Dag meiden ik ben af en toe meer ergens anders aan het lezen vooral wat met iui te maken heeft! Ik merk ook dat ik even geen zin heb om te reageren maar vergeet jullie niet hoor ! Sorry was voor het ander clomid forum bedoeld maar jullie dames ook heel veel succes!
sinds gisteren middag oud bloed, en sinds net is het lichter het worden. Maar vanf wanneer moet ik het gaan tellen als dag 1? Hoe helder moet het zijn? Snap er niks meer van. nu heb ik geen idee wanneer de derde dag zal zijn. En morgen de fert-verpleegk bellen gaat niet, ze is er woensdag pas weer.
Bij mij zei de gyneacoloog: Wanneer je voor 12:00 ongesteld wordt (dus bloed verliest), dan telt dat als dag 1. Wanneer je na 12:00 ongesteld wordt dan telt die dag niet mee en begin je te tellen vanaf de volgende dag. Wat voor een kleur maakt niet uit. Bij mij is het ook altijd eerst bruin en het wordt uiteindelijk steeds roder. Dus als je gister na 12:00 ongesteld wordt, dan is vandaag dag 1. Begrijp je het nog Groetjes anne
Hi, ben weer helemaal beter en weer aan het werk (das minder ). Hier gisteren wat krampjes gehad en een beetje ongi gevoel, net als jij Anne. Verder voel ik eigenlijk niets. Dus weet niet of dat nu goed is of niet. Straks om 12.00 uur heb ik een telefonische afspraak met de gyn voor de uitslag van mijn bloedtest van afgelopen vrijdag. Er is geprikt op progesteron. Volgens mij is dat om te bekijken of mijn ei ook daadwerkelijk gesprongen is. Ben benieuwd. Zo ja, dan wordt de aankomende week extra spannend. Zo nee, dan is er weer een maandje hoop de grond ingeboord. Ik laat het jullie weten. x
hoog is niet perse goed... die van mij is 5 dagen na ei gesprikt en was bij mij 50. het moet minimaal 20 zijn voor een eisprong en minimaal boven de 30 om zwanger te worden. ik heb gelezen van meiden die 147 hadden ofzo en die waren toch ook niet zwanger...als die maar boven de 30 is!!! succes
Hi meiden, Zo, nu eindelijk de uitslag binnen. Zit ik klaar om 12.00 uur in een apart kamertje, belt er niemand ! Heb ik zelf maar gebeld om 12.45 uur of ik niet per ongeluk het verkeerder nummer heb doorgegeven (of zij verkeerd opgeschreven, maar dat zeg je niet he?). Nee hoor, het goede nummer en ze heeft toch echt iedereen gebeld. Nou mij niet! Bleek de uitslag nog niet binnen...Tja, dan kan ik lang wachten! Maar ze belt ff naar het lab en laat me zo iets weten. Om 14.30 uur belde ze eindelijk terug zeg.:x Maaaar, ik heb een goede eisprong gehad! De eerste in een jaar! Joehoe! Wij mogen het nu dus een half jaar proberen met Clomid. Geen echos of bloedprikken, alleen als mijn ongi uitblijft zonder dat ik zwanger ben. Toch een plusje in donkere tijden .
Wat een goed nieuws, Blondy! En nu dus even afwachten.....misschien wel geen halfjaar clomid meer. Wanneer mag je testen?
Spannend hoor blondy, hopelijk hebben we volgende week allebei een posi test in handen. @ hier: krampen zijn helemaal over, en borsten doen ook nauwelijsk geen zeer meer. Normaal heb ik de week voor een menstruatie erg pijnlijke borsten.. Spannende bedoeling dus. Wat duurt dat wcahten toch lang he'. Liefs anne
O ik weet het Anne!! Zo spannend en het duurt zooooo lang! Heb je ook dat je aan de ene kant denkt dat het raak is en aan de andere kant ook weer niet, omdat je anders teleurgesteld bent als het weer niet zo is? (Wat een zin..). Zeker ook omdat je niets voelt, wat wil dat zeggen??
Ik denk het continu: wel, niet, wel, niet, wel, niet Om gek van te worden. Helaas, we zullen echt moeten wachten..... Ik zal blij zijn wanneer het volgende week is...
pffff, slecht nieuws gehad. clomid is wel aangeslagen, heb op dag 10 een eisprong gehad en op tijd geklust maar helaas bleek bij de samenlevingsstest dat ik niet genoeg "slijm" heb. Dwz dat het zaad niet van a naar b komt. Kortom de clomid kan dus de prullebak in en we krijgen waarschijnlijk een iui behandeling. Met bijbehorende spuiten. Ook gaf de bloedtest een slechte uitkomst. Dus ook PCO. Er is ook nog een andere bloedtest die ik moet doen maar dat is de 25tigste pas. Een week later begin februari terug naar de gynaecoloog voor de definitieve samenvatting. Baal als een stekker. 8 jan: 1e dag cyclus 10 jan: start clomid 50mg (1e ronde) 17 jan, cyclus dag 10: Follikelmeting, ei 16 mm, 18 jan: eisprong gehad, samenlevingstest negatief. uitslag bloedtest (hormonen) ook negatief. PCO
ooooooohhhhhhh eendje wat klotre man.... dit is gen nieuws wat je wilt horen..... maar ik hoop heel erg dat de iui wel wat gaat opleveren voor jullie...wanneer gaan jullie voor iui ongeveer? verder hoop ik snel van jullie positieve verhalen te horen hoor.... na al die rot berichten... hier gaan het nog steeds goed hoor..... xxx
Eigenlijk zouden begin februari voor de eerste ronde iui gaan, maar we zijn dan een weekendje weg. Dus het wordt de ronde daarna. Ik moest me bedwingen het weekend af te zeggen, maar de arts vond dat een slecht plan. Het is idd wel gezond om niet alles op onze wens te richten. Mijn man heeft goede hoop dat de iui gaat lukken. Ik word zelf niet gelukkig van de percentages die in de folder staan. "de meeste vrouwen zijn na 6 pogingen niet zwanger". Nu ja, de clomid is in ieder geval goed aangeslagen, dus die spuiten zullen dan ook wel lukken. Dus wie weet heeft hij gelijk. Inmiddels de eerste teleurstelling te boven. Ergens ook wel blij dat ze ons niet een half jaar laten "klooien" met clomid, terwijl het dan toch weinig zou hebben uitgehaald. @blondy en Anne83: ik leef met jullie mee! hopelijk kunnen jullie snel naar een ander (zwangerschaps)forum. @Mohairy: Wat fijn dat het goed gaat. We zijn idd wel toe aan wat positieve verhalen, daarvoor hebben we jou. 8 jan: 1e dag cyclus 10 jan: start clomid 50mg (1e ronde) 17 jan, cyclus dag 10: Follikelmeting, ei 16 mm, 18 jan: eisprong gehad, samenlevingstest negatief. uitslag bloedtest (hormonen) ook negatief. PCO 25 jan: opnieuw boedprikken 3 februari: gesprek gynaecoloog over wat nu. (vermoedelijk iui)
Eendje, wat kl*te zeg! De folders zijn idd niet al te positief, maar ik ken ook genoeg meiden die wel door IUI zwanger zijn geworden. Mijn vriendinnetje zelfs de eerste keer! Probeer positief te blijven, ook al is dat moeilijk. Jouw tijd komt echt! Dikke digiknuffel! Hier nog weinig verandering. Wel voel ik af en toe mijn buik een beetje. Moeilijk te omschrijven echter; een beetje samentrekken, steekjes, weeig; ik weet het eigenlijk niet. Afwachten dus maar...
@ eendje: jeetje wta een tegenvaller weer. Het is alleen wel prettig dat ze meteen een samenlevingstest hebben gedaan. Dan ben je niet eerst een tijd met clomid bezig en dat je er achteraf achter komt dat het niet werkt. @ hier: nog steeds geen bloed, wel wat puistjes, beurs aan voelende borsten en af en toe een kramp. Zelf vermoed ik dat het in deze dagen gaat door zetten, beetje negatief ingesteld deze week.. Mijn moeder denkt dat het raak is, zojuist ook gewed om een moorkop... Ze zei ik wed voor een moorkop dat het deze keer raak is.. Lieve moeder heb ik, kan niet wachten tot dat ik meer duidelijkheid heb, laat de 27e maar snel komen..
Anne, zal ik met je wedden voor een appeltaart? @all, heb mezelf vandaag maar zo'n leuke banner cadeau gedaan. Is er nog iets vrolijks om naar te kijken...
buurvrouw was met de derde iui zwanger en ik hoor zelf meerdere posi verhalen over snel zwanger worden met iui hoor!!!! succes