Wie ook binnenkort 1ste afspraak bij de gyn?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door groen29, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh Pien, n verhaal, dat geeft toch niks!
    T Is heel wat, wat je verteld hoor.
    Jullie zijn dus gewoon weer naar huis gestuurd. Wel begrijpelijk als in beide opties de kansen 30% zijn. Maar je had misschien via IUI meer hoop?
    Het lijkt mij wel een goed gevoel te geven als je weet dat alles goed is. Het moet dus gewoon op een natuurlijke manier kunnen, dus elke maand kan het gewoon raak zijn...:) En het is denk ik gewoon heerlijk als je zonder ziekenhuis en toestanden zwanger wordt...
    Wel balen dat die studie niet door gaat en je weer een andere gyn had...;)

Renee: Ben het met Pien eens, griepje-> zwanger?? Toch maar eens n testje wagen?;)

En ja, gelukkig is mijn man nuchter. Hij wil ook graag vader worden. En natuurlijk is hij ook gewoon een super lieve man:) Het zelfinsemineren heeft n hoop druk van de ketel genomen.

2. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Pien, een geluk is dat alles goed is :) maar wel balen van de studie :( hoop voor jullie dat het zonder ziekenhuis gerommel bij jullie gaat lukken. Maar lijkt me wel balen dat je een gync hebt gehad.

Hier nog steeds niks.. verkoudheid zet niet echt door.. denk dat ik vrijdag de 13de ga testen. Lekkere dag om te testen haha. Wie weet brengt het ons wel geluk :p test liever altijd wat later dan te vroeg.

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Pien, jeetje wat een verhaal zeg. Wel balen dat je niet meer met de studie mee kan doen maar dat had je stiekem al verwacht he?! Fijn dat je je er nu rustig onder voelt en dat je je rond je ongi slechter voelt is heel normaal. Je hoopt elke maand weer, ook als je eigenlijk weet dat het niet kan. Ik hoop dat je je zo blijft voelen, hoe denkt je mannetje erover?

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sun: Inderdaad, die studie had ik ergens wel verwacht, kon me al niet voorstellen dat we nog mee konden doen als de studie afgerond was...
    Ik hoop ook dat ik me goed blijf voelen. Het is wel moeilijk om de gedachtes erover uit mijn hoofd te krijgen. Piekeren is wel een sterk punt van mij ;).
    Maar de gedachte dat IUI mij niet veel meer op zal leveren dan zelf proberen, sterkt me wel in de gedachte dan nog maar even vol te houden. Manlief ziet dat in elk geval nog wel zitten. Maar ja, da's de man van het stel he ;).
    Jij succes vandaag bij de FM, ben benieuwd!!

Renee: wie weet vrijdag de 13e je geluksdag!

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Sorrie dat ik niet meer gereageerd heb op jullie. Zit met mijn hoofd ergens anders. Mijn vader krijgt vandaag de uitslag van zijn blaasoperatie. Het weefsel wat ze hebben weggehaald is op kweek gezet en vandaag krijgt hij de uitslag of het goed of kwaadaardig is.....

6. ahoeve

ahoeve Actief lid

31 aug 2011
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    he renee,
    ik zeg voor de zekerheid even testen vrijdag ( de 13 gaat gewoon geluk brengen.) Toen ik net zwanger was ben ik heel ziek geweest voor mijn doen. Hoge koorts ed. maar dus echt wel zwanger. Nooit gedacht!

Hier gaat het zijn gangetje, nu weer op het wachtbankje. Maar wat voel ik mij belabberd, verkouden, al een aantal dagen heel erg koud kan het niet warm krijgen. Maar erg vroeg nog om te testen. dus nog maar even aankijken. voor de rest lekker afleiding zoeken in sporten. ( hardlopen gisteren weer grenzen verlegt 2 * 10 minuten en 1 keer 12 minuten gelopen) nog heel even en dan heb ik de 5 km te pakken). Vanavond lekker paardrijden alle stresse weer uit het lichaam werken.

7. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @Missq, pff kan ik me voorstellen :( Heel veel succes vandaag! Hoop voor jou en je familie dat jullie vandaag goed nieuws krijgen te horen.
    @sun jij ook succes vandaag :D

@ahoeve, voor jou dus ook spannende dagen :D

Ja wie weet wordt vrijdag de 13de wel een geluksdag.. Het zou wel grappig zijn als er op de 13de positief getest wordt. We hebben namelijk de 13 augustus, als begin datum van de relatie gepakt, en mn partner heeft het getal 13 op zn tong getatoeëerd (ooit lang geleden ;) )

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Nou Renee, dat zou goed moeten komen:D Hoe voel je je nu?
    Ahoeve: Spannend! t Is in elk geval goed om je gedachten te verzetten. Dan gaat de tijd ook sneller.
    Sun: Al terug van de FM? Ben benieuwd!
    En MissQ: Sterkte vandaag! K hoop echt dat alles meevalt!!
    Pien: Gelukkig ziet je man het allemaal zitten! hopelijk sterkt dat jou ook weer om niet te gaan piekeren!

Vandaag mag ik weer wat gaan doen. Ik zit nu op dag 10 en ben weer begonnen met temperaturen en ovulatietest gedaan. Er is al een licht streepje te zien. Op dag 10 heb ik ook vaak een omo witte ovutest dus wie weet mogen we t weekend flink aan de bak:cool:
    Voel me ook super fit en energiek. Hebben jullie dat ook als je eisprong er aan komt? ik kan het daar vaak wel aan merken.

9. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Haha weet niet meer wat ik voelen moet haha :p Gisteravond had ik zoiets van ja ik ga nu echt ongesteld worden, weer gerommel in mn buik, maar nog steeds niks.. Nu begin ik toch steeds meer te hopen dat het toch mss eens raak is. Eigenlijk niet goed, weet dat ik de hoop niet mag opgeven, maar uiteindelijk komt dan de klap dat ik ongi wordt weer harder aan.. Maar we zullen het zien :)

Dat fit en energiek hoort zich bekend aan :) Ben dan meestal best vrolijk :D Zijn weer nieuwe kansen he :D Hoop voor je dat je eisprong in het weekend valt.
    Ik zelf had bij die testen altijd een lichtstreepje.. Op de dag van de eisprong was hij natuurlijk donkerder dan het normale streepje.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    MissQ: hoop dat de uitslag goed was meis...
    Sun: hoe was je FM? Zijn ze goed gegroeid?
    Ahoeve: goed bezig hoor! Ik heb toevallig ook net een hardloopgrens overschreden: 9,2 km met tussendoor 3 x even kort een stukje wandelen. pfff, ik kan amper nog typen ;). Tis met een hardloopgroepje en vandaag was ik de enige vrouw... dus ja dan ga je wel gewoon mee in het hoge tempo ook nog...
    Renee: dat je het al zo lang volhoudt zonder te testen zeg! of heb je vaker cycli van 31 dagen?
    Lauwra: ik zou zeggen: maak gebruik van je fitheid :p. Ik herken dat niet echt moet ik zeggen, maar ik heb dan ook meestal bloedingen vooraf waar ik al wat zikkeneurig van wordt... Maar van de gyn moet ik me daar in elk geval wel overheen zetten, want het staat niets in de weg ;). Doe ik meestal ook wel hoor, maar ik voel me dan niet super of zo. Jij succes!

11. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    Heb normaal een cyclus van 28,dagen. Afgelopen maand plots 31/30 dus wacht liever nog tot morgen. Maar begijn toch langzaam nerveus te worden haha :p

12. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hoi ik wil me ook helaas aanmelden bij jullie !!

paar keer bij de gynacoloog geweest vanwege Cystes in eileider/stok heb ook een kijkoperatie gehad alles is goed!

we zijn nu bezig met ronde 13 we zijn begonnen bij de Feriliteitsarts voor verdere onderzoeken

zaad van manlief is ingeleverd en vandaag heb ik bloed geprikt voor Clamydia 23 april moeten we weer terug voor de uitslag

ik ben bang dat het niet goed is maar we moeten het afwachten
    ik ben voor de rest wel regelmatig ongesteld

1x overtijd vanwege de kijkoperatie
    2ex overtijd vanwege Etos zwanger worden capsules

Nu is het afwachten of het raak is of niet!!

13. sunshine81

@MissQ, en.......... heb je al wat gehoord? Hopelijk is het niet al te ernstig.

@Pien, piekeren is een vrouwenkwaal volgens mij. Ik kan mezelf ook aardig gek maken haha. Denk dat het ook tussen onze oren zit dat IUI dan sneller zal werken als je het zo hoort. Bij jou dan tenminste in dit geval. Je had je er natuurlijk al helemaal op ingesteld dat je IUI of IVF ging doen en dan ineen keer weer zelf proberen voor een lange periode. Dat moet je nu "even" veranderen...

@Renee, een tatoeage op zijn tong??:$ Dat lijkt me pijnlijk zeg hihi.
    Ik ga nog even voor je duimen hoor!!! Ik had allang een testje gedaan...

@Ahoeve, lekker is dat he, paardrijden. Heb ik het weekend ook weer gedaan, doe het veeeeeel te weinig maar is heerlijk om he hoofd leeg te maken. Succes nog ff met wachten en hopelijk wordt je niet echt ziek.

@Lauwra, ik begon altijd met tempen op de eerste dag van mijn menstruatie... Ik ken dat ook niet dat ik meer energie heb maar als ik jou was zou ik er gebruik van maken het weekend;)

@Gesina, welkom! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid maar is alles niet meer nodig en ben je nu al zwanger...

@All, hier vandaag de eerste fm-meting gehad en ik heb 11!!!! follikels. Geen wonder dat ik pijn in mijn buik heb. Er zitten er rechts 5 waarvan de 2 grootsten 13,5 zijn en links zitten er 6 waarvan de grootste 13 is. Moet maandag weer voor een echo, ben benieuwd. Hier ben ik al heel blij mee, nu moet er nog wat in zitten pffff. Het weekend moet ik rustig aan doen maar dat is niet zo moeilijk met die pijn hihi

14. Renee87

Renee87 Bekend lid

2 apr 2012
    511
    0
    0
    @gesina, welkom. Is altijd wat dat wachten. Ik ging ook van het negatieve uit. Maar alle testen tot nu toe waren positief behalve de samenlevingstest. Maar dat komt hopelijk wel goed. Succes :)

@sun, wauw dat is behoorlijk wat! Netjes :) maar is maandag niet te lang? Of omdat je er zoveel hebt dat maandag oké is? Ben benieuwd, hoop echt voor je dat er wat inzit :)

Haha ja een tattoo op zn tong :p maar je ziet hem niet meer duidelijk. Als je goed kijkt zie je hem nog.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gesina: welkom meid! Klets gezellig mee hier. Tis moeilijk he als het zo lang duurt! Maar je bent dus zeker niet de enige. Spannende tijden vooral het wachten op uitslagen. Hopelijk is alles toch in orde en komt het alsnog snel goed :)!

Sun: wow 11 follikels, dat is zeker wel veel! Enig idee hoeveel eitjes dat kan opleveren? Of zegt dat niets? Het moet ongeveer 18-20 mm toch of zit ik er helemaal naast? Enig idee hoe lang dat nog gaat duren, konden ze daar wat over zeggen? Hopelijk duurt het niet al te lang meer, want kan me er wel iets bij voorstellen dat het niet fijn voelt! Succes meid, en doe inderdaad erg rustig aan!

16. supersylvia

10 apr 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ik ben hier nu ook nieuwe
    ik ben al begonnen met de behandelingen ik en me partner zijn bezig voor de tweede iui behandeling dus hopen maar dat het deze keer wel lukt hoop dat er vrouwen zijn die dit ook hebben meegemaakt en hoe hun het hebben ervaren.

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dasnk jullie wel voor jullie reacties over mijn vader. Helaas viel de uitslag gisteren niet mee. Hij heeft een argressieve vorm van blaaskanker die net op het randje van het spierweefsel zat. Zo op het oog hebben ze alles weggehaald. Hij moet over 4 tot 6 weken weer worden geopereerd. Ze gaan dan kijken of de kanker weer terug is gekomen. Als de cellen weer oppervlakkig terug zijn gekomen, halen ze dat weer weg en moet hij starten met chemoblaasspoelingen. Zitten ze nu in zijn spieren, dan moet zijn blaas eruit en krijgt hij een stoma.

@Renee, al een testje gedaan?!!!!!!!! *stuiter stuiter stuiter*

@Gesina welkom helaas..

@Sun, 11 stuks?!! Das is heel mooi zeg!!!! Logisch dat je "wat" voelt aan je eierstokken. Normaal gesproken groeit er maar 1 eitje in 1 van je eierstokken en nu zijn er al 11 van die schatjes bezig met groeien. Go eitjes GO!!!!!!!

@Pien, 11 follikels kunnen 11 eitjes opleveren. Alleen kunnen ze pas na de punctie in het lab zien hoeveel er daadwerkelijk uitgehaald zijn. En dan duimen dat ze allemaal worden bevrucht en goed gaan delen in het broedstoofje.

@Sylvia, welkom helaas

@All, gisteren om 15:45 uur gestopt met roken. Ik was vorig jaar eind november al gestopt, maar na de crematie van Tristan en Kyra weer begonnen. Heel stom, maar had op dat moment wel andere dingen aan mijn hoofd. Mijn vader kreeg gisteren te horen dat 1 van de oorzaken van zijn blaaskanker kan zijn dat hij vroeger als kind bloot gesteld was aan sigarettenrook, nou, vroeger rookte iedereen, overal, ongeacht of er nou kinderen bij waren of niet. Ik wil dat mijn Silvester niet aandoen. Plus het feit dat het allemaal steeds duurder wordt en ik maar blijven klagen dat mijn geld wegvliegt en steeds minder boodschappen in huis gaan halen omwille van die stinkstokken? Gisterenmiddag dus de knoopt doorgehakt, laatste peuk uit het pakje opgerookt (die smaakte eigenlijk al niet eens meer!!). Voelt eigenlijk best goed, hoewel ik zo nu en dan wel de neiging heb om naar buiten te lopen om een peuk op te steken. Ik doe het niet meer! Laat mijn leven niet meer door die dingen beheersen.

..oeps.. heel verhaal geworden weer. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

18. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Dank jullie wel meiden nee ben idd niet de enigste :(

vanacht zwaar ongesteld geworden dus we mogen naar ronde 14 en nu maar idd afwachten op de uitslagen!

19. sunshine81

@Renee, heb je getest????? Spannend zeg! We zijn toe aan goed nieuws!!!
    Het maakt eigenlijk niet uit wanneer ik weer een echo krijg. Ik spuit decapeptyl en die zorgt ervoor dat mijn cyclus stil ligt. Zolang ik die blijf spuiten krijg ik nooit een eisprong en groeien de follikels dus alleen maar door. Het enige is, dat hoe groter ze worden, hoe meer pijn ik zal krijgen maar ach... het is voor het goede doel:D

@Pien, precies zoals MissQ zegt:D Het kan ook zijn dat maar de helft iets bevat dus het is afwachten tot drie dagen na de punctie, pfff. Die is waarschijnlijk dinsdag dus heeeel lang hoef ik niet meer te wachten, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij. Ben een expert geworden in wachten zo langzamerhand ;)

@MissQ, dat is zeker een heel verhaal... Dat viel even vies tegen zeg! Ik ga heel hard duimen dat alles is weggehaald en jullie over 6 weken positief nieuws krijgen. Enne..... volhouden hoor, stoppen met roken. Ik ben er nu bijna 8 maanden vanaf maar heb er soms nog steeds moeite mee, pfff. Dikke knuffel

@Gesina, balen zeg! Vol goede moed op naar de volgende poging...

@All, hier moet ik zo extra werken, blhhh. Omdat ik nu zo veel weg moet naar het ziekenhuis kunnen ze het allemaal niet meer bijbenen daar, sukkels:D Ga maar eens kijken of ik wat kan gaan wegwerken, volgende week zal er ook wel weer een hoop tijd weg vallen en ik werk maar 3 dagen dus dat gaat dan snel haha.

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    MissQ: och jeetje, wat heftig zeg. Hopelijk blijft het weg! Wel heel spannend de komende maanden. Maar super dat je gestopt bent met roken! Zal wel moeilijk zijn, maar het is voor het goede doel he!
    supersylvia: welkom hier en deel gerust je ervaringen met ons. Het is soms lekker om het van je af te schrijven hier bij meiden die in het zelfde schuitje zitten.
    Sun: ik leer hier van alles zeg :). Doe je wel rustig aan? Die knakkers op je werk moeten maar even wat harder werken hoor ;). Ik duim voor 11 eitjes en hopelijk dinsdag dan de punctie!
    Renee: meid waar blijf je? Heb je al getest????

Deel Deze Pagina