wie ook binnenkort beginnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door momhairy, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Anne

Goed om te horen dat het 100 procent meevalt, dus geen bijwerkingen voor jou?
    Spannend zo'n inwendige echo...gaan zij dan kijken of er een eitje aan het rijpen is? Duim voor je!
    Over anderhalve week heb ik een afspraak bij de HA.

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Spannend Anne,

Ik hoop dat er een mooi eitje aan het rijpen is!!!
    Ik heb zomaar geen vaag streepje, maar een licht streepje op mijn ovutest. Zou ik toch een ei hebben deze maand?!
    @ in de wacht...

3. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Anne: Fijn dat de bijwerkingen bij jouw meevallen. Het is toch wat he, maar 5 menstruaties gehad in een jaar.
    Ik hoop voor je dat de Clomid wat regelmaat erin kan brengen.
    Spannend de echo. Hoop op mooie eitjes voor jullie.

@Vlindertje: Waarom heb je een afpraak bij de ha? Komt je ongi niet na het stoopen met de pil?

@September: Nou meid duimen voor een positieve ovutest. Zou helemaal super zijn.

Hier alles rustig. Wachtend op NOD van 9 dec. Nog even geduld hebben!!

4. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hallo

Gisteren een inwendige echo gehad, nu na eerste ronde clomid waren er 3 grote eitjes zichtbaar.
    Wonderbaarlijk gewoon.
    Aanstaande donderdag weer terug voor opnieuw een echo, om te kijken of alles er nog zit. Daarna wordt mijn eisprong bepaald en kunnen we aan de klus. :)
    Erg spannend dus.
    Hoe gaat het hier verder met iedereen. Nog meer mensen positieve berichten..

Groetjes anne

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Super anne!!! Nog spannender als een 'normale' ronde lijkt mij...

En 9 dec nod, dat is bijna... niet nieuwsgierig geworden???

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Anne: Super meid dat je drie mooie eitjes hebt. Helemaal top!! Op naar de volgende echo.

@September: Hey meid samen dezelfde NOD!!! Spannend. Heb je al voortekenen van ongi ofzo?

7. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi meiden,

Eindelijk een clubje van meiden die ook nog niet zwanger zijn en in dezelfde fase zitten als ik... Ik ga binnenkort beginnen met de eerste keer Clomid.

Kunnen jullie er een nieuw forumgenootje bij gebruiken?

Liefs,
    Blondy

PS zal zo eerst eens mijn banner aanpassen, ben lang niet online geweest. :)

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ingeping, bedoel voor jouw bijna 9 dec.
    Heb je je in kunnen houden? Knap zeg..

Ik heb pas gister mijn eisprong gehad, heel duidelijk deze keer.
    Dacht alleen dat hij vandaag zou zijn, dus gister overgeslagen..
    Vanavond dan alleen nog maar een keer om het af te maken...

Dinsdag naar de gyn. praten over de bloed en zaadtest. Ben benieuwd, hoop natuurlijk dat het deze ronde nog raak is... Val ik nog net bij de aug. beebs!

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Blondy: Tuurlijk mag je gezellie meekomen kletsen hier. Je bent van harte welkom.

@September: Sorry, even verkeerd begrepen. Jij hebt je ei dus gehad? Succes nog met klussen.

@All: Hier eind van de middag ongi geworden. Helaas en even balen natuurlijk. Maar ben mooi op ijd ongi voor de IUI. Kan het nog net voor de kerststop van de fertiliteitspoli, als alles goed gaat verlopen natuurlijk!!! Vrijdag start Clomid.

10. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Balen dat je ongi bent geworden... Maar fijn dat er nu wat gedaan wordt waar je meer kans krijgt. Tenminste, daar ga ik wel vanuit... Wie weet heb je de 1e dag van januari wel een vette test!!!
    Ga voor je duimen!!!!

11. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ingeping Ga naar de HA, omdat ik pcos (diagnose in 2005) en Hashimoto (2003) heb. Wil weten waar ik aan toe ben, en stappen richting MMM zetten (zodat ik met behandeling kan beginnen wanneer ik afgestudeerd ben...duurt nog een paar maanden).

Twee verhalen an sich, pcos kennen jullie allemaal , maar Hashimoto weer een ander verhaal: de eerste maanden is de vrucht afhankelijk van schildklierhormoon van de moeder, de schildklierbehoefte stijgt hierdoor...ik maak zelf nauwelijks schildklierhormoon aan...dus moeten mijn hormoonwaardes goed in de gate gehouden worden, medicatie waarschijnlijk ophogen...gebeurt dat niet: grote kans op mk!

12. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Vlindertje: Spannend allemaal. Je bent dus voor een zwangerschap medicijn afhankelijk? En dan de gehele zwangerschap of alleen om zwanger te raken.
    Je gaat waarschijnlijk dan regelrecht de MMM in zo.

@All: Morgen starten met Clomid. Ben benieuwd. Vijf dagen slikken!!!

13. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Wat is het hier stil. Ik heb vandaag voor de tweede dag Clomid geslikt. Voel me prima buiten wat opvliegers.

Fijn weekend nog!!

14. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hallo meiden!

Vorig jaar rond deze tijd heb ik ook een Clomid topic gestart. Ik begon op 20 december 2009 met mijn eerste kuur Clomid en raakte direct die eerste ronde zwanger!! :D Inmiddels in september bevallen van een gezonde dochter.

Dat was voor mij ronde 13 of 14 (weet het niet meer) dus ik weet hoe het is om steeds de teleurstelling te moeten verwerken.
    Ik wens jullie allemaal mijn verhaal toe, dat jullie maar heel snel zwanger mogen worden met de Clomid! Op naar allemaal mooie, gezonde baby's voor jullie in 2011!!

Groetjes,
    Cybi

15. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ik heb even meegelezen met jullie. Bij mij komt mn cyclus maar niet opgang na het stoppen van de pil.... Sinds juni 2010 maar 1 x ongesteld geweest. Op 23 dec. moet ik naar de gyn. Spannend. Voor jullie allemaal succes meiden!!!

16. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hallo allemaal

Afgelopen donderdag onze 2e echo gehad na eerste ronde clomid 50 mg.
    De 3 eitjes zitten er nog steeds en waren alle 3 in een paar dagen tijd behoorlijk gegroeid.
    Volgens gyn dit weekend mijn eisprong.
    Volgende week vrijdag bloed prikken om te kijken of ik ook daadwerkelijk een eisprong heb gehad.
    Sinds donderdag doen wij dus niks anders dan klussen
    Ik hoop zo dat het nu eindelijk gaat lukken.
    Volgens de gyneacoloog wel meer kans op een meerling.

Ik ben benieuwd vanaf wanneer we kunnen testen, tot nu toe zo'n onregelmatige cyclus gehad.
    Maar ik ga ervan uit dat mijn gyneacoloog dat wel kan vertellen,
    Zo spannend allemaal....

Hoe gaat het hier met de bijwerkingen, ik heb sinds een paar dagen 's nachts opvliegers. Volgens onze gyn, kan dit nog wel even gaan duren.

Groetjes anne

17. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ik lees hier over het algemeen dat de bijwerkingen wel 'meevallen'. Natuurlijk is elke bijwerking vervelend hoor, begrijp me niet verkeerd. :) Zijn jullie er ook van aangekomen?

18. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hoi

Ik ben tot nu toe gelukkig nog niks extra's aangekomen.
    Ben jij er wel van aangekomen dan?
    Zelf denk ik dat de bijwerkingen per persoon zullen verschillen.
    Een vriendin van mij heeft namelijk met de clomid 50 mg erg veel bijwerkingen gehad, ik daar in tegen alleen opvliegers.
    Dus dat is weer boffen voor mij:)

Groetjes anne

19. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoi Anne, ik gebruik nog geen Clomid. Moet 23 dec voor het eerst naar de gyn omdat mn cyclus zo onregelmatig is. Ben na het stoppen van de pil (juni) nog maar 1 x ongesteld geweest.

Weet ook niet of ik Clomid krijg hoor..... ik moet afwachten wat de gyn zegt.

Jij gebruikt het toch nu voor de 1e x? Succes meid, hopelijk snel raak!!

20. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben niet alleen voor een zwangerschap afhankelijk van medicijnen, uberhaupt afhankelijk van medicijnen;)...zonder medicijnen heb ik geen leven; leef op kunstmatig schildklierhormoon (heeft verder geen bijwerkingen en ben al een aantal jaar stabiel ingesteld)...overigens niet erg hoor, raakt er aan gewend en zonder zou ik niet kunnen leven; word ik doodziek.
    Maar ik denk dat ik inderdaad regelrecht de MMM in kan...schildklier moet in de gate gehouden worden door endocrinoloog (deze heeft dit gezegd toen ik voor schildkliercontrole terug naar HA kon, dat zodra ik zwanger wilde worden terug moest komen)...tja en dan de gyn voor de pco...tja.

Hoe ervaar jij het Clomid gebruik? Last van bijwerkingen of valt het mee? Spannend, zeg.

Deel Deze Pagina