tycuna... balen dat je nu niet weet of de clomid wat gedaan heeft...wel allemaal een domper nu... ik hoop dat jullie snel met de volgende behandeling mogen beginnen en dat het allemaal niet al te lang gaat duren...
Hallo Zouwoas, Ik heb idd een provera kuur van 10 dagen. Maar er gebeurd verder nog niks dan alleen die bijwerkingen.
ik heb het van aug tot dec zelf geprobeerd zonder medicijnen en heb ik aug een mk gehad...wel een hele vroege..was net zwanger. en ik ben in dec naar de gyn geweest om te praten over medicijnen en zat toen op dag 3 van mijn menstruatie en ben die dag begonnen met de pillen. ik zou eigenlijk deze maand pas beginnen met clomid maar het werdt een maand eerder en dat heeft gelukkig voor mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitgepakt... was al blij dat de clomid werkte en nu al helemaal omdat ik zwanger ben....
@moon79: Bijwerkingen zijn meestal iets minder. Clomid heeft ook een waslijst aan bijwerkingen, maar gelukkig lees ik bij meerdere clomidgebruiksters dat het meevalt. Nu maar afwachten wanneer de ongi komt. Dat het bij jullie ook snel raak mag zijn
@Krissie: ik zie dat er bij jou er al wel een diagnose in gesteld. Ik heb vorige week bloed laten prikken voor de hormonen. Ik kan niet ontkennen dat ik zelf al wel een diagnose gesteld heb... De arts zag blaasjes zitten en ik ben zeer onregelmatig ongesteld. Nou ja.. Kan het altijd mee vallen.
Bedankt voor je reactie, ik ben zo bang dat het niet lukt ik ben al jaren bezig zonder iets op een natuurlijke manier. maar dat wilt niet lukken. Ik heb al een dochter van bijna 15 jaar maar daarna na 7 jaar weer zwanger maar na 4 maanden verloren en daarna nooit meer zwanger. Ik hoop echt dat het gaat lukkten. Bedankt dat je me weer wat hoop geeft
@eendje1981: diagnose PCOS is idd al bij mij gesteld, al moest ik er wel direct naar vragen. De gyn wilde de term niet meteen gebruiken omdat het niet meteen een "ziekte" is ofzo. Het is meer zo dat je enkele verschijnselen hebt (vandaar PCO-syndroom). Ze legde met uit dat de diagnose wordt gesteld als je aan twee van de volgende drie voorwaarden voldoet: 1. Onregelmatige cyclus 2. Blaasjes in de eierstokken 3. Afwijkende hormoonbalans. Bij mij is alleen van de eerste twee sprake. Mijn hormoonbalans (FSH tov LH) is wel gewoon normaal. Dat geeft me ergens wel een gerust gevoel. Leuk trouwens dat jullie mee willen kletsen eendje en moon! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje....
@tycuna; ik kan me heel goed voorstellen dat je behoorlijk baalt, daarnaast de onzekerheid, dat werkt ook niet echt mee. Dikke knuffel van mij. @hier: sinds vandaag gespannen , gevoelige borsten. Mijn ovutesten zijn sinds vandaag ook weer negatief. Dus ik denk dat mijn lichaam een signaal geeft dat mijn vruchtbare periode voorbij is..... Ik heb ook geen krampjes meer onder in mijn buik. Nu de komende 2 weken afwachten.... Op het wachtbankje duss.... Liefs anne
Hi ladies! Ben twee dagen offline geweest.. Manlief heeft zijn buikgriepje overgegeven aan mij, aardig he?! Hebben dus helaas niet meer kunnen klussen. Dat zou zo'n bende worden... Dus nu maar hopen dat het voldoende is geweest. We duimen Anne!
hai Krissie, fijn of niet dat we er allemaal voor elkaar zijn en allemaal bijna in hetzelfde schuitje zitten. Thuis praat ik er niet zo over en ik ben vandaag voor het eerst op deze forum en ben blij dat ik dit heb gevonden. Het is zo herkenbaar allemaal.
Voor dat ik het vergeet: eendje en moon welkom op dit forum. Hopelijk ook voor jullie gauw een positieve test. Groetjes anne
@anne83 dank je. ik heb nog nooit eerder op een forum gezeten maar ik merk dat ik het wel prettig vindt om "contact" te hebben met mensen die met hetzelfde bezig zijn.
Zo, het is hier rustig vandaag. Daar maar eens even verandering in brengen. Hoe is het met iedereen? Hier alles wel ok, vandaag af en toe een ongi gevoel in mijn buik en dat terwijl het veel te vroeg is voor mijn menstruatie. Verder wat gevoelige tepels, maar dat kan ook van alles zijn. Morgen moet ik weer werken, heb er niet echt veel zin in. Maar ja, vroege dienst op zondag vliegt gelukkig voorbij. Groetjes anne
@flowerz ik heb mevrouw gerards ... Bij men laatste bezoek was ze trouwens wel wat relaxter .. zit nu meer op forums voor puregon & pregnyl spuiters . dus hier niet zo vaak meer .. blijf af en toe nog wel ff kijken .. suc-6 allemaal