Leuk zo'n paastak, hopelijk krijgt je lichaam d'r wat inspiratie van! Hier ben ik druk bezig die ongesteldheid te verjagen maar hij is wat hardnekkig. Brrr, en dan de laatste rondes in op eigenkracht. Kijk toch wel een beetje naar de gyn uit. Al zou het mooier zijn als het niet nodig was. Ik wil graag naar een of andere vage natuurgenezer, onder het motto baat het niet maar mijn man wil er niets van weten. Dus wat te doen. Ik heb zoiets van laatste kans. Maar ja je wordt natuurlijk ook wel erg kwetsbaar en grijpt alle strohalmen aan, dat zie ik ook wel. Maar goed waarom niet het ziekenhuis is ook niet heel prettig. Alhoewel als het ervan komt gaan we er natuurlijk voor. Ik Wens iedereen veel inspiratie toe!
@Pien, ik spuit elke dag rond 18.00u. Ze waarschuwen echt dat het elke dag rond dezelfde tijd moet. Met etenstijd vergeet ik het tenminste niet en ben ik bijna altijd thuis en anders neem ik het gewoon mee Ik sta niet elke dag hetzelfde op en ga ook niet elke dag op dezelfde tijd naar bed dus ja, dan maar zo. Nee, ik merk nog niet zoveel gelukkig. Heb alleen weer een puist gekregen, die had ik vroeger NOOIT:x Leuk hoor, zo'n paastak. Ik ben nog helemaal niet bezig eigenlijk met Pasen. Lijkt nog zo ver weg... Wij hebben dan ook familieweekend dus tja... @Elba, ja op een gegeven moment ben je er wel klaar mee he?! Dan ben je echt toe aan een volgende stap. Ik hoop dat het jullie nog zonder hulp gaat lukken. Ook ik heb gekeken naar andere "behandelingen" maar uiteindelijk toch niks gedaan. Aan de ene kant dacht ik baat het niet dan schaad het niet maar aan de andere kant dacht ik, ja wat ga ik dan doen en zou het wel effect hebben. Dat weet je natuurlijk nooit. Ook als het dan wel lukt; ligt het daar aan of is het juist toeval? Ik weet het nog steeds niet. Ik denk dat je moet doen wat goed voelt maar ja, manlief moet het er natuurlijk wel mee eens zijn en dat is moeilijker dan onszelf overtuigen Succes, hopelijk ben je snel van je ongi af...
Sun wat een ellende ook nog een puist. Maar goed als het resultaat maar goed is. Kan je dat spul meenemen? Hoeft het niet in de koelkast? Ja m'n man overtuigen gaat niet lukken ben ik bang dus nou ja, dan maar niet. Het zij zo.
Ik snap je wel elba: je wil gewoon het liefst op de natuurlijke manier zwanger worden en wil dan van alles wel proberen. Heb ik ook gedaan. Ik ben dan naar de ostheopaat geweest, slik allerlei vitaminepillen en ondertussen ben ik ook niet zwanger. Ik hoopte ook dat die pillen en die behandelingen misschien wel verschil zouden maken, maar helaas.... Dus je hoop te veel vestigen op dat alternatieve circuit zou ik ook niet doen hoor meid. Zoveel invloed heb je er nu eenmaal niet op, dus constant zoeken naar oorzaken en naar manieren waarop je je invloed kan uitoefenen geeft vrijwel alleen maar onrust... Maar meer doen dan gezond leven, kun je niet volgens mij. Jeetje, ik schrijf dit zo op en ik zou het net zo tegen mezelf kunnen hebben, haha, want zo makkelijk is dat helemaal niet. Ik kan het ook niet loslaten, omdat ik een controlfreak ben . Sun: 18:00 is een mooie tijd toch. Jammer dat je een puist heb, maar als dat het enige is . Ik zit al een aantal weken weer met kleine puistjes die maar niet meer weg gaan. Soms heb ik van die periodes, best irritant.
@Elba, ja het moet wel in de koelkast maar het verschilt per medicijn. Sommige mogen 24 uur of een week buiten de koelkast bewaard blijven als het niet warmer wordt dan 25 graden ofzo. Dus dan kan je wel makkelijk een spuitje meenemen een keer. Vrijdag ga ik naar de sauna dus zal ik er ook een mee moeten nemen, dit wordt iets lastiger denk ik hihi. Dan maar even een koeltasje mee voor in het kluisje @Pien, ach inderdaad. Ben wel heel moe maar verder nog geen gekke dingen. Vanaf vandaag zou ik ongi kunnen wordt door de medicijnen dus ben benieuwd wanneer het komt. Jij flink aan de klus???
En Sun ben je al ongi geworden of nog niet? Ik begrijp het niet helemaal, maar je moet dus eerst nog een keer ongesteld worden? En dan starten met een ander medicijn om de eitjes te laten groeien? All: ik heb een baalmoment. Ik moet morgenvroeg naar de huisarts om 1 van m'n hechtingen eruit te laten halen. Ik krijg 'm dr niet uit, irritant! Verder bloed ik nog steeds, paar dagen terug was het bijna over, maar het is nu weer aardig op gang gekomen, ook irritant! Ondertussen ook nog geen eisprong gehad, geen idee hoe lang dit gaat duren, ook irritant! Wat ik ook niet helemaal begrijp, want paar dagen geleden had ik doorzichtig slijm, nu niet meer alleen bloederig en m'n temp is nog steeds laag. Die laparascopie zal toch wel invloed hebben op m'n cyclus . We hadden dinsdag nog geklust, en daar was ik al lang blij mee dat dat al lukte en nog voor ei, maar ja ei laat nu wel erg lang op zich wachten... Bovendien zal dat bloedverlies alle zaadjes wel weer gekild hebben. Dus toch maar geloven dat het deze ronde niets wordt.
@Pien, ja klopt. Deze medicijnen zijn ervoor om mijn cyclus stil te leggen en opnieuw op te starten zodat ze precies weten waar je bent in je cyclus om alles optimaal te benutten. De ene vrouw wordt na een week medicijngebruik ongi en een ander na twee weken. Het is dus gewoon afwachten. Als de ongi is gekomen gaan we starten met de hormonen (Gonal F) en dan gaat het pas echt beginnen voor mijn gevoel. Nee, dan zou ik deze ronde maar even rust nemen. Je lichaam is duidelijk nog van slag en moet er echt weer even van bijkomen. Hoe was het bij de huisarts? Heeft hij je hechting er wel uit gekregen? Hopelijk is het bloeden snel afgelopen en wordt je lichaam weer wat rustiger. Dikke knuffel, geniet van de zon............... @Elba, hoe is het bij jou? Ongi al afgelopen? @All, hier nog geen ongi te bekennen gelukkig. Wel heb ik het gevoel dat het snel komt maar vandaag niet hoor. Eerst heerlijk van de sauna en behandelingen genieten vanavond Ik geniet zo van het weer momenteel... Jullie ook? Echt een kadootje, heerlijk buiten zitten, tuin weer op orde maken, heerlijk. Geniet ervan!
Sun: ja dat is wel verstandiger om het maar even rustig aan te doen. Lichaam zal vanzelf wel weer op orde komen. De hechting is er uit gelukkig, was zo gepiept . Hopelijk blijft je ongi in elk geval nog een dagje uit. Geniet lekker van de sauna en behandelingen meid! Is goed om lekker ontspannen aan de behandelingen te beginnen. En genieten van het mooie weer! Doe ik ook. Wij gaan lekker een weekendje weg ! Allemaal goed weekend en geniet lekker van het mooie weer!
Ohhh lekker Pien, geniet er heel erg van. Je hebt echt super lekker weer!!! en het dubbel en dwars verdiend!!!
sun, geniet lekker van het dagje sauna. Heerlijk en dan ook nog dit weer erbij super. Pien, neem inderdaad een een beetje rust. Deze maand niet dan deze maand niet. Je lichaam is van slag laat het maar tot rust komen. Hier lijkt een ongi op gang te komen. Gisteren en eergisteren al een beetje bloed verlies, maar niet heel veel. Het wil niet echt doorbreken, lijkt het wel. Had ik de vorige keer ook. Ben er nu wel blij mee, met de medicijnen die ik heb gehad laat maar komen deze maand. Dan straks maar weer vol aan de bak. Heb nu de rust om dat te doen ook weer in mijn hoofd. De emoties zijn tot rust gekomen en ben er niet meer elke dag mee bezig. Dus nu genieten van de wijntjes en de biefstukjes!!!! En natuurlijk het heerlijke weer. straks maar even in de tuin met een boek.
Pien, hoe is het nu? Ei gevonden. Ze zeggen dat je na een laparo meer vruchbaar bent dus...... Hier ook een ei aan het zoeken. Wij houden de handen boven de dekens tot die tijd, ha, ha. Dat zijn wijze woorden pien over het alternatieve circuit. Ik heb er denk ik te hoge verwachtingen van.
Zo daar ben ik weer. Lekker ff weg geweest: geshopt, lekker gegeten en lekker in de zon gezeten ! Jullie ook wat van het mooie weer kunnen genieten? O ja, daardoor ook niet meer mijn ei kunnen spotten, want had de thermometer niet bij me. Geen idee dus. Misschien wel goed ook. En we hebben ook de handjes boven de dekens gehouden. We verbleven in het appartement van m'n schoonouders en sliepen in hun bed . Morgen wel ff tempen want helemaal niet weten wanneer ik ongesteld moet worden, hou ik ook niet zo van . Elba: en je ei al gespot? Ben je al wat rustiger wat betreft mogelijke naderende bezoek aan de gyn? Wie weet beginnen we uiteindelijk nog wel tegelijk aan behandelingen . Niet dat ik dat hoop voor je natuurlijk, liever alsnog spontaan! Sun: al ongi en begonnen met de nieuwe cyclus en bijbehorende medicijnen? Het komt nu echt dicht bij he, spannend! Hoop zo voor je dat het eindelijk lukken mag! Ahoeve: oei buikkrampen, niks aan zeg. Maar zo te lezen ben je wel weer wat relaxter nu. Hopelijk kun je nu weer ontspannen verder!
Ja, had een positief testje, dus gelijk de routine gedaan en nu maar wachten he. ahoeve, lekker aan de ibu of de molletjes gaan hoor als je pijn hebt, doe ik ook. Pien hoe moet dat nou waar is jou ei gebleven. Ja dan gaan we gelijktijdig naar de gyn. Alhoewel, liever niet natuurlijk.
@ elba, Ja gisteren wel molletjes genomen moest ook echt wel, lag echt dubbel van de pijn op een gegeven moment. Gister middag was het gelukkig weg, heel blij mee want wij hadden bezoek. Nu nog veel last van mijn rug. wat kan dat toch raar zijn. Tijdens mijn miskraam bijna geen pijn en nu verschrikkelijk veel. maar ja vandaag maar weer werken en door de ramen heen van het mooie weer genieten.
Nou dat vind ik ook schappelijk en een mk en pijn is toch wel teveel van het goede. Ik weet niet of ik mijn man zover kan krijgen vandaag want ik ben pas laat thuis en volgens mij is morgen te laat. Anders blijft het op 1 staan. Ach wij zijn van die luie klussers.
haha, moet wel een beetje om je lachen Elba! Het is zo herkenbaar over dat klussen hihi. Hier ook van die luie klussers . Vorige poging hadden we ook maar 1 x voor ei (3 x geprobeerd, 1 x gelukt). Nu hebben we ook een poging voor ei (gelukkig in 1 x gelukt), maar weer veel te vroeg, want ei liet op zich wachten. Denk dat ie afgelopen weekend ergens gesprongen is. Temp is een beetje vaag, maar inmiddels hoog genoeg om te weten dat ie geweest moet zijn. Misschien is het ook wel een mislukt ei ofzo. En dat met pasen! . Hoop dat het voor jullie dan one lucky shot is en ik zou vanavond gewoon nog ff proberen, je weet maar nooit . Ahoeve: jammer he om weer achter de ramen van het mooie weer te moeten genieten . Sun: hoe istie meid?
Ja, omdat we zo lui zijn heb ik nu van die testjes dat scheelt een beetje onzekerheid. Ik heb ze via marktplaats=niet zo duur. Want ja met zoveel rondes is het wel prijzig. En mislukt klussen ken ik ook wel helaas, savonds laat enzo. Ook ik hoop voor jou op een zeer mooi paasei en one lucky shot, een vaag best ei!
Dat klussen komt me inderdaad bekend voor. Vaak beginnen we te vroeg met klussen en als het dan echt zover is dan hebben we allebei geen 'zin' meer en lukt het niet. Dacht dat wij de enige waren maar zo te lezen hebben er meer 'last' van.
ow toch wel fijn hier wat herkenning over te lezen. Vooral het feit dat het gewoon niet lukt. Tsja aan mij zal het dan op zich niet lukken, maar als manlief dan ook niet weet te presteren... dan ist voor niets he. Zal toch ook wel wat met de druk te maken hebben he. De medicijnen van m'n man werken daar ook niet echt bevorderend in, dus ik vind het altijd wel weer spannend: gaat het lukken of niet? Niet echt relaxed... M'n afspraak met de gyn is een week verzet :x. Vond het al zo lang duren en nu duurt het nog een week langer. Maar goed. Het is nog in dezelfde cyclus als het goed is, dus dan maakt het op zich niet zoveel uit. Had net toch weer behoorlijk bruinverlies weer hoor. Da's zelfs wel uitzonderlijk voor mij in deze fase van de cyclus... .