dames, hoeveel woog jullie baby bij 31 weken?en wat werd als gemiddeld gezien?mijn baby werd op 1900geschat.,maar zover ik mij herinner is dit wel wat boven gemiddeld.of zal het per ziekenhuis verschillen?of ze houden een speciale curver aan ivm de insuline die ik gebruik voor de zwangerschapsdiabetes?
Ik zou me niet zo vasthouden aan de zogenaamde schattingen van het gewicht op een echo. De lengte groei is veel belangrijker. Gewicht is 8 van de 10 keer totaal verkeerd!
Mijn dochter is met precies 32 weken geboren met een gewicht van 1320 gram. Nu zit ik ook op 32 weken, ik zal maandag eens vragen op hoeveel ze haar nu schatten.
Hier ook een 1900 met 31 weken en was bovengemiddeld. De weken daarna echter minder snel gegroeid en gestagneerd met als resultaat net een mini'tje bij de geboorte. Er kan nog zoveel veranderen in 10 weken, zou me er niet teveel aan vasthouden.
Met 30,2 werd mijn baby geschat op ruim 2200 gram. Dit is flink bovengemiddeld (p99,6) Ben benieuwd waar het eindigt
Met 29 weken op 1898 en met 33 weken op 2343 en geboren met 36 weken met +-3733 gram de plus minus ivm de beademing die ze omhoog hielden hierdoor kan het zijn dat er een aantal grammetjes bij zaten van de apparatuur maar dat zou hooguit 50 gram zijn Ik had wel diabetes bij hem en hij viel in een week tijd bijna een kilo af, volgens de chirurgen zou hij dat gewicht ongeveer hebben gehad als ik geen diabetes zou hebben gehad tijdens mijn zwangerschap dus ze maakten zicht geen zorgen
Ik ben met 31+5(volgens het ziekenhuis 32+5... Wat ik twijfel ook te zijn op dat moment.. maar dat is een ander verhaal) in het ziekenhuis geweest Voor een ctg. Toen hebben ze ook de baby gewogen en deze zat toen op zo'n 1976 gram.
Bij mij met 32 weken geschat op 1600 gram. Was aan de lage kant, maar ik hou me niet zo vast aan dat geschatte gewicht... Ze hebben het namelijk heel vaak mis en 1 of 2 mm kleiner meten kan al zorgen voor een lager gewicht.