Welkom Morgaine, hier precies hetzelfde. En als je eenmaal de stap genomen hebt, kan het niet snel genoeg gaan!!! Wachten duurt ook zo lang, pfffffffff.
@ morgaine welkom piekeren doen we allemaal wel eens denk ik dus dat is helemaal niet erg kan me voorstellen dat je het erg spannend vind ik hoop dat het snel raak is
@elba ja ff afwachten maar...hoop voor iedereen op die 2 strepen! Morgen maar kijken of die samenlevingstest positief of negatief uitkomt...en dan verder kijken hoe of wat. Veel liefs!
Hey meiden. vandaag de samenlevingstest gehad maar was nog te vroeg eitje was nog klein nu maandag terugkomen en hopellijk heb ik dan een eisprong hopelijk gaat t goed met iedereen!
Ja ze konden nu geen zaadjes vinden in me baarmoeder maar eitje was nog klein dus als t goed was was t te vroeg in me cyclus dus maandag nog een poging wagen
@Chan, op welke dag zit je in je cyclus? Hier doen ze de samenlevingstest een paar dagen achter elkaar zei de gyn. Wat een verschil altijd zeg. Deed het erg veel pijn? Ik moet volgende maand waarschijnlijk, pfff.
@sunshine Ik zat op de 10 de dag van me cyclus,dat is meestal 27dagen in totaal. Ik ben vorige week maandag avond ongesteld geworden maar na 10e dus telt die dag niet mee.Ze hadden vandaag gepland om te kijken of ik een vroege eisprong had,wat dus niet zo was..ze heeft nu het grootste eitje opgemeten en zo berekend dat me eisprong maandag moet zijn.Hopelijk is dat ook! Achter elkaar lijkt me wel beter maarja..zondag doen ze geen testen had ik begrepen..We zullen zien Het viel reuze mee,ik vond het niet pijnlijk alleen beetje ongemakkelijk. Ik hoop dat je het ook mee vind vallen en op positief nieuws.Nog ff geduld @ twinkelstar Succes morgen!!ik denk aan je!
hier geen goed nieuws heel slecht zelfs ik had zelf al het gevoel dat er iets niet goed zat en uit de HSG is gebleken dat mijn ene eileider geen of nauwelijks doorgang heeft en de andere eileider wel doorgang maar ook maar heel weinig. normaal ben je na een HSG vermeerderd vruchtbaar en is de kans op een zwangerschap groter maar de kans bij mij is daarop erg klein. hoe nu verder ik moet 29 maart naar de anesthesioloog en als ik daar geweest ben is het wachten op een oproep voor een laparoscopische operatie.het kan zijn dat ze tijdens de operatie de doorgang kunnen verbeteren maar het kan ook zijn dat dit niet mogelijk is naar de hand van die uitslag word er een behandelplan of de mogelijke opties voorgesteld. meiden ik ben zo verdrietig ik kan alleen maar huilen ik heb me nog nooit zo machteloos gevoeld
Wat vervelend nieuws twinkelstar!Dat is ff schrikken ik hoop dat ze via de lap. operatie je doorgang kunnen verbeteren..probeer positief te blijven hoe lastig dat ook is.Heel veel liefs
Oh nee Twinklestar wat erg! Hoe is ie nu? Ben je weer een klein beetje tot rust gekomen? Dit is niet de uitslag waar je op had gehoopt. Dat zegt maar weer dat je gevoel heel sterk is en vaak de waarheid. Ik geef je een hele dikke digi knuffel. Ik kan me zo goed voorstellen dat je je machteloos voelt. Gelukkig hoef je niet heel lang te wachten voor de anesthesist en ik hoop ook dat je dan maar de lap.operatie snel krijgt en dat ze je eileiders wel kunnen openen. Grrrrr, ik vind het echt heel naar voor je. Sterkte en ik zeg altijd : "Alles komt goed, ook al duurt het vaak langer dan je wilt" (hihi moet er zelf ook nog in gaan geloven)
Ach twinkelstar wat balen. Ik hoop dat de lab operatie wat opleverd. Zou toch kunnen. Doe je het in elk geval niet voor niets. Maar ik begrijp wel dat het tegenvalt. Maar het is nog niet verloren. Ook al zou het niet doorgang er zijn. Dan kan je waarschijnlijk wel zwanger worden met ivf. Maar ik begrijp best dat dat een tegenvaller is. Is ook absoluut geen pretje. Heeeeeel veeeel sterkte!
@twinklestar, wat een rotnieuws! Ik snap dat het ondanks je gevoel toch er aardig inhakt! Ik hoop voor je dat ze iets kunnen doen met de kijkoperatie en blijf erin geloven hoor! Jouw tijd komt echt! "knuffel"
Vandaag weer naar gyn. geweest voor samenlevingstest weer te vroeg, eitje was wel gegroeid gelukkig. Hopelijk gewoon een late eisprong zit nu op dag 14.. Woensdag weer een poging wagen. Hopelijk weten we dan meer..X
@Chan, wat kunnen ze eigenlijk veel zien he?! Op welke dag heb je normaal je eisprong? Succes woensdag weer, lijkt me geen pretje. Moet je ook op een bepaald tijdstip? @Twinklestar, hoe voel je je nu?