in de zon: heerlijk! En nog een lekker stuk gewandeld. Nu lekker op de bank met een kopje thee. Tis inderdaad rustig hier. Ik heb ook niet zoveel te melden op het moment. Moet morgen natuurlijk onder het mes, waar ik wel wat tegen op kijk. Ben benieuwd of ik wat kan slapen vannacht . Moet er 7:45 al zijn, pluk de dag . Jij mag komende week beginnen met spuiten toch? Is dat de eerste dag van je ongi of niet? Is het een ander soort spuiten dan bij IUI? Of wel hetzelfde idee, maar dan een flink grotere dosis? Geniet nog ff van het mooie weer!!
Ja, mooi weer he. Hier morgen een oma opkomst, want wit getest en lekkage. brrrrr wat balen. Nog hooguit 2 rondes nog en dan ga ik ook naar el hospitalo, zal maar zeggen.
Wat heb je trouwens een leuke banner Pien. Tis wel een beetje saai he, al die rondes maar proberen. Het voelt soms zo zinloos. Maar ja. Wie niet waagt wie niet wint.
ja vreselijk zo veel rondes... daarom af en toe maar een andere banner, anders wordt 't zo saai he . Hoop dat we eindelijk binnenkort onze banner mogen veranderen omdat we zwanger zijn!