@Klussen, hier hetzelfde probleem. Bij manlief "lukt" het altijd wel hihi maar ik ben dan echt nergens toe te krijgen, pfff. Op een gegeven moment ben je er echt helemaal klaar mee. Wij hoeven dus ook niet meer en mogen straks niet eens, is ook weer eens wat anders @Pien, grrrr, een week verzet en het duurde al zo lang als je moet wachten. Wanneer moet je nu? Wat een raar moment trouwens voor bruinverlies, heb ik ook nooit mee zo laat in mijn cyclus. Is het nu geen innestelingsbloeding? @Ahoeve, irritant he die buikpijn, ben je al chagi omdat je ongi wordt, heb je ook nog eens heel veel pijn. Soms ben ik liever tijdelijk een mannetje hihi. @All, hier gaat het redelijk. Ongi is maandag eindelijk doorgebroken, ik ben dus nog wel lekker naar de sauna geweest maar had al vanaf vrijdagmiddag buikpijn. Maandagmiddag heb ik zelfs vrij genomen omdat het echt niet meer ging. Vandaag gaat het eindelijk wat beter terwijl ik bijna geen bloed meer verlies. De eerste twee dagen ben ik echt leeggelopen, en zo voel ik me nu dus ook. 4 April ga ik starten met de Gonal en dan 12 april de eerste fm-meting. Komt nu wel dichterbij maar het lijkt ook nog zo ver weg. Gister moest ik 's ochtends op de kleine van mijn vriendin passen, die is 2,5 en het was zo gezellig dat toen ik uren later thuis kwam de leegte echt op me afkwam. Toen hoorde ik ook nog iedereen buiten spelen en mama roepen en toen was het even klaar, pffff, ik stopte niet meer met huilen. Ben om 9.00u maar naar bed gegaan maar voel me nog een beetje leeg, maar goed, alles voor het goede doel. Sorry voor mijn lange ego-verhaal....
joehoe!! Waar is iedereen? Te druk met in het mooie weer zitten zeker? Nou da's jammer genoeg weer over... Hoe ist met iedereen? Sun van jou hebben we ook al een tijdje niets gehoord? Hoe gaat het met de ivf-medicijnen? Volgens mij ben je al een week bezig ofzo toch? Valt het mee of tegen? Hoop dat het meevalt meid! Hier gaat het z'n gangetje. Best saai zo'n rust ronde met nog minder kans dan anders . Het zal wel goed zijn voor het lichaam, maar ik wordt er ook wel wat rusteloos van. Wil graag weten wat ons plan wordt. De afspraak met de gyn is ook nog een week verzet. Dat gebeurt best vaak. Het is maar een week op al zo'n lange periode, maar toch, vind het wel flauw. Gelukkig blijft de afspraak (zoals het nu lijkt) nog wel binnen dezelfde cyclus.
Oh ik had dus al verteld van die afspraak . Nou innestelling is het weer te vroeg voor, bovendien zie ik vrijwel geen kansen, omdat we minstens 5 dagen voor ei voor het laatst geklust hadden en de dagen na klussen ben ik echt veel bloed/bruine troep verloren. Dus daar heb ik geen goed gevoel over. Maar blij dat het weer eventjes over is, kan ik volgende week weer ongesteld worden . Kan me je emotionele moment goed voorstellen meid! Het is ook niet niks wat je allemaal meemaakt en wat je nog te wachten staat. Maar probeer inderdaad dat goeie doel voor ogen te houden! Daar doe je het uiteindelijk voor! En je hoeft nu dus nog ff niet aan de medicijnen. Dat komt nog. Nou ja, zoals ik al zei hoop ik dat het meevalt qua bijwerkingen. Knuffel van mij voor jou!
Ja die mag wel weer aan ja! Ik heb net hardgelopen, gelukkig had ik vanochtend toch ook maar de lange broek in m'n tas gestopt. Door de harde wind voelde het nog kouder aan dan het was!
Thnx Pien, heb nog wel steeds de spuiten die ik elke dag moet zetten. Al twee weken nu, duurt best lang. Volgende week komen de hormonen (Gonal F) erbij. Ik dacht eerst dat het in plaats van was maar helaas. Ik snurk al wel sinds twee weken, daarvoor echt NOOIT. Manlief vind het niet zo leuk meer hihi. Sorry schat, ligt aan de medicijnen. Staat niet in de bijsluiter trouwens maar moet toch iets bedenken haha.
O dus toch wel nog. En ook nog extra erbij straks, pfff. Ook spuiten? Wel maf dat je daar van gaat snurken
Ook spuiten ja, heb echt gatenkaas in mijn buik en allemaal blauwe plekjes. Helaas heb ik te weinig vet om in mijn bovenbenen te spuiten. Ach, hopelijk is het maar tijdelijk. Ja, hihi, kreeg gister zo'n por in mijn rug dat ik au riep in mijn slaap dus daar moest hij weer om lachen haha. Suf he?!
Gelukkig kunnen jullie er nog om lachen . Tsja als dat snurken het ergste zou zijn he, zou het mooi meevallen! Goh nog meer spuiten, tsja daar wordt je buikje niet mooier van. Hoeveel vet moet je dan hebben om het in je bovenbeen te spuiten? Ik heb eigenlijk helemaal geen vet, maar kan nog net wel een klein rolletje van mijn buik beetpakken als ik zit .
@Pien, hihi ik heb het zelfde rolletje vet als jij. Moet wel zeggen dat ik sinds de hormonen 7 kilo ben aangekomen en ik dus een iets groter rolletje heb gekregen:x
7 kilo is best veel zeg! Zeker als je altijd superslank was. Maar ja, als je straks zwanger bent (en daar gaan we voor het gemak van uit!) maakt het allemaal niets meer uit, dan komen die kilo's verder ook wel vanzelf, naar het schijnt... Goed weekend allemaal!
All: hier begint ongi al weer door te komen (en das geen grap ). Begon vrijdagavond al met een klein beetje bruinverlies en dat wordt nu per dag erger... Al met al deze ronde (met de laparoscopie) 1,5 dag geen bloed of bruinverlies gehad :x. Op naar ronde weet niet meer hoeveel en het bezoek aan de gyn op de 25e. Ik wil nu echt wel heel graag weten wanneer en met welke behandeling we kunnen beginnen.
Elba: ja tis balen. Maar het zou te mooi zijn om waar te zijn als het volgende ronde dan ineens raak is... ik geloof er niet meer in. Ik wil nu gewoon weten wanneer ik welke behandeling krijg. Ze moeten me maar gaan helpen, want ben er gewoon helemaal klaar mee! Tis alleen nogal druk op de feriliteitspoli, het lukt me niet om de afspraak van 25 april te vervroegen. Hij stond op 18, maar ze hebben 'm verplaatst naar 25. Daar baalde ik al van. Mag volgende week nog eens bellen, heel misschien dat ze dan een gaatje hebben. Ik ben het wachten gewoon beu . Hoe ist met jou nu? Jouw afspraak met de gyn duurt ook niet lang meer. Spannend hoor. Ben heel benieuwd hoe het ons zal vergaan!
Hallo allemaal, Ben al een tijdje rond aan het neuzen op dit forum, sinds gister ook maar eens aangemeld, zodat ik hier een beetje mijn "ei" kwijt kom (manlief wordt soms een beetje gek van me haha) Laat ik maar beginnen met zo kort mogelijk afgelopen maand beschrijven. Sinds begin maart zijn we begonnen aan onze eerste bezoeken bij de gyn. (owja ook bij ons lukt het niet om maar zwanger te worden, leek me wel logisch ) Bloedtesten, uitstijkjes en zaadonderzoeken zijn al gedaan, en hier zag het allemaal goed uit.. En ik trouwens meestal cylussen van 27 tot 28 dagen, tot op de laatste maand toen we naar de gyn gingen, dat was eentje van 31 dagen (had stiekem gehoopt dat het toch raak zou zijn, maar denk door de spanning dat het allemaal wat langer opzich liet wachten) 9de cyclus dag voor de eerste echo gegaan om de follikel te meten.. Geen groei, 14de dag weer terug gegaan, ook hier geen groei. 17 de dag weer een echo, en eindelijk was er een eitje te zien van 10mm en een slijmlaag van 3 lagen (toch nog hoop). Afgelopen zondag teruggegaan voor alweer een echo (dag 20) hier was het eitje 15mm, meteen een afspraak gemaakt voor de samenlevingstest de dag erna, gister dus.. Nou gister bleek het eitje niet meer gegroeid te zijn en de samenlevingstest was ook negatief, en de gyn besloot om het deze maand het er maar bij te laten Vind het allemaal erg frustrerend, vooral omdat je elke keer iemand anders hebt en de ook allemaal andere dingen zeggen. Het is namelijk de bedoeling dat we mijn eisprong gaan vaststellen, en zondag werd gezegd, we doen liever komende dagen nog een paar keer extra kijken dan te weinig, en gister kreeg ik dus weer iemand anders, die dan vond dat we de boel voor deze maand maar afblazen, omdat het niet normaal is dat het zo laat komt.. Ummm als alles toch normaal liep zat ik toch niet daar?! En hadden we eventueel al een zwangerschap?! Hopen dat het komende maand wel allemaal wat beter gaat verlopen dan deze maand.. Sorry maar is toch een behoorlijke lap tekst geworden
Jeemig Renee, wat frustrerend, doe je iui? Waarom rijpt jouw ei niet goed? Ja als dat al langer zo is begrijp ik wel dat het zwanger worden niets wordt. Doe je ook ovu testjes? Wat zeggen die? Wat een ellende dat je steeds een ander hebt in het ziekenhuis. Ik zou zeggen bedenk wat je wil en trek je eigen plan. Het schiet niet op zo. Wens je heel veel succes en snel resultaat toe!!!! Hier een ongeduldige Elba, ach was het maar mei maar aan de andere kant toch ook weer niet.
Er is nog niet bekend wat ze gaan doen, is ja pas de eerste maand (haha en ik wordt er nu al gek van). Ze moeten eerst weten wanneer mijn eisprong is.. Eerste wat alle gyn zeggen: oh wat raar want je hebt wel normale cyclussen (umm ja dat weet ik nu wel). Ik in februari ovu testen gedaan, daar had ik op de 17de dag een positieve. Ik ben ook van plan om bij de nieuwe afspraak figuurlijk met de vuist op de tafel te slaan, want zoals ik al zei, wordt er nu al gek van dat je elke keer wat anders krijgt te horen. En daar heb ik niet veel zin in.. Ik snap natuurlijk dat ze me niet na 1 maand antwoorden kunnen geven, maar vond het maar raar dat ze de boel gestaakt hebben. Mja nu eerst wachten tot ik weer ong ga worden, als alles normaal verloopt zal dat rond 10 april zijn.. Hopelijk kunnen ze dan wel een goed eitje/eisprong vinden, zoniet ga ik erop aandringen voor een fatsoenlijk gesprek aan het einde van de volgende ronde, want ik heb echt geen zin om eerst maar eens 3 maanden alles aan kijken.. Misschien loop ik wel ook wel te hard van stapel, mag van de ene kant wel blij zijn dat we redelijk snel geholpen worden.. Maar het blijft toch frustrerend.. Elba, weer terug naar de gyn voor nieuwe afspraken?? Heb dit onderwerp gedeeltelijk gelezen, vond 171 pagina's beetje veel om alles te lezen, heb een aantal pagina's van het begin gelezen, en een gedeelte van de laatste pagina's. Wat ik begrepen had, is dat jullie het eerst nog maar een half jaar zelf moeten proberen, klopt dit wat ik zeg??? Of was dit bij iemand anders??
Owja, wilde ik er nog bij schrijven. Vind de ovi testen best een prijzige hobby.. Vandaar dat ik het er voorlopig maar bij laat.. En nog een vraagje.. Hebben jullie ook die samenlevingstesten moeten doen? Ik heb geregeld gelezen dat sommige dit niet hoeven te doen..
Mag ik ook met jullie mee gaan schrijven? Ben afgelopen donderdag weer bij de gyn geweest en mag met de pil gaan beginnen als ik weer ongi wordt. We gaan weer voor de 1ste IVF poging..