Okey, eind van de morgen een klein veegje bruin bloed, gecombineerd met iets slijm. Nu verder alles helder wit. Naderende menstruatie of toch een innestelingsbloeding? Iemand ervaring? Groetjes anne
wel erg vroeg voor een evt ongesteldheid denk ik hoor... lijkt dan meer op innesteling bloediing...we hopen dat maar
@Anne: als je nu duidelijk bruinverlies hebt zou het een innesteling kunnen zijn. Zou je er niet teveel aan vast houden hoor. Je nod is nog wel even een eindje weg. @Momhairy: Ik zou morgen gewoon nog klussen. Je weet het nooit met dat lichaam van ons.
@Momhairy: Ik zou ook nog even door klussen hoor! You never know! @Anne: hopelijk een innestelingsbloeding. Nog even in spanning tot je NOD. Zou toch wel wat zijn, op de laatste dag van het jaar een positieve test in handen!!
morge.... nou we hebben gisteravond nog ff geklust dus dat moet wel goed zitten... ik vul ook me temp in bij ff en nu laat hij me ei zien op vrijdag (dat was de eerste dag van me posi ovulatie test) maar als ik nu morgen een hoger temperatuur op geef of dezelfde als vandaag (36.7) verplaatst ff hem naar zaterdag wat volgens mij veel beter is... ik denk dat ik morgen dus me kruis gewoon op zaterdag krijg... aan me lichaam te voelen is me ei in de nacht van zaterdag op zondag gesprongen omdat toen ik om 9 uur op bed lag zaterdag ik nog steekjes en druk voelde in me buik en sochtends niet meer.... we hebben dus vrijdag avond geklust en zondag avond dus we zitten er mooi omheen.... nu as donderdag progesteron prikken alleen ik zit dan eigenlijk maar 5 dagen na me ei dan terwijl ze dacht dat me ei die donderdag ervoor zou gaan springen en dan zou het 7 dagen na ei zijn.... weet niet of dat verschil maakt voor de waardes maar op de gyn poli zeiden ze dat ik gewoon maar moest gaan prikken hoe het gepland staat op as donderdag dus.... zie wel.... maar ik ben blij dat we dus redelijk goed geklust hebben en dast ik me ei op dag 21 heb met clomid 50 mg eerste keer..... en me eitje was bij de tweede fm meting 17 mm en zou dus nu ongeveer 22 moeten geweest zijn...baarmoederslijmvlies was 10 mm of cm haha ik weet dat niet meer maar dat zou ook heel goed zijn... nu de rest nog... hoe is het met de rest hier? fijne daagjes gehad?
Hi meiden, Heb ff een vraagje aan jullie ervaren clomid gebruiksters! Gisteren ben ik ongesteld geworden dus kan ik deze maand gaan beginnen met de clomid. Van de gyn moet ik op de eerste dag van de nieuwe cyclus contact opnemen met afdeling fertiliteit van zh voor afspraken en van dag 3 t/m 7 slikken. Zij zouden mij verder vertellen hoe en wat. Dus ik net gebeld; zijn ze deze week alleen ma/wo/vr bereikbaar van 8.00 tot 13.00, was ik dus net te laat! :x Wat nu? Dag 3 zou morgen zijn.. Of telt de "eerste dag" niet helemaal mee omdat het pas 's middags op komt zetten en begin ik woensdag pas? En kan ik wel beginnen met slikken zonder dat ik al gebeld heb?? Of gewoon slikken en woensdagochtend bellen?? HELP!!!!!!! please....
@Blondy: Dat is even lastig. Je moest dus op dag één bellen. Als je de afspraak al had om vanaf dag 3 t/m 7 Clomid te sllikken zou ik gewoon starten en woensdag bellen. Dan is er verder geen probleem. Je moet bellen om afspraak te maken voor de follikelmeting. Ik werd ook eind van de middag ongi en die dag moest ik gewoon meetellen van de fertiliteit. Zou je er niet te druk om maken en gewoon starten en woensdag bellen. Als het niet goed is dan, dan heb je maar 1 tabletje genomen. @Momhairy: Jullie hebben jullie best weer gedaan en afwachten maar weer. @All: Hier gezellige kerstdagen gehad met me familie. Nog een week op het wachtbankje. De tijd lijkt wel extra langzaam te gaan nu na de IUI. Maar ja nog even volhouden....
idd en meer dan je best doen kan je niet...maar ben altijd bang dat we niet goed geklust hebben of te weinig of op de verkeerde dagen enz... maar goed daar doe ik nu niks meer aan het het afwachten is begonnen... jij nog een week idd. mijn nod is nu 8 jan.... dus we gaan eerst maar voor jou duimen
Thanks voor je reactie Ingeping! Die afspraak was inderdaad al gemaakt met de gyn; staat ook op het doosje dat ik al heb van de apotheek. Dus ga ik morgen starten!
Helaas het was gisteren letterlijk janken geblazen. In de middag ongesteld geworden..! Ondanks dat we het de hele maand om de dag hebben gedaan, ik weet onderhand ook niet meer hoe we wel raak kunnen schieten, Zijn nu bijna 3 jaar bezig, je gaat je steeds meer beseffen hoe wonderlijk een bevruchting eigenlijk is. Echt alles moet kloppen. Over 2 weken weer terug naar de gyn voor follikel meting. Groet anne
@Anne: Meid wat balen zeg. Kan me voorstellen dat je niet meer weet hoe je het dan wel moet doen. Jullie doen het toch goed zou je denken. Doe even rustig aan en leg het even naast je neer zover dat lukt. Dikke knuffel voor jouw!
@Anne: Grrr, balen zeg!! Kan me je teleurstelling heel goed voorstellen.... hou je sterk en hou moed meid!
Anne wat rot voor je !!! hier zondag laatste provera geslikt ! en nog steeds aan het wachten op ongesteldheid !! IK WORD GEK !! VAN DAT GEWACHT ! denk dus deze week voor het eerst aan de Clomid ... @ momhairy ook spannend bij jou ! maar jij bent de hele clomid periode al voorbij ?? of lees ik dat verkeerd ! laten we hopen op 2011 een vruchtbaar jaar voor ons allen !!
ik heb van 7 t/m 11 dec clomid geslikt dat is dag 3 tot 7 en heb nu op dag 21 me eisprong gehad... het is zeker spannend. dag voor me ei en dag na me ei geklust dus meer kan je niet doen.... nu donderdag bloed prikken en dan 6 jan bela afspraak of het een goede eisprong was en of ik er wel een gehad heb... ik denk het wel wand ik temp erbij en heb ovu testen gebruikt en alles wijst erop dat het op dag 21 was.... maar de kwaliteit van me eisprong ben ik dus ook wel benieuwd naar.... hij moet boven de 20 zijn voor een eisprong en ik meen boven de 32 voor een goede eisprong om zwanger te raken.... ze doen dat meestal 1 week na je ei maar ik zit er dan 5 na dus weet niet of dat invloed heb op de uitslag... fingers cross jou duivels zouden vandaag of morgen wel verschijnen denk ik. das toch 3 dagen na provera? en dan ook op dag 3 starten met clomid en dan voor 5 dagen? hoeveel mg heb je?
hoi meiden ik ben een trotse moeder van onze zoon die nu 14.5 maand is. ik ben bij onze zoon zwanger geworden door clomid 100 mg. ik zit weer in de mmm en mag donderdag weer beginnen met clomid. omdat we een grote wens hebben voor een 2e kindje en zo niet zwanger kunnen worden omdat ik pcos heb. ik mag gelijk met 100 mg beginnen omdat dat ook goed aansloeg bij onz eerste kindje. dus het is allemaal weer spannend! we gaan deze ronde gewoon voor het echie jeuh!!!!!!!!!!!!! ieedereen hier veel succes met zwanger worden! liefs sunlight
hoe bedoel je de kwaliteit van je ei sprong? want ik meende dat je ei 18 mm moet zijn voordat hij echt springt. maar 20 en 32 weet niet zo goed waar dat overgaat? over je bloedwaardes misschien?
Hi Sunlight, welkom! Momhairy, wat een drama... Ik ben benieuwd.. Anne, ik zie dat we gelijklopen deze cyclus. Ik begin ook vandaag met Clomid (dag 3 t/m 7). Bij mij de eerste keer. Ben benieuwd hoe het ons vergaat!
blondy... wat een drama? hoezo..wat bedoel je daarmee? ik zaleven opzoeken over de progeteron waarde en plaats hem dan wel ff hier
Hij moet boven de 20 zijn voor een goede eisprong en boven de 30 is goed genoeg om zwanger te worden. Even via Google gevonden: "Meestal wordt in het ziekenhuis een bloedonderzoek verricht om te kijken naar de hoogte van het hormoon progesteron. Dit onderzoek moet halverwege in de tweede cyclushelft plaatsvinden, dus ongeveer zeven dagen na de eisprong. Als de hoogte daarvan voldoende is kan men gevoeglijk zeggen dat alles wat daaraan vooraf gegaan is in die cyclus ook goed geweest is. De waarde moet ten minste ongeveer 32 nmol/l bedragen."