wie ook binnenkort beginnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door momhairy, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Haha, heerlijk maar wel met slagroom:D

2. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    En... Blondy: al getest????
    Zo spannend ik hoop echt dat het raak is.

Liefs anne

3. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    @anne, bijna je NOD... spannend hoor!! Ik hoop dat het raak is. Voel je je anders dan normaal?

Ik ben niet meer zoveel online, sorry. Lees af en toe wel mee hoor, maar ik ben er zo veel mee bezig, dat het even beter is niet teveel te lezen hier.....

Fijne avond!

4. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Op een kop vol pukkels, gevoelige borsten en behoorlijk wat krampen na, voel ik verder niks;)
    Zelf denk ik dat ik ergens deze week gewoon ongesteld ga worden, althans zo voelt het.
    Donderdag ga ik testen, afwachten maar.

Ik begrijp heel goed dat je niet zoveel online bent, zelf merk ik het ook dat ik er te gefocust op ben.

Liefs anne

5. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Anne, testen maar!!!

6. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    anne en blondy...balen dat jullie ongesteld zijn geworden meiden...ik duim weer super hard mee voor de volgende ronde hoor xxx

7. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Anne en Blondy, jammer!! Balen, maar er staat een nieuwe ronde voor de deur! Hopelijk deze keer raak. Ik duim!

8. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Het is hier stil!!! Ligt ook aan mezelf hoor! :D;)

Zullen we ons groepje weer wat leven inblazen? :)

9. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @ Blondy: heel goed plan.;)

Morgen de FM meting en de samenlevingstest, ben benieuwd wat er uit komt.
    Ik ga ervan uit dat alles in orde is.
    Ben wel benieuwd welke stappen er na deze ronde gaan volgen.
    Ik hoop namelijk echt dat ik niet mijn eileiders hoef te laten doorspuiten, dat lijkt me echt zo niet fijn:$:$:$.
    Daar had ze het de laatste keer over namelijk, dat als het na de 3e ronde clomid nog niet raak is, ze mijn eileiders wilde doorspuiten...

Morgen maar eens afwachten.

En? Zitten er al mensen op het wachtbankje, of is iedereen nog druk in de klus periode?

Groetjes anne

10. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    @Blondy, goed idee!

@Anne, spannend morgen. Succes alvast en hou ons op de hoogte. :)

Ik zit op het wachtbankje.... maar dat duurt nog tot de 24e. Dan mogen we naar het VU en komen we weer een stapje verder. Verder wacht ik tot ik ongesteld word. Zit nu op dag 33 terwijl ik Clomid heb gebruikt. Had al wel een menstruatie verwacht eigenlijk. Geen duidelijke eisprong gehad. Eén x een positieve ovu test gehad, en een week erna weer een positieve ovu test..... teste eigenlijk ter controle. Vaag dus.

11. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

mag ik gezellig met jullie mee kletsen????

12. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Tuurlijk!

13. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig!
    Ook wij gaan binnenkort beginnen met Clomid. Ben heel erg benieuwd hoe ik hierop ga reageren! Spannend allemaal!

14. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16

Hoi Tycuna

Dat is inderdaad een lange cyclus zeg. Niet misschien toch zwanger?
    Spannend in ieder geval.

@hier: Vanmorgen een FM meting gehad, er zat nu 1 eitje van 16 mm.
    Omdat ik de laatste keer pas op dag 17 een positieve ovulatietest had en ik nu op dag 12 zit, moet ik donderdag terug komen voor nog een meting. Om te zien of het eitje wel voldoende groeit.

De samenlevings test is ook mislukt, het zaad lag stil.
    Volgens de gyn kon dit komen omdat het nog te vroeg in mijn cyclus is, gezien de laatste keer positieve ovutesten op dag 17.
    Dus donderdag opnieuw een samenlevings test..;)

Kijken of er dan wel beweging in zit, ze zei dat het ook door de clomid kon komen, die heeft als bijwerking dat het baarmoederslijmvlies minder toegankelijk is voor de zaadcellen.
    Mocht er nu donderdag geen beweging in de zaadcellen zitten, dan moet ik de volgende ronde overstappen op andere medicatie.
    Evcen afwachten dus.

Het zaad van manlief is overigens al onderzocht en dat was topkwaliteit (zo als hij zelf zegt)

groetjes anne

15. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoi Anne, mooi dat er een eitje klaar "staat"! Je bent in goede handen, nu duimen dat ie donderdag gegroeit is!! Wat een goed nieuws, dat het zaad van je man goed is zeg!! *jaloers*

Neej, niet zwanger.... heb een test gedaan.

Succes donderdag.

16. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hallo

Vanmorgen weer een samenlevingstest gehad en het krioelde nu van de zwemmende spermacellen:D:D:D:D
    Zo ontzettend leuk om te zien.

Mijn ei was ook weer gegroeid en zit nu op 22 mm, terwijl hij maandag nog 16 mm was.

Myn gyn gaf aan dat ik rustig ovulatietesten kon gebruiken om nu de exacte dag te bepalen en dat de clomid geen invloed zou hebben op deze testen.
    We hebben zowiezo om de dag sex of zou nu de komende dagen elke dag beter zijn?

Ik krijg in ieder geval elke maand gewoon een FM omdat ze willen uitsluiten dat er niet in 1 keer teveel eitjes komen.

Hopelijk hebben we deze ronde meer geluk.... ik hoop het echt zo.

liefs anne

17. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoi Anne, dat is goed nieuws!! Succes en veel plezier de komende dagen!!!

18. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Anne, hoe is't meis? Op 't wachtbankje?

19. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    @ Tycuna: Zekers wij wachten af, alleen denk ik dat ik gewoon ongesteld ga worden.
    dezelfde klachten als vorige maand, pijnlijke boobs, rugpijn, menstruatiekrampen, alleen nog een puist en het feest is compleet.

Hoe is het bij jullie??

20. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoi Anne! Nog niet ongesteld hoop ik?

Wij waren do. weer bij de gyn. Zie handtekening.
    Intake gehad (nieuw ziekenhuis na doorverwijzing) en onderzoeken. Waarschijnlijk PCO maar ze wilden de bloedtesten nog even afwachten om dat met zekerheid te kunnen zeggen.

Donderdag naar de IVF kliniek voor een uitgebreid zaad onderzoek. Dan de week erna alle uitslagen.....hopelijk vinden ze zaadjes bij mn vriend. Duimen!!

Deel Deze Pagina