Volgende week woensdag hebben wij met 20+3 de 20 weken echo. Nu de datum nadert vind ik het toch wel spannend worden. De buurvrouw heeft net te horen gekregen dat één van de niertjes te klein is en dan ga je zelf toch wel hopen dat ze bij mijn kleine mannetje niets vinden. Zal in mijn hoofd ook wel weer alles afvinken. Wie heeft de echo binnenkort nog meer?
Ik 22 mei, over 1,5 week. Ik vind het ook spannend hoor. Het is mijn 4e kind, maar bij elk kind maak ik me meer zorgen.
Spannend hè! Succes allemaal Ik heb een maandag 15mei. Ben dan 20+2! Geslacht blijft een verrassing iig
Ik ben ook zo iemand die op gaat zoeken wat ze allemaal kunnen vinden. Ook echt heel handig pfffff. Heb ik helemaal niet gedaan bij mijn eerste zwangerschap. Nog een klein weekje pfff. Succes allemaal ladies! Laten jullie het weten?
Ik ga morgen een afspraak maken. Denk over 2 weken. Ben benieuwd. Vind t dit keer eignlijk niet spannender. Ben relaxter dan m'n eerste zwangerschap.
Ik heb hem 19 mei, volgende week vrijdag. Ben nu nog niet mega zenuwachtig maar ook weer wel, bij de eerste was ik heel nerveus bij de tweede helemaal niet en nu lijkt het dat ik wel weer nerveus ga worden haha.
Ik de 22e. Man man wat ben ik zenuwachtig . Dit heeft ook wel een beetje te maken met me feest verleden..