@1988mama: Je hebt helemaal gelijk. Als de gyn. zo doet gewoon wat van zeggen hoor. Hoop voor je dat je eitje ze best heeft gedaan. @Tycuna: Voelt het goed nou je het verteld hebt aan je ouders? Ik vond het wel erg fijn toen ik ze verteld had. @Blondy: Echt wat voel je je dan rot zeg als allebei je schoozusjes zwanger raken. Kan me je gevoel goed voorstellen. Mijn vriend gaat trouwens niet altijd mee hoor. Met fm niet, wel met de IUI!! Hier alleen last van opvliegers van de Clomid en wat meer afscheiding.
@ ingeping ik hoop ook dat men eitje zen best heeft gedaan ! wij hebben ons huiswerk goed gedaan .. vrijdag avond geklust daarna 20 min met de bibs omhoog ... gister buikpijntjes gehad ( eisprong misschien ) nooit 1 gehad dus weet niet hoe het voeld .. maar vanochtend nog een x geklust en weer met de bibs omhoog ... dus i hope so !!!!!!!!!!!!!!
Het blijft moeilijk als je hoort dat andere wel zwanger raken, zeker in je directe omgeving. Ik denk dat dit gevoel pas "weg" is als je zelf zwanger bent, of bent geweest.... helaas. Mijn schoonzusje bevalt als het goed is volgende maand van haar 3e. Zondag komt ze hier langs, omdat ik haar kaartje "moet" maken. (heb ik bij haar 2 zoontjes ook gedaan en ben grafisch vormgever dus ja.... dan ontkom je daar soms niet aan) maar dat vind ik nu dubbel lastig. Opzich lucht het wel op ja. Had gehoopt dat ik me opgeluchter zou voelen. Misschien komt dat nog wel, als ik straks gewoon zonder twijfel kan zeggen hoe het onderzoek was enzo. Wat ik moeilijk vind is dat zij zich zorgen maken, en nadenken, meedenken, en ook emoties hebben om ons. Ik zadel ze er maar mee op! Ingeping, als je met de clomid stopt na die 5 dagen, zijn dan de opvliegers dan weer weg? Hoop het wel!!
Hier de afgelopen dagen om de dag geklust. Volgens de gyn zou ongeveer dit weekend mijn eisprong zijn. Maar de ovulatie testen zijn nog steeds negatief. Welke ovulatie testen gebruiken jullie? Ik had ze via matcare besteld, de simpele versie. Waar aan kan je merken dat een eisprong nadert? Ik heb sowieso altijd vrij weinig slijm verlies, zijn er nog andere symptomen waaraan je het kunt merken. Groet anne
Anne, ik heb ze wel eens gebruikt, en toen kocht ik ze online bij zwanger & kids. Van die dip-sticks. Zijn ook niet zo duur. (Weet niet wat ze bij matcare kosten) Zelf heb ik na het stoppen met de pil nog maar weining eisprongen gehad, maar wat ik zo lees van anderen is het dus idd slijm, maar ook gevoelige borsten/tepels. Hoop dat je testje snel mooi kleurt en dat je ei gaat springen!!
Hoi meiden, heb jullie berichtjes doorgelezen, voor sommige goed nieuws en voor sommige minder. Ik hoop dat het jullie iig allemaal goed vergaat met zwanger worden! Ik ben sinds juli gestopt met de pil en sindsdien lange, onregelmatige cyclussen. Vanwege mijn ziekte v crohn mocht ik al vrij snel nd gyn, zo half december ben ik geweest. Uitslag pcos, hormoonwaardes en uitstrijkje wel prima. Alleen dus late eitjes. Ben nu ongi en dinsdag dus op dag 3 beginnen met de clomid en dan op dag tien dus 18 januari een echo om de eitjes te meten. Vind het maar spannend allemaal!! Mannetjes zaad hoeft pas na drie maanden als het dan niet gelukt is, omdat hij ih verleden zn ex vriendin zwanger heeft gemaakt, wat geresulteerd heeft in een abortus. Dit is vier jaar geleden.
ik weet hoe moeilijk het is voor jullie en voor mij is het misschien makkelijk praten maar tot een week geleden zat ik in het zelfde schuitje en dacht ook dat ik gewoon naar ronde clomid twee zou gaan...maar dat was gelukkig niet zo.... af en toe je hoofd laten hangen mag best maar daarna weer met opgeheven hoofd weer verder en er voor gaan xxx
Hee dames, Ik zat op een ander topic, maar ik merk dat die groep eigenlijk wat te groot is en ook lang samen kletsen waardoor ik voor mijn gevoel niet lekker kan aansluiten (ligt zeker meer aan mij dan hen).... Zag dat jullie ook grotendeels pas net zijn begonnen met clomid, dus....ik doe graag mee. Voor degenen die daar niet meelezen..... Ik ben nu 30 jaar en ondertussen alweer een tijd samen met mijn man. Altijd al geweten dat we kinderen willen en maart vorig jaar hebben we besloten er helemaal voor te gaan. Helaas......mijn cyclus komt niet echt lekker op gang. Vorige week maandag bij de gyn PCOS geconstateerd, al was dat meer een bevestiging van ons vermoeden na het lezen op internet. Gelukkig zijn de hormoonwaarden wel goed, al is mijn prolactine iets verhoogd. Overmorgen hoor ik of dit alleen toeval was (uitslag 2e keer bloedprikken): spannend! Daarna mag ik hoogstwaarschijnlijk aan Provera en Clomid 50 mg beginnen. Ga de komende tijd wel op iedereen reageren (moet er nog even inkomen), voor nu alvast: @momhairy gefeliciteerd!! snel zo na het beginnen; helemaal super!
HIer even geen posotief berichtje .. Clomid heeft bij mij niet aangeslagen ... ik heb een eiblaasje , maar voor de rest is alles stop gezet door de clomid .. dus mijn baarmoederslijm bleef dun en werd niet dikker .. ook was er sprake van een cyste ... Nu weer aan de provera , en ga daarna puregon en pregnyl spuiten ... ik stop per direct na ronde 1 met clomid .. Ik krijg woensdag mijn prikles om te leren op de juiste manier te spuiten .. doodeng lijkt me .. werderom een teleurstelling .. hopen dat de spuitjes aanslaan ...
1988 mama, neej, wat een vervelend bericht! Ik wens je heel veel strekte meis!! Hou je taai en hou moed!! Maar, waarom mag je geen 100 mg Clomid gebruiken? Krissie, welkom!! Succes met de 1e ronde clomid, leuk dat je mee komt kletsen!
Balen zeg,1988 mama! Erg kl#*# dat de clomid geen effect heeft. Zal voor je duimen dat de puregon werkt. Sterkte op de prikles.
Zo wij zijn voor vandaag weer uitgeklust8) Mijn ovu testen blijven negatief, dus ga er niet van uit dat ze werken. Vandaag veel steken onder in mijn buik, dus vermoed dat, dat mijn eisprong is.. Komende dagen om de dag aan de gang en afwachten maar. Wat kan een maand dan lang duren he'. Pff zal blij zijn als het de 27e is. Hoe vaak doen jullie het, tijdens de vruchtbare dagen? Om de dag of elke dag? Liefs anne
Hoi krissie: welkom hopelijk is het bij jullie gauw raak. Liefs anne UOTE=Krissie;8918344]Hee dames, Ik zat op een ander topic, maar ik merk dat die groep eigenlijk wat te groot is en ook lang samen kletsen waardoor ik voor mijn gevoel niet lekker kan aansluiten (ligt zeker meer aan mij dan hen).... Zag dat jullie ook grotendeels pas net zijn begonnen met clomid, dus....ik doe graag mee. Voor degenen die daar niet meelezen..... Ik ben nu 30 jaar en ondertussen alweer een tijd samen met mijn man. Altijd al geweten dat we kinderen willen en maart vorig jaar hebben we besloten er helemaal voor te gaan. Helaas......mijn cyclus komt niet echt lekker op gang. Vorige week maandag bij de gyn PCOS geconstateerd, al was dat meer een bevestiging van ons vermoeden na het lezen op internet. Gelukkig zijn de hormoonwaarden wel goed, al is mijn prolactine iets verhoogd. Overmorgen hoor ik of dit alleen toeval was (uitslag 2e keer bloedprikken): spannend! Daarna mag ik hoogstwaarschijnlijk aan Provera en Clomid 50 mg beginnen. Ga de komende tijd wel op iedereen reageren (moet er nog even inkomen), voor nu alvast: @momhairy gefeliciteerd!! snel zo na het beginnen; helemaal super![/QUOTE]
@ tycuna clomid doet bij mij niet wat het moet doen .. en daarom heeft meer clomid gebruiken geen goed effect ...