zouwoals nou dat duurt ook niet heel lang meer...kunnen jullie eindelijk beginnen...spannend.. eerst lekker kerst en oud en nieuw vieren en dan lekker fris in het nieuwe jaar naar de gyn en hopelijk heb je snel resultaat... wat zijn ongeveer je cyclussen nu?
Wat een goed nieuws momhairy! Hier weer wachten op een ongi na een kuur Provera... maar wachten is niet leuk Allemaal hele fijne feestdagen! xx
xlovely... wanneer heb je de laaste ingenomen van de provera? das toch ook 10 pillen en dan na 3 dagen obgeveer ongi?? ga je dan weer verder met clomid en zoja hoeveel? nou succes nog met het wachten en hopelijk ben je snel ongi
Momhairy; ik heb zondag mijn laatste provera ingenomen, de vorige keer was ik 3 dagen daarna ongi... Maar vandaag nog helaas niets... Kan nog komen maar het is best frustrerend! Hierna begin ik met Clomid 100mg.
Hoi meiden even een berichtje van mij, De IUI is goed gegaan hoor. Ik zat gistermoregn wel met een extra gevoel. Stel je voor dat het nou in 1x raak is, dan is het ineens erg dichtbij. Vriendlief om 6 uur eruit. Die moest om kwart over 7 bij het lab zijn. We mochten het om half 9 weer ophalen. Toen met het buisje tussen me borsten hihihihi naar de fertiliteistpoli gelopen. We waren gauw aan de beurt gelukkig. Ze kon even de baarmoedermond niet vinden, maar er kwam even een verloskundige helpen. Toen de eendenbek eenmaal goed zat was het zo klaar. Me vriend mocht het inspuiten. Dan heb je toch nog het gevoel dat je er een aandeel in hebt gehad. Ik mocht een kwatier blijven liggen en de tafel waar ik op laf werd wat naar achteren gekanteld. Nadat ik daar klaar was ben ik te werk gegaan!!! Voelde wel dubbel om gewoon weer met de "normale" gang van zaken door te gaan daarna. Na de bewerking van het zaad waren er trouwens 27 miljoen toppers over!!! @Momhairy: Super dat de Clomid goed aanslaat!!
@momhairy: eerst een cyclus van 117 gehad en nu nog steeds het wachten op de volgende. ( 2 sept de laatste keer)
zouwoas... das idd ook erg lang ... nou er wordt aan gewerkt zal ik maar zeggen... ingeping... nou je wacht weken gaan beginnen..mooi dat alles goed is gegaan...we gaan lekker duimen... hier had ik dus dinsdag ochtend een ei van 17mm en ben toen savonds begonnen met cb ovu testen maar tot op heden nog geen smile...dat valt een beetje tegen. ik heb er een vanochtend gedaan maar lees vaak dat die evt negatief uit kunnen slaan omdat het nog de urine van gisteren kan zijn enz.... we moesten gisteren klussen voor het eerst en dan om de dag maar het is een beetje verkeerd gegaan uhm... mannetje was zo opgewonden dat hij al klaar kwam buiten mij zeg maar...(schaam haha) dus tja wat doen we nu... of vanavond of morgen... ik lees vaak dat het beste is om er een dag tussen te laten voor het zaad kwaliteit maar goed ik heb ook nog geen posi ovu test gehad... kan dat nog door de clomid komen of niet? normaal als ik een eisprong van me eigen kreeg (wat heeeel weinig was) teste ik zo twee a drie dagen posi met de cb en dan meestal viel me eisprong op de tweede dag ervan dat die posi was zeg maar.... dus tja als die vanmiddag posi is zal die waarschijnlijk pas vrijdag of zaterdag springen terwijl de gyn dacht dat hij vandaag zou springen ) dus tjaaaaaaaaaaaaaaaaa wat zal ik doen... vanavond klussen of morgen? en dan weer om de dag. wat een dilema..was er gisteren toch een beetje ziek van dat het zo was gelopen...
morgen klussen en dan om de dag! twee dagen achter elkaar is toch niet goed?! Spannend, hopelijk heb je morgen een knal ovutest
heeeeeeeeeeee ik had vanochtend een posi ovu test van clear bleu.... ik had er ook een gedaan van de huis apotheek en die was zo goed als positief... dus me piek is net begonnen omdat hij gister avond nog niet positief was en was zo blij dat me temp vanochtend nog laag was dus dat betekende dat ik gisteren echt niet me ei heb gehad maar dat gaat nu idd denk ik vandaag morgen of over morgen plaats vinden dus ... en we hebben het gisteren avond dus niet gedaan en gaan het vanavond natuurlijk wel doen en dan weer om de dag. we hadden er toch een beter gevoel over om er een dag tussen te laten en dan hoen dat me ei nog moest komen en dat gaat gebeuren.....nou mamakoen zit je net wat korter op het wachtbankje hahaha
We zitten nu op dag 30 en nog geen menstruatie Wel behoorlijke gevoelige tepels. Nog 1 week wachten en dan testen (advies van gyneacoloog), zo spannend he'..... Ik hoop zo op een positief resultaat, kunnen we het jaar toch nog goed afsluiten. Fijne kerstavond allemaal
"Leuk" jullie verhalen te lezen... spiek al een tijdje mee. Ik ben gister voor het eerst naar de gyn geweest na een cyclus van 122 en 119 dagen nu..... Provera voor 10 dagen, en dan op dag 3 clomid 50 mg. Spannend, maar heel fijn dat we een stapje verder zijn nu. Vriend moet ook zaad in leveren voor de zekerheid. Nu die cyclus opgang brengen!! Hormonen zijn ook getest (bloed geprikt) maar daarvan krijg ik maandag de uitslag. Fijne kerst iedereen!!!
Momhairy: Super dat je een positieve test had. Klussen maar......zal wel een fijn gevoel geven dat ie mooi positief was? Anne: Meid wat spannend. Je (moet) dus nog een weekje geduld hebben. Hou je het nog een beetje uit? Tycuna: Fijn dat er actie is. Geeft toch een gevoel dat je weer een stapje dichterbij bent. Ik heb geen idee wat Provera is en doet en hoe het werkt. Dus kan je daar helaas niet bij helpen. FIJNE DAGEN ALLMAAL!!!
Hoi Ingeping, Provera wekt een onttrekkingsbloeding op. In mijn geval slik ik het 10 dagen en dan wordt je na een aantal dagen ongesteld. Dan dus op dag 3 beginnen met clomid. Weer wat geleerd. Fijne dagen!!!
Hoi lieve meiden! Nou we hebben weer geklust en nu morgen avond weer! Nou had ik gister ochten een smile op de cb En die van de apotheek was zo goed als posi(gelijke strepen zeg maar) net weer van de apotheek de ovu test gedaan en de test streep is nu zwaar donkerder dan de controle streep! Vanochtend was temp wel 0,2 graden hoger maar ik ben ook lekker verkouden geworden! Zal me eitje al zijn gesprongen of gaat dat nog gebeuren zo aan de ovu testen te zien? Ik dacht altijd als je eitje gesprongen was dat je ovu testen weer minder donker werden? En de rondes zonder clomid had ik ook altijd een twee of drie dagen posi ovu test en dan viel me eisprong op die tweede of derde dag van de posi ovu testen! En gisteren was pas de eerste dag dat ik testen en wist dat ik zo goed als aan het begin van de lh heb getest omdat ik meerdere keren per dag test! Dus donderdag avond nog mega en vrijdag ochtend posi en de testen eerder alleen maar donkerder! Wat een verhaal weer haha!!!! Fijne feestdagen x
@ mom; ik zou het eigenlijk niet weren w.b.t. de ovulatietesten.. Ik heb ze nog nooit gebruikt. Maar wel spannend hoor.. Je was trouwens vroeg wakker zag ik Liefs anne
@Momhairy: Zover ik weet als je ovutest eraf knalt met een donkere tweede streep heb je binnen 24 of 48 uur je eisprong!! Heb je geen cervixslijm. Daaraan merk je ook dat je lichaam zih voorbereid op je eisprong.
ik had vrijdag wel veel afschijnding en herkende dit wel... vandaag ook wel een beetj emaar minder. vrijdag ochtend een posi van cm smile en savonds was die van kruidvat ook posi (gelijke strepen) en vanochtend was de test streep nog donkerder!!!!!!!!!!! dus tja wanneer gaan die uren in na zo test? we hebben gisteren avond geklust en nu moeten we morgen weer zeg maar...dag ertussen..maar ik weet niet of die dan nog echt zin hebben?