wie ook binnenkort beginnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door momhairy, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    1988, wat K zeg! Maar aan de andere kant is het wel positief dat je er meteen achter komt. Zo hoef je in ieder geval niet eerst zes maanden iets te slikken wat toch niet werkt. Tja, ik probeer het altijd maar van de positieve kant te bekijken..:)
    Veel sterkte op de prikles, hopelijk valt het mee. En slaat dat wel meteen aan.

Krissie, welkom!

Anne, hier ook nog steeds spannend. Die steekjes waar jij het over hebt, had ik zaterdagavond! Ik denk ook dat dat de eisprong was, maar weet het ook niet zeker. Wij hebben zondagavond voor het laatst geklust. Nu is manlief errug ziek; buikgriepje. Dus ik denk niet dat het er nog van komt bij ons. Hopelijk is dit voldoende geweest. Wat denk jij? Ze zeggen dat om de dag voldoende is omdat er ook tijd nodig is om nieuwe zwemmers aan te maken.

Ik zal ook blij zijn als het het einde van de maand is. Ik maak mezelf nu al gek! ;)

2. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hey blondy

Misschien zodra ie mannetje beter is er nog 1 keer tegen aan;)
    Hier vandaag een knallende ovulatie test en dat op dag 17!!!!!
    Wij gaan het zo dus even gezellig maken en morgen ook maar voor de zekerheid. :)

Wij hebben het sinds donderdag om de dag gedaan en nu dan even een paar dagen achter elkaar.
    Please laat het dit keer lukken........

Spannend he' blondy, we lopen vrijwel gelijk...

Liefs anne

3. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    @anne, wat super dat je een knaltest hebt/had!! Duim voor je hoor!!! Op goed geluk!!!!!!

@1988mama: ah, ik snap nu waarom Clomid geen zin meer heeft voor je. Balen, maar wel goed dat ze wel gelijk een andere stap aanbieden. Succes vandaag op prikles. Hopelijk valt het mee. Ben benieuwd naar hoe het was.

@Krissie, al uitslag van je bloedonderzoek?

@Ingeping, hoe gaat het met jou? Morgen echo he? Spannend!!

@momhairy, hoe voel je je? Gaat het goed met je?

@Blondy, verelend voor je mannetje dat hij ziek is. Hoop dat jullie toch nog even hebben kunnen klussen...... één zaadje is genoeg. ;) Hoop op goed nieuws.

Nou, iedereen een fijne dag vandaag. Wij moeten morgen om 9.40 uur bij de Gyn zijn, samen. Ik vind het erg spannend, maar hopelijk geeft het wat verheldering over de toekomst. Zowiezo duimen dat de Clomid aanslaat, dan is die zorg van tafel.

4. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @ tycuna: Heel veel succes straks. Ik ben erg benieuwd wat er uit komt. Ik moet dadelijk werken (team + late dienst), dus ben pas in staat om na 22:00 te reageren...:(

liefs anne

5. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    @Anne, we moeten morgen naar de gyn..... had graag vandaag al gewilt hoor, maar helaas. Nog 1 dagje en dan weten we meer.

Lange dag werken voor je trouwens!!

6. Krissie

Krissie Lid

15 nov 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal,

Ik heb net de gyn aan de lijn gehad. Prolactine was nu normaal, maar schildklierhormoon was net zoals de vorige keer aan de hoge kant. Hiervoor moet ik nu naar de schildklierverpleegkundige omdat het een negatief effect kan hebben tijdens een zwangerschap (eerst maar eens zover komen, dacht ik toen ze dat zei ;)).

Gelukkig nu wel starten met Provera en daarna Clomid. Geeft een goed gevoel: vanaf nu gaan we werken aan een "bevruchtingskans"!
    Zonder ei ook geen beeb immers.....

@ Tycuna: succes morgen bij de gyn! Hopelijk komt er een plan van aanpak waar je je prettig bij voelt.

@ 1988 mama: hoe was de prikles?

@ anne en blondy: knaltesten en grotere eieren: klinkt goed; veel plezier!

@ ingeping: hoe was de echo?

@ momhairy: kom je nog even wat hcg strooien?

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    [Eevie breekt in:]
    Hoera momhairy!! gefeliciteerd!! Fijn meis, strooi maar flink veel HCG!! xx
    [Eevie breekt uit]

8. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi lieve meiden,

Kan het niet meer bijhouden allemaal hoor. Ik ga hier niet meer kletsen. Voor sommige die kunnen me op de club in de gaten houden.........!!!!

Succes allemaal met zwanger raken!!!

9. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Lang leve de zorg zullen we maar zeggen:)
    Nu gelukkig thuis ...
    Ik dacht toch dat je vandaag moest ... Stom.
    Naja spannend in ieder geval morgen.

Liefs anne

10. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Hoi meiden!

Ten eerste de hcg!!!

Hcg***************************************************************+++**++****************hcg!!!!!

En hier gaat het erg goed!

Bijna 5 weekjes en 8 feb eerste echo in het zh.
    Ben dan 8+3 zwanger.

Verder lees ik nog steeds mee hoor bij jullie !

Xxx

11. eendje1981

13 jan 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    Ik ben 29 jaar en ik heb vandaag mijn 4e clomid-pilletje gehad. (1e ronde). Ben erg benieuwd. Aankomende maandag weer naar het ziekenhuis, kijken hoe het er mee is. Errug veel resepect gekregen voor mensen die al jaren aan het dokteren zijn. Ik vind het nu al stressen! Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat mislukt jammerlijk. het helpt ook niet dat ik nu een paar dagen vrij ben. Ik heb trouwens de indruk dat ik wel wat bijwerkingen heb van de clomid, heb het nogal warm. Nou als dat het enige is waar ik last van krijg mag ik in de handjes knijpen, getuige de waslijst aan bijwerkingen die ik las in de bijsluiter.

12. Krissie

Krissie Lid

15 nov 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi eendje! Jij ook welkom....

Je loopt iets voor op me (ga wschl eind volgende week beginnen met Clomid), dus ik ben benieuwd hoe het je vergaat.
    En dat er niet mee bezig zijn, neem ik me ook telkens voor, maar lukt niet zo goed......(heel herkenbaar dus)

13. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Ik heb even een vraagje, maandag de laatste provera gehad ( 5dagen) 10 mg. En vandaag heb ik een zwaar gevoel in mijn onderbuik, is dat het teken dat het werkt?

14. Krissie

Krissie Lid

15 nov 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou zomaar kunnen, Zouwoas! Ik heb de vorige keer 7 dagen Provera en was daarna na 4 dagen ongesteld. Voelde eigenlijk hetzelfde als ongesteld worden in de pilstopweek (beetje hoofdpijn en buikpijn / het gevoel dat het daar gaat rommelen).

15. Moon79

Moon79 Lid

13 jan 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik ben nu 4 dagen bezig met Provera, ik ben thuis niet te genieten snel geirriteerd en moe. Hebben jullie daar ook last van.

Ik begin straks met dag drie aan de Clomid, ik ben al jaren bezig maar dit voor het eerst. Is er al iemand van jullie een keer zwanger geworden van Clomid??

Groetjes,
    Moon

16. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Hoofdpijn had ik gisteren. Ik hoop dat het er aan komt.
    Weet de klachten niet meer precies, 4 maanden geleden laatste ongi gehad. ( was de eerste ongi na stoppen met pil)

17. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ikke moon...

na een ronde clomid 50 mg dusssssssss kan wel

18. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Heb je een provera kuur van 10 dagen?

19. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ik werd na 10 dgn Provera na 2 dagen ongesteld. Voelde net zoals de stopweek met de pil.

20. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Vanmorgen bij de Gyn geweest. Verdere stapen zijn: een nieuw onderzoek fertiliteit voor mn vriend. Moet 5 a 6 weken tussen zitten dus dat kan begin febr. Daarna door naar VU Amsterdam voor waarschnlijk ICSI, maar dat hang af van de uitslag. Er zijn bij hem ook bloedtesten gedaan voor hormonen. Ik moet stoppen met Clomid want dat heeft nu even geen zin. Weet dus ook niet of het wat heeft gedaan deze ronde. Baal best wel......

Deel Deze Pagina