Mooi hoor Renee! Je hebt van dezelfde soort als ik. Die is wel vrolijk he . MissQ: en is de ongi al doorgezet? Wel fijn dat je dan weet dat je weer verder kunt he. Ahoeve: eindelijk weer een echte ronde meid! Ik duim voor een goede afloop! Elba: en heb jij al een idee hoe jouw ronde af gaat lopen? Nog iets bijzonders gevoeld? Ik ga het weekend met de schoonfamilie naar de Veluwe! Wel flink ongesteld nu, dus toch uiteindelijk wel echt doorgezet. Vraag me wel af waar dat bloed toch altijd maar weer vandaan kan komen, maar goed het zij zo... En nog hard gelopen net. En nu uitgeput op de bank .
Nou nou, ik moest een hoop bijlezen zeg @MissQ, hoe is het met je vader? Heb je al uitslagen gekregen? Ja haha, ik was ook erg blij dat ik ongi werd de laatste keer. Kan je eindelijk weer beginnen en komt het weer iets dichterbij... Hopelijk is het ook de laatste keer @Pien, is het al doorgebroken? Ik hoop dat je nu ook een keer niet zoveel/zolang bloedverlies hebt... Zou wel eens lekker zijn. @Pasen, wij hebben familieweekend. Gaan morgenochtend weg en maandagavond terug. Heb dinsdag maar vrij genomen om bij te komen hihi en op woensdag ben ik vrij dus ben nu gewoon een week vrij haha, heerlijk!!! Zal er dus niet zijn dit weekend. Voor jullie allemaal alvast een heel fijn weekend met veel paaseitjes Misschien kom ik morgenochtend nog ff spieken.
@Pien, hihi alweer gelijk. Jij dus ook lekker een weekend weg. Balen dat het toch echt is doorgezet. Hopelijk niet zo lang deze keer. Ik duim ervoor... Geniet van het weekend.
Jij ook fijn weekend Sun ! Of beter gezegd: fijne week! Heerlijk zeg, en je hebt het verdiend meid! Die rust lijkt me ook een goede voorbereiding op de ivf. Hoop ook dat het bloeden wat minder lang duurt dit keer, maar ik zie het wel... ga er maar niet van uit. Ik moet gewoon zien een keer zwanger te worden, ben ik 9 maanden van het bloeden af . Ga nu eerst van het weekend genieten!
Fijn dat je ongeseld bent missQ?!!!!!!!! Veel plezier met je mannen morgen. Ach ja ik denk dat ik ook van de partij ben over een paar dagen. Mijn hele lijf zegt dat ik de always maar weer klaar kan gaan leggen dus ja, 2 mei zit ik bij de gyn. Rene, mooie nieuwe banner.
Vond de banner ook wel leuk kleurrijk Een feel good banner met al die kleurtjes, en een beetje positieve vibes is wel nodig Ik wens jullie allemaal een fijne pasen toe! Denk dat ik dit weekend niet vaak online kom, heel mss af en toe hier komen spieken Nu wachten tot volgende week en hopen dat ik snel ongi ga worden.. (@elba, volgens mij gaan we gelijk op haha ) Soms bekijk ik het liever zo, ga er niet vanuit dat het raak is deze maand Hoe eerder de ongi doorbreekt, des te sneller we weer een nieuwe ronde hebben met nieuwe kansen.. En hopelijk gaat het deze maand het iets beter aan toe in het ziekenhuis. Tot van de week ergens (of mss nog ergens in de loop van de dag, aangezien het rustig is op het werk)
Hoi meiden, Wat een verhalen lees ik hier. En we zitten allemaal in het zelfde zwangerschapswens schuitje. MissQ: Wat vreselijk heftig wat jullie meegemaakt hebben! Maar ook heel fijn dat je nu alweer aan een volgende IVF poging gaat beginnen. Spannend!! Ik zou ook graag mee willen gaan schrijven. Wij zijn afgelopen week voor het eerst bij de gyn geweest na 3 en een half jaar proberen nog geen zwangerschap. Mijn man heeft wat last van impotentie en als hij onder druk staat omdat het moet als ik vruchtbaar bent lukt het helemaal niet meer. Dus daarom doen we ook af en toe zelfinseminatie. Dat is een hele zorg minder. Bij het 1e bezoek is er bij mij meteen een uitstrijkje gemaakt en inwendige echo gehad. Alles zag er goed uit. Er is bloedgeprikt en manlief heeft zaad ingeleverd. Pas op 14 mei hebben we weer een afspraak dus dat wordt echt lang lang wachten! Maar dat is bij jullie allemaal Wens jullie allen alvast fijne paasdagen! Sunshine en Pien15: Heel fijn weekend als jullie weggaan!
Welkom Lauwra, jammer dat je je bij ons "moet" aansluiten. Hopelijk is het voor jullie snel 14 mei! Even een quote van mijn berichtje wat ik in mijn topic over Tristan en Kyra heb geschreven: Het is me gelukt.. helemaal in mijn eentje! Ben zo trots op mezelf!!! Ik heb het urntje en de spulletjes van Tristan en Kyra schoongemaakt en een nieuw plekje gegeven. Zo blij nu! En dat zonder traantjes te hoeven laten. Ze staan nu tussen de banken in en zo zijn ze bij dichter bij ons als we 's avonds op de bank zitten Fijn weekend meiden!
Das fijn Miss Q grote klasse. Hou ze maar dicht aan je hart en laat ze maar goed op je passen van boven! Is jullie eerste zoon ook mbv ivf gekomen? Welke pillen moet je nu gaan slikken? De gewonen pil? Ach Lauwra, een bekent verhaal wij doen ook wel eens zelfinseminatie. Tis ook zo'n gedoe. Het wordt er niet leuker van. Hopelijk wil het ziekenhuis jullie wat helpen. 3.5 jr is wel lang. Sterkte. Ik geloof dat ik de afspraak van 2 mei niet voor niets heb gemaakt en dat ik morgen ofzo ongesteld wordt. Nieuwe ronde dan maar en er is altijd nog 2 mei.
He, Miss Q, heb je verhaal gelezen. Ben er sprakeloos van. Wat naar. Maar wat hebben jullie het goed gedaan!!! En wat ben jij sterk geweest! Heel veel liefs!
Elba, Onze Silvester is er na 12 jaar pilgebruik na 7 maanden gekomen, niets geen geklooi met ziekenhuizen dus. in aug 2007 wilden we, na gebruik van de mirena vanaf dec voor een tweede gaan. Helaas heeft dat tot nu toe nog steeds niet het gewenste resultaat opgeleverd....... Ik ben nu inderdaad de gewone pil aan het slikken. Dank je wel voor je lieve reactie Elba. Mijn verhaal is ook echt een uitzondering hoor meis. Pin je er niet te veel aan vast! We hebben het idd goed gedaan en zijn er samen ook veel sterker uitgekomen dan voorheen. -x-
MissQ: Wat mooi dat jullie je kleintjes nu zo dichtbij hebben en dat je je kan richten op de toekomst. Vindt het heel knap van je! Daar staat vast een hele lieve en goede man naast Elba: Hoe doen jullie de zelfinseminatie? Met gewoon spuitje en potje? Het spontane is er wel af he! Maar als het niet 'moet' omdat ik vruchtbaar ben lukt het vaak wel. En ben je al ongesteld geworden? En dan idd weer nieuwe ronde, je weet maar nooit! Tussen nu ons volgende bezoek aan de gyn zit ook een hele ronde. Dus ook wij blijven gewoon hopen! Fijne dag allemaal!
HOi Miss Q, fijn dat jullie er sterker uit zijn gekomen. Dat vind ik echt knap. Want dat hoeft niet, het kan ook voor veel onenigheid zorgen. Mijn man en ik zijn onder normale omstandigheden ok, maar onder druk zijn we verschrikkelijk. Lauwra, ja potje spuitje of soms geen potje maar vanaf de buik dan blijft het warm zeg maar (lekker verhaal hoor). Ja wij hebben ook nog 0,75 ronde voor dat we bij de gyn zitten. En ik hoop dat de gyn wel wat doortastend gaat zijn zo na 2 jaar en meer. Hier helaas weer het zelfde maandelijkse gelazer. Gelukkig heb ik vrij want ik ben brak.
Hopelijk hebben jullie een leuke Pasen (bijna) achter de rug. Hier begint het ook te rommelen in de buik.. dus zal een dezer dagen wel weer ongi worden.. Het "moeten" klussen is inderdaad ook hier minder het lukt gelukkig wel.. maar zit toch niet lekker als eentje verteld wanneer je aan de slag moet..
Ja, moeten klussen is ook lastiger als er sochtends op eens een kindje wakker wordt. Miss Q, raar he, de eerste zo gewoon en dat de tweede dan zo moeilijk is. (of eigenlijk jouw 4e).
hoi hoi, wat een hoop geklets heb ik gemist. Wel gezellig! Hier een lekker weekend weg geweest . Het weer viel ontzettend mee, behalve vandaag dan. Maar ook fijn om weer thuis te zijn . Sun: jij ook lekker weg geweest met de familie? Gezellig gehad? MissQ: zo meid, wat goed zeg! Fijn dat je ze nu nog dichterbij je hebt. Je moet het allemaal maar doen dan he, vind het knap hoor meid! Elba: balen!!! Weer die stomme ongi, en dan ook nog een brak gevoel . Dus dan gaan we 'samen' naar de gyn meid! Hoe oud is eigenlijk jou eerste kindje? En eerlijk gezegd weet ik ook niet meer of het een meisje of jongen is... Sterker nog: ik meende eerst al dat je een keer over je kindje geschreven had, maar laatst twijfelde ik toch ook weer of je nou wel of niet al een kindje had Lauwra: Welkom meid, wat een gedoe allemaal he, als het niet spontaan wil lukken! En dan heeft je man ook nog eens moeite. Dat is voor mij ook wel een herkenbaar verhaal. Insemeniatie hebben we nog nooit geprobeerd moet ik zeggen, maar wie weet zou het wel een optie kunnen zijn . Mijn man is niet zozeer impotent, als wel dat het klaarkomen gewoon soms niet lukt, zeker op de momenten dat je graag wel wilt dat het lukt... Maar dan toch een praktisch vraagje: hoe doen jullie dat dan met die potjes? Je kunt het toch niet zo lang goed houden tot je vruchtbare periode? Of lukt het met 'de hand' wel, ook op het juiste moment? En dan met een spuitje in de weer? Tsja tis wat plastisch allemaal, maar ik weet wel dat mijn man dan met de hand soms de boel nog net wel 'er uit kan helpen', en dan moet ik er net op tijd bij zijn zeg maar, hihi, dat gaat niet altijd helemaal goed natuurlijk . Renee: en hoe is het nu? hopelijk nog niet ongi geworden meid!!